abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41555817
Leuk, allemaal belangst Kunnen we daar ook een clubje voor oprichten, ik bel ook amper. Ik koop 1 beltegoed kaart per maand tot 2 maanden (10 euro...en het bellen met zo'n kaart is verschrikkelijk duur). Maar goed, voor de recherche met me meeluisterde belde ik wèl heel erg veel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 18:06:08 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41555899
Zo lekker prakje van gehakt, Chicken Tonight Babi Gehakt Pangang, extra ananas en Tarly
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 18:06:54 #103
13151 crew  Rewimo
pi_41555924
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, allemaal belangst Kunnen we daar ook een clubje voor oprichten, ik bel ook amper. Ik koop 1 beltegoed kaart per maand tot 2 maanden (10 euro...en het bellen met zo'n kaart is verschrikkelijk duur). Maar goed, voor de recherche met me meeluisterde belde ik wèl heel erg veel
Ik heb een abonnementje van 3 euro voor 90 minuten. Maak ik ook nooit op
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41555978
Ik denk dat ik niet eens 10 minuten per maand bel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41556088
Hehehe, hier iemand met een anti-belfobie Ik bel me helemaal blauw
It is your friends who make your world!
pi_41556197
Ik heb 100 minuten per maand voor een euro of 6, heb het nog nooit opgemaakt. Enkele keer kom ik aan een uurtje per maand, maar ik heb een vriend die maar blijft praten als ik hem spreek. Hij bel belt, ik neem te laat op, moet wel terugbellen en vervolgens praat hij zo 50 minuten vol. Moet er echt voor gaan zitten als ik hem spreek.

Ik heb zelf -als ik al bel- meestal niet bijster veel te melden, ben erg zakelijk/kortaf. Spreek mensen veel liever live. Snap mensen niet die de hele dag met hun mobiel aan hun oor zitten, kan me er echt niets bij voorstellen.

Isa: Leuk idee voor een topic? De Fok! Bel-angst-club?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 6 september 2006 @ 18:19:52 #107
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41556342
Hier ook belagst. Maar een wls nemen helpt ....
pi_41556897
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vind ik een drastische oplossing in mijn geval
pi_41557274
quote:
Ik zal het eens met m'n dokter bespreken...
Ik bel hem wel even
***Levi was here***
  woensdag 6 september 2006 @ 19:18:53 #110
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41558338
Ik heb voor zo veel geld verbeld niet te geloven
pi_41560261
quote:
ik zal het eens aan mijn dokter voorleggen.... als co-morbiditeit
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 21:26:31 #112
13151 crew  Rewimo
pi_41563134
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef octopussy het volgende:
ik zal het eens aan mijn dokter voorleggen.... als co-morbiditeit
Lijkt me een zeer zwaar wegende co-morbiditeit
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 21:42:18 #113
13151 crew  Rewimo
pi_41563830
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja ik heb die van mij vanmiddag al gezien hij staat al helemaal klaar, ze moesten alleen mijn radio nog even overbouwen (daarom moest ik er ook even met mijn auto heen).
MOrgenvroeg om 10 uur ben ik de eigenaresse van een spliksplinternieuwe auto
Wat voor een? Ben je me nog te snel af ook, ik mag hem vrijdag pas halen
pi_41568942
Ik bel ook nooit eigenlijk. En het stomme is, ik bel makkelijk zat mensen die ik niet ken en irl praat ik echt tegen iedereen die lang genoeg stilstaat, maar als ik vrienden wil bellen voel ik me altijd zo vreemd, dan denk ik dat ik wat belangrijks moet gaan vertellen of zo. En natuurlijk zeker als je nooit belt, dan moet je toch verklaren waarom je dat nu opeens wel doet. Vind ik dan.

Terwijl ik vroeger echt met m'n vriendinnen rustig 4 uur achter elkaar kon bellen. We belden bijna iedere dag, terwijl we elkaar de hele dag op school zagen, bij elkaar thuis kwamen, samen naar de stad ging. En dan hadden we het ook nooit over wat belangrijks, integendeel.
Sanity is (not) statistical
pi_41573782
Gisteren (als in dinsdag, ik leef een dag achter met mijn nachtdiensten) stond in de Metro een website met de 10 beste diëten uitgezocht door deskundigen. Ik ben de url van die website vergeten en de Metro die ik mee had genomen naar mijn werk bleek vandaag te zijn weggegooid. Weet iemand die link?

Sonja Bakker stond trouwens niet in die lijst omdat dat dieet onverantwoord was (o.a. door het zeer lage aantal kcal werkt het het jojo-effect in de hand). Dr. Phil stond bijv. wel in het lijstje

Oh, en er kwam vannacht een politieagent binnen waar ik bijna spontaan van ging blozen Helemaal in het zwart, zwarte leren laarzen aan en een waanzinnig aantrekkelijk hoofd. Net zo'n robocop die op me af kwam lopen Ik dacht nog: hey, zo zouden alle Nederlandse agenten er uit moeten zien! Dat dwingt pas respect af
  donderdag 7 september 2006 @ 08:54:14 #116
71384 Urnie
.... is een zij
pi_41574559
Vanmorgen voor de laatste keer gewogen vóór ik op vakantie ga: 71.2
Eens kijken hoeveel het over 12 dagen is.
Maar ik heb vernomen dat er veel trappen zijn bij het hotel waar wij zitten.

Tot over een dag of 12 allemaal.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 08:54:47 #117
13151 crew  Rewimo
pi_41574566
Veel plezier, Urnie
pi_41574578
fijne vakantie Urnie!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41574593
Urnie: Fijne vakantie!
Waar ga je eigenlijk heen?
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 08:57:32 #120
13151 crew  Rewimo
pi_41574612
Geen Metro gezien helaas, Isabeau
pi_41574644
Isa, op www.clubmetro.nl kun je je inschrijven en dan kun je online alle kranten van Metro lezen en dus ook die van gister.
  donderdag 7 september 2006 @ 09:05:52 #122
71384 Urnie
.... is een zij
pi_41574746
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:56 schreef Levitation het volgende:
Urnie: Fijne vakantie!
Waar ga je eigenlijk heen?
Naar Lesbos. Het wordt wel een nachtje overslaan vannacht: we vliegen om 05.25 uur en moeten 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. Eerst mijn moeder en daarna zus nog ophalen, dan zetten we de auto bij mijn nicht in Haarlem en zij brengt ons dan naar Schiphol.
Dus we vertrekken om middernacht.

Goed, dan ga ik NU mijn koffer inpakken!
pi_41574749
ik was al bezig met zoeken Liejannuh, maar ik zie net dat ik de verkeerde krant inkeek...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41574836
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:06 schreef teigan het volgende:
ik was al bezig met zoeken Liejannuh, maar ik zie net dat ik de verkeerde krant inkeek...
Geweldig! Ben ook wel beniewd naar dat overzichtje!
Heb je de goede krant al gevonden? Iets opzoeken moet je meestal wel wakker voor zijn en dat wil nog wel eens mislopen 's ochtends vroeg!
pi_41574840
De website is www.afslanktop10.nl
En de top 10 is als volgt:

1. 10 weken slank plan
2. Jouw personal Health Coach
3. Streep je Slank box
4. Fit food
5. Total Well being dieet
6. Een leven lang slank en fit
7. Uit de ban van eetbuien
8. Het South Beach dieet
9. Voel je goed in je lijf
10. Eerste hulp bij eetbuien

Uit de ban van eetbuien is een boek over het tegengaan van de eetbuien enzo, dat werd ook veel door boulimiamensen aangeraden.... Ik ga als ik meer tijd heb de website wel even goed bekijken, nu zitten er twee katten te zeuren om hun ontbijt..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 09:18:24 #126
13151 crew  Rewimo
pi_41574958
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:05 schreef Urnie het volgende:

[..]

Naar Lesbos. Het wordt wel een nachtje overslaan vannacht: we vliegen om 05.25 uur en moeten 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. Eerst mijn moeder en daarna zus nog ophalen, dan zetten we de auto bij mijn nicht in Haarlem en zij brengt ons dan naar Schiphol.
Dus we vertrekken om middernacht.

Goed, dan ga ik NU mijn koffer inpakken!
Zwaai even als je langskomt niet toeteren vannacht
pi_41574991
Ze zijn aan het klussen in mn huis nu , ik loop er maar wat onnozel bij , kan niks doen .

Ik hou niet van vreemde mannen in huis
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41575025
Ja, dat is altijd vervelend Ymke.. Je kan eigenlijk niets doen, maar je zit ook niet rustig..
  donderdag 7 september 2006 @ 09:23:08 #129
71384 Urnie
.... is een zij
pi_41575036
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zwaai even als je langskomt niet toeteren vannacht

Geen idee waar je woont, maar ik zal de hele tijd in Haarlem zwaaien, om zeker te zijn.
Nee, ik toeter bijna nooit.
pi_41575162
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef teigan het volgende:
De website is www.afslanktop10.nl
En de top 10 is als volgt:

1. 10 weken slank plan
2. Jouw personal Health Coach
3. Streep je Slank box
4. Fit food
5. Total Well being dieet
6. Een leven lang slank en fit
7. Uit de ban van eetbuien
8. Het South Beach dieet
9. Voel je goed in je lijf
10. Eerste hulp bij eetbuien

Uit de ban van eetbuien is een boek over het tegengaan van de eetbuien enzo, dat werd ook veel door boulimiamensen aangeraden.... Ik ga als ik meer tijd heb de website wel even goed bekijken, nu zitten er twee katten te zeuren om hun ontbijt..
Uit de ban van eetbuien is het boek dat ik laatst gekocht heb. Schiet er nog niet echt in op, maar het heeft me wel echt aan het denken gezet. Ben door dat boek ook echt gaan beseffen dat ik iets moet veranderen aan mijn gedrag en de manier waarop ik denk. Vandaar ook mijn doktersbezoek gisteren.

Een leven lang fit heb ik 12 jaar geleden gedaan... mijn moeder (ook lijn-freak) was dat op het spoor gekomen en heeft 't hele gezin eraan onderworpen. Ik viel keihard af en voelde me echt heel fit. Mijn zusje klaagde steen-en-been, die was al slank/mager en viel ook af en ze vond de interessante gerechten als "bloemkoolsoep" echt afgrijselijk. Waarom ik het nu niet doe? Is me momenteel gewoon teveel werk en ik denk niet dat mijn vriend zit te wachten op maaltijden zonder vlees of juist zonder koolhydraten.

Ik "lijn" trouwens niet meer... ik ga eerst aan mezelf werken dat ik in ieder geval weer een realistisch zelfbeeld krijg. Dokter was het met me eens dat het nu lijnen eigenlijk dweilen met de kraan open is. Ik probeer dus gewoon niet te veel te eten, zoveel mogelijk te sporten en een beetje uit de buurt van snoep te blijven. Geen druk er op... en dan mezelf weer lief gaan vinden.

Oja, en ik moet dus vandaag rond gaan bellen voor een psycholoog. Wish me luck!
***Levi was here***
pi_41575415
Het klinkt goed Levitation!!!

Ik vind het echt goed van je dat je er nu zo tegenaan gaat. Ik mocht de eerste zes weken in de eetgroep ook niet aan afvallen denken, ik moest eerst maar weer eens normaal gaan eten... En toch ben ik toen wel wat afgevallen geloof ik..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 10:18:39 #132
13151 crew  Rewimo
pi_41576279
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:23 schreef Urnie het volgende:

Geen idee waar je woont, maar ik zal de hele tijd in Haarlem zwaaien, om zeker te zijn.
Nee, ik toeter bijna nooit.
Kleverpark, zegt je dat wat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 10:19:43 #133
13151 crew  Rewimo
pi_41576306
Bel ze, Levitation
  donderdag 7 september 2006 @ 10:22:04 #134
71384 Urnie
.... is een zij
pi_41576373
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kleverpark, zegt je dat wat?
Nee, ik ken helemaal niks in Haarlem, alleen de Zaanenstraat.
pi_41576594
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:22 schreef teigan het volgende:
Ja, dat is altijd vervelend Ymke.. Je kan eigenlijk niets doen, maar je zit ook niet rustig..
Ze zitten overal aan en in , en ik zit maar te computeren , maar vind dat ik dat dan niet kan maken , zij hard werken en ik niks doen.....

Ik ga denk ik maar de hond uitlaten , straks mag ik werken
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41576710
Dat boek, een leven lang fit. Waar is deze te verkrijgen?
Ik ben hier erg benieuwd naar?

Ik heb al op bol.com gekeken, maar hier staat het niet tussen.

-edit- toch wel op bol.com. Ik had blijkbaar niet goed gekeken.

Ik denk dat ik dit boek maar eens ga bestellen. Herbalife werkt goed, maar ik begin in oktober met rijlessen, dus dan kan ik herbalife gewoon niet meer betalen.

Nu zie ik alleen dat er ook receptenboeken zijn, en een leven lang fit 2.
Welke kan ik nu het beste bestellen
pi_41576751
zo ik heb ook maar even de stoute schoenen aangetrokken. Voor volgende week woensdag heb ik een afspraak gemaakt met de huisarts. Ben heel benieuwd wat er uit het gesprek komt met haar (ik ken haar nog niet).

Ik heb wel een beetje de p in over school nu. Ik was dinsdag niet lekker, en heb het eerste hoorcollege van een bepaald vak gemist daardoor. Aangezien Blackboard hier al een paar dagen niet goed werkt heb ik geen informatie/sheets/modulehandleiding kunnen vinden en ik wist dus niet wat er afgesproken was voor de werkcollege's. Vanochtend had ik dus zo'n werkcollege en ik was net een paar minuten te laat (alles zat echt tegen, niet normaal) en zie ik door het raampje bij de deur dat ze bezig zijn met een toetsje en de deur op slot is.

Nouja ik ben maar weer weggegaan. Het is wel enorm klote, aangezien ik die studiepunten nodig had (het is een keuzemodule) voordat ik zou kunnen afstuderen. Waar ik de volgende periode aan had willen beginnen...

En alsof dat nog niet genoeg is gaat het proefafstuderen ook nog eens helemaal de mist in. We lopen erg achter op planning, moeten al beginnen met het procesverslag en als klap op de vuurpijl is 1 van de (3) groepsleden opgestapt. Ik weet niet of we het met z'n 2en nog wel redden.

sorry voor het gezeur, maar het moest er even uit. Ik moet maar eens met mijn studiebegeleider gaan praten, want ik ben het zooo zat nu.
pi_41576919
Octopussy, dat is balen zeg!!

En jammergenoeg zijn dat de nadelen van blackboard en dergelijke, dat het dus niet goed werkt..
Maar kun je nu niet alsnog dat toetsje inhalen en het vak verder oppakken?
En dat proefafstuderen is ook balen..

Het is wel een goed idee om je studiebegeleider eens aan zijn/haar jasje te trekken.. Hopen dat die wat nuttigs te melden heeft
pi_41577058
Ik heb dus het boek, een leven lang fit besteld.
En het boek 10 weken slank plan.

Een beetje lezen kan geen kwaad natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 10:48:17 #140
13151 crew  Rewimo
pi_41577107
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:22 schreef Urnie het volgende:
Nee, ik ken helemaal niks in Haarlem, alleen de Zaanenstraat.
Lange armen? Is redelijk in de buurt ja
pi_41577352
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef ymme het volgende:

Ik denk dat ik dit boek maar eens ga bestellen. Herbalife werkt goed, maar ik begin in oktober met rijlessen, dus dan kan ik herbalife gewoon niet meer betalen.

Een leven lang fit, Harvey Diamond
Ik zou wel beginnen met dit boek, hier legt Diamond uit het wat en waarom van deze manier van eten. Denk dat deel 2 voornamelijk een aanvulling is op het 1ste boek. Volgens 't voedingscentrum is het allemaal klinklare onzin, maar voedingscentrum is nogal pro schijf-van-5 en zuivel... terwijl dit boek totaal een andere manier van eten geeft. Vooral ook wat zuivel betreft, volgens de schrijver is koeienmelk namelijk alleen goed voor baby-koeien én voor de portomonaie van de "zuivel-maffia".

Zie nu trouwens dat "Een leven lang slank en fit" weer iets anders is dan "Een leven lang fit", die slank en fit kende ik niet.
***Levi was here***
pi_41577466
Tjonge Octo, da's wel balen zeg. Niets is zo frustererend als een studie die niet wil vlotten. Heel veel sterkte ermee!

Goed dat je ook de stap hebt genomen om een doktersafspraak te maken. Is altijd een beetje eng, hè! Ik ben blij dat ik de stap heb genomen en denk dat ik er goed aan doe het probleem eindelijk eens bij de bron aan te pakken. Het komt allemaal goed!
***Levi was here***
pi_41577682
Levitation, ik heb het boek Een leven lang fit besteld. Deze is nog geen 10 euro, dus goed te doen, voor een student zoals ik
pi_41578051
Jemig Octopussy! Het zit jou ook niet mee zeg!
Waardeloos zeg!
pi_41578272
Big hug voor Octopussy
pi_41578947
Oke ik vraag het hier ook maar even.. kun je (half) aan de diarree gaan van Molkosan en/of wei+melkzuur (Kruidvat eigen merk).
pi_41579591
quote:
Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef heaven7 het volgende:
Oke ik vraag het hier ook maar even.. kun je (half) aan de diarree gaan van Molkosan en/of wei+melkzuur (Kruidvat eigen merk).
Zou kunnen, ben je lactose intollerant? Lactose (melkeiwit) kan diaree veroorzaken als je er slecht tegen kunt. Maar dan zou je dat waarschijnlijk ook hebben met normale melk en andere zuivelproducten. Kan ook zijn dat je toevallig een beetje een verstoorde darm hebt... blijft moeilijk te zeggen waar 't van komt. Maar hou het in de gaten, kijk of je vaker zo reageert als je iets drinkt.
***Levi was here***
pi_41579732
Voor zover ik weet ben ik dat niet, chocolademelk, karnemelk, yoghurt, allemaal geen probleem. Maar zodra ik een glas met dat spul heb gedronken krijg ik aan paar uur later aandrang en is het dus diarreeachtig (niet helemaal, meer brij, sorry hoor ). Ik heb dit al een paar keer gehad, vorige week was ik een 4tal dagen uit en had het spul niet meegenomen, toen was de ontlasting weer normaal, maar gister en vanochtend weer gedronken en het is weer "mis"..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 12:25:58 #149
13151 crew  Rewimo
pi_41579856
Lijkt erop dat je niet tegen dat spul kunt, Heaven. Misschien eens een ander merk of alternatief proberen?
pi_41579977
Heb Molkosan van Vogel gehad (flesje leeggemaakt) en heb nu Kruidvat eigen merk. Misschien iets minder proberen?
Ik vind het zonde om weg te gooien
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 12:32:39 #151
13151 crew  Rewimo
pi_41580041
Waarvoor gebruik je het eigenlijk? Ik heb geen idee wat het doet (behalve diarree veroorzaken )
pi_41580197
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat voor een? Ben je me nog te snel af ook, ik mag hem vrijdag pas halen
Kia Picanto 1.0 LXE airco

Galaxy Black

heb hem vanmorgen gehaald en ben er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_41580220
Ha, als ik me uitrek zie ik een rib!
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 12:39:03 #154
13151 crew  Rewimo
pi_41580233
Gefeliciteerd! Ik moet nog 1 nachtje wachten...
pi_41580288
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:32 schreef Rewimo het volgende:
Waarvoor gebruik je het eigenlijk? Ik heb geen idee wat het doet (behalve diarree veroorzaken )
Het schijnt het hongergevoel een beetje tegen te gaan en zou goed moeten zijn voor je alghele spijsvertering En lozing van afvalstoffen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2006 12:41:25 ]
pi_41580392
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:41 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Het schijnt het hongergevoel een beetje tegen te gaan en zou goed moeten zijn voor je alghele spijsvertering En lozing van afvalstoffen.
Dat moet wel lukken op deze manier...
Kun je tegen het hongergevoel niet beter chroom slikken? Helpt ook best goed.
Enne... als je er ziek van wordt is het natuurlijk niet slim ook 't op te willen maken... gewoon weg doen. Diaree is niet goed voor je darmflora en je gezondheid gaat voor!
***Levi was here***
pi_41582521
Ik ben er niet ziek van hoor Alleen de ontlasting is wat brijeriger (goor woord, kan niks anders verzinnen). Heb gelukkig ook geen pijn verder.

Chroom helpt helaas niet.. heb ik al vaker geprobeerd.
pi_41582586
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd! Ik moet nog 1 nachtje wachten...
en wat voor auto krijg jij Rewino?

ik heb een navigatiesysteem haha kreeg ik er gratis bij, wel erg grappig.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 13:57:47 #159
13151 crew  Rewimo
pi_41582610
Ja, dan zou ik ook eerder voor Biochromium kiezen. Van diarree droog je uit. Overigens kun je tegen een hongergevoel wel andere dingen ondernemen. Ik heb geen idee wat je eet, maar je zou het eens in langzame koolhydraten kunnen zoeken (zoals in bruinbrood en volkorenproducten). Die komen langzaam vrij (in tegenstelling tot gewone suikers) en zorgen er daardoor voor dat het langer duurt voor je weer honger krijgt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 15:03:40 #160
13151 crew  Rewimo
pi_41584752
Moet het ook even hier kwijt hoor: Christan mag naar groep 3 Op zijn nieuwe school vinden ze dat de dingen waar zijn oude school over viel ook prima in groep 3 kunnen worden aangepakt (concentratie, werkjes afmaken en zo). Ik ben heel blij dat hij toch over mag, ik voorzag al een jaar verveling...
pi_41585017
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Moet het ook even hier kwijt hoor: Christan mag naar groep 3 Op zijn nieuwe school vinden ze dat de dingen waar zijn oude school over viel ook prima in groep 3 kunnen worden aangepakt (concentratie, werkjes afmaken en zo). Ik ben heel blij dat hij toch over mag, ik voorzag al een jaar verveling...
Da's goed nieuws!
Heel fijn dat hij zich nu niet een jaar hoeft te vervelen!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 15:14:13 #162
13151 crew  Rewimo
pi_41585105
Ja, hartstikke fijn. Ik zag hem gisteren in de kleuterklas en ik had echt even zoiets van: moet ie hier nou nog een heel jaar rondhangen? Als dat beter voor hem zou zijn was het geen probleem natuurlijk maar daar was ik niet echt van overtuigd. En de school gelukkig ook niet
pi_41587414
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:38 schreef Maeghan het volgende:
Ha, als ik me uitrek zie ik een rib!
dat heb ik nu ook zonder dat ik me uitrek dat ik een paar ribben zie zitten maar om te zeggen dat ik dat nou mooi vind....
hoe moet het er uit zien als ik nog 10 kilo afval
pi_41587710
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:29 schreef Levitation het volgende:

Een leven lang fit heb ik 12 jaar geleden gedaan... mijn moeder (ook lijn-freak) was dat op het spoor gekomen en heeft 't hele gezin eraan onderworpen.
Dat is een totaal ander boek dan het boek wat zij bedoelen

Van de site:
quote:
Een leven lang slank en fit
Geschreven door Mw. Drs. Anneke Palsma, Voedingswetenschapper

Dit boek omvat een voedingsplan gericht op afvallen en een trainingsprogramma gericht op het (blijvend) verbeteren van de lichamelijke conditie. Aan het eind worden tips gegeven hoe het streefgewicht zo goed mogelijk vastgehouden kan worden. Van de gebruiker wordt verwacht dat hij/zij actief meedenkt om zijn eigen plan voor het verbeteren van de conditie en het afvallen uit te voeren. Tijdens het plan wordt er gewerkt aan het vergroten van inzicht in het eigen eetgedrag met behulp van (schrijf)opdrachten. Het boek wordt ook gebruikt bij cursusprogramma’s in sportscholen en fitnesscentra.
Het lijkt me een wat gezonder boek

En teigan bedankt
pi_41587778
Kreeg net bericht dat het heel slecht gaat met de zwangerschap van een vriendin van me. Ze is half oktober uitgerekend en nu gaat 't opeens heel slecht met de baby. Ik zit er 130km vandaan en voel me machteloos. (niet dat ik wel iets kan doen als ik daar ben...) Ik weet niet precies wat er aan de hand is en ik heb geen idee of ook zij in gevaar is of alleen de kleine. Zondag was alles nog goed, toen hebben we nog gezellig gekletst en was ze hardstikke fit. De zwangerschap ging eigenlijk juist tot nu toe ontzettend goed.
Ze is als een zus voor me en ik voel me nu dan ook echt ontzettend ellendig. Ik hoop zo dat alles toch nog goed komt... maarja ik heb ook echt geen flauw idee wat er mis is.
***Levi was here***
pi_41587791
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef ymme het volgende:

Niet aan Een leven lang fit beginnen. Bagger vol onzin. Ik heb het een paar weken bij het declutteren weggegooid. Het is dus ook niet het boek wat er in die top 10 staat.

Ymme, je wordt natuurlijk aangetrokken door Levitation's tekst dat ze er veel mee afviel en ik heb het gevoel dat dat alles is waar je op afgaat. Alleen is het helaas zo dat afvallen meestal niet 'ons' probleem is. Afvallen kan iedereen met een crash dieet. Blijvend gewicht kwijtraken is het probleem. Misschien moet je daar aan werken ipv steeds zoeken naar de weg van de minste weerstand (waar alleen het begin van geplaveid is )

edit: te laat
pi_41587880
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:37 schreef Levitation het volgende:
Kreeg net bericht dat het heel slecht gaat met de zwangerschap van een vriendin van me. Ze is half oktober uitgerekend en nu gaat 't opeens heel slecht met de baby. Ik zit er 130km vandaan en voel me machteloos. (niet dat ik wel iets kan doen als ik daar ben...) Ik weet niet precies wat er aan de hand is en ik heb geen idee of ook zij in gevaar is of alleen de kleine. Zondag was alles nog goed, toen hebben we nog gezellig gekletst en was ze hardstikke fit. De zwangerschap ging eigenlijk juist tot nu toe ontzettend goed.
Ze is als een zus voor me en ik voel me nu dan ook echt ontzettend ellendig. Ik hoop zo dat alles toch nog goed komt... maarja ik heb ook echt geen flauw idee wat er mis is.
Jee, wat kut In de meest gevallen komt dit goed, ik hoop met je mee dat dat hier ook zo is. Ga anders even wat anders doen om je af te leiden Kan je later een moeder van haar bellen of zo om te vragen hoe het gaat? *knuffel*
pi_41588004
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jee, wat kut In de meest gevallen komt dit goed, ik hoop met je mee dat dat hier ook zo is. Ga anders even wat anders doen om je af te leiden Kan je later een moeder van haar bellen of zo om te vragen hoe het gaat? *knuffel*
Ik wil eigenlijk haar moeder niet "storen", denk dat ze al een heleboel telefoontjes krijgt. Ik vis via andere vriendinnen wel uit wat er mis is. Dank je voor de knuffel.

En over "Een leven lang fit", ik had inderdaad ook al ontdekt dat ze het over een ander boek hadden. Anyway, ik ben even niet in de stemming voor "debat". Sorry... ander keertje.
***Levi was here***
pi_41588012
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Hey, gaaf! En ik denk dat deze school gelijk heeft dat je die dingen ook in groep 3 kan aanpakken

voor Christan Stoer hoor! (ik zie het namelijk nog steeds als klas 1 van de 'grote school' vergeleken met de kleuterschool )
pi_41588089
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef Levitation het volgende:
Ik wil eigenlijk haar moeder niet "storen", denk dat ze al een heleboel telefoontjes krijgt. Ik vis via andere vriendinnen wel uit wat er mis is. Dank je voor de knuffel.
Maar jij kan ook niet de hele verdere dag blijven rondlopen met een kutgevoel terwijl je maar loopt te piekeren over je vriendin Ik denk niet dat ze het erg vinden als je even informeert, hoeft geen lang gesprek te zijn, maar gewoon voor je eigen gemoedsrust. Dat begijpen ze vast wel Ook voor je vriendin is het fijn om te weten dat je aan haar denkt en informeert (nou weet ze vast wel dat je aan haar denkt )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 16:58:22 #171
13151 crew  Rewimo
pi_41588430
Levitation, wat een akelig nieuws. Ik hoop dat je gauw hoort wat er precies aan de hand is, die onzekerheid is slopend. Bel nou maar eventjes met haar moeder joh
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 16:59:30 #172
13151 crew  Rewimo
pi_41588460
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Hey, gaaf! En ik denk dat deze school gelijk heeft dat je die dingen ook in groep 3 kan aanpakken

voor Christan Stoer hoor! (ik zie het namelijk nog steeds als klas 1 van de 'grote school' vergeleken met de kleuterschool )
Ja, mijn mannetje is kleuter-af Hij heeft net heel trots zijn oma gebeld met het nieuws: Oma ik heb een test gedaan voor groep 3 en ik ben geslaagd!
pi_41588845
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, wat een akelig nieuws. Ik hoop dat je gauw hoort wat er precies aan de hand is, die onzekerheid is slopend. Bel nou maar eventjes met haar moeder joh
Heb dat nummer niet meer gebeld sinds de intrede van de mobiele telefoon... een jaar of 6 dus. Dacht 't nog te weten, maar ik krijg de melding dat 't nummer niet bestaat. Nu weet ik niet of het nummer is opgezegd of dat ik 't me gewoon niet meer kan herinneren. En natuurlijk staat 't niet in 't telefoonboek.

Heb net wel een andere vriendin gesproken, zij kreeg een smsje terug dat de zwangere-vriendin haar morgen zal bellen. Morgen weet ik dus meer. Nu dus gewoon een keer diep adem halen en verder met mijn dagelijkse bezigheden. Kan nu toch niets doen, ik heb haar via sms al laten weten dat ze me altijd mag bellen, al is het diep in de nacht... Meer kan ik nu niet doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 17:31:14 #174
13151 crew  Rewimo
pi_41589276
O dat is pech joh... duimen dan maar dat je alsnog snel wat hoort
pi_41591270
Levitation, wat k*t zeg zulk nieuws.... Ik zou ook stressen als ik zoiets zou horen denk ik...

En ymme, wat Isabeau hierboven tegen jou zegt, daar sluit ik me bij aan...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 september 2006 @ 21:20:56 #176
13151 crew  Rewimo
pi_41596042
Ik heb tegenwoordig een wortelverslaving Wel met kaas erbij, voor de eiwitjes
pi_41598659
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:31 schreef Rewimo het volgende:
O dat is pech joh... duimen dan maar dat je alsnog snel wat hoort
Ik heb een vriendin van me gesproken... zij heeft weer viavia te horen gekregen wat er aan de hand is. Ik heb alleen geen idee of het verhaal niet onderhand een beetje vervormd is. Verhalen uit 4de of 5de hand zijn meestal niet zo betrouwbaar. Vooral een van de schakels in deze keten staat bekend om zijn vreemde verhalen... maar misschien is hij nu wel volwassen genoeg geweest om het verhaal juist door te geven. Wat ik nu heb gehoord is dat het kindje een slecht ontwikkeld hartje heeft en de longen schijnen ook niet goed te zijn. Ze zijn bang dat 't ernstig gehandicapt zal zijn of zelfs misschien niet eens levensvatbaar is.

Ik ben er echt helemaal onderste boven van. Ze is al zo ver in de zwangerschap en om een of andere reden (ik weet niet waarom) heeft ze geen 20 weken echo gehad. Dan hadden ze dit waarschijnlijk al veel eerder gezien. Niet dat dat iets aan de zaak veranderd, maar nu komt het zo plotseling... ze is deze week net met zwangerschapsverlof gegaan. Ze reageert nu helemaal niet op smsjes en drukt haar telefoon uit als iemand belt. We maken ons zo'n zorgen om haar... ben bang dat ze zich helemaal afsluit en helemaal in haar eentje met haar verdriet zit. (In haar man heb ik wat dit betreft niet bijster veel vertrouwen, niet het gevoelige type.)
***Levi was here***
pi_41598789
Hm, dat klinkt echt heel ernstig Levitation...

Probeer het anders toch even via haar moeder aan de juiste info te komen... Op zo'n moment lijkt het me vreselijk dat je zover weg woont, anders had je er zo even langs kunnen gaan..

sterkte ermee joh
pi_41598790
Levitation wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je je hier heel veel zorgen om maakt.

Het lijkt mij wel dat haar man er nu voor haar is, het is tenslotte ook zijn kind en zoiets raakt hem denk ik echt wel! En voor haar is het ook niet fijn om aan iedereen uit te leggen wat er aan de hand is als ze al zo over d'r toeren is, dan wordt het alleen maar erger.

Heel veel sterkte!!
pi_41598805
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb tegenwoordig een wortelverslaving Wel met kaas erbij, voor de eiwitjes
Klinkt lekker.

Ik heb panne(n)koeken* met aardbeienkwark gegeten, 4 of 5 stuks... ben de tel kwijt geraakt. Was er ook helemaal niet met mijn hoofd bij, kan me nieteens herinneren of het lekker was.
(Maar dat was het vast wel, want normaal vind ik het heerlijk.)

* Sinds de nieuwe spelling sta ik niet langer garant voor het volgen van de juiste spelling in mijn posts, van mij mogen ze de Neerlandici die verantwoordelijk zijn voor deze chaos dan ook naar een onbewoond eiland sturen en daar achterlaten.
***Levi was here***
pi_41599078
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:27 schreef p-etr-a het volgende:
Levitation wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je je hier heel veel zorgen om maakt.

Het lijkt mij wel dat haar man er nu voor haar is, het is tenslotte ook zijn kind en zoiets raakt hem denk ik echt wel! En voor haar is het ook niet fijn om aan iedereen uit te leggen wat er aan de hand is als ze al zo over d'r toeren is, dan wordt het alleen maar erger.

Heel veel sterkte!!
Ik probeer me niet zoveel zorgen te maken, maar dat lukt me voor geen meter. Heb al met best veel mensen aan de telefoon gehangen, heb zelfs uitgebreid gesproken met een vriendin die nu op vakantie in Tunesie is. Iedereen is echt van slag...

Ze (de vriendin die zwanger is) is zo'n lieve meid, ze staat altijd voor iedereen klaar. Ik snap er soms niets van, de rottigste dingen gebeuren bij de leukste mensen.
***Levi was here***
pi_41599415
Lieve mensen, dank voor het luisterende oor/ lezende oog... heel fijn dat ik mijn hart (weer) bij jullie kon luchten. Heerlijk om vriend(inn)en te hebben die altijd bereikbaar zijn. Doet me echt goed.

Ik ga maar eens slapen, ben er moe van.
Morgen komt mijn vriendje weer thuis, 2 weken zonder is toch wel lang. Kan ik mooi morgen even bij hem verder uithuilen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 07:11:47 #183
13151 crew  Rewimo
pi_41607762
Levitation, ik kan me wel een beetje voorstellen dat ze nu geen telefoon wil. Als het verhaal klopt wil ze het vast eerst zelf een beetje laten bezinken. Ik zou denk ik ook geen woord uit kunnen brengen Misschien kun je haar een kaartje sturen, dat vindt ze vast fijn en kaartjes dwingen je niet te praten als je dat niet wilt of kunt, maar zijn wel een hele steun.
pi_41607890
Oh wat erg, Levitation...wat verschrikkelijk voor je vriendin en haar vriend. Je hoopt bijna dat het niet zo ernstig is als het verhaal vertelt, maar meestal zit er wel een kern van waarheid in ook al is een verhaal al een paar keer doorverteld. Ik hoop dat je toch goed hebt kunnen slapen en fijn dat je vriend vandaag thuiskomt. Ik zou gaan ijsberen van frustratie als ik alleen zou zijn bij dit soort nieuws en een verdomd machteloos gevoel omdat je niet direct iets kan doen voor haar. *knuffel*
pi_41608621
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 07:11 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, ik kan me wel een beetje voorstellen dat ze nu geen telefoon wil. Als het verhaal klopt wil ze het vast eerst zelf een beetje laten bezinken. Ik zou denk ik ook geen woord uit kunnen brengen Misschien kun je haar een kaartje sturen, dat vindt ze vast fijn en kaartjes dwingen je niet te praten als je dat niet wilt of kunt, maar zijn wel een hele steun.
Ik kan het me ook wel voorstellen... ik zou zelf ook geen woord kunnen uitbrengen. Ik ga straks eens kijken naar een mooi kaartje. Had een kaart thuis liggen voor haar zwangerschapsverlof, maar ik ben vrij chaotisch en die kaart was nog steeds niet op de bus. Toen ik dat haar afgelopen weekend vertelde moest ze hartelijk lachen, ze kent me al langer. Nu ben ik stiekem wel blij dat ik zo'n treuzelaar ben... kan nu beter een mooi "sterkte" of "we denken aan je" kaartje sturen. Raar hoeveel er in een korte tijd kan veranderen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 09:02:16 #186
13151 crew  Rewimo
pi_41608661
Je hele wereld kan zomaar ineens op zijn kop staan...
pi_41609764
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Je hele wereld kan zomaar ineens op zijn kop staan...
Inderdaad... en het tegenstrijdige is dat ik eigenlijk vandaag behoorlijk vrolijk ben. M'n vriend komt zometeen thuis en het is weer lekker weekend. En de zon schijnt eindelijk weer eens.
Word wel erg verdrietig als ik aan die vriendin denk... maar ik kan nu helemaal niets voor haar betekenen. Gekke is dat hier het leven gewoon door gaat terwijl het voor haar waarschijnlijk echt even stilstaat.

Zucht, er komen nu allemaal herinneringen boven aan het moment dat haar vader plots overleed... - 7 jaar geleden op 11 september- wij waren met een hele groep naar de Bios en toen ze thuis kwam bleek haar vader een hartstilstand te hebben gehad. Was ook zo'n raar gevoel van dat alles op z'n kop stond en toch de wereld gewoon door draaide. En weer overkomt háár zo iets... en 't is zo'n schat.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 10:28:08 #188
13151 crew  Rewimo
pi_41610354
Volgens mij ben jij een hele goede vriendin voor haar
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:38:44 #189
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_41610612
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Inderdaad... en het tegenstrijdige is dat ik eigenlijk vandaag behoorlijk vrolijk ben. M'n vriend komt zometeen thuis en het is weer lekker weekend. En de zon schijnt eindelijk weer eens.
Word wel erg verdrietig als ik aan die vriendin denk... maar ik kan nu helemaal niets voor haar betekenen. Gekke is dat hier het leven gewoon door gaat terwijl het voor haar waarschijnlijk echt even stilstaat.

Zucht, er komen nu allemaal herinneringen boven aan het moment dat haar vader plots overleed... - 7 jaar geleden op 11 september- wij waren met een hele groep naar de Bios en toen ze thuis kwam bleek haar vader een hartstilstand te hebben gehad. Was ook zo'n raar gevoel van dat alles op z'n kop stond en toch de wereld gewoon door draaide. En weer overkomt háár zo iets... en 't is zo'n schat.
Ja zoiets kan echt je hele wereld ondersteboven halen. Heb ook nog niet zo heel lang geleden iets soortgelijks (en toch ook weer niet helemaal) meegemaakt, en volgens mij kun je toch niet zoveel doen... Behalve er voor haar zijn. Sterkte
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 september 2006 @ 10:50:46 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41610905
Tjees, gewoon een half topic gemist

Even nog terugkomend op het BH-bespreekgebeuren... Ik koop meestal bij Hünkemöller, morgen ga ik kijken voor dat setje op de eerst pagina van de nieuwe folder (paarsblauwig). Ik heb maat 85E nu ongeveer (was ooit 85G)... En voor de specialere gelegenheden krijg ik van wel eens een setje van Marlies Dekkers.

Ik kom strakkies weer bij jullie terug

Levi, een extra dikke knuffel voor jou
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 september 2006 @ 10:55:46 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41611035
quote:
Op donderdag 7 september 2006 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren (als in dinsdag, ik leef een dag achter met mijn nachtdiensten) stond in de Metro een website met de 10 beste diëten uitgezocht door deskundigen. Ik ben de url van die website vergeten en de Metro die ik mee had genomen naar mijn werk bleek vandaag te zijn weggegooid. Weet iemand die link?

Sonja Bakker stond trouwens niet in die lijst omdat dat dieet onverantwoord was (o.a. door het zeer lage aantal kcal werkt het het jojo-effect in de hand). Dr. Phil stond bijv. wel in het lijstje

Oh, en er kwam vannacht een politieagent binnen waar ik bijna spontaan van ging blozen Helemaal in het zwart, zwarte leren laarzen aan en een waanzinnig aantrekkelijk hoofd. Net zo'n robocop die op me af kwam lopen Ik dacht nog: hey, zo zouden alle Nederlandse agenten er uit moeten zien! Dat dwingt pas respect af
Klinkt goed Isa, maar jij werkt toch niet in Zuid-Limburg? Als in: Sjeen kent zo'n agent...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41611444
Dat is schrikken Levitation. Ook al reageert ze niet op sms'jes, ze heeft er vast veel steun aan om te weten dat je aan haar denkt. Een kaartje lijkt mij ook een goed plan, maar dan met een redelijk neutrale tekst (je weet niet hoe het gaat als ze het kaartje leest). Dan weet ze dat je haar niet vergeet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_41614267
Is bier heeeel slecht voor de lijn? het weekend komt er aan en na 5 dagen van gezond eten en weinig eten en elke dag sporten zou ik dit weekend best een paar biertjes willen drinken.
pi_41615714
Levitation: wat een schrik zeg! Ik denk dat je vriendin weet dat je haar steunt en dat het even op dit moment voor haar voldoende is. Als ze er aan toe is, zal ze vast wat laten horen. Vaak is het laten blijken van steun al genoeg voor iemand ook al is het frusterend voor jou omdat je zo graag met haar wilt spreken. Denk daar maar aan .

Inmop: volgens mij is een biertje niet erg. Maar je moet niet te veel drinken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 14:34:49 #195
13151 crew  Rewimo
pi_41616692
Ik heb 'm, ik heb 'm, ik heb 'm

En hij is mooooooooooooooooooooooooooooooooi!
pi_41616901
Nu kunnen jij en Beessie-Jen een wegracewedstrijdje houden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 14:52:53 #197
13151 crew  Rewimo
pi_41617228
Dat win ik, hij kan 161 km/h (zegt het boekje)
pi_41617261
Echt geen 162 km/h? Jee...

Zullen er mensen zijn die dat gaan testen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 september 2006 @ 14:54:22 #199
13151 crew  Rewimo
pi_41617274
Ik niet in elk geval
pi_41617853
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:58 schreef Pandorah het volgende:
Inmop: volgens mij is een biertje niet erg. Maar je moet niet te veel drinken.
Dat is het probleem meestal .

Maarja, afgelopen maandag begonnen en tot nu toe 4 kilo er af, alleen had ik meer verwacht omdat het de vorige keer dat ik serieus lijnde het sneller ging, achja .

Waarschijnlijk ga ik vanavond dan ook aan het water, maar dan moet ik ook gelijk vertellen dat ik aan het lijnen ben, en dat is weer minder want als ik dan de fout in schiet en een keer iets lekkers eet krijg je gelijk te horen "Je was toch aan het lijnen?" hmmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')