quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
Alleen ik heb het topic geschopt maar weer niks gehoord. Dus Sven, jouw beurt
.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tis nu alleen nog afwachten wanneer het gaat beginnen..
Een bevestiging is altijd fijnquote:
Ze is een vervelende dwingeland aan het worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
Haaibaaike
Ze wordt juist weer toffer nuquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef babette21 het volgende:
Haaibaaike
Inderdaad, als de aandachtsmolen eenmaal op gang is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tis nu alleen nog afwachten wanneer het gaat beginnen..
da's een heel aardige omschrijving iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef BVO het volgende:
Ze is een vervelende dwingeland aan het worden.
Jepz, in september beginnen de audities, dus zo rond oktober/november begint het denk ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inderdaad, als de aandachtsmolen eenmaal op gang is...
Mark is iig weer uitvoerend producent en hij lurkt nog regelmatigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jepz, in september beginnen de audities, dus zo rond oktober/november begint het denk ik.
Misschien mogen we dan weer naar een liveshow! Hoewel ik niet weet of ik weer zou gaan
.
Wat viel tegen??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark is iig weer uitvoerend producent en hij lurkt nog regelmatig![]()
Maar ik weet niet of ik weer iets leuks ga spotten, terugkijken op IDO3 viel t ook vies tegen.
Hoi trouwens, Dizer nog wat gekocht in meiner shop?
Er is nu toch niks voor hem te lurkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mark is iig weer uitvoerend producent en hij lurkt nog regelmatig![]()
Hij lurkt vast in TV&R bij andere BlueCircle-progam topiques, gok ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is nu toch niks voor hem te lurken?
De lichting finalistenquote:
En dan een echte plaatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Raffaëla gaat trouwens over 2 weken biggen!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De lichting finalisten
Ik steun alleen Christon, Raf en Angelique nog. De rest was maar matig.
Christon heeft trouwens een contract voor iets vanaf Oktober..maar of t nou een platencontract was deed ie vaag over.. Hij mocht iig niet meer optreden en volgens mij is Bart van K-Otic ook involved.
Oh, jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De lichting finalisten
Ik steun alleen Christon, Raf en Angelique nog. De rest was maar matig.
Christon heeft trouwens een contract voor iets vanaf Oktober..maar of t nou een platencontract was deed ie vaag over.. Hij mocht iig niet meer optreden en volgens mij is Bart van K-Otic ook involved.
MB heeft een keileuke foto van haar in NY.quote:
Ellen. Tja, beetje Irma verhaal. Gave stem maar geen NL potentie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]Floortje en Ellen waren toch jouw favorieten op een gegeven moment??
Kindaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, jeMarescha
liefde is weer over
?
CDPquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoi trouwens, Dizer nog wat gekocht in meiner shop?
Wat luisterde je? Ik zat vast aan Live 8quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
CDP![]()
![]()
![]()
![]()
Nee helaasNiks gekocht, wel eregsn anders en een boek over Jesus
Hoe ben jij hier ineens weer terechtgekomen?quote:
En een zó ontzettend terechte winnares.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
FINALE: De winnaar!
Tof topic trouwens!
Ècht wel. Nu hopen dat ze Fluitsma en Van Tijn HEEL snel dumpt en een goede plaat maakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
En een zó ontzettend terechte winnares.
Daar ging het mij niet omquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
En een zó ontzettend terechte winnares.
Dat was zeker zo. Het was allemaal goed gedaan: die filmpjes topiques en die godverdomme bewegende avatar rage halverwege de finale shows hahaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ging het mij niet om. Het ging mij om het topic an sich
.
Daar heeft aardig wat werk in gezeten.
Sven lokte mij in de FB van voetbal uit tot slowchat en toen dacht ik: laat ik eens naar de Showchat gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoe ben jij hier ineens weer terechtgekomen?.
Leuk! Hoop luieren (krijg je als je geen werk hebt), zoeken naar een stageplaats en net terug van vakantie.
Jij?
Ik luisterde naar theory of a deadman - scince you've been gonequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat luisterde je? Ik zat vast aan Live 8Beter dan Pink Floyd 3 weken lang..
Ik luister nu het nieuwe Christina Aguilera album al de hele dag:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik luisterde naar theory of a deadman - scince you've been gone
Ik vergeef het je dankzij die briljante GA quote in je sig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
my gód, Christon.....die had ik verdrongen
Oh wacht.... ik herinner hem al de verkrachter van een aantal goede nummers....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
my gód, Christon.....die had ik verdrongen
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:58 schreef babette21 het volgende:
@ Diz, ik hoop dat ik me za. een beetje beter voel, anders zie ik 't somber in
Nee, dat was Harm!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh wacht.... ik herinner hem al de verkrachter van een aantal goede nummers....
hihiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vergeef het je dankzij die briljante GA quote in je sig.
Ik zie het anders vet vaak op TVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |