Kia Picanto 1.0 LXE aircoquote:Op woensdag 6 september 2006 21:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat voor een? Ben je me nog te snel af ook, ik mag hem vrijdag pas halen
Het schijnt het hongergevoel een beetje tegen te gaan en zou goed moeten zijn voor je alghele spijsverteringquote:Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef Rewimo het volgende:
Waarvoor gebruik je het eigenlijk? Ik heb geen idee wat het doet (behalve diarree veroorzaken)
Dat moet wel lukken op deze manier...quote:Op donderdag 7 september 2006 12:41 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het schijnt het hongergevoel een beetje tegen te gaan en zou goed moeten zijn voor je alghele spijsverteringEn lozing van afvalstoffen.
en wat voor auto krijg jij Rewino?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd!Ik moet nog 1 nachtje wachten...
Da's goed nieuws!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Moet het ook even hier kwijt hoor: Christan mag naar groep 3Op zijn nieuwe school vinden ze dat de dingen waar zijn oude school over viel ook prima in groep 3 kunnen worden aangepakt (concentratie, werkjes afmaken en zo). Ik ben heel blij dat hij toch over mag, ik voorzag al een jaar verveling...
dat heb ik nu ook zonder dat ik me uitrek dat ik een paar ribben zie zitten maar om te zeggen dat ik dat nou mooi vind....quote:Op donderdag 7 september 2006 12:38 schreef Maeghan het volgende:
Ha, als ik me uitrek zie ik een rib!
Dat is een totaal ander boek dan het boek wat zij bedoelenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:29 schreef Levitation het volgende:
Een leven lang fit heb ik 12 jaar geleden gedaan... mijn moeder (ook lijn-freak) was dat op het spoor gekomen en heeft 't hele gezin eraan onderworpen.
Het lijkt me een wat gezonder boekquote:Een leven lang slank en fit
Geschreven door Mw. Drs. Anneke Palsma, Voedingswetenschapper
Dit boek omvat een voedingsplan gericht op afvallen en een trainingsprogramma gericht op het (blijvend) verbeteren van de lichamelijke conditie. Aan het eind worden tips gegeven hoe het streefgewicht zo goed mogelijk vastgehouden kan worden. Van de gebruiker wordt verwacht dat hij/zij actief meedenkt om zijn eigen plan voor het verbeteren van de conditie en het afvallen uit te voeren. Tijdens het plan wordt er gewerkt aan het vergroten van inzicht in het eigen eetgedrag met behulp van (schrijf)opdrachten. Het boek wordt ook gebruikt bij cursusprogramma’s in sportscholen en fitnesscentra.
Niet aan Een leven lang fit beginnen. Bagger vol onzin. Ik heb het een paar weken bij het declutteren weggegooid. Het is dus ook niet het boek wat er in die top 10 staat.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Dat boek, een leven lang fit. Waar is deze te verkrijgen?
Ik ben hier erg benieuwd naar?
Ik heb al op bol.com gekeken, maar hier staat het niet tussen.
-edit- toch wel op bol.com. Ik had blijkbaar niet goed gekeken.
Ik denk dat ik dit boek maar eens ga bestellen. Herbalife werkt goed, maar ik begin in oktober met rijlessen, dus dan kan ik herbalife gewoon niet meer betalen.
Nu zie ik alleen dat er ook receptenboeken zijn, en een leven lang fit 2.
Welke kan ik nu het beste bestellen![]()
Jee, wat kutquote:Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef Levitation het volgende:
Kreeg net bericht dat het heel slecht gaat met de zwangerschap van een vriendin van me. Ze is half oktober uitgerekend en nu gaat 't opeens heel slecht met de baby. Ik zit er 130km vandaan en voel me machteloos. (niet dat ik wel iets kan doen als ik daar ben...) Ik weet niet precies wat er aan de hand is en ik heb geen idee of ook zij in gevaar is of alleen de kleine. Zondag was alles nog goed, toen hebben we nog gezellig gekletst en was ze hardstikke fit. De zwangerschap ging eigenlijk juist tot nu toe ontzettend goed.![]()
Ze is als een zus voor me en ik voel me nu dan ook echt ontzettend ellendig.Ik hoop zo dat alles toch nog goed komt... maarja ik heb ook echt geen flauw idee wat er mis is.
Ik wil eigenlijk haar moeder niet "storen", denk dat ze al een heleboel telefoontjes krijgt. Ik vis via andere vriendinnen wel uit wat er mis is. Dank je voor de knuffel.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jee, wat kutIn de meest gevallen komt dit goed, ik hoop met je mee dat dat hier ook zo is. Ga anders even wat anders doen om je af te leiden
Kan je later een moeder van haar bellen of zo om te vragen hoe het gaat? *knuffel*
Hey, gaaf! En ik denk dat deze school gelijk heeft dat je die dingen ook in groep 3 kan aanpakkenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Moet het ook even hier kwijt hoor: Christan mag naar groep 3Op zijn nieuwe school vinden ze dat de dingen waar zijn oude school over viel ook prima in groep 3 kunnen worden aangepakt (concentratie, werkjes afmaken en zo). Ik ben heel blij dat hij toch over mag, ik voorzag al een jaar verveling...
Maar jij kan ook niet de hele verdere dag blijven rondlopen met een kutgevoel terwijl je maar loopt te piekeren over je vriendinquote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Levitation het volgende:
Ik wil eigenlijk haar moeder niet "storen", denk dat ze al een heleboel telefoontjes krijgt. Ik vis via andere vriendinnen wel uit wat er mis is. Dank je voor de knuffel.
Ja, mijn mannetje is kleuter-afquote:Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Hey, gaaf! En ik denk dat deze school gelijk heeft dat je die dingen ook in groep 3 kan aanpakken![]()
voor Christan
Stoer hoor! (ik zie het namelijk nog steeds als klas 1 van de 'grote school' vergeleken met de kleuterschool
)
Heb dat nummer niet meer gebeld sinds de intrede van de mobiele telefoon... een jaar of 6 dus. Dacht 't nog te weten, maar ik krijg de melding dat 't nummer niet bestaat. Nu weet ik niet of het nummer is opgezegd of dat ik 't me gewoon niet meer kan herinneren. En natuurlijk staat 't niet in 't telefoonboek.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, wat een akelig nieuws. Ik hoop dat je gauw hoort wat er precies aan de hand is, die onzekerheid is slopend. Bel nou maar eventjes met haar moeder joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |