Heb je The Wreckers al eens gehoord?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... veel rustiger, met piano en zo...
Nee... eventjes door de Top40 kijken....Maria Mena - Just Hold Mequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je The Wreckers al eens gehoord?
Michelle Branch met vriendin/achtergrondzangeres zingen pop/rock/country, ook fijn.
Jij bedoelt denk Lily Allen? KT Tunstall?
Boytoy is leuk maar Just Hold Me begint me čcht te irriteren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee... eventjes door de Top40 kijken....Maria Mena - Just Hold Me![]()
Ja doei. Zij noemt me bij voor en toenaam en ik mag haar niet liefkozend bij de naam noemen die ze me zelf heeft verteldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
The X Factor komt...
Haal even haar naam weg. Er was al eerder een hoop gezeur erover
Waar dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja doei. Zij noemt me bij voor en toenaam en ik mag haar niet liefkozend bij de naam noemen die ze me zelf heeft verteld.
.
Sinds ie nog geiler is enzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
Uuuhm.. sinds wanneer heeft Boris een single uitgebracht weer
Google ofzoquote:
Hou nou eens op, of wou je meer notes krijgen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
Haaibaaike noemt mij ook Sven, dus mag BVO ook -- zeggen ja!
Ga je voor een Ban? Kan je netzo gewoon Tubgirl postenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
Waarom mag HB eigenlijk geen -genoemd worden?
Als dit genoeg is voor een ban zonder goede uitleg mag je hem me gevenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je voor een Ban? Kan je netzo gewoon Tubgirl posten
Ik stel me niet aan. Er is al eerder een hoop gezeur erover geweest, en dat willen we niet nog een keer. Als zij dat ook doet, gewoon melden en klaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef Svensational het volgende:
Dizer, tof dat je mod bent, maar nu stel je je aan. Ik weet dat zij toen een mail heeft gestuurd dat ze niet wilde dat ze bij haar voornaam genoemd werd, maar ze doet het zelf ook (nee, niet bij mij, maar wel bij BVO) Dus je doet een beetje overdreven nu
.
Wijs me eens op dat gezeur dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Er is al eerder een hoop gezeur erover geweest, en dat willen we niet nog een keer. Als zij dat ook doet, gewoon melden en klaar.
Waarom doe je nou opeens zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Als dit genoeg is voor een ban zonder goede uitleg mag je hem me geven.
Anders noem ik d'r gewoon Truus.
Zeker aangezienn jij hier geen drol te zeggen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |