Ik vind dat je gratis 1x je naam mag veranderen. Ik vind als je er niet blij mee bent, dat het moet kunnen. Dat stomme gedoe dat het door je ouders is gegeven en het moet respecterenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Waarom denk je dat ik GJ heet ipv Gerrit Jan?
Ik ben voorstander van namechanges als het je leven beperkt.
Yeah, en in Egypte als ze eens mijn naam hoorden... gingen ze Arabisch tegen me praten en ik weer terug, en dan gingen ze ook lachen... niet geloven dat ik Arabisch benquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Graag.
In Egypte moesten ze er allemaal om lachen, die Egyptenaren dan.
"Is that a real name??".
Oeh, dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat je gratis 1x je naam mag veranderen. Ik vind als je er niet blij mee bent, dat het moet kunnen. Dat stomme gedoe dat het door je ouders is gegeven en het moet respecteren. Ik loop er toch mee, niet zij
Ik vind wel dat je ouders toestemming moeten geven mits je - 21 bent. Daarboven is het idd geen probleem.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat je gratis 1x je naam mag veranderen. Ik vind als je er niet blij mee bent, dat het moet kunnen. Dat stomme gedoe dat het door je ouders is gegeven en het moet respecteren. Ik loop er toch mee, niet zij
Ik spreek ook Arabischquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yeah, en in Egypte als ze eens mijn naam hoorden... gingen ze Arabisch tegen me praten en ik weer terug, en dan gingen ze ook lachen... niet geloven dat ik Arabisch ben![]()
Ik kan niet lang boos op je blijvenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geef je de ruimte, ik geef je de ruimte
Maar ik wou juist dat ik jou wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
Tjah... eigenlijk... wou ik dat ik iemand anders was
- Ik wil een ander naam
- Ik wou dat ik wat dunner was
- Ik wou dat ik blond was
- Ik wou dat ik Nederlands was
- Ik wou dat ik een tatoo mag zonder het huis uit te moeten
Welkomquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik spreek ook Arabisch.
Marhaba.
Shoekran.
Sisha.
En nog een woord dat een vriend daar me had geleerd maar dat niet zo netjes bleek te zijn. Dee nog wat
.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
- Ik wou dat ik een tatoo mag zonder het huis uit te moeten
Sorry, kan het niet laten:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik wou juist dat ik jou was
Ik weet niet meerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welkom
Dank je wel
Waterpijp
En zeg het eens, wat is dat andere
Mijn ouders zijn echt van die strenge arabischequote:
Zo zijn ze hier ook hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn echt van die strenge arabische![]()
Ik mag geen tatoo.. ik mag zo iets pas als ik niet in hun huis woon en onder hun regels en zo je weet wel
Wat betekent het dan'?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet meer. Hij zei eerst dat het hallo was, dus ik zat dat daar tegen iedereen te zeggen, en zij steeds harder lachen
.
Dat weet ik dus ook nietquote:
Dat nietquote:
Aniek? = Neuken..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet.
Maar toen een aantal Egyptenaren er niet zo blij mee waren hebben ze het me maar afgeraden.
Dènit ofzo, ik weet het echt niet meer. Was in begin van vakantie.
Onthoud het voor eventuele naamkeuze ooit.quote:
Niet dat ik wil dat je een tattoo neemt hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Maar misschien moet je ook maar gewoon eens het huis uit, Diz?
niquer oid is in het Frans neukenquote:
Nou moe!quote:
Of doe een abstracte!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt een moeilijke keuze. Ik wil dus iets in deze richting
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt een moeilijke keuze. Ik wil dus iets in deze richting
Ik lach de billen uit mijn stringquote:
Jaquote:
Nee, zo heel klein juist!quote:
Tssk.. als je fan van de arabische/marokaanse cultuur bent, moet je in God geloven, dus ook in Mohammed en dus ook in Jezus!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb er echt niks mee.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. als je fan van de arabische/marokaanseEgyptischecultuur bent, moet je in God geloven, dus ook in Mohammed en dus ook in Jezus!
Nu lijkt het net of ik in zo'n Mocro-gang zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]Ben je van je Marokaanse vrienden af?
![]()
Maar vergeet niet dat Egyptenaren echt, een sluw volk is. Ze naaien je waar je erbij staat. Dat nog erger dan Turkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of ik in zo'n Mocro-gang zit.
Zijn er maar enkelen hoor.
Uhu, dat heb ik gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat Egyptenaren echt, een sluw volk is. Ze naaien je waar je erbij staat. Dat nog erger dan Turken
Ik zei het tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |