Waarom zit jij niet in NBquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:36 schreef Skv het volgende:
Ja.
omdat hij aan de drugs isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in NB![]()
Daar ben ik niet zo van.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in NB![]()
Das gibt ja gar nichts.quote:
Njah met zown NB schiet dat aardig op, ben de 2040 gepaseerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van.
Hoe gaat het met je >100 posts per dag?
Wat lul je nou domme hoer?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:32 schreef SeaOfLove het volgende:
... is,
mijn klacht: hij is te schattig, ookal post hij door slotjes heen![]()
Geeft nietquote:
cocktails zijn jummiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Das gibt ja gar nichts.
Heb behoorlijk veel cocktails gezopen. gaarheid tot en met nu
Net alsof die signature van jou niet kut is. Zolang Microsoft de desktop- en servermarkt beheerst moet Linus niet praten maar een beter OS maken, prutser.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:50 schreef most_wanted het volgende:
Wat een tering topic van een tering TS
echt niet...wacht op antwoord van jou voordat ik eindelijk kan slapenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:53 schreef DeeCruise het volgende:
Wat een kuttopic...
Ik dacht dat jij vroeg ging slapen elke dag?
Misschien moet jij je piemel maar even aan de nerd-wilg hangen vrind.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:53 schreef Laptoptekoop het volgende:
[..]
Net alsof die signature van jou niet kut is. Zolang Microsoft de desktop- en servermarkt beheerst moet Linus niet praten maar een beter OS maken, prutser.
Begrijpelijk....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
echt niet...wacht op antwoord van jou voordat ik eindelijk kan slapen![]()
Nieteens ze is superlief enzo...nieteens zo stunterigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Begrijpelijk....
Hows milou doing? Nog mooie jump-acties op de foto kunnen vastleggen?![]()
Misschien moet jij ff niet reageren....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien moet jij je piemel maar even aan de nerd-wilg hangen vrind.
Tja, want daar zijn topics immer niet voor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:00 schreef Laptoptekoop het volgende:
[..]
Misschien moet jij ff niet reageren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |