Zwaai even als je langskomtquote:Op donderdag 7 september 2006 09:05 schreef Urnie het volgende:
[..]
Naar Lesbos. Het wordt wel een nachtje overslaan vannacht: we vliegen om 05.25 uur en moeten 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. Eerst mijn moeder en daarna zus nog ophalen, dan zetten we de auto bij mijn nicht in Haarlem en zij brengt ons dan naar Schiphol.![]()
Dus we vertrekken om middernacht.
Goed, dan ga ik NU mijn koffer inpakken!![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zwaai even als je langskomtniet toeteren vannacht
Uit de ban van eetbuien is het boek dat ik laatst gekocht heb. Schiet er nog niet echt in op, maar het heeft me wel echt aan het denken gezet. Ben door dat boek ook echt gaan beseffen dat ik iets moet veranderen aan mijn gedrag en de manier waarop ik denk. Vandaar ook mijn doktersbezoek gisteren.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef teigan het volgende:
De website is www.afslanktop10.nl
En de top 10 is als volgt:
1. 10 weken slank plan
2. Jouw personal Health Coach
3. Streep je Slank box
4. Fit food
5. Total Well being dieet
6. Een leven lang slank en fit
7. Uit de ban van eetbuien
8. Het South Beach dieet
9. Voel je goed in je lijf
10. Eerste hulp bij eetbuien
Uit de ban van eetbuien is een boek over het tegengaan van de eetbuien enzo, dat werd ook veel door boulimiamensen aangeraden.... Ik ga als ik meer tijd heb de website wel even goed bekijken, nu zitten er twee katten te zeuren om hun ontbijt..
Kleverpark, zegt je dat wat?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:23 schreef Urnie het volgende:
Geen idee waar je woont, maar ik zal de hele tijd in Haarlem zwaaien, om zeker te zijn.
Nee, ik toeter bijna nooit.![]()
Nee, ik ken helemaal niks in Haarlem, alleen de Zaanenstraat.quote:
Ze zitten overal aan en in , en ik zit maar te computeren , maar vind dat ik dat dan niet kan maken , zij hard werken en ik niks doen.....quote:Op donderdag 7 september 2006 09:22 schreef teigan het volgende:
Ja, dat is altijd vervelend Ymke.. Je kan eigenlijk niets doen, maar je zit ook niet rustig..
Lange armen? Is redelijk in de buurt jaquote:Op donderdag 7 september 2006 10:22 schreef Urnie het volgende:
Nee, ik ken helemaal niks in Haarlem, alleen de Zaanenstraat.
Een leven lang fit, Harvey Diamondquote:Op donderdag 7 september 2006 10:33 schreef ymme het volgende:
Dat boek, een leven lang fit. Waar is deze te verkrijgen?
Ik ben hier erg benieuwd naar?
Ik heb al op bol.com gekeken, maar hier staat het niet tussen.
-edit- toch wel op bol.com. Ik had blijkbaar niet goed gekeken.
Ik denk dat ik dit boek maar eens ga bestellen. Herbalife werkt goed, maar ik begin in oktober met rijlessen, dus dan kan ik herbalife gewoon niet meer betalen.
Nu zie ik alleen dat er ook receptenboeken zijn, en een leven lang fit 2.
Welke kan ik nu het beste bestellen![]()
Zou kunnen, ben je lactose intollerant? Lactose (melkeiwit) kan diaree veroorzaken als je er slecht tegen kunt. Maar dan zou je dat waarschijnlijk ook hebben met normale melk en andere zuivelproducten. Kan ook zijn dat je toevallig een beetje een verstoorde darm hebt... blijft moeilijk te zeggen waar 't van komt. Maar hou het in de gaten, kijk of je vaker zo reageert als je iets drinkt.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef heaven7 het volgende:
Oke ik vraag het hier ook maar even.. kun je (half) aan de diarree gaan van Molkosan en/of wei+melkzuur (Kruidvat eigen merk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |