quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Alleen ik heb het topic geschopt maar weer niks gehoord. Dus Sven, jouw beurt
.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tis nu alleen nog afwachten wanneer het gaat beginnen..
Een bevestiging is altijd fijnquote:
Ze is een vervelende dwingeland aan het worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
Haaibaaike
Ze wordt juist weer toffer nuquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
Haaibaaike
Inderdaad, als de aandachtsmolen eenmaal op gang is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tis nu alleen nog afwachten wanneer het gaat beginnen..
da's een heel aardige omschrijving iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef BVO het volgende:
Ze is een vervelende dwingeland aan het worden.
Jepz, in september beginnen de audities, dus zo rond oktober/november begint het denk ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, als de aandachtsmolen eenmaal op gang is...
Mark is iig weer uitvoerend producent en hij lurkt nog regelmatigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jepz, in september beginnen de audities, dus zo rond oktober/november begint het denk ik.
Misschien mogen we dan weer naar een liveshow! Hoewel ik niet weet of ik weer zou gaan
.
Wat viel tegen??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark is iig weer uitvoerend producent en hij lurkt nog regelmatig![]()
Maar ik weet niet of ik weer iets leuks ga spotten, terugkijken op IDO3 viel t ook vies tegen.
Hoi trouwens, Dizer nog wat gekocht in meiner shop?
Er is nu toch niks voor hem te lurkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark is iig weer uitvoerend producent en hij lurkt nog regelmatig![]()
Hij lurkt vast in TV&R bij andere BlueCircle-progam topiques, gok ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is nu toch niks voor hem te lurken?
De lichting finalistenquote:
En dan een echte plaatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Raffaëla gaat trouwens over 2 weken biggen!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De lichting finalisten
Ik steun alleen Christon, Raf en Angelique nog. De rest was maar matig.
Christon heeft trouwens een contract voor iets vanaf Oktober..maar of t nou een platencontract was deed ie vaag over.. Hij mocht iig niet meer optreden en volgens mij is Bart van K-Otic ook involved.
Oh, jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De lichting finalisten
Ik steun alleen Christon, Raf en Angelique nog. De rest was maar matig.
Christon heeft trouwens een contract voor iets vanaf Oktober..maar of t nou een platencontract was deed ie vaag over.. Hij mocht iig niet meer optreden en volgens mij is Bart van K-Otic ook involved.
MB heeft een keileuke foto van haar in NY.quote:
Ellen. Tja, beetje Irma verhaal. Gave stem maar geen NL potentie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]Floortje en Ellen waren toch jouw favorieten op een gegeven moment??
Kindaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, jeMarescha
liefde is weer over
?
CDPquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoi trouwens, Dizer nog wat gekocht in meiner shop?
Wat luisterde je? Ik zat vast aan Live 8quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
CDP![]()
![]()
![]()
![]()
Nee helaasNiks gekocht, wel eregsn anders en een boek over Jesus
Hoe ben jij hier ineens weer terechtgekomen?quote:
En een zó ontzettend terechte winnares.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
FINALE: De winnaar!
Tof topic trouwens!
Ècht wel. Nu hopen dat ze Fluitsma en Van Tijn HEEL snel dumpt en een goede plaat maakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
En een zó ontzettend terechte winnares.
Daar ging het mij niet omquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
En een zó ontzettend terechte winnares.
Dat was zeker zo. Het was allemaal goed gedaan: die filmpjes topiques en die godverdomme bewegende avatar rage halverwege de finale shows hahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ging het mij niet om. Het ging mij om het topic an sich
.
Daar heeft aardig wat werk in gezeten.
Sven lokte mij in de FB van voetbal uit tot slowchat en toen dacht ik: laat ik eens naar de Showchat gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier ineens weer terechtgekomen?.
Leuk! Hoop luieren (krijg je als je geen werk hebt), zoeken naar een stageplaats en net terug van vakantie.
Jij?
Ik luisterde naar theory of a deadman - scince you've been gonequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat luisterde je? Ik zat vast aan Live 8Beter dan Pink Floyd 3 weken lang..
Ik luister nu het nieuwe Christina Aguilera album al de hele dag:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik luisterde naar theory of a deadman - scince you've been gone
Ik vergeef het je dankzij die briljante GA quote in je sig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
my gód, Christon.....die had ik verdrongen
Oh wacht.... ik herinner hem al de verkrachter van een aantal goede nummers....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
my gód, Christon.....die had ik verdrongen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:58 schreef babette21 het volgende:
@ Diz, ik hoop dat ik me za. een beetje beter voel, anders zie ik 't somber in
Nee, dat was Harm!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh wacht.... ik herinner hem al de verkrachter van een aantal goede nummers....
hihiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vergeef het je dankzij die briljante GA quote in je sig.
Ik zie het anders vet vaak op TVquote:
29 september Box 1 uit hierquote:
Maar wel betaald krijgen? Dat zou wel lekker zijn ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn vakantie is ook een hoop luieren, omdat de Tubantia (regionale krant hier) over is gegaan naar de zomerkrant (minder bladzijden) word ik als correspondent (bijbaantje) ook nog maar weinig gebruikt. Dus het gaat er lekker relaxed aan toe allemaal.
Iemand heeft een nummer verkracht waar ik echt graag naar luister... Die hoor je tegenwoordig vaak op de radio...quote:
even kijken hoe 't morgen gaat...quote:
Dizzle et moi hebben een wederzijdse liefde voor films ontdekt. En hij zwaait schattig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dizzle en CDP, waarom deden jullie in IDO niet zo lief tegen elkaar?
Herhalingen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie het anders vet vaak op TV
Omdat ik CDP niet in het echt nog kende, nu is CDPquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dizzle en CDP, waarom deden jullie in IDO niet zo lief tegen elkaar?
A-A-A-AAAARGH-Aronquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Iemand heeft een nummer verkracht waar ik echt graag naar luister... Die hoor je tegenwoordig vaak op de radio...
W8... HET WAS DAT AFRO GAST
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ik CDP niet in het echt nog kende, nu is CDP![]()
![]()
Inderdaad. Behalve van dat zwaai, ik zwaai stoerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dizzle et moi hebben een wederzijdse liefde voor films ontdekt. En hij zwaait schattig.
AMEN! There IS a god. En nee Sven dat ben jij niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Behalve van dat zwaai, ik zwaai stoer![]()
En er is iets wat jij niet weet... ik heb laatst een Will Young cd gekocht
mja, maar 28 euro ofzo, voor maar 9 afleveringenquote:
yep... dus ik moet vast nog langer wachtenquote:Of kijk je op Net5?
Iets van 50 euro voor een rubriek van 400 woorden bijvoorbeeld, niet slecht toch.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar wel betaald krijgen? Dat zou wel lekker zijn ja..
Ik had gehoord dat er misschien de volle 13 eps op Box 1 zouden staan hier van seizoen 1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja, maar 28 euro ofzo, voor maar 9 afleveringen
en eigenlijk wil ik seizoen 1 en 2 tegelijk
maar seizoen 1 heeft toch maar 9 afleveringen??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had gehoord dat er misschien de volle 13 eps op Box 1 zouden staan hier van seizoen 1![]()
En s2 wil ik idd bestellen uit Amerika, mits er geen snelle UK releasedate is.
400 woorden lijkt me wel te doen ja. En het is een leuk bijbaantje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iets van 50 euro voor een rubriek van 400 woorden bijvoorbeeld, niet slecht toch.
FUCK, die heb ik niet gezien!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
AMEN! There IS a god. En nee Sven dat ben jij niet.
Welke? We hebben de puike live DVD voor 5euri. Aanradertje.
Nee.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar seizoen 1 heeft toch maar 9 afleveringen??
de laatste is toch die waar Addison opduikt??
ik wil 'm wel met ondertiteling, vanwege al die vage medische termen enzo
Precies, nu het afstuderen nog. Dan kan ik nog meer beuren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
400 woorden lijkt me wel te doen ja. En het is een leuk bijbaantje..
De laatste isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
FUCK, die heb ik niet gezien!
Ik heb van Will Young Friday's Child. Maar ik wil die eerste ook, From Now On met het nummer You and I![]()
En de laatste cd schijnt ook
te zijn!
mooi, krijg je tenminste waar voor je geldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Seizoen 1 heeft 13 afleveringen. Alleen toen de serie zo'n giga succes bleek, zijn de laatste 4 afl van s1 de eerste 4 eps geworden van seizoen 2.
waarom nou weer zo'n bitchy opmerking erachter aan?quote:Get it?
Omdat niemand t ooit snapt. Ik ga dus met domme mensen om, rub it inquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi, krijg je tenminste waar voor je geld
[..]
waarom nou weer zo'n bitchy opmerking erachter aan?
je uitleg is anders volkomen helder....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Omdat niemand t ooit snapt. Ik ga dus met domme mensen om, rub it in![]()
Heb jij trouwens de cd van Julian Thomas? Die is pas echt goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De laatste is![]()
En From Now On is tof maar èrg cheesy on some points.
Z'n covers van I'll Love You More Than You Ever Know, Dontcha (vd PCD) en Hey Ya zijn ook briljant
Ik heb wat nrs.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij trouwens de cd van Julian Thomas? Die is pas echt goed
Heb zijn muziek leren kennen viaRon
uit Idols 2
Die gast is toch niet Nederlandsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij trouwens de cd van Julian Thomas? Die is pas echt goed
Heb zijn muziek leren kennen viaRon
uit Idols 2
Uuhm.. wel Nederlandsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die gast is toch niet Nederlands
Waarom draaide ze dat dan laatst op !00% NL?
Ron was gewoon goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb wat nrs.
Ron. [kwijl, hijg, druip]
Ja, Ron was me wat![]()
Ik ga altijd voor de jongens die niemand op stemt maar later van zegt: "Goh die was wel goed en had verder moeten komen"..
>> Feedbackquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
Dizer, open eens een XFA-topic in FC. Dat ze dat forum moeten openen zegmaar.
NY6 en NY9 vind ik wel goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
MB heeft een keileuke foto van haar in NY..
Het liefste nu.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
Dizer, open eens een XFA-topic in FC. Dat ze dat forum moeten openen zegmaar.
Ze blijven daar nog wat langerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
NY6 en NY9 vind ik wel goed.Dat zijn die met dat negertje tussen die fontijnen en die in de metro met die mensen op de achtergrond.
![]()
Maar hun weekendje London duurt nu al bijna een week.![]()
Ja, daar loopt al een topic. Maar door ervaring weet ik dat het in FC eerder opvaltquote:
Ze valt i/d categorie Jojo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
Die Rihanna he.... dat is me best een lekkerding dat kan zingen
Unfaithful vind ik een mooi nummerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze valt i/d categorie Jojo.
Leuk, kan zingen maar zingt teksten die geschreven zijn door mensen die zeker 15 jaar ouder zijn en daardoor niet geloofwaardig overkomen.
Al is Rihanna's originele clip voor SOS van Nike wel erg
MUWDAWEEEERquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Unfaithful vind ik een mooi nummer
Ze komt van Barbados, ik vergeef het haar.quote:
Ze lijkt alleen ouder, dus dat compenseertquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze valt i/d categorie Jojo.
Leuk, kan zingen maar zingt teksten die geschreven zijn door mensen die zeker 15 jaar ouder zijn en daardoor niet geloofwaardig overkomen.
Al is Rihanna's originele clip voor SOS van Nike wel erg
Dat ene vrouwtje... fuck hoe heet ze ook al weer.. die is ook goed, alleen de rest van haar album is "hetzelfde'... ik ben der naam kwijt.... even denken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze komt van Barbados, ik vergeef het haar.
Nee... veel rustiger, met piano en zo...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sandi Thom - I Wish I Was A Punkrocker.
Ken het 1.5 maand en het wil niet weg.
Heb je The Wreckers al eens gehoord?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... veel rustiger, met piano en zo...
Nee... eventjes door de Top40 kijken....Maria Mena - Just Hold Mequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je The Wreckers al eens gehoord?
Michelle Branch met vriendin/achtergrondzangeres zingen pop/rock/country, ook fijn.
Jij bedoelt denk Lily Allen? KT Tunstall?
Boytoy is leuk maar Just Hold Me begint me ècht te irriteren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... eventjes door de Top40 kijken....Maria Mena - Just Hold Me![]()
Ja doei. Zij noemt me bij voor en toenaam en ik mag haar niet liefkozend bij de naam noemen die ze me zelf heeft verteldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
The X Factor komt...
Haal even haar naam weg. Er was al eerder een hoop gezeur erover
Waar dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja doei. Zij noemt me bij voor en toenaam en ik mag haar niet liefkozend bij de naam noemen die ze me zelf heeft verteld.
.
Sinds ie nog geiler is enzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Uuuhm.. sinds wanneer heeft Boris een single uitgebracht weer
Google ofzoquote:
Hou nou eens op, of wou je meer notes krijgen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
Haaibaaike noemt mij ook Sven, dus mag BVO ook -- zeggen ja!
Ga je voor een Ban? Kan je netzo gewoon Tubgirl postenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Waarom mag HB eigenlijk geen -genoemd worden?
Als dit genoeg is voor een ban zonder goede uitleg mag je hem me gevenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je voor een Ban? Kan je netzo gewoon Tubgirl posten
Ik stel me niet aan. Er is al eerder een hoop gezeur erover geweest, en dat willen we niet nog een keer. Als zij dat ook doet, gewoon melden en klaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef Svensational het volgende:
Dizer, tof dat je mod bent, maar nu stel je je aan. Ik weet dat zij toen een mail heeft gestuurd dat ze niet wilde dat ze bij haar voornaam genoemd werd, maar ze doet het zelf ook (nee, niet bij mij, maar wel bij BVO) Dus je doet een beetje overdreven nu
.
Wijs me eens op dat gezeur dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Er is al eerder een hoop gezeur erover geweest, en dat willen we niet nog een keer. Als zij dat ook doet, gewoon melden en klaar.
Waarom doe je nou opeens zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Als dit genoeg is voor een ban zonder goede uitleg mag je hem me geven.
Anders noem ik d'r gewoon Truus.
Zeker aangezienn jij hier geen drol te zeggen heb.
Nee, niks melden, gewoon toelatenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Er is al eerder een hoop gezeur erover geweest, en dat willen we niet nog een keer. Als zij dat ook doet, gewoon melden en klaar.
Ik ben niet volwassen geworden om me door jou de les te laten lezen hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom doe je nou opeens zo?
Doe het gewoon niet. Klaar. Je weet wat voor een hoop kutzooi er is geweest erover met haar naam en al.
Ga toch weg, vieze achterbakse nicht... ga niet lopen stoken, ik hou van Beevquote:
En als ik het nou stiekem doe met Yvonne?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben niet volwassen geworden om me door jou de les te laten lezen hoor.
Als je nouYvonne
was, maar dat is nog niet het geval.
Je bent zelf een bemoeiende nichtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga toch weg, vieze achterbakse nicht... ga niet lopen stoken, ik hou van Beev
Ik bedoelde meer dat het weer zo'n "rel" is als met Bupaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga toch weg, vieze achterbakse nicht... ga niet lopen stoken, ik hou van Beev
Zeg het hem!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent zelf een bemoeiende nicht.
Is jouw forum niet eens.
Weet ik, maar ik moest het wel in de gaten houden vanavondquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent zelf een bemoeiende nicht.
Is jouw forum niet eens.
Dan ben ik jaloers en ben je een nog grotere lul.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als ik het nou stiekem doe met Yvonne?Mag het dan wel?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik moest het wel in de gaten houden vanavond
quote:
Ach, elke closetnicht gaat door z'n denial fase heen. Zullen we dit dan maar beschouwen als de jouwequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als ik het nou stiekem doe met Yvonne?Mag het dan wel?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ben ik jaloers en ben heb je een nog grotere lul.
Als jij denkt sex met me te kunnen hebben, dan kan je achteraan de rij sluiten... dat wil Zhenar ook, maar dat gaat toch nooit lukkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, elke closetnicht gaat door z'n denial fase heen. Zullen we dit dan maar beschouwen als de jouwe
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij denkt sex met me te kunnen hebben, dan kan je achteraan de rij sluiten... dat wil Zhenar ook, maar dat gaat toch nooit lukken
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
`Sorrie, dat ik het niet gelezen hebt![]()
Maar bedankt voor je uitleg.
[..]
IK had niet tegen jou Bob![]()
Ja maar ja maar ja maarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef BVO het volgende:
Wijs nou dat gedoe aaan.
Zij is degene die met achternamen strooit, daarom verbaast het me dat het haar zou storen. Dus aanwijzen of toelaten.
Ik hoef geen sex. Ik wil alleen maar knuffelen. Zhenar is ranzig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij denkt sex met me te kunnen hebben, dan kan je achteraan de rij sluiten... dat wil Zhenar ook, maar dat gaat toch nooit lukken
Ze had een keer m'n hele naam met als laatste 4 letters puntjes. Heb hem in SC gepost zelfsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maarWaarom post je dan niet ergens een post van haar dat ze dat doet? Dan gaat die wel even naar achter de schermen
![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoef geen sex. Ik wil alleen maar knuffelen. Zhenar is ranzig.
Wtf?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mooie post.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze had een keer m'n hele naam met als laatste 4 letters puntjes. Heb hem in SC gepost zelfs.
Doel bereikt.quote:
quote:
quote:
Omdat het hem niet uitmaaktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maarWaarom post je dan niet ergens een post van haar dat ze dat doet? Dan gaat die wel even naar achter de schermen
![]()
Ze houd gewoon van galgje?quote:
Anders reageer je even opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
En dat mailtje was van toen ik nog mod was, en op 8 april was ik geen mod meer ja
En dan neem je d'r in bescherming ten opzichte van mijquote:
quote:
quote:
quote:
Omdat ze lurkt in SC, waar jij nog wel eens je e-mail gepost hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
En dan neem je d'r in bescherming ten opzichte van mij.
Hoe ze het weet vraag ik me nog steeds af, maar dat terzijde.
Ik wist het ook opeens en ik weet ook nog steeds niet hoequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet ze dus álles lezen, want dat is hooguit 1 keer gebeurdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ze lurkt in SC, waar jij nog wel eens je e-mail gepost hebt. Waarschijnlijk leest ze dit nu ook
!
Wel meer hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet ze dus álles lezen, want dat is hooguit 1 keer gebeurd.
Hoe durf je? Ik haar in bescherming nemen ipv jou? Hoe durf jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe durf je? Ik haar in bescherming nemen ipv jou? Hoe durf je
had jij je naam niet maanden lang in je fotoboek staan dan?
Alleen Gertjan ken ik niet. Maar dat zegt ook al genoeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Test *Gertjan Sven Niels Truus Bob*
Volgens mij stond echt je achternaam erbijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik niet
.
Alleen voornaam stond er.
het is nog altijd Gerrit Jan!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Test *Gertjan Sven Niels Truus Bob*
Nee mênquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij stond echt je achternaam erbij
Geef me dan tenminste de kansquote:
Da's minder BB, maar meer trailer trash.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
het is nog altijd Gerrit Jan!
Dat is dan weer jouw expertise.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's minder BB, maar meer trailer trash.
Nee echt, dit meen ik Sven. Ik kreeg het bij een sollicitatie te horen, dat ik in het verleden op een forim iets over dat bedrijf heb gezegd... hebben ze gegoogled op mijn naamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef me dan tenminste de kans.
Met zo'n naam denken ze gelijk dat je een Marokkaan bent. Dan gaat je werkgever het stelen er vanzelf bijdenkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
IK BEN AL EEN KEER MIJN BAAN KWIJTGERAAKT DOOR FOK EN MIJN NAAM
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is dan weer jouw expertise.
Ik heb ook ooit een sollicitant afgewezen nadat ik haar had gegoogledquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee echt, dit meen ik Sven. Ik kreeg het bij een sollicitatie te horen, dat ik in het verleden op een forim iets over dat bedrijf heb gezegd... hebben ze gegoogled op mijn naam
Daarom wil ik mijn naam veranderen. Ik dacht aan Damiën als voornaam, en mijn achternaam ben ik nog niet uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met zo'n naam denken ze gelijk dat je een Marokkaan bent. Dan gaat je werkgever het stelen er vanzelf bijdenken![]()
Dat heeft er niets mee te maken. Jij vraagt me of ik je naam weg wil halen, dat wil ik vervolgens doen, maar dan heb jij dat al gedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee echt, dit meen ik Sven. Ik kreeg het bij een sollicitatie te horen, dat ik in het verleden op een forim iets over dat bedrijf heb gezegd... hebben ze gegoogled op mijn naam
Ja, en er zijn uiteraard een hoop met mijn voornaam in Nederlandquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Jij vraagt me of ik je naam weg wil halen, dat wil ik vervolgens doen, maar dan heb jij dat al gedaan.
Bovendien, het is niet zo dat ik je voor- en achternaam postte, er zijn meer hondjes die Fikkie heten hoor..
Ik mag hopen dat je nu een grapje maaktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarom wil ik mijn naam veranderen. Ik dacht aan Damiën als voornaam, en mijn achternaam ben ik nog niet uit.
Wat? Naam veranderen, of kiezen voor Damiën?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu een grapje maakt?
Ze zullen er vast zijn ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, en er zijn uiteraard een hoop met mijn voornaam in Nederland![]()
Allebei.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat? Naam veranderen, of kiezen voor Damiën?
Naam veranderen. Misschien toch een keer doen ja.quote:
Je gaat toch niet écht serieus je naam veranderenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Naam veranderen. Misschien toch een keer doen ja.
Over Damiën (of Damian) dat bewaar ik misschien voor mijn kind
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het huis opruimen is niet leuk.
Morgenochtend maar stofzuigen en dweilen.quote:
Dizer and I are in the middle of a conversation, jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het huis opruimen is niet leuk.
Ik heb een kut arabische domme naam. Bleeghquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat toch niet écht serieus je naam veranderen? Je hebt nu toch een leuke naam?
Ruilen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef BVO het volgende:
Mag ik hem overnemen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer and I are in the middle of a conversation, ja?
Hoi jijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef BVO het volgende:
Mag ik hem overnemen?
Jouw naam zal ik voortaan niet meer noemenquote:
Graagquote:
Ik vind dat je gratis 1x je naam mag veranderen. Ik vind als je er niet blij mee bent, dat het moet kunnen. Dat stomme gedoe dat het door je ouders is gegeven en het moet respecterenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Waarom denk je dat ik GJ heet ipv Gerrit Jan?
Ik ben voorstander van namechanges als het je leven beperkt.
Yeah, en in Egypte als ze eens mijn naam hoorden... gingen ze Arabisch tegen me praten en ik weer terug, en dan gingen ze ook lachen... niet geloven dat ik Arabisch benquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Graag.
In Egypte moesten ze er allemaal om lachen, die Egyptenaren dan.
"Is that a real name??".
Oeh, dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat je gratis 1x je naam mag veranderen. Ik vind als je er niet blij mee bent, dat het moet kunnen. Dat stomme gedoe dat het door je ouders is gegeven en het moet respecteren. Ik loop er toch mee, niet zij
Ik vind wel dat je ouders toestemming moeten geven mits je - 21 bent. Daarboven is het idd geen probleem.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat je gratis 1x je naam mag veranderen. Ik vind als je er niet blij mee bent, dat het moet kunnen. Dat stomme gedoe dat het door je ouders is gegeven en het moet respecteren. Ik loop er toch mee, niet zij
Ik spreek ook Arabischquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yeah, en in Egypte als ze eens mijn naam hoorden... gingen ze Arabisch tegen me praten en ik weer terug, en dan gingen ze ook lachen... niet geloven dat ik Arabisch ben![]()
Ik kan niet lang boos op je blijvenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geef je de ruimte, ik geef je de ruimte
Maar ik wou juist dat ik jou wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
Tjah... eigenlijk... wou ik dat ik iemand anders was
- Ik wil een ander naam
- Ik wou dat ik wat dunner was
- Ik wou dat ik blond was
- Ik wou dat ik Nederlands was
- Ik wou dat ik een tatoo mag zonder het huis uit te moeten
Welkomquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik spreek ook Arabisch.
Marhaba.
Shoekran.
Sisha.
En nog een woord dat een vriend daar me had geleerd maar dat niet zo netjes bleek te zijn. Dee nog wat
.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
- Ik wou dat ik een tatoo mag zonder het huis uit te moeten
Sorry, kan het niet laten:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik wou juist dat ik jou was
Ik weet niet meerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welkom
Dank je wel
Waterpijp
En zeg het eens, wat is dat andere
Mijn ouders zijn echt van die strenge arabischequote:
Zo zijn ze hier ook hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn echt van die strenge arabische![]()
Ik mag geen tatoo.. ik mag zo iets pas als ik niet in hun huis woon en onder hun regels en zo je weet wel
Wat betekent het dan'?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet meer. Hij zei eerst dat het hallo was, dus ik zat dat daar tegen iedereen te zeggen, en zij steeds harder lachen
.
Dat weet ik dus ook nietquote:
Dat nietquote:
Aniek? = Neuken..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet.
Maar toen een aantal Egyptenaren er niet zo blij mee waren hebben ze het me maar afgeraden.
Dènit ofzo, ik weet het echt niet meer. Was in begin van vakantie.
Onthoud het voor eventuele naamkeuze ooit.quote:
Niet dat ik wil dat je een tattoo neemt hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Maar misschien moet je ook maar gewoon eens het huis uit, Diz?
niquer oid is in het Frans neukenquote:
Nou moe!quote:
Of doe een abstracte!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt een moeilijke keuze. Ik wil dus iets in deze richting
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik lach de billen uit mijn stringquote:
Jaquote:
Nee, zo heel klein juist!quote:
Tssk.. als je fan van de arabische/marokaanse cultuur bent, moet je in God geloven, dus ook in Mohammed en dus ook in Jezus!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb er echt niks mee.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. als je fan van de arabische/marokaanseEgyptischecultuur bent, moet je in God geloven, dus ook in Mohammed en dus ook in Jezus!
Nu lijkt het net of ik in zo'n Mocro-gang zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Ben je van je Marokaanse vrienden af?
![]()
Maar vergeet niet dat Egyptenaren echt, een sluw volk is. Ze naaien je waar je erbij staat. Dat nog erger dan Turkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of ik in zo'n Mocro-gang zit.
Zijn er maar enkelen hoor.
Uhu, dat heb ik gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat Egyptenaren echt, een sluw volk is. Ze naaien je waar je erbij staat. Dat nog erger dan Turken
Ik zei het tochquote:
De gemiddelde Egyptenaar in die plaatsen dan he.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:37 schreef BVO het volgende:
Maar ze naaien wel alles, letterlijk en figuurlijk. Én ze zijn allemaal op zoek naar een Europese meid om mee te trouwen. En ze trappen er nog in ook.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, dat heb ik gezien. Ging daar ook maar met enkele jongens goed om, die waren okay
. Maar ze naaien wel alles, letterlijk en figuurlijk. Én ze zijn allemaal op zoek naar een Europese meid om mee te trouwen. En ze trappen er nog in ook
.
Ik ga je maandag wel ff slaan ofzoquote:
Waaromquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga je maandag wel ff slaan ofzo.
Tattoo-Bob!quote:
Het is echt erg daar. Vriendin van me zit daar nog steeds en heeft vriend daar, vorig jaar al leren kennen, die was dan nog wel okay (voor zover ik kan inschatten). Maar zoveel van die grieten trappen er zo in. Jongen van 28 die getrouwd was met Nederlandse meid van 17, d'r zwanger had gemaakt en het nu niet meer wilquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Iedereen vroeg ook aan mijn bese vriend of hij een zus heeft
Whehequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tattoo-Bob!
Ik koop wel een Efteling-Pardoes-plakplaatje voor je, ok?
Heb je mijn mail nog gehad?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga je maandag wel ff slaan ofzo.
Ja, wel gelezen ja. We waren laat thuis, we waren ff op en neer naar Purmerend voor de opa van S & J en hebben ff met R. in de stad gegeten (mede om mn voorlopige cijfer te vierenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wel gelezen ja. We waren laat thuis, we waren ff op en neer naar Purmerend voor de opa van S & J en hebben ff met R. in de stad gegeten (mede om mn voorlopige cijfer te vieren).
Zo goed alsquote:
7 september...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo goed als. Hoef maar hele kleine aanpassing te doen aan m'n scriptie en m'n begeleider hoeft die aanpassing niet eens meer te zien. Hij vond mn werk van een zodanig hoge kwaliteit dat ik hoogstwaarschijnlijk een 9 voor m'n doctoraalscriptie krijg
.
M'n kaak lag ergens 4 verdiepingen lager toen ik dat mailtje las.
Volgende week do. gesprek met studiebegeleider voor het aanvragen van de verdediging, die waarschijnlijk 07/09 gaat plaatsvinden. Formaliteiten enzo.
Extra mooie datum danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
7 september...Dan ben ik jarig
Maaruh gefeliciteerd en zo
Zeg, je gaat wel mee he? In de achtbanen en zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Extra mooie datum dan.
Dankje![]()
.
Ik kan dus rustig mee naar de Efteling. Hoop alleen wel op beter weer dan vandaag
.
Dat zijn een hele boel verschillende stijlen Diz. Heb je echt geen idee?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik twijfel dus tussen een aantal dingen inderdaad. Of een mooie versie van het gezicht van Jezus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zijn een hele boel verschillende stijlen Diz. Heb je echt geen idee?![]()
Ja hoor, ik ga alleen niet in dingen die én op en neer én heen en weer én over de kop gaan, want dan moet ik kotsenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, je gaat wel mee he? In de achtbanen en zo?
quote:
Dat is al een stuk beter dan Squote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga alleen niet in dingen die én op en neer én heen en weer én over de kop gaan, want dan moet ik kotsen. Alleen vooruit en over de kop gaat prima, de rest better not
.
Tja, wat ik zeg het gaat toch ook om de stijl waarin je iets wil? Nou ja, zolang je het niet weet hoeft je hem ook niet te laten zetten he? Kun je lekker thuis blijven wonen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik twijfel dus tussen een aantal dingen inderdaad. Of een mooie versie van het gezicht van Jezus.
Of een mooie tribal achtige kruis..
Of iets met een Engel/Jezus in een kruis vorm...
Moeilijk...
Why am I not surprisedquote:
Tjah, dacht je dat ik als ik het 100% wou, dat mijn ouders mij echt tegen kunnen houden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, wat ik zeg het gaat toch ook om de stijl waarin je iets wil? Nou ja, zolang je het niet weet hoeft je hem ook niet te laten zetten he? Kun je lekker thuis blijven wonen.![]()
Vast niet, maar als je tussen zoveel dingen twijfelt kun je er het beste even mee wachten idd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, dacht je dat ik als ik het 100% wou, dat mijn ouders mij echt tegen kunnen houden?
Wanneer komt ie dan terug?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wordt het volgende SC-topic een Welcome Back Bup topic?
Goed he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer, door jou Angel toch gaan kijken. En het is tof..
Cordelia is echt leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed he?
Seizoen 1, 2 en 3 zijn echt
Seizoen 4 heeft zijn mindere momenten
Seizoen 5 is
Buuupquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vrijdag 4 augustus 2006, geloof ik.![]()
Aha, dat is vandaag!!
Wat voel ik me fit na ongeveer 4 uur slaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |