Nee, niks melden, gewoon toelatenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Er is al eerder een hoop gezeur erover geweest, en dat willen we niet nog een keer. Als zij dat ook doet, gewoon melden en klaar.
Ik ben niet volwassen geworden om me door jou de les te laten lezen hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom doe je nou opeens zo?
Doe het gewoon niet. Klaar. Je weet wat voor een hoop kutzooi er is geweest erover met haar naam en al.
Ga toch weg, vieze achterbakse nicht... ga niet lopen stoken, ik hou van Beevquote:
En als ik het nou stiekem doe met Yvonne?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben niet volwassen geworden om me door jou de les te laten lezen hoor.
Als je nouYvonne
was, maar dat is nog niet het geval.
Je bent zelf een bemoeiende nichtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga toch weg, vieze achterbakse nicht... ga niet lopen stoken, ik hou van Beev
Ik bedoelde meer dat het weer zo'n "rel" is als met Bupaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga toch weg, vieze achterbakse nicht... ga niet lopen stoken, ik hou van Beev
Zeg het hem!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent zelf een bemoeiende nicht.
Is jouw forum niet eens.
Weet ik, maar ik moest het wel in de gaten houden vanavondquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent zelf een bemoeiende nicht.
Is jouw forum niet eens.
Dan ben ik jaloers en ben je een nog grotere lul.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als ik het nou stiekem doe met Yvonne?Mag het dan wel?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik moest het wel in de gaten houden vanavond
quote:
Ach, elke closetnicht gaat door z'n denial fase heen. Zullen we dit dan maar beschouwen als de jouwequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als ik het nou stiekem doe met Yvonne?Mag het dan wel?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ben ik jaloers en ben heb je een nog grotere lul.
Als jij denkt sex met me te kunnen hebben, dan kan je achteraan de rij sluiten... dat wil Zhenar ook, maar dat gaat toch nooit lukkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, elke closetnicht gaat door z'n denial fase heen. Zullen we dit dan maar beschouwen als de jouwe
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij denkt sex met me te kunnen hebben, dan kan je achteraan de rij sluiten... dat wil Zhenar ook, maar dat gaat toch nooit lukken
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
`Sorrie, dat ik het niet gelezen hebt![]()
Maar bedankt voor je uitleg.
[..]
IK had niet tegen jou Bob![]()
Ja maar ja maar ja maarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef BVO het volgende:
Wijs nou dat gedoe aaan.
Zij is degene die met achternamen strooit, daarom verbaast het me dat het haar zou storen. Dus aanwijzen of toelaten.
Ik hoef geen sex. Ik wil alleen maar knuffelen. Zhenar is ranzig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij denkt sex met me te kunnen hebben, dan kan je achteraan de rij sluiten... dat wil Zhenar ook, maar dat gaat toch nooit lukken
Ze had een keer m'n hele naam met als laatste 4 letters puntjes. Heb hem in SC gepost zelfsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maarWaarom post je dan niet ergens een post van haar dat ze dat doet? Dan gaat die wel even naar achter de schermen
![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoef geen sex. Ik wil alleen maar knuffelen. Zhenar is ranzig.
Wtf?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mooie post.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |