De gemiddelde Egyptenaar in die plaatsen dan he.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:37 schreef BVO het volgende:
Maar ze naaien wel alles, letterlijk en figuurlijk. Én ze zijn allemaal op zoek naar een Europese meid om mee te trouwen. En ze trappen er nog in ook.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, dat heb ik gezien. Ging daar ook maar met enkele jongens goed om, die waren okay
. Maar ze naaien wel alles, letterlijk en figuurlijk. Én ze zijn allemaal op zoek naar een Europese meid om mee te trouwen. En ze trappen er nog in ook
.
Ik ga je maandag wel ff slaan ofzoquote:
Waaromquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga je maandag wel ff slaan ofzo.
Tattoo-Bob!quote:
Het is echt erg daar. Vriendin van me zit daar nog steeds en heeft vriend daar, vorig jaar al leren kennen, die was dan nog wel okay (voor zover ik kan inschatten). Maar zoveel van die grieten trappen er zo in. Jongen van 28 die getrouwd was met Nederlandse meid van 17, d'r zwanger had gemaakt en het nu niet meer wilquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Iedereen vroeg ook aan mijn bese vriend of hij een zus heeft
Whehequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tattoo-Bob!
Ik koop wel een Efteling-Pardoes-plakplaatje voor je, ok?
Heb je mijn mail nog gehad?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga je maandag wel ff slaan ofzo.
Ja, wel gelezen ja. We waren laat thuis, we waren ff op en neer naar Purmerend voor de opa van S & J en hebben ff met R. in de stad gegeten (mede om mn voorlopige cijfer te vierenquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, wel gelezen ja. We waren laat thuis, we waren ff op en neer naar Purmerend voor de opa van S & J en hebben ff met R. in de stad gegeten (mede om mn voorlopige cijfer te vieren).
Zo goed alsquote:
7 september...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo goed als. Hoef maar hele kleine aanpassing te doen aan m'n scriptie en m'n begeleider hoeft die aanpassing niet eens meer te zien. Hij vond mn werk van een zodanig hoge kwaliteit dat ik hoogstwaarschijnlijk een 9 voor m'n doctoraalscriptie krijg
.
M'n kaak lag ergens 4 verdiepingen lager toen ik dat mailtje las.
Volgende week do. gesprek met studiebegeleider voor het aanvragen van de verdediging, die waarschijnlijk 07/09 gaat plaatsvinden. Formaliteiten enzo.
Extra mooie datum danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
7 september...Dan ben ik jarig
Maaruh gefeliciteerd en zo
Zeg, je gaat wel mee he? In de achtbanen en zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Extra mooie datum dan.
Dankje![]()
.
Ik kan dus rustig mee naar de Efteling. Hoop alleen wel op beter weer dan vandaag
.
Dat zijn een hele boel verschillende stijlen Diz. Heb je echt geen idee?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt een moeilijke keuze. Ik wil dus iets in deze richting
Ik twijfel dus tussen een aantal dingen inderdaad. Of een mooie versie van het gezicht van Jezus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat zijn een hele boel verschillende stijlen Diz. Heb je echt geen idee?![]()
Ja hoor, ik ga alleen niet in dingen die én op en neer én heen en weer én over de kop gaan, want dan moet ik kotsenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, je gaat wel mee he? In de achtbanen en zo?
quote:
Dat is al een stuk beter dan Squote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga alleen niet in dingen die én op en neer én heen en weer én over de kop gaan, want dan moet ik kotsen. Alleen vooruit en over de kop gaat prima, de rest better not
.
Tja, wat ik zeg het gaat toch ook om de stijl waarin je iets wil? Nou ja, zolang je het niet weet hoeft je hem ook niet te laten zetten he? Kun je lekker thuis blijven wonen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik twijfel dus tussen een aantal dingen inderdaad. Of een mooie versie van het gezicht van Jezus.
Of een mooie tribal achtige kruis..
Of iets met een Engel/Jezus in een kruis vorm...
Moeilijk...
Why am I not surprisedquote:
Tjah, dacht je dat ik als ik het 100% wou, dat mijn ouders mij echt tegen kunnen houden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, wat ik zeg het gaat toch ook om de stijl waarin je iets wil? Nou ja, zolang je het niet weet hoeft je hem ook niet te laten zetten he? Kun je lekker thuis blijven wonen.![]()
Vast niet, maar als je tussen zoveel dingen twijfelt kun je er het beste even mee wachten idd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, dacht je dat ik als ik het 100% wou, dat mijn ouders mij echt tegen kunnen houden?
Wanneer komt ie dan terug?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wordt het volgende SC-topic een Welcome Back Bup topic?
Goed he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer, door jou Angel toch gaan kijken. En het is tof..
Cordelia is echt leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed he?
Seizoen 1, 2 en 3 zijn echt
Seizoen 4 heeft zijn mindere momenten
Seizoen 5 is
Buuupquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vrijdag 4 augustus 2006, geloof ik.![]()
Aha, dat is vandaag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |