Onthoud het voor eventuele naamkeuze ooit.quote:
Niet dat ik wil dat je een tattoo neemt hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Maar misschien moet je ook maar gewoon eens het huis uit, Diz?
niquer oid is in het Frans neukenquote:
Nou moe!quote:
Of doe een abstracte!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt een moeilijke keuze. Ik wil dus iets in deze richting
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt een moeilijke keuze. Ik wil dus iets in deze richting
Ik lach de billen uit mijn stringquote:
Jaquote:
Nee, zo heel klein juist!quote:
Tssk.. als je fan van de arabische/marokaanse cultuur bent, moet je in God geloven, dus ook in Mohammed en dus ook in Jezus!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb er echt niks mee.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. als je fan van de arabische/marokaanseEgyptischecultuur bent, moet je in God geloven, dus ook in Mohammed en dus ook in Jezus!
Nu lijkt het net of ik in zo'n Mocro-gang zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Ben je van je Marokaanse vrienden af?
![]()
Maar vergeet niet dat Egyptenaren echt, een sluw volk is. Ze naaien je waar je erbij staat. Dat nog erger dan Turkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of ik in zo'n Mocro-gang zit.
Zijn er maar enkelen hoor.
Uhu, dat heb ik gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat Egyptenaren echt, een sluw volk is. Ze naaien je waar je erbij staat. Dat nog erger dan Turken
Ik zei het tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |