balkenende als harry potter.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef murp het volgende:
noem er is 1?
...dat zég ik!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef AntonDingeman het volgende:
Jij aapt hun gewoon na, maar jij bent gewoon wat sluwer.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt naäapers waar je echt van over je nek gaat. Ik kan me er echt rot aan ergeren aan lui die je tot op de millimeter volgen en ieder ding precies nadoen.
Stel ik koop een bepaalde CD. Die ander, oh, dan koop ik ook die CD of iig een CD van dezelfde artiest. Gelijk binnen een week en dan naar de bar en overal vertellen hoe goed die atiest dan is en het liefst ook nog dat je orgineel bent.
Ook met meningen. Heb je een keer een andere mening of vind je iets dat orgineel is, hup gelijk een ander die het ook vind en het 3 keer zo hard roept tegen iedereen. Ik kan wel duizend voorbeelden van naäapers noemen en ik blijf er op kotsen.
...dan ben je geen naäper...maar een meeloperquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:30 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...dan ben je geen naäper...maar een meeloper![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef opgebaarde het volgende:
Je hebt naäapers waar je echt van over je nek gaat. Ik kan me er echt rot aan ergeren aan lui die je tot op de millimeter volgen en ieder ding precies nadoen.
Stel ik koop een bepaalde CD. Die ander, oh, dan koop ik ook die CD of iig een CD van dezelfde artiest. Gelijk binnen een week en dan naar de bar en overal vertellen hoe goed die atiest dan is en het liefst ook nog dat je orgineel bent.
Ook met meningen. Heb je een keer een andere mening of vind je iets dat orgineel is, hup gelijk een ander die het ook vind en het 3 keer zo hard roept tegen iedereen. Ik kan wel duizend voorbeelden van naäapers noemen en ik blijf er op kotsen.
...braafquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
...dan ben je geen naäper...maar een meeloper![]()
zo dan![]()
Ik was daarmee begonnen, is zeggen ipv eens...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij, met je "is".
Het is nog altijd "eens".
m.a.g.n.e.t.r.o.nquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:40 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik was daarmee begonnen, is zeggen ipv eens...
maar nu aapt iedereen me na![]()
Dus jij bent diegene die onze taal anaal verkrachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:40 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik was daarmee begonnen, is zeggen ipv eens...
maar nu aapt iedereen me na![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |