abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41547362
Misschien niet de eerste plaats waar je aan zou denken voor lingerie, maar de Bijenkorf heeft een grote collectie met setjes in best wel veel maten. Hunkemoller vind ik zelf behoorlijk beperkt. Ik heb er een maand gewerkt en ik weet nu dat ze van elke soort BH misschien 2 exemplaren binnenkrijgen in cup D, en dan houd het wel op. Ik vind wel dat de invisible BH's (de soft-variant) heerlijk zitten:

woensdag 6 september 2006 @ 13:38:56 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41547883
Mij wasmachine heeft mijn 2 bh's kapot gemaakt dus voor een paar weken nog 2 nieuwe bh's kopen .

Bij de wehkamp had ik in de uitverkoop nog 2 broeken gekocht beide voor ¤ 5 koopje dus. Hebben ze er na vorige week bij 1 bijgezet valt ruim bestel een maat kleiner ik dus gewoon 56 besteld zit ie wel erg ruim. Het gaat wel hoor maar had dan liever een 54 gehad maar tja die zijn nu op .
pi_41548764
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mij wasmachine heeft mijn 2 bh's kapot gemaakt dus voor een paar weken nog 2 nieuwe bh's kopen .
Gebruik je niet zo'n waszakje? Ideaal!
  woensdag 6 september 2006 @ 14:34:07 #79
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41549424
Ik gebruik wel een waszakje
pi_41549665
verveel modus

Moet nu nog een half uurtje, en dan kan ik naar de bus toe, om vervolgens de trein te pakken, en dan op de fiets naar huis

Morgen het weekelijkse dagje vrij. En vriendje lief ook
pi_41549689
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor je wasmachine.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 14:58:55 #82
43556 miss_dynastie
pi_41550101
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ook, maar dan nog idd
Scheelt wel dat je niet bang hoeft te zijn dat die beugel je machine sloopt
pi_41550511
quote:
Op woensdag 6 september 2006 09:19 schreef ymme het volgende:
Wat ik nog even wilde zeggen:
Ik vind niet dat het verkoper, het recht heeft om te zeggen, mevrouw, het is de bedoeling dat deze lingerie erotisch blijft Ik vind het simpelweg schandalig. Dus mensen met een maatje meer, hebben geen sex, zijn niet erotisch. Naja zeg.....
Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41551006
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Arme Dolly Parton, en zij maar denken dat ze er sexy uitzag met haar grote boezem
Dat waren "andere tijden"
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 15:51:57 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41551752
Zo, terug uit het ziekenhuis na de intake. Eerst bloedprikken, dat ging zomaar zonder problemen! Hup naald erin, bloed eruit, ik stond helemaal verbaasd (ik kan me andere taferelen herinneren).

Daarna het gesprek, had al zo'n lijstje ingevuld met allemaal vragen. Een wat??? Scopinaro??? Nooit van gehoord

Daarna kwam het verhaal over de operatie en dat blijkt toch best wel een hele ingreep te zijn. Ik mag 6 weken niet tillen en geen zwaar huishoudelijk werk doen (gelukkig heb ik een werkster ). Zeker de eerste twee weken (tot de eerste controle) niet werken, daarna in overleg met de pc. 6 weken mijn pakje dragen, was nog wel onduidelijk of dat ook 's nachts moet. Het mag wel uit met douchen Ook moet er de eerste dagen constant iemand bij me zijn (geen punt, 't is op vrijdag en Frank komt het hele weekend hier, daarna is mijn moeder in de buurt).

Het kan allemaal behoorlijk pijnlijk, gezwollen en strak zijn naderhand. Het zichtbare resultaat is na 3-6 maanden te bewonderen.

Nog even duidelijk laten aangeven dat ik allergisch ben voor penicilline en dat ik altijd erg misselijk word van narcose en dat was het dan. Volgende week donderdag bellen voor de opnametijd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41551854
Ah, Rewimo krijgt ook zo'n dossier met viltstift blokletters op de voorkant: GEEN PENICILLINE

En met wie had je dat gesprek dat die persoon nog nooit van een scopinaro had gehoord.

En 6 weken dat pakje dragen. Oeh. Jaloers

Maar klinkt alsof je goed geinformeerd bent! Spannend Het wordt vast super.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 15:56:29 #87
13151 crew  Rewimo
pi_41551898
Een of andere verpleegster van opname...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41551912
Nou ja, nu weet ze het wel
pi_41551936
Klinkt goed voorbereid Rewimo..

Ik ben net naar de huisarts geweest voor het aanstippen van wratten... En dat was nog best wel pijnlijk... Ik hoop alleen wel dat het vrijdag over is, ik moet nog een uurtje of 4 skaten tussen vrijdag 16.00 en zaterdag 16.00..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 16:50:48 #90
13151 crew  Rewimo
pi_41553603
Met stikstof, teigan? Meestal is de pijn gauw over hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 16:52:52 #91
13151 crew  Rewimo
pi_41553666
Yeah, alles geregeld voor de nieuwe auto (shoppen bij Independer loont!), we kunnen er vrijdag mee wegrijden Afspraak om hem te halen nog een uurtje vervroegd omdat we 's middags naar Roosendaal gaan.
pi_41553912
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind sommige mannen (en ja ook vrouwen soms ) een klein beetje heel erg doorzichtig.

Wat een 'mollige'mensen kunnen heel erg knap zijn. En slanke mensen lelijk. PUNT
pi_41553917
Ja, met stikstof Rewimo... Ik strompel er nu nog wel mee rond, vooral het aanstippen op mijn grote teen was toch nog best wel pijnlijk...
pi_41554080
Zo, weer terug van de dokter. Had een dubbele afspraak om eens wat te kunnen praten over mijn "denken". Hij was heel begrijpend en vriendelijk en stelde voor dat ik eens contact opneem met een GGz-psycholoog. Hij heeft me de telefoonnummers van 2 praktijken gegeven, volgens hem allebei prettige mensen.

Ik moet morgen dus maar eens wat telefoontjes plegen, da's voor mij dan meteen de eerste oefening, want ik heb echt een soort (wazige) telefoon-fobie. Weet niet waar 't vandaan komt, maar ik kom er vast wel weer vanaf.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41555045
ik heb ook last van telefoonangst
pi_41555117
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:53 schreef Maeghan het volgende:
Passen de slips van Hunkemoller bij jullie? Meestal zit zelfs de XXL bij mij gewoon te strak, krijg je van die lelijke bulten en dingen en zo. De gewone katoendingetjes heb ik XL of XXL van, maar echt van de setjes of zo kan ik het eigenlijk altijd vergeten. Als XL of XXL er überhaupt hangt, meestal zijn die op.

Ik lees net dus "De heerlijke, comfortabele stof zit fantastisch onder de strakke shirtjes en korte rokjes." over een BH die ik heb, en daar zit kant op wat je zelfs door een katoenen shirtje heen ziet! Hij is wel comfi hoor, daar niet van, maar ik zou 'm nooit onder een strak shirtje doen.
hmm bij mij zit XL van die setjes altijd prima. geen rare bulten ofzo... Meestal neem ik een boxerstring
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_41555172
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Yeah, alles geregeld voor de nieuwe auto (shoppen bij Independer loont!), we kunnen er vrijdag mee wegrijden Afspraak om hem te halen nog een uurtje vervroegd omdat we 's middags naar Roosendaal gaan.
ow ja ik heb die van mij vanmiddag al gezien hij staat al helemaal klaar, ze moesten alleen mijn radio nog even overbouwen (daarom moest ik er ook even met mijn auto heen).
MOrgenvroeg om 10 uur ben ik de eigenaresse van een spliksplinternieuwe auto
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_41555602
Bekenden bellen vind ik al lastig, laat staan onbekenden...

In dat opzicht ben ik heel blij met de email, dan hoef ik tenminste niet gelijk te bellen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 september 2006 @ 18:00:25 #99
13151 crew  Rewimo
pi_41555717
Ik hou ook niet van telefoneren hoor Maar ja, soms moet je wel...
pi_41555720
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:56 schreef teigan het volgende:
Bekenden bellen vind ik al lastig, laat staan onbekenden...

In dat opzicht ben ik heel blij met de email, dan hoef ik tenminste niet gelijk te bellen...
Ik bel mijn vrienden nooit... maar gelukkig kennen ze me lang genoeg om te weten dat ik 't niet rot bedoel. Ik loop al maanden met het idee om een vriendin van me te bellen, maar ik blijf het voor me uit schuiven. Alsof ze me gaat bijten als ik bel?

Als ik vreemden moet bellen, moet ik helemaal over een enorme drempel heen. Maak vaak een lijstje met wat ik wil zeggen, pas dan durf ik. Vind het zelf nergens op slaan, maar ik heb er gewoon een gruwelijke hekel aan. Heb ooit als "therapie" mezelf opgezadeld met een baantje in de telemarketing.... geen succes... het heeft me ook niet van m'n weerzin afgeholpen. Blijf het eng vinden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')