abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41513102
Fok! Dieetclub #115

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de herfst in #41 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht voor de up to date info over de diverse meets. Het staat vrij om mee te gaan en natuurlijk zouden we het wel leuk vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjeen op 08-09-2006 10:42:04 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41513136
wow, wat ben jij er snel bij met een nieuwe zo Mangoworks..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41513154
Flitsend!
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 13:14:53 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41513189
En alweer een nieuwe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41513256
Het gaat hard inderdaad. Ik zal van het weekend mijn gewicht ook eens update, ik denk dat met de operatie en al er wel iets bij is gekomen.

Maar volgende week intake bij de sportschool
pi_41513490
tvp
pi_41513528
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
quote:
Meetings
(di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.
't Is al 5 september. Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.

Edit:
Oh... en ons zuster-topic is al bij nummertje #41: Slank de herfst in #41
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41513556
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef Levitation het volgende:
Dat heb je weer snel gedaan, Mangoworks2002!
Er staat nog wel een foutje in de OP... kleintje...
[..]

't Is al 5 september. Misschien moeten we dus even een ander tekstje verzinnen voor dat stukje.
misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
pi_41513619
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

misschien even de Wiki aanpassen? ik maak dr wel iets van...
Da's goed!
En als je dan toch bezig bent, kun je ook even 2 linkjes aanpassen?
Dieetclubmeeting is dit 't nieuwste topic: (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht
en die andere staan in mijn vorige reactie.
***Levi was here***
pi_41513626
Hoihoi.
Net in mijn agenda gekeken en geconstateerd dat ik het de komende weken idioot druk ga krijgen en danheb ik nog niet eens mijn rooster
mmm, voltijdopleiding heb ik eigenlijk geen tijd meer voor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 13:32:43 #11
13151 crew  Rewimo
pi_41513686
Hoe is het met je arm?

En Mango, ik heb denk ik iets gemist, operatie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41513734
mjah, lyphoompjes op mijn rug en neus weg laten halen, niets bijzonders. 2 weken ff rustig aanhouden.
pi_41513828
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..

En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41513869
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:37 schreef teigan het volgende:
de wiki is al eventjes niet meer aangepast zie ik..

En nu heb ik net die dingen even veranderd, en niet gezien dat mangoworks er ook al mee bezig wilde... Sorry
ik weet toch niet hoe de wiki werkt
pi_41514005
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met je arm?
ssssst
Ik probeer hem te negeren Gaat prima, maar douchen en koken blijft ingewikkeld
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 14:11:49 #16
13151 crew  Rewimo
pi_41514799
Ik zeg al niks meer
pi_41515393
snelle tvp, vanavond even updaten, maar dat doe ik maar niet op mijn stage.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_41516161
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunst Ik zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 15:07:15 #19
13151 crew  Rewimo
pi_41516433
Nou, da's ook kl***
pi_41516537
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Nou, da's ook kl***
Ja en goed ook.
Hoe verzint ze het...
pi_41516550
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef freecell het volgende:
KUTZOOI
Ik krijg net een mailtje..
Vorig jaar een enorm onderzoek gemaakt. Weken aan gewerkt, had ik een vier op. Ik balen. Feedback gevraagd en gekregen. Het hele onderzoek aangepast op de feedback, een week fulltime mee bezig geweest.
Is het nog steeds een 4
Hoe doet ze dat nou? Als het volgens haar Feedback verbeterd is, hoe kan ze dan weer hetzelfde cijfer geven...
Even achteraan gemaild. Mail terug dat het geen tikfoutje was en dat de kwaliteit gewoon niet goed was.
Het was een onderzoek volgens alle regels der kunst Ik zie echt niet in wat er nog beter moet en dat kan zij me ook niet uitleggen zegt ze
En ik weet gewoon dat ze een verschrikkelijke hekel aan me heeft.
Wat moet je nou met zoiets? In beroep bij de examencommissie kan niet voor verslagen....
Ellendige docenten ook af en toe... ik had er ook zo een waarmee ik altijd ruzie had... om gek van te worden! Vooral omdat je zo afhankelijk van ze bent.
Is er niet een andere docent die je graag mag die kan "bemiddelen"? Misschien kan die naar je werk kijken en je vertellen wat er wel en niet goed aan is. Het valt te proberen?
***Levi was here***
pi_41517844
Vandaag weer wezen sporten bij de sportschool, een dik uur en een kwartier geweest, ik ben tevreden .

Iemand ook zo'n hekel aan als ze bekenden tegen komen bij de sportschool? ik iig wel
pi_41517911
Ghe. 90% van de bezoekers van mijn sportschool zijn bekenden.
Sanity is (not) statistical
pi_41518933
Echt k*t lijkt me dat freecell, kun je er niet mee naar een ander docent stappen, en die vragen of die het wil beoordelen?
Vraag anders hulp aan je studieadviseur, het zou wel heel erg sneu zijn als je het over moest doen..
pi_41519627
Jemig Freecell, wat irritant! Vooral vaag dat ze niet aan kan geven hoe het dan wel zou moeten volgens haar voorwaarden.
Alle pech komt in tig delen lijkt het wel. Ik had vanochtend een aanvaring met een hond. Deze keer een slag in mn wiel en een kapotte hand en een kapotte knie.
Nu ga ik zielig op de bank hangen denk ik.
pi_41519755
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:22 schreef teigan het volgende:
Echt k*t lijkt me dat freecell, kun je er niet mee naar een ander docent stappen, en die vragen of die het wil beoordelen?
Vraag anders hulp aan je studieadviseur, het zou wel heel erg sneu zijn als je het over moest doen..
Andere docent is geen optie. Nu is zij de enige docent die me niet mag, de rest mag me juist erg graag. Dat wil ik graag zo houden en ik weet dat naar een andere docent toestappen bij ons op school erger is dan lid worden van de SS
En ik heb geen studie-adviseur. (Ja, onze school zit behoorlijk beroerd in elkaar).

Maar ik geef het sowieso op voor vandaag. Net door de regen naar de andere kant van de stad gefietst, waar ik even wat moest regelen, kom ik terug door het centrum. Kom ik op het idee om mezelf op tevrolijken. Weet je wat? ik ga een mooie BH voor mezelf kopen
een push-up (ondanks mijn E cup, heb ik totaal geen decolletee)
Bij gewone lingeriezaken hebben ze geen 75E push up BH's Zo ver was ik al.
Dus ik stap een erotische-lingerie-zaak binnen. Ik heb een hekel aan die zaken, dus ik heb een beetje zo'n hoofd:
Komt er een man op me af, vraagt hij of hij mij kan helpen. (ellendig, waarom geen vrouwen in zo'n winkel)
Dus ik zeg dat ik een push-up beha zoek. Hij wijst een paar aan, vraagt naar de maat: dus ik 75E
Hij kijkt me aan, met een dun glimlachje. " ja, dat hebben we niet mevrouw, onze lingerie is namelijk erotisch bedoeld.
Ik (lichtelijk uit het veld geslagen): "Ik heb ook een vriend hoor!"
Hji: " Ja, we hebben wel grote maten gehad, maar het is geen gwzicht en je kan het moelijk erotisch noemen, dus probeer het eens in een gewone lingeriezaak"

Ik heb het echt opgegeven
Ik heb een fles cola light (de ironie ) en een zak drop gekocht en ben naar huis gegaan.
pi_41519923
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig Freecell, wat irritant! Vooral vaag dat ze niet aan kan geven hoe het dan wel zou moeten volgens haar voorwaarden.
Alle pech komt in tig delen lijkt het wel. Ik had vanochtend een aanvaring met een hond. Deze keer een slag in mn wiel en een kapotte hand en een kapotte knie.
Nu ga ik zielig op de bank hangen denk ik.
Ik kom bij je hangen
Hoe deed je dat nou met die hond?
* freecell geeft een kusje op de knie en hand
pi_41521714
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:52 schreef lmnop het volgende:
Iemand ook zo'n hekel aan als ze bekenden tegen komen bij de sportschool? ik iig wel
Wat dat betreft zit ik hier echt heerlijk... Het lijkt mij namelijk ook niks, maar ik ken zowat niemand in deze stad!
pi_41522505
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kom bij je hangen
Hoe deed je dat nou met die hond?
* freecell geeft een kusje op de knie en hand
Dank je! Jij nog een kusje (voorzichtig enzo) op je gebroken pols!

Maar die hond kwam dus keihard de hoek om sprinten bij mn werk, volgens zijn baasje zat ie achter een kat aan, en vervolgens liep het beest mij dus omver.
Dus ik ben op de grond/half in de bosjes beland en heb nu dus van zowel mijn linker als mijn rechter arm last. Kon niet eens meer een stapel papier perforeren! Het is gewoon belachelijk!
pi_41522882
Ok, ik moet het even kwijt.

Lange dag gehad op school (van half 9 tot vijf) kom ik thuis, eten gekookt... En zit ik eindelijk lekker rustig op de bank tv te kijken, een lawaai uit de keuken. Dus ik daar naar toe lopen, ligt daar de hele vloer onder de olijfolie Is de olijfolie fles van het schapje gevallen. Een zooitje. Overal glas en vet.... Het glas is weg, grotendeels van de olie ook. Maar het blijft glad. Dus ik denk dat ik vanavond nog wel een paar kan dweilen Oh wat baal ik hiervan zeg.......

Maar verder met het lijnen gaat het goed
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 18:54:04 #31
13151 crew  Rewimo
pi_41523398
Pas maar op dat je niet uitglijdt, ymme, twee zielige bankhangers is wel genoeg hier

voor de pechvogels!
pi_41523534
Zo alles is ingepakt

ik zwaai hier alvast uit en tot volgende week woensdagavond denk ik

iedereen een fijne week en veel lijnplezier om het zo maar te zeggen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 19:01:31 #33
13151 crew  Rewimo
pi_41523584
Riann, veel plezier!
pi_41523781
Inderdaad: wat een pechvogels allemaal zeg!
Dan heb ik wat lichte pech net bij spinning. Bij het aankleden trek ik de rits van mijn laars kapot

Freecell: wat een hork bij die zaak zeg!

Liejannuh: het baasje van de hond is aansprakelijk hoor! Dus doktersrekeningen ed naar hem toe!
Het kan namelijk erger: mijn vader heeft ooit eens bij hardlopen zijn heup gescheurd door zo'n loslopende hond... Sterkte
pi_41523844
Fijne vakantie Riann!
pi_41524141
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:09 schreef Pandorah het volgende:
Inderdaad: wat een pechvogels allemaal zeg!
Dan heb ik wat lichte pech net bij spinning. Bij het aankleden trek ik de rits van mijn laars kapot

Freecell: wat een hork bij die zaak zeg!

Liejannuh: het baasje van de hond is aansprakelijk hoor! Dus doktersrekeningen ed naar hem toe!
Het kan namelijk erger: mijn vader heeft ooit eens bij hardlopen zijn heup gescheurd door zo'n loslopende hond... Sterkte
Ik heb het baasje van de hond nog gesproken vanochtend nadat de fietsenmaker me had verteld dat mn voorwiel wel 100 euro kon gaan kosten. En ik ga alle kilometers die ik niet kan fietsen maar met de auto ga afleggen, natuurlijk ook in rekening brengen.
Owja, en mijn fiets wordt gelijk even helemaal nagekeken.

Ow, en Pandorah, een kapotte rits van je laars is ook heel vervelend! Vooral omdat dat altijd gebeurt met je lekker zittende laarzen!
Is de laars nog wel te repareren?
pi_41525543
Liejannuh, het zit je niet mee he...

Freecell, in de zwanestraat zit wel een winkeltje met wat grotere maten lingerie, ik heb daar laatst nog een body vandaan gehaald..
pi_41529419
Ik heb zaterdag een h.e.l.e. mooie BH gekregen van mijn vriend. Hij was niet goedkoop, maar zit echt helemaal perfect. Het broekje á 50 euro heb ik maar even laten liggen
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 september 2006 @ 22:26:37 #39
13151 crew  Rewimo
pi_41531178
Ik zit met het probleem dat mijn borsten niet kleiner worden, maar wel platter Hopelijk krijg ik ooit een booblift vergoed
pi_41536622
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:07 schreef teigan het volgende:
Liejannuh, het zit je niet mee he...

Freecell, in de zwanestraat zit wel een winkeltje met wat grotere maten lingerie, ik heb daar laatst nog een body vandaan gehaald..
Maar die is dan weer zo duur
pi_41539541
freecell, wat een ellende met dat stomme rotverslag Het is sowieso al raar dat je cijfer niet verandert na veel verbeteringen (door haar zelf aangevoerd nota bene), maar het is misschien nog wel vreemder dat ze niet eens duidelijk kan maken wat je verkeerd hebt gedaan.

En met een grote maat kan een pushup ook erotisch zijn, idiote vent. Ik heb een pushup gehad in maat D en dat was zo'n beetje mijn mooiste bh ooit. Kwam uit een bruidsmodezaak

En een dikke knuffel voor de andere pechvogels!

* Isabeau gooit net leeg gegeten zakje chips maar weg. Het is niet echt een tijd voor chips hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41540130
@ freecell, dat met die BH's daar moet je gewoon om lachen. Natuurlijk is het een hork, maar hij is wel eerlijk. Persoonlijk zou ik het liever hebben dat hij het eerlijk tegen me zou zeggen dan dat hij het alleen maar denkt en dr later nog eens hartelijk met zijn maten om gaat lachen. Ik denk altijd maar zo dat het de mening van een verkoper is, en dat hij die mening mag hebben (denk ik trouwens ook wel vaak ).

En zoals Isa al zei: grote maten kunnen ook erotisch en mooi zijn, wie weet is zijn vriendinnetje wel een plank .
pi_41540381
freecell, dat is ook wel weer zo, maarja, het is de prijs meestal wel waard..
pi_41540764
Zo ik ben er nu in twee weken een kilo eraf.
Ik weet dat het voor mij zo goed is en dat ik niet teveel moet verwachten.
Gewoon rustig aan.
pi_41540842
Nou Freecell, wat een eikel zeg.

Mangowork2002, huh waarom is die beste man eerlijk.
Dus als je een grote cupmaat hebt. Kun je niet erotisch voor de dag komen??
pi_41541046
De keuken is weer schoon Met flink wat splinters in mijn handen als gevoel.

Zit nu momenteel op school, praktijklessen, maar kan totaal mijn aandacht er niet bij houden. Geen zin, laat ik het zo maar zeggen Moet tot half 4 praktijklessen volgen. Veels te lang natuurlijk

Net een pakje droge crackers op. Had honger, en ben dus vergeten om mijn fruit etc mee te nemen.
Ik ben op het bewegingsgebied wel goed bezig, gisteren al met de fiets geweest (totaal 13 km per dag) en vandaag weer op de fiets
pi_41541062
Ik denk dat Mango bedoelt dat die man eerlijk is over zijn eigen mening... Maar ik vind het nog steeds wel bot, maarja, dat zijn sommige mensen nou eenmaal..

Ennuh, gaat goed toch zo jolene, een halve kilo per week is netjes!
pi_41541068
Wat ik nog even wilde zeggen:
Ik vind niet dat het verkoper, het recht heeft om te zeggen, mevrouw, het is de bedoeling dat deze lingerie erotisch blijft Ik vind het simpelweg schandalig. Dus mensen met een maatje meer, hebben geen sex, zijn niet erotisch. Naja zeg.....
pi_41541400
Die verkoper in die sexshop is wel een ontzettende eikel. Ik snap echt niet dat mensen zo met hun klanten omgaan. Als je iets niet (meer) hebt zeg je toch: "Er was niet zoveel vraag naar, dus verkopen we het niet meer. Probeer het eens daar-en-daar." Je bent toch wel ongelofelijk stom als je je (potentiële) klanten gaat beledigen... zeker nog nooit van mond-tot-mond reclame gehoord. Terwijl als hij gewoon normaal had gereageerd en je naar een andere winkel had verwezen, dan was hij juist behulpzaam geweest en was jij met een prettig gevoel daar weg gegaan. Stomme vent.

En... hoezo zou een grote maat niet sexy zijn? Ik vind die Dove reclame zo gaaf van die topjes... vooral de stevige dame met flinke borsten aan het einde, "super sexy topjes". Die heeft ook niet bepaald een B-cup.

Heb zelf trouwens ook dat zelfde probleem, heb een cup D of DD. Die laatste is sowieso nergens meer te krijgen en E is eigenlijk toch wel te groot. Draag nu meestal 85D, maar da's eigenlijk aan de kleine kant. 90D zou beter zitten (is de cup ook iets groter) maar als er al een aardige BH in D te krijgen is, hebben ze 'm nooit in 90D. Nu heb ik de laatste tijd voornamelijk padded BH's van de HEMA gedragen, alleen zijn precies die nu uit de collectie. Ik heb dat elke keer met de HEMA en ik wordt er echt flink chagerijnig van onderhand...
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 09:37:10 #50
13151 crew  Rewimo
pi_41541422
Dat is alleen maar de mening van die man. Er zijn gelukkig zat mannen die daar anders over denken (waaronder de mijne ). Blijft wel dat ie onnodig bot reageerde natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')