quote:Op zondag 30 juli 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het dus ernstiger dat dit soort plaatjes daardoor ook op 'jeugd en kinderfora' tevoorschijn kunnen komen... Triest eigenlijk.
Je wilt niet weten wat voor andere hotlinkplaatjes ik al gezien heb. Zelfs plaatjes die bij elke refresh veranderden. Echt verminkte geslachtsdelen, allerlei extreme seksuele daden waarbij uitwerpselen betrokken waren, ..quote:Op zondag 30 juli 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:
laatste reactie uit het vorige topic:
[..]
ja dat werd wel eens tijd.. en regel ook ff een ban oidquote:Op zondag 30 juli 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
opruimslotje
dát heb ik er wel voor overquote:Op zondag 30 juli 2006 20:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik meende dat een banaanvraag met een ban bestreden word?
is begrijpend lezen zo moeilijk? Ik refereerde aan een ban voor jou, natuurlijkquote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
"er wel voor over", waar voor over als ik vragen mag?
Je begrijpt het principe niet echt he? een banaanvraag resulteert enkel in een ban voor jou, niet in mij.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
is begrijpend lezen zo moeilijk? Ik refereerde aan een ban voor jou, natuurlijk
't wil niet zeggen dat als ik een ban aanvraag jij per definitie níet wordt gebanned.. en ja, ik begrijp 't principe donders goedquote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je begrijpt het principe niet echt he? een banaanvraag resulteert enkel in een ban voor jou, niet in mij.
Ik begrijp trouwens niet eens waarvoor ik in jouw ogen een ban verdien.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't wil niet zeggen dat als ik een ban aanvraag jij per definitie níet wordt gebanned.. en ja, ik begrijp 't principe donders goed
Dat weet je donders goed..quote:Op zondag 30 juli 2006 20:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens niet eens waarvoor ik in jouw ogen een ban verdien.
Klopt allemaal, maar wat heeft dat met mijn vraag te maken?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat weet je donders goed..
overigens vind ik 't best wel sneu van je om op die manier een topic te verneuken, waarom doe je zoiets? Stoer joh, op 't internet.. maar zeker 's nachts wel huilen om je thuis-situatie.. Ja, een echte stoere vent ben je.
helemaal niets, maar wat let je om antwoord op míjn vraag te geven?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar wat heeft dat met mijn vraag te maken?
Mag ik me niet storen aan 't gedrag van pizza-nogwat?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Het is wel weer even genoeg dacht ik. Kappen met dat gekift!
Shhst, laat ze.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Het is wel weer even genoeg dacht ik. Kappen met dat gekift!
Dat mag absoluutquote:Op zondag 30 juli 2006 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag ik me niet storen aan 't gedrag van pizza-nogwat?
Nogmaals, ik bleef enkel ontopic, jij kwam met linkjes en verzoeken om topics te verbaggeren, moet je niet mij de schuld gaan geven hequote:Op zondag 30 juli 2006 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar wat heeft dat met mijn vraag te maken?
Je weet best dat je expres reacties gaf waarvan je wist dat mensen zich gingen aan storen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nogmaals, ik bleef enkel ontopic, jij kwam met linkjes en verzoeken om topics te verbaggeren, moet je niet mij de schuld gaan geven he![]()
Ik mag toch hopen dat je de reacties die ontopic waren en met goede intenties gepost waren blijven staan?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat mag absoluut
Alleen dat gekift hier in de klaagmuur helpt er niets aan. Het betreffende topic is onder handen genomen. Verder is het afwachten.
Gewoon even wachten. Dat soort mensen schakelen zichzelf op den duur uit. Hierover doorposten versnelt dat proces helaasch nietquote:Op zondag 30 juli 2006 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag ik me niet storen aan 't gedrag van pizza-nogwat?
Ach hang hier niet de vermoorde onschuld uit man. Je was gewoon aan het zuigen. Kap daar nou eens mee, als je na VIJF (5) waarschuwingen in één topic jezelf nog niet in kunt houden of maar enigzins om kunt gaan met één van de weinige serieuse topics die je in KLB zult vinden moeten we je misschien maar eens een handje helpen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nogmaals, ik bleef enkel ontopic, jij kwam met linkjes en verzoeken om topics te verbaggeren, moet je niet mij de schuld gaan geven he![]()
Ja, true. Maar ik mag ook geen topic openen en klagen over 't infantiele gedrag van pizzahoofd..quote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat mag absoluut
Alleen dat gekift hier in de klaagmuur helpt er niets aan. Het betreffende topic is onder handen genomen. Verder is het afwachten.
oh mên.. met jou kan je niet serieus een discussie voeren hè? Maar dat bleek al eerder..quote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor, kritisch zijn is nooit verkeerd geloof ik? Een kind wat ondergereden wordt is vreselijk, maar er gebeurt meer leed op de wereld.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je weet best dat je expres reacties gaf waarvan je wist dat mensen zich gingen aan storen.
En deze quote ga ik eens bewaren. Eens kijken in hoeveel pizzakoppotopics ik deze als sluitpost kan gaan gebruiken...quote:Op zondag 30 juli 2006 20:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor, kritisch zijn is nooit verkeerd geloof ik? Een kind wat ondergereden wordt is vreselijk, maar er gebeurt meer leed op de wereld.
net alsof de TS dat niet wist? En om haar dat te vertellen net nadat ze een vreselijk ongeluk gezien heeft helpt dat besef echt niet hoor.. en daar deed jij 't niet om, jij deed 't om mensen te provocerenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor, kritisch zijn is nooit verkeerd geloof ik? Een kind wat ondergereden wordt is vreselijk, maar er gebeurt meer leed op de wereld.
Zo jij neemt internet wel heel serieus he? Het is allemaal digitaal hoor...quote:Op zondag 30 juli 2006 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, true. Maar ik mag ook geen topic openen en klagen over 't infantiele gedrag van pizzahoofd..
Gaan doorbomen over de (totaal onbelangrijke) snelheid van zo'n wagen is compleet naast de kwestie, and you know it.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik doe m'n best.. maar sommige users...quote:Op zondag 30 juli 2006 20:41 schreef Ovidius het volgende:
Dat heet 'erboven staan'.
Ga je gang, en wat wil je daarmee bereiken?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En deze quote ga ik eens bewaren. Eens kijken in hoeveel pizzakoppotopics ik deze als sluitpost kan gaan gebruiken...
Dat heb ik nou met Maikuuulquote:Op zondag 30 juli 2006 20:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik doe m'n best.. maar sommige users...![]()
Misschien dat je dan zelf ook eens tot de conclusie komt dat dit soort dooddoeners in een topic verklotend en verbaggerend zijn. Kap nou gewoon met dat gezuig, je bent ontzettend vervelend.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ga je gang, en wat wil je daarmee bereiken?
En jij niet met de dreigementjes naar mij toe? Of de oproepen van isdatzo voor verbaggering van topics?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dat je dan zelf ook eens tot de conclusie komt dat dit soort dooddoeners in een topic verklotend en verbaggerend zijn. Kap nou gewoon met dat gezuig, je bent ontzettend vervelend.
hém kan ik gelukkig nog wel negerenquote:
waar denk jij dat jij mee bezig was hè? schijnheilig boontjequote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En jij niet met de dreigementjes naar mij toe? Of de oproepen van isdatzo voor verbaggering van topics?
Lieve schat, als ik vijf waarschuwingen achterlaat in een topic en je gaat dan nog door met je gezuig vind ik dat ik méér dan schappelijk ben geweest.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En jij niet met de dreigementjes naar mij toe? Of de oproepen van isdatzo voor verbaggering van topics?
Vooruit ik zal mijzelf in toom houden in het vervolg deal?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, als ik vijf waarschuwingen achterlaat in een topic en je gaat dan nog door met je gezuig vind ik dat ik méér dan schappelijk ben geweest.
waarom betwijfel ik dat.. gezien je eerdere PHquote:Op zondag 30 juli 2006 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vooruit ik zal mijzelf in toom houden in het vervolg deal?
Geen idee.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarom betwijfel ik dat.. gezien je eerdere PH![]()
Tja, ik ga jouw mening niet bestrijden hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:04 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik sta uiteraard buiten deze discussie, maar pizzaatje je komt over als een standaard puber.
En dan moet je het nog vragen?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef descendent1 het volgende:
FLugeltje: Het Mahfakker reltopic met ongelooflijk veel potentie; wat doe je!
waarschijnlijk omdat ie offtopic en bagger wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
Waarom edit Flugeltje een post van mij die ontopic en geen bagger was?![]()
Waarschijnlijk is die gesneuveld tijdens het klikken. Er stond nogal wat bagger of offtopic in. (wellicht was het een reactie op een dergelijke post?)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
Waarom edit Flugeltje een post van mij die ontopic en geen bagger was?![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ie offtopic en bagger was![]()
![]()
quote:lolleromfg beter in het engels, dat kamper eins gewauwel![]()
nopequote:
Het begon met loller dus? Dan is dat de reden, heb ik in de haast gedacht dat het bagger was. Loller is namelijk een hele goeie baggerindicator...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nope![]()
Duidelijk doelende op dat eins en andere bagger gewauwel![]()
ps heb je die Johnny Bravo dekbed nog?
idd had ff verder gelezen danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het begon met loller dus? Dan is dat de reden, heb ik in de haast gedacht dat het bagger was. Loller is namelijk een hele goeie baggerindicator...
Idd, topic is overigens gesloten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:37 schreef DeSiever het volgende:
Stomme gala-uitnodiging, yuk kan beter dicht denk ik. Stanley_Climbfall kickt 'm af en toe en gisteren had hij er een poll in gezet. Dat was dan wel weer leuk, maar die staat er nu ook niet meer.
Klopt, die post verwijderde ik aangezien het topic dan weer terugvalt in de topiclijst.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:37 schreef DeSiever het volgende:
Stomme gala-uitnodiging, yuk kan beter dicht denk ik. Stanley_Climbfall kickt 'm af en toe en gisteren had hij er een poll in gezet. Dat was dan wel weer leuk, maar die staat er nu ook niet meer.
Dat topic werd steeds opnieuw geschopt en daarom heb ik er nu maar een einde aan gemaaktquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Klopt, die post verwijderde ik aangezien het topic dan weer terugvalt in de topiclijst.
Ik zag hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic werd steeds opnieuw geschopt en daarom heb ik er nu maar een einde aan gemaakt
Sorry hoor, maar dat topic is zo niet serieusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:41 schreef Corelli het volgende:
Dunne mensen zijn agressief.
Ik beschouw dit als een serieus topic (zie ook mijn reactie op het eind) en vind het dan ook storend dat de eerste 10 replies nagenoeg komplete onzin zijn. Kunnen ze gewist worden.
Huh?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef DeSiever het volgende:
Mag ik hier ook complimenten geven aan de mods? Ik vind dat jullie het erg goed doen.
We zien hier niet zoveel complimentenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef DeSiever het volgende:
Ik bedoelde voornamelijk The_Terminator, maar ik vind u ook lief.
Wat moet er achter zitten?
Als ie weggehaald is zal daar vast een goeie reden voor zijn, ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:02 schreef VinoTinto het volgende:
Kan mijn post deze keer wel blijven staan? Was zomaar weggehaald namelijk.
POLEN bij de kassa
Ach stel je niet aan joh, het is gewoon het zoveelste topic over overgeven. Je brengt het creatief door het te combineren met bier, maar de kwaliteit wordt er niet beter doorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:31 schreef Schorpioen het volgende:
Jezus Tha_T, je hebt niet alleen een nep-nick maar je bent ook nog eens een nep-mod. Leuk he, slotjes gooien? Krijg je daar een hard plassertje van?
Ja maar dit is toch de klaagbaak? Dit was een legitieme klacht. Als ik niet eens meer mag klagen over bier dat anti-peristaltische bewegingen opwekt, waar mag ik dan wel over klagen? Maak anders een FAQ met een lijst van dingen waar je niet over mag klagen.... dit riekt naar willekeur.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan joh, het is gewoon het zoveelste topic over overgeven. Je brengt het creatief door het te combineren met bier, maar de kwaliteit wordt er niet beter door
Heeft niets met willekeur te maken hoor. Het is bij de meest triviale zaken gewoon zo dat de onderwerpen al 3052 keer voorbij gekomen zijn. Over het algemeen verzand zo'n topic dan ook in nietszeggende one-liners en onderbroekenlol. Als je alles open laat krijg je op een bepaald moment topics als "shit, m'n glas is leeg. Nu moet ik opstaan" (dit is waar gebeurd overigensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:44 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch de klaagbaak? Dit was een legitieme klacht. Als ik niet eens meer mag klagen over bier dat anti-peristaltische bewegingen opwekt, waar mag ik dan wel over klagen? Maak anders een FAQ met een lijst van dingen waar je niet over mag klagen.... dit riekt naar willekeur.
Ja maar je zei net nog dat ik het creatief bracht. Je spreekt jezelf wel een beetje tegen he!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Soms blijft een dergelijk topic wél open, maar dat ligt dan vaak aan de creativiteit en soms zelfs genialiteit van de OP. Het mag dan wel KLB heten, het wil niet zeggen dat iedere scheet die dwars zit hier gemeld kan worden.
Snap je het zo wat beter?
Je was creatief door het te combineren met bier, daarmee maak je niet meteen de hele OP van een dergelijk niveau dat het toch open kan blijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:53 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja maar je zei net nog dat ik het creatief bracht. Je spreekt jezelf wel een beetje tegen he!
Met andere woorden: toch gewoon willekeur.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je was creatief door het te combineren met bier, daarmee maak je niet meteen de hele OP van een dergelijk niveau dat het toch open kan blijven.
Fijn dat je je eigen incompetentie zo grif toegeeft.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:08 schreef Tha_T het volgende:
1 puntje heeft flugel nog niet behandeld. Ik krijg er namelijk wel een hard plassertje van
Kan ik wat aan die nick doen? Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Fijn dat je je eigen incompetentie zo grif toegeeft.
Modjes die een hard plassertje krijgen van slotjes gooien zijn per definitie incompetent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kan ik wat aan die nick doen? Nee
Zou ik hem veranderd willen hebben? Ja
Maar incompetent? Waar haal je het vandaan, mijn waarde? Omdat ik nou net jouw topic sloot? Omdat ik dat toevallig annklikte? Als je het toffer vind dat flugeltje hem sluit wil ik mijn post best weghalen.
Je zag geen enkel sarcasme in die post?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Modjes die een hard plassertje krijgen van slotjes gooien zijn per definitie incompetent.
Ja, dat is altijd leuk om je achter te verschuilen he.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je zag geen enkel sarcasme in die post?
Dan zijn de vrouwenmods altijd in het voordeelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Modjes die een hard plassertje krijgen van slotjes gooien zijn per definitie incompetent.
Je hebt ook (incompetente) vrouwelijke mods die beginnen te soppen op hun stoel als ze een slotje plaatsen. Da's hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zijn de vrouwenmods altijd in het voordeel
Bij de plaatselijke toneelclub zoeken ze nog mensen volgens mij. Lijkt me helemaal tof voor jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:34 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd leuk om je achter te verschuilen he.
Als je het er zo dik bovenop legt kun je die disclaimer beter weglaten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke toneelclub zoeken ze nog mensen volgens mij. Lijkt me helemaal tof voor je
Let op: Deze post kan sarcasme/cynisme bevatten
Heb het topic maar gesloten. 'S nachts zijn dat soort topics heel leuk, maar daar moet het ook bij blijvenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:40 schreef Het_hupt het volgende:
The_Terminator.... ------------> ONZ?
Graag gedaan (was je tweede naamtopic al van mij vannacht bedenk ik me net, NB natuurlijk ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:34 schreef The_Terminator het volgende:
Neuh, het is wel weer leuk geweest
SeaOfLove uiteraard bedankt voor deze naamtopic
Als je alles maar toestaat wat de users 'leuk' vinden dan is Fok! binnen een paar dagen een teringbende.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:24 schreef calvobbes het volgende:
UHm.... Waarom slotjes op al die stuurtopics? Als de users dat leuk vinden, dan moet het toch gewoon open kunnen blijven.
Zie niks staan wat tegen de policy ingaat en een beetje humor in het forum moet tock ook kunnen!
Ach komop. Wat kunnen een paar van die topics op een avond nou kwaad?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:25 schreef The_Terminator het volgende:
Als je alles maar toestaat wat de users 'leuk' vinden dan is Fok! binnen een paar dagen een teringbende.
Een paar weken geleden was er een zondagmiddag. En op die zondagmiddag werd een lemming geopend, en nog één, en toen nog eentje. Binnen een half uur stond KLB vol en konden ze met vijf man de boel opruimen. Het duurde wel even voor de rust weer was wedergekeerd. Snap je dat we wat huiverig zijn voor een lemmingexplosie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ach komop. Wat kunnen een paar van die topics op een avond nou kwaad?
Die zakken vanzelf naar beneden. Er is geen enkele goede reden om ze te sluiten...
Waarom zie ik die lemmings alleen in KLB?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was er een zondagmiddag. En op die zondagmiddag werd een lemming geopend, en nog één, en toen nog eentje. Binnen een half uur stond KLB vol en konden ze met vijf man de boel opruimen. Het duurde wel even voor de rust weer was wedergekeerd. Snap je dat we wat huiverig zijn voor een lemmingexplosie?
Het is overigens wel zo dat een goeie lemming erg leuk kan zijn, maar deze lemmings zijn niet geopend uit creativiteit of humor. Nope, men ziet dat er een lemming geopend wordt en men rolt geforceerd grappig over elkaar heen om óók maar een topic te kunnen openen. Dat is een heel andere insteek.
Ik denk idd dat lemmings typisch iets zijn voor KLB en ONZ. Negen van de tien lemmings verzanden overigens in gebagger. Dát is wat er mis mee is en dáárom gaan ze op slot. Tenzij ze uitblinken in genialiteit, want dan blijven ze gewoon open.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom zie ik die lemmings alleen in KLB?
In andere fora komen ze niet voor. Volgens mij is de grootste grap dat de crew ze meteen op slot gooit.
En in de policy staat niks over lemmings dat die niet mogen.
Maar goed, ik snap toch steeds minder van de policy, kuttopics moeten open, topics die niemand in de weg staan moeten dicht
tnx voor het meldenquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:34 schreef Dipkip het volgende:
Waarom zie ik ineens allemaal topics uit 2005 weer terugkomen? Alsof diegene zich er nu nog aan zou storen, kom op zeg... Diegene heeft al lang een nieuwe telefoon, dat nichtje dr hechtingen zijn er al lang uit en dat de Johan Cruijff imitaties ook in 2005 niet gestopt zijn lijkt me nu wel duidelijk.
Zou dr bijna een topic over openen![]()
mijn lemmings wat doe jequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk idd dat lemmings typisch iets zijn voor KLB en ONZ. Negen van de tien lemmings verzanden overigens in gebagger. Dát is wat er mis mee is en dáárom gaan ze op slot. Tenzij ze uitblinken in genialiteit, want dan blijven ze gewoon open.
En als je een kuttopic tegenkomt mag je altijd de NSB knop gebruiken hoor![]()
Ja nou en?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef Jump het volgende:
Even terug over die lemmings, als je ze zou toelaten krijg je taferelen zoals dit elke dag meerdere keren:
[afbeelding]
Dan zul je toch met iets meer moeten komen dan een enkele vraag waarvan vrijwel niemand ook nog eens doorheeft waar je het over hebt. Vertel op z'n minst waar het over gaat en wat je eigen standpunt erin is. Zoals de OP nu is blijft ie lekker op slot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef VinoTinto het volgende:
Doe eens open Herdenking
Het is dus een klacht dat Beatrix wel tijd vrij maakt in mei voor wat joden, en niet vandaag
Lieve schat, ik zei toch dat je OP redelijk was. Ik kan het topic helemaal opschonen en de boel opnieuw opengooien, maar dan begint het weer opnieuw. Bovendien kun je bijna verwachten dat iets dergelijks gebeurd op het moment dat je de nadruk legt op het feit dat het een neger is. Je loopt hier ook al langer mee dan alleen vandaag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Doe ik eens mijn best op mijn op wordt ie dichtgegooid omdat het over negers gaat.
Misschien de waarheid eens onder ogen zien ? En niet alles meteen bashen noemen
als ie dicht is kan ik het ook niet aanpassen he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zul je toch met iets meer moeten komen dan een enkele vraag waarvan vrijwel niemand ook nog eens doorheeft waar je het over hebt. Vertel op z'n minst waar het over gaat en wat je eigen standpunt erin is. Zoals de OP nu is blijft ie lekker op slot.
Als het goed is kun je de OP van een gesloten topic gewoon aanpassen... Of die 'functie' moet ondertussen al niet meer werken, maar dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
als ie dicht is kan ik het ook niet aanpassen he?
Whehe, lastig eh !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Gastslotje
Die 2 opties zitten ook precies onder elkaar. Is bij mij ook wel al eens gebeurt, alleen had ik het meteen door en had het topic alsnog geslotenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, lastig eh !
een slotje zetten, je dacht laat ik eerst een een reeksenPItje zetten?
hehe, Ach ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die 2 opties zitten ook precies onder elkaar. Is bij mij ook wel al eens gebeurt, alleen had ik het meteen door en had het topic alsnog gesloten
Omdat een dergelijk topic met een dergelijke opruiende titel alleen maar verzand in bashen. Als je er écht serieus over had willen babbelen had je 'm wel in NWS geopend.quote:
dus, ik kan hem in nws openen met een betere tt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat een dergelijk topic met een dergelijke opruiende titel alleen maar verzand in bashen. Als je er écht serieus over had willen babbelen had je 'm wel in NWS geopend.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat als je er écht serieus over had willen discussiëren je vast een ander forum had gekozen. In KLB verzanden dit soort topics namelijk altijd in gebagger en gebash. Als je 'm elders opent is het aan de moderators daar om er een beslissing over te nemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
dus, ik kan hem in nws openen met een betere tt?
okquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat als je er écht serieus over had willen discussiëren je vast een ander forum had gekozen. In KLB verzanden dit soort topics namelijk altijd in gebagger en gebash. Als je 'm elders opent is het aan de moderators daar om er een beslissing over te nemen.
Heb het topic een schopje richting ONZ gegeven, laat ze daar maar lekker zeuren over 'van alles en nog wat'. En ik bagger ook wel eens hoor als mod, moet kunnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef skiczukie het volgende:
Te weinig geld
Sluiten, en SHE een ban geven, wat een voorbeeld deze mod.
Okee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb het topic een schopje richting ONZ gegeven, laat ze daar maar lekker zeuren over 'van alles en nog wat'. En ik bagger ook wel eens hoor als mod, moet kunnen![]()
Zo goed was dat topic nou ook weer niet, en als ik het eerder had gezien dan was er waarschijnlijk een slot op gegaan. SHE moet het zelf maar uitvechten in dat topic, ik zie tot nu toe nog geen reden om een slot te zetten en heb het daarom maar naar ONZ geschopt. Bovendien moeten we volgens de nieuwe policy meer topics open zien te houden, dus dan is kicken in dit geval gewoon beter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee.Maar opzich is alweer een KLB-topic verneukt, en alweer naar ONZ gekickt, en nu met een mod erbij, ze weet haar plaats nog niet neem ik aan.
Jij baggert heul niet... je post alleen door slotjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ik bagger ook wel eens hoor als mod, moet kunnen![]()
Seaoflove!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij baggert heul niet... je post alleen door slotjes![]()
![]()
Ja maar het mocht niet van papa Snakey en nu ben ik verdrietigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij had zomaar een topic geopend over mij
Het is dat iemand mij er de dag erna er op heeft geattendeerd.... Maar ik ben wel nieuwsgierig nu, waarom die vergelijking met conflictquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja maar het mocht niet van papa Snakey en nu ben ik verdrietig
mijn avatar is kut sinds dagonetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:52 schreef Maanvis het volgende:
Vanwege je icon!
Mijn muis was gewoon kut blijkbaar, en die moest ik veranderen/verwijderen van Dagonet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:59 schreef Maanvis het volgende:
Huh
Die dagonet. Vroeger was het nog zo'n toffe peer, maar nu ie FA is vind ik hem meer een zure pruimquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn muis was gewoon kut blijkbaar, en die moest ik veranderen/verwijderen van Dagonet.
En hij was echt erg serieus want hij heeft er een topic over geopend.
Done.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef oinkoink12 het volgende:
Zou iemand dit topic een beetje op willen schonen
Download #2
Mijn OP was eerst verkeerd zodoende wist niemand waar het over ging, maar nu is het wel genoeg geweest. Deel 1 was ook een leuk topic
Ik heb gewoon gelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef Jordy-B het volgende:
Neger en een mocro met elkaar op de vuist.
Wat ben je weer baldadig, Terminator... Hoeveel roosvicee heb jij achter de kiezen?
Wil je mij niet vergelijken met Balkiequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
Dat zegt zelfs Balkenende na de vijftiende...
omdat je niet snel genoeg bent met het editten van hoofdlettergeblèr...quote:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef Honeycomb het volgende:
Dit topic mag dicht Ik ben hitsig wegens gebrek aan moderatie. Blijkbaar mag je als vrouw geen sex gerelateerd topic openen zonder door pubers voor slet hoer en lelijke dikzak uitgemaakt te worden. Wat holt Fok! achteruit zeg.
Zie mijn sluitpost. Al dit had voorkomen kunnen worden als je gewoon een wat betere OP kan verzinnen dan een one-liner. Beetje zelfredzaamheid mogen we toch wel verwachten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef Honeycomb het volgende:
Dit topic mag dicht Ik ben hitsig wegens gebrek aan moderatie. Blijkbaar mag je als vrouw geen sex gerelateerd topic openen zonder door pubers voor slet hoer en lelijke dikzak uitgemaakt te worden. Wat holt Fok! achteruit zeg.
Wie heeft gezegd dat jij dik bent?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef Honeycomb het volgende:
ja dan mag iemand meteen voor hoer worden uitgemaakt. Dat is logisch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat jij zegt...wat verwacht ze wel niet als ze in KLB zo'n topic opent
Hoe wil je serieus reageren in dat topic. Kom op, geef eens een reactie die volgens jou ontopic is en niet stoort.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef Honeycomb het volgende:
een beetje minder kutusers mag je toch ook wel verwachten? Kritiek op mijn openingspost snap ik wel hoor al zie ik wel vaker korte openingen maar dan nog is het ordinaire gescheld van kuthoer en goedkope slet en zo voort natuurlijk te idioot voor woorden (maar het ligt allemaal aan de openingspost)
Aannames all over the placequote:Ach ja voorlopig zie ik mij in klaagbaak toch geen topic meer openen met deze homootjes die het moeilijk hebben met hun geaardheid
Het begon best leuk. Tot een aantal mensen begonnen met schelden. Wat vooral erg veel pijn deed was dat iemand die zelf een topic opent over het feit dat hij zijn kont niet schoon krijgt mij een aandachtshoer noemtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hoe wil je serieus reageren in dat topic. Kom op, geef eens een reactie die volgens jou ontopic is en niet stoort.
"Ja, ik ook" misschien?
Tof topic dan
is het heus? Net als: je zal wel een lelijk dik sletje zijn? of is dat dan weer anders?quote:Aannames all over the place
wat jij wilt schat. ik zou niet willen dat jij uit dit baggerputje kon ontsnappen, je bent precies waar je thuishoortquote:alhoewel ik het wel een beetje moeilijk heb
Doe je de deur zacht dicht gaarne?
Zie een paar posting boven jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:50 schreef Rio het volgende:
Ik ben hitsig
Waarom dicht ipv opgeschoond? Ik had haar best willen neucken, zo ben ik nu eenmaal; ik help graag.
Ik woon ook vlakbij en zo.
Ik heb je wel van je klachten afgeholpen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:41 schreef Honeycomb het volgende:
Wat vooral erg veel pijn deed was dat iemand die zelf een topic opent over het feit dat hij zijn kont niet schoon krijgt mij een aandachtshoer noemt
Ik gok omdat het zo'n grafhoeren kenker OP wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Aneurism het volgende:
:| Mijn topic was serieus.. Ken je niet eens meer klage hiero?
Weet Blackletter hier wel van?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef Rio het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan. Regel dan tenminste even haar mailadres voor me.
Die zal er wel weer achter komen. Maar die kan ik toch niet neuken, dus dat telt niet.quote:
En Rio & Tonksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die heeft toch met Thrilled? Of loop ik achter![]()
![]()
Ja dat is inderdaad triest maar jij komt er in ieder geval voor uit dus dat valt me van je mee. Succes met het schoonkrijgen van je billen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb je wel van je klachten afgeholpen.![]()
Maar ok, ik wist niet dat het je zo dwars zat en je bent idd wel vrij hard aangepakt in het topic. Maar wat verwacht je dan met zo een topic. Zulke topics slagen alleen als je bij de vaste kliek hoort hier, dan lopen al die schapen meteen achter je reet aan om erbij te proberen horen want zo werkt het hier geloof ik. Best triest eigenlijk, dus ik zou er niet te lang wakker van liggen.![]()
![]()
Thanks, jij succes met het vinden van vurige en ongeremde sex.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:12 schreef Honeycomb het volgende:
Ja dat is inderdaad triest maar jij komt er in ieder geval voor uit dus dat valt me van je mee. Succes met het schoonkrijgen van je billen.
Als een FA wil meewerken heet dat. Maar ik denk dat ze haar mailadres niet zomer onzichtbaar heeft gemaaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:08 schreef Rio het volgende:
[..]
Maarre, Tha_T, jij kunt aan haar mail komen. C'mon, do it!
Wordt er nou nog geneukt of niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:12 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad triest maar jij komt er in ieder geval voor uit dus dat valt me van je mee. Succes met het schoonkrijgen van je billen.
Niet met jou denk ikquote:
Die hoop is terecht uiteraardquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:18 schreef Honeycomb het volgende:
Ik mag toch hopen dat mijn adres niet zomaar word gepubliceerd door iemand anders dan mijzelf?
Neuh, was bagger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Aneurism het volgende:
:| Mijn topic was serieus.. Ken je niet eens meer klage hiero?
Ik vestig mijn hoop op die 'denk ik'. Joking. Mail staat in profiel, be my guest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:20 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Niet met jou denk ikMaar mailen mag verder wel al denk ik dat je dan je interesse hebt verloren
Ik heb geen mailadres van je wijffie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:35 schreef Honeycomb het volgende:
Jij wilt mij mailen(ik zeg niet dat ik terug mail)
Kijk dan in mijn profiel, lieverd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik heb geen mailadres van je wijffie.
Je kan ze ook gewoon in hun handjes schieten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef The_Terminator het volgende:
Nee, dat mag niet. Vervuilen gaat trouwens toch niet lang duren aangezien ik voor baggeraars die alleen maar topics willen verkloten bannetjes aan ga vragen.
Die stond er een uur geleden nog niet. Dus. Check je mail.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Kijk dan in mijn profiel, lieverd.
Echt, voor sommige mensen is een ban al erg genoegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon in hun handjes schieten.
Dat kan niet online. Bovendien heb ik daar vuel grotere bezwaren tegen dan een 'bannetje'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon in hun handjes schieten.
Ja, maarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Echt, voor sommige mensen is een ban al erg genoeg![]()
Nu je hier toch bent, je hebt tegen me gelogen, het was geen 48 uur, ik werd verdomme een week gebanned. Leugenaar, LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
Echt, voor sommige mensen is een ban al erg genoeg![]()
Als je wil slowchatten dan zoek je maar een leuke reeks op in ONZ en ga je daar posten. KLB hoeft niet vervuild te worden met die bagger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef Rio het volgende:
[..]
Dat kan niet online. Bovendien heb ik daar vuel grotere bezwaren tegen dan een 'bannetje'.
Leuk he, zo'n mod op een powertrip.
Kusje?
Verkeerde medicijnen genomen ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, je hebt tegen me gelogen, het was geen 48 uur, ik werd verdomme een week gebanned. Leugenaar, LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit zal je natuurlijk aan je bolle reet roesten, maar goed moest het even kwijt.![]()
Waarom reageer je trouwens op de vragen/antwoorden die ik aan Therm geefquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:56 schreef Rio het volgende:
[..]
Als je een probleem met me hebt kun je me gewoon mailen heur.
No problem. Dat had je trouwens ook gelijk kunnen zeggen. Of wilde je gewoon graag 'bannetjes' zeggen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je wil slowchatten dan zoek je maar een leuke reeks op in ONZ en ga je daar posten. KLB hoeft niet vervuild te worden met die bagger.
Ik dacht dat je daarom dat ding had gekocht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je wil slowchatten dan zoek je maar een leuke reeks op in ONZ en ga je daar posten. KLB hoeft niet vervuild te worden met die bagger.
Therm is tof, hij mag zeggen wat en wanneer hij wil.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Rio het volgende:
[..]
No problem. Dat had je trouwens ook gelijk kunnen zeggen. Of wilde je gewoon graag 'bannetjes' zeggen?
Therm? Heb ik iets gemist? Explain you nader?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom reageer je trouwens op de vragen/antwoorden die ik aan Therm geef
Ik denk dat je arm nu wel ver genoeg in zijn anusgat zit hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Therm is tof, hij mag zeggen wat en wanneer hij wil.
De pil van je moeder, binnenkort krijg je een broertje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:58 schreef The_Terminator het volgende:
Verkeerde medicijnen genomen ofzo![]()
Nou ja, die bans komen er ook wel als je topics gaat verkloten met gebagger, dat is gewoon een feit. Zie het als een soort van waarschuwing, je begrijpt vast zelf ook wel dat het vervelend is als een aantal mensen in een topic gaan slowchatten, en al helemaal als het ook nog eens offtopic is. Verwijderen van zoveel bagger heeft dan geen eens meer zin en zou de TS het topic opnieuw moeten openen. Erg kut allemaal, en helemaal nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Rio het volgende:
[..]
No problem. Dat had je trouwens ook gelijk kunnen zeggen. Of wilde je gewoon graag 'bannetjes' zeggen?
Het gaat niet om zijn mod status, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:00 schreef Rio het volgende:
[..]
Therm? Heb ik iets gemist? Explain you nader?
[..]
Ik denk dat je arm nu wel ver genoeg in zijn anusgat zit hoor.
Ow, die ban... Tja, dat moet je aan een FA vragen, ik heb 48 uur aangevraagdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De pil van je moeder, binnenkort krijg je een broertje.![]()
Bla bla groentela. Zoals je had kunnen lezen vroegen we ons al af wanneer er zou worden ingegrepen in ons gezellige tiener + 1 ouwe lul (moi) chat. Maar we maken er te veel woorden aan vuil denk ik. Was lollig for the time being; I know the rules. Af en toe ben je in een ondeugende bui hè, dan stap je even op het lijntje. Ben verder redelijk braaf, voor zover ik weet geen algemene baggeraar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou ja, die bans komen er ook wel als je topics gaat verkloten met gebagger, dat is gewoon een feit. Zie het als een soort van waarschuwing, je begrijpt vast zelf ook wel dat het vervelend is als een aantal mensen in een topic gaan slowchatten, en al helemaal als het ook nog eens offtopic is. Verwijderen van zoveel bagger heeft dan geen eens meer zin en zou de TS het topic opnieuw moeten openen. Erg kut allemaal, en helemaal nergens voor nodig.
Je kan hier posten, dus je hebt geen banquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Oh, The_terminator, kan je ook even zorgen dat ik unbanned word in KLB ?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het gaat niet om zijn mod status, of wat dan ook.
Hij is gewoon tof, zo vind ik ook users die niet blauw zijn tof.
Ah, je dient een hoger doel met je gekwijl. Zo niet begrijpen we elkaar niet en laten we het hier bij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Oh, The_terminator, kan je ook even zorgen dat ik unbanned word in KLB ?
Je schilderij blijft hangen in de gallerij der groten, kut FA's.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ow, die ban... Tja, dat moet je aan een FA vragen, ik heb 48 uur aangevraagd![]()
Oh, nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan hier posten, dus je hebt geen banOf je moet al een kloon bedoelen natuurlijk
![]()
Je bent echt niet zo slim hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Rio het volgende:
[..]
[..]
Ah, je dient een hoger doel met je gekwijl. Zo niet begrijpen we elkaar niet en laten we het hier bij.
Een keer zou ook absoluut niet bestraft worden. En idd zie ik jou niet zoveel baggeren voor de rest, dus zo snel zul je wel niet tegen een ban aanlopen. De echte baggeraars pick je er meestal wel snel tussenuit, ook de notes verschaffen daar wel veel info over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:07 schreef Rio het volgende:
[..]
Bla bla groentela. Zoals je had kunnen lezen vroegen we ons al af wanneer er zou worden ingegrepen in ons gezellige tiener + 1 ouwe lul (moi) chat. Maar we maken er te veel woorden aan vuil denk ik. Was lollig for the time being; I know the rules. Af en toe ben je in een ondeugende bui hè, dan stap je even op het lijntje. Ben verder redelijk braaf, voor zover ik weet geen algemene baggeraar.
Mooi, ook weer uit de wereld. Zand erover, dank u en tot ziens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een keer zou ook absoluut niet bestraft worden. En idd zie ik jou niet zoveel baggeren voor de rest, dus zo snel zul je wel niet tegen een ban aanlopen. De echte baggeraars pick je er meestal wel snel tussenuit, ook de notes verschaffen daar wel veel info over.
Vertel eens, ben ik nou een (KLB) baggeraar ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een keer zou ook absoluut niet bestraft worden. En idd zie ik jou niet zoveel baggeren voor de rest, dus zo snel zul je wel niet tegen een ban aanlopen. De echte baggeraars pick je er meestal wel snel tussenuit, ook de notes verschaffen daar wel veel info over.
Waarom dat ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje bullshit om mensen af te rekenen op note's, Terminator
Wat een onzin, dat is toch het enige doel van een note.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom? Als mensen vaak te ver gaan dan zie je dat wel terug in de notes hoor, en daar kijken FA's sowieso ook eerst naar voordat ze mensen gaan bannen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ontstaan trouwens ook mooie/toffe liefdes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is toch het enige doel van een note.![]()
Nou, als ik heel eerlijk moet zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vertel eens, ben ik nou een (KLB) baggeraar ?
Daar zijn ze voor. Niet om iemand af te straffen maar om een algemeen beeld van een user te krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Liefdesbriefjes versturen via notes van users, hoe romantisch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef Sebasser het volgende:
Zo ontstaan trouwens ook mooie/toffe liefdes.
Denk aan die eeh, wie waren der laatst ook al weer getrouwd/verloofd ?
Er staan ook oude note's in he', als je met dit verhaal doelt op recente note's, kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar zijn ze voor. Niet om iemand af te straffen maar om een algemeen beeld van een user te krijgen
*spuit-11 award in ontvangst neemt
whehe, dat is je eigen schuld dat je dat niet kent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:17 schreef Rio het volgende:
WTF zijn notes? Sta ik ook ergens in waarvan ik het bestaan niet ken? Wet op de Privacy, bla bla bla.
Natuurlijk. Op een 2 jaar oude note kun je uiteraard niet gebanned worden hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er staan ook oude note's in he', als je met dit verhaal doelt op recente note's, kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.
Valt toch wel mee ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, als ik heel eerlijk moet zijn![]()
Valt idd wel mee, ik kom in iedergeval niet vaak bagger van je tegen. En in ONZ ben je gewoon tofquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Valt toch wel mee ?
Ik dacht dat ik het nog wel netjes binnen ONZ hield allemaal
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de inhoud, ik heb het hier over het schrijven. Dat zijn twee verschillende dingen. Denk je dat ik hier post omdat ik het verhaal totaal niet interessant vind? Ik zit ook op het puntje van mijn stoel te wachten op een update, laat daar geen twijfel over bestaan, ik erger mij alleen aan de onnozelheid van veel users hier op Fok! en hun drang om elkaar tot aan de oksel (bij de gever of de ontvanger, you choose) anaal te fistfucken.
Done.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef Sebasser het volgende:
Ja, iets met een sleuteltje hierop ?
domme t.net crew
Bedankt
Iets met een sleuteltje, dat is niet altijd een slotjequote:
Ze was al aandachtsgeil, en nu ook nog machtsgeil.... die heeft zeker iemand oraal bevredigd om mod te wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef skiczukie het volgende:
Te weinig geld
Sluiten, en SHE een ban geven, wat een voorbeeld deze mod.
Flikker toch op, flikker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef Dirktator het volgende:
Baggeraars in een Dirktator-topique: Pluto is geen planeet. So what? . Fusileer het plebs, gelijk!
Ik was het net aan het verwijderen en toen gaf Tha_T aan ook al slowchat te hebben verwijderdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef Dirktator het volgende:
Baggeraars in een Dirktator-topique: Pluto is geen planeet. So what? . Fusileer het plebs, gelijk!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef brood_korst het volgende:
WTF waar slaat dit op !!!!
Dit is een gewoon topic, een beetje aangepast nl maar dat maakt niet uit de klacht is goed gedoorgrond, ALSNOG DICHT !!!
Uitermate lastig schroefsel
En de kutste topics blijven wel open, doe ik het is een keer goed gedoorgrond is het weer niet goed
godverdomme !!
rot op wereld verbeteraarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:40 schreef Jordy-B het volgende:
een klacht die ik echt tot op de puntjes duidelijk heb uitgelegd, wordt gesloten...
Da's één woord, scheet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:48 schreef brood_korst het volgende:
wereld verbeteraar
dat zijn 2 woorden, flikkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's één woord, scheet...
Open er anders een nieuw kuttopic over...
Volgens mij heeft Buzzer er al even een bezem doorheen getrokkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:50 schreef outcast_within het volgende:
Opschonen?
lief aankijkt
Te klein shirt
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Buzzer er al even een bezem doorheen getrokken![]()
Dat krijg je als je de hele tijd op IRC chat zitquote:
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de hele tijd op IRC chat zit![]()
Welk topic betreft het?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:53 schreef Fokkedop het volgende:
Mijn klacht, er zijn nu al 3 na-aap topics, ik word er een beetje dizzy van.
Is er misschien een mogelijkheid sommige, toch nutteloze topics dicht te gooien?
Na-apersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
topic 1, topic 2, topic 3
Topic 3 is de oorsprong, dus die hoeft in principe niet weg.
[..]
Maar dat is niet 3 op één dag en ben daar niet bewust van
Nee. Ten eerste is het niet jou topic, en ten tweede bevalt me je manier van 'vragen' niet echt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Nitrane het volgende:
homofielen
zet dat topic even open ja kansloze kutmod! ik wou reageren maar het kan nu niet meer!
Dit kun je niet serieus menenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef Nitrane het volgende:
Kanker
de discussie begon net op gang te komen. open graag!
Nou, het origineel heb ik ondertussen ook al op slot getieftquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:10 schreef descendent1 het volgende:
Mijn a-sociale gelovigen topic.. Zo mn best op gedaan...Kon je niet ff wachten met sluiten totdat de TS van t originele topic langs kwam posten?
![]()
[Nitrane josti mode] Hee Kansloze KUTMOD GOOI DAT DING OPEN JA!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitslover!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, het origineel heb ik ondertussen ook al op slot getieft![]()
Wat moet je nou?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef Sextreme het volgende:
En dan noem jij jezelf Toffe Ellende?
ook tof zijn, blijkbaar...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sextreme:
[..]
Wat moet je nou?
Zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef Focus76 het volgende:
Mogen moslms ook klagen hier?
En doe dit nou nog eens op een nettere manierquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef brood_korst het volgende:
NEE NEE NEE !!!
Biogarde zegt dat het topic verbaggerd is nou doe er dan wat aan en maak hem schoon er staat niet alleen maar loze berichten in jawant in het begin werd er goed gediscuseerd over het wel of niet tonen van dat filmpje.
Je bent gewoon te beroerd om hem op te schonen he lui jong
Sorry hor maar tegen biogarde heb ik alleen dat te zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En doe dit nou nog eens op een nettere manier
Misschien dat ik er dan even naar wil kijken
Wees eens lief voor flugeltje, onbeschofd jonkquote:Op donderdag 7 september 2006 10:23 schreef brood_korst het volgende:
hallOoOoOoOoO ???
Gastslotjes zijn idd rechtsgeldigquote:Op donderdag 7 september 2006 18:01 schreef Repeat het volgende:
wtf is dat met die gastslotjes, zijn die rechtsgeldig?
Valt best mee hoor...zie vooral slotjes van flugeltje en the_Terminator ook een paarquote:Op donderdag 7 september 2006 18:01 schreef Repeat het volgende:
wtf is dat met die gastslotjes, zijn die rechtsgeldig?
dat durfde ik niet te zeggenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:54 schreef wunderbaum het volgende:
idd waar is That_T? Die doet zijn werk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |