Die zal er wel weer achter komen. Maar die kan ik toch niet neuken, dus dat telt niet.quote:
En Rio & Tonksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die heeft toch met Thrilled? Of loop ik achter![]()
![]()
Ja dat is inderdaad triest maar jij komt er in ieder geval voor uit dus dat valt me van je mee. Succes met het schoonkrijgen van je billen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb je wel van je klachten afgeholpen.![]()
Maar ok, ik wist niet dat het je zo dwars zat en je bent idd wel vrij hard aangepakt in het topic. Maar wat verwacht je dan met zo een topic. Zulke topics slagen alleen als je bij de vaste kliek hoort hier, dan lopen al die schapen meteen achter je reet aan om erbij te proberen horen want zo werkt het hier geloof ik. Best triest eigenlijk, dus ik zou er niet te lang wakker van liggen.![]()
![]()
Thanks, jij succes met het vinden van vurige en ongeremde sex.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:12 schreef Honeycomb het volgende:
Ja dat is inderdaad triest maar jij komt er in ieder geval voor uit dus dat valt me van je mee. Succes met het schoonkrijgen van je billen.
Als een FA wil meewerken heet dat. Maar ik denk dat ze haar mailadres niet zomer onzichtbaar heeft gemaaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:08 schreef Rio het volgende:
[..]
Maarre, Tha_T, jij kunt aan haar mail komen. C'mon, do it!
Wordt er nou nog geneukt of niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:12 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad triest maar jij komt er in ieder geval voor uit dus dat valt me van je mee. Succes met het schoonkrijgen van je billen.
Niet met jou denk ikquote:
Die hoop is terecht uiteraardquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:18 schreef Honeycomb het volgende:
Ik mag toch hopen dat mijn adres niet zomaar word gepubliceerd door iemand anders dan mijzelf?
Neuh, was bagger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Aneurism het volgende:
:| Mijn topic was serieus.. Ken je niet eens meer klage hiero?
Ik vestig mijn hoop op die 'denk ik'. Joking. Mail staat in profiel, be my guest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:20 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Niet met jou denk ikMaar mailen mag verder wel al denk ik dat je dan je interesse hebt verloren
Ik heb geen mailadres van je wijffie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:35 schreef Honeycomb het volgende:
Jij wilt mij mailen(ik zeg niet dat ik terug mail)
Kijk dan in mijn profiel, lieverd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik heb geen mailadres van je wijffie.
Je kan ze ook gewoon in hun handjes schieten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef The_Terminator het volgende:
Nee, dat mag niet. Vervuilen gaat trouwens toch niet lang duren aangezien ik voor baggeraars die alleen maar topics willen verkloten bannetjes aan ga vragen.
Die stond er een uur geleden nog niet. Dus. Check je mail.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Kijk dan in mijn profiel, lieverd.
Echt, voor sommige mensen is een ban al erg genoegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon in hun handjes schieten.
Dat kan niet online. Bovendien heb ik daar vuel grotere bezwaren tegen dan een 'bannetje'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon in hun handjes schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |