Ik heb een abonnementje van 3 euro voor 90 minuten. Maak ik ook nooit opquote:Op woensdag 6 september 2006 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, allemaal belangstKunnen we daar ook een clubje voor oprichten, ik bel ook amper. Ik koop 1 beltegoed kaart per maand tot 2 maanden (10 euro...en het bellen met zo'n kaart is verschrikkelijk duur). Maar goed, voor de recherche met me meeluisterde belde ik wèl heel erg veel
![]()
Vind ik een drastische oplossing in mijn gevalquote:Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier ook belagst. Maar een wls nemen helpt....
Ik zal het eens met m'n dokter bespreken...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lijkt me een zeer zwaar wegende co-morbiditeitquote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef octopussy het volgende:
ik zal het eens aan mijn dokter voorleggen.... als co-morbiditeit
![]()
Wat voor een? Ben je me nog te snel af ook, ik mag hem vrijdag pas halenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow jaik heb die van mij vanmiddag al gezien
hij staat al helemaal klaar, ze moesten alleen mijn radio nog even overbouwen (daarom moest ik er ook even met mijn auto heen).
MOrgenvroeg om 10 uur ben ik de eigenaresse van een spliksplinternieuwe auto![]()
Naar Lesbos. Het wordt wel een nachtje overslaan vannacht: we vliegen om 05.25 uur en moeten 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. Eerst mijn moeder en daarna zus nog ophalen, dan zetten we de auto bij mijn nicht in Haarlem en zij brengt ons dan naar Schiphol.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:56 schreef Levitation het volgende:
Urnie: Fijne vakantie!
Waar ga je eigenlijk heen?
Geweldig!quote:Op donderdag 7 september 2006 09:06 schreef teigan het volgende:
ik was al bezig met zoeken Liejannuh, maar ik zie net dat ik de verkeerde krant inkeek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |