quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze had een keer m'n hele naam met als laatste 4 letters puntjes. Heb hem in SC gepost zelfs.
Doel bereikt.quote:
quote:
quote:
Omdat het hem niet uitmaaktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maarWaarom post je dan niet ergens een post van haar dat ze dat doet? Dan gaat die wel even naar achter de schermen
![]()
Ze houd gewoon van galgje?quote:
Anders reageer je even opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
En dat mailtje was van toen ik nog mod was, en op 8 april was ik geen mod meer ja
En dan neem je d'r in bescherming ten opzichte van mijquote:
quote:
quote:
quote:
Omdat ze lurkt in SC, waar jij nog wel eens je e-mail gepost hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
En dan neem je d'r in bescherming ten opzichte van mij.
Hoe ze het weet vraag ik me nog steeds af, maar dat terzijde.
Ik wist het ook opeens en ik weet ook nog steeds niet hoequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet ze dus álles lezen, want dat is hooguit 1 keer gebeurdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ze lurkt in SC, waar jij nog wel eens je e-mail gepost hebt. Waarschijnlijk leest ze dit nu ook
!
Wel meer hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet ze dus álles lezen, want dat is hooguit 1 keer gebeurd.
Hoe durf je? Ik haar in bescherming nemen ipv jou? Hoe durf jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe durf je? Ik haar in bescherming nemen ipv jou? Hoe durf je
had jij je naam niet maanden lang in je fotoboek staan dan?
Alleen Gertjan ken ik niet. Maar dat zegt ook al genoeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Test *Gertjan Sven Niels Truus Bob*
Volgens mij stond echt je achternaam erbijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik niet
.
Alleen voornaam stond er.
het is nog altijd Gerrit Jan!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
Test *Gertjan Sven Niels Truus Bob*
Nee męnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij stond echt je achternaam erbij
Geef me dan tenminste de kansquote:
Da's minder BB, maar meer trailer trash.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
het is nog altijd Gerrit Jan!
Dat is dan weer jouw expertise.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's minder BB, maar meer trailer trash.
Nee echt, dit meen ik Sven. Ik kreeg het bij een sollicitatie te horen, dat ik in het verleden op een forim iets over dat bedrijf heb gezegd... hebben ze gegoogled op mijn naamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef me dan tenminste de kans.
Met zo'n naam denken ze gelijk dat je een Marokkaan bent. Dan gaat je werkgever het stelen er vanzelf bijdenkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
IK BEN AL EEN KEER MIJN BAAN KWIJTGERAAKT DOOR FOK EN MIJN NAAM
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is dan weer jouw expertise.
Ik heb ook ooit een sollicitant afgewezen nadat ik haar had gegoogledquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee echt, dit meen ik Sven. Ik kreeg het bij een sollicitatie te horen, dat ik in het verleden op een forim iets over dat bedrijf heb gezegd... hebben ze gegoogled op mijn naam
Daarom wil ik mijn naam veranderen. Ik dacht aan Damiën als voornaam, en mijn achternaam ben ik nog niet uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met zo'n naam denken ze gelijk dat je een Marokkaan bent. Dan gaat je werkgever het stelen er vanzelf bijdenken![]()
Dat heeft er niets mee te maken. Jij vraagt me of ik je naam weg wil halen, dat wil ik vervolgens doen, maar dan heb jij dat al gedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee echt, dit meen ik Sven. Ik kreeg het bij een sollicitatie te horen, dat ik in het verleden op een forim iets over dat bedrijf heb gezegd... hebben ze gegoogled op mijn naam
Ja, en er zijn uiteraard een hoop met mijn voornaam in Nederlandquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Jij vraagt me of ik je naam weg wil halen, dat wil ik vervolgens doen, maar dan heb jij dat al gedaan.
Bovendien, het is niet zo dat ik je voor- en achternaam postte, er zijn meer hondjes die Fikkie heten hoor..
Ik mag hopen dat je nu een grapje maaktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarom wil ik mijn naam veranderen. Ik dacht aan Damiën als voornaam, en mijn achternaam ben ik nog niet uit.
Wat? Naam veranderen, of kiezen voor Damiën?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu een grapje maakt?
Ze zullen er vast zijn ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, en er zijn uiteraard een hoop met mijn voornaam in Nederland![]()
Allebei.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat? Naam veranderen, of kiezen voor Damiën?
Naam veranderen. Misschien toch een keer doen ja.quote:
Je gaat toch niet écht serieus je naam veranderenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Naam veranderen. Misschien toch een keer doen ja.
Over Damiën (of Damian) dat bewaar ik misschien voor mijn kind
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het huis opruimen is niet leuk.
Morgenochtend maar stofzuigen en dweilen.quote:
Dizer and I are in the middle of a conversation, jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het huis opruimen is niet leuk.
Ik heb een kut arabische domme naam. Bleeghquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat toch niet écht serieus je naam veranderen? Je hebt nu toch een leuke naam?
Ruilen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef BVO het volgende:
Mag ik hem overnemen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer and I are in the middle of a conversation, ja?
Hoi jijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:09 schreef BVO het volgende:
Mag ik hem overnemen?
Jouw naam zal ik voortaan niet meer noemenquote:
Graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |