abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41187730
Bepaalde groepen Moslims/Libanezen in Australie = GEWOON ELLENDE
Een van de prachtigste landen om te leven, alleen jammer dat die groepen Libanezen het weer verpesten!

Een backpacker die in elkaar geslagen word een groep Libanezen, het is gewoon tuig wat je hier ziet:
http://www.youtube.com/watch?v=SY5Wq6Eg4Cg&mode=related&search=
Als ze worden gepakt, worden ze daar meteen het land uitgeflikkerd!!!

1% is Moslim/Boeddhist in Australie met maar in totaal 20 miljoen inwoners (in zo'n groot land)
En dan nog gezeik.
Want er zitten heel erg veel Aziaten (zoals Japanners) in Australie, maar daar hoor je niets van! Die gedragen zich, werken, studeren & DOEN WAT!
Maar zo te zien zitten die groepjes Libanezen weer niets te doen, en gaan ze iemand even zinloos in elkaar slaan met wel 50 man!
En ik bedoel niet alle Libanezen, er zijn ook wel een paar die werken...............................................

Zo zijn er ook weer rellen in Sydney onstaan, want de Aussies pikken dit niet!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MtQU8hjmlSE
http://www.youtube.com/watch?v=ZuU-9564S5o
Best grappig, ze pakken het tuig gewoon terug!!! Met heerlijk barbeque en bier erbij

Waarom kunnen die mensen zich toch niet gedragen
pi_41187881
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:57 schreef Koalabier het volgende:
Branden die handel, Alleen maar om stoer te doen. Wat een flikkertjes
Blowing On that Indo... Gamecube, Nintendo -)
pi_41187919
Het is idd tuig. Overal ter wereld verspreiden ze hun intolerantie en ongeciviliseerde criminele gedrag. Er zijn best wat goede moslims maar het gros staat achter de terreur ellende, en ondersteund landen als Irak en Palestina.

Geweld is natuurlijk niet de juiste oplossing maar ik vind het wel bewonderenswaardig hoe die aussies voor hun land opkomen.
pi_41187947
alle moslims zijn ellende, vertel eens wat nieuws
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41187973
what's your point exactly? In Afrika slachten mensen elkaar met kapmessen af. Wat doet een of ander filmpje bijdragen aan je mening dan? Er is ook westers tuig..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:14:57 #6
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_41187984
Dit is toch alweer een tijd geleden ?!
Hoe is het nu met de situatie ?

Moet nog flink wat gebeuren gaan we hier zo in Nederland rellen...
pi_41188006
filmpje net gezien.. tja typisch moslim gedrag
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41188007
Jammer alleen dat de oplossing erg ver weg lijkt omdat de religie en intolerantie zo hardnekkig vastgeroest zit in die bepaalde groepen. Met knuffelen lossen we weinig op.

Misschien is terug naar de rif sturen een betere optie (mits crimineel).
pi_41188027
quote:
Geweld is natuurlijk niet de juiste oplossing maar ik vind het wel bewonderenswaardig hoe die aussies voor hun land opkomen.
Ze hebben die emigranten vanuit het Midden-oosten naar Australie tenminste een kans gegeven om wat van hun leven te maken, in de jaren 90 konden ze komen werken & hogere opleidingen volgen, en in Australie moet je wat voor het land betekenen!
Zo te zien is het dus niet gelukt met deze mensen, want 1% is natuurlijk niets van de totale bevolking, maar als je ziet dat het daar al negatief is, word het natuurlijk nooit wat in die samenleving (Aussies & Moslims)
En de Westerse & Aziatische (Japanse) binnenkomende immigranten doen gewoon hun werk en hebben een doel.
pi_41188028
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:14 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
what's your point exactly? In Afrika slachten mensen elkaar met kapmessen af. Wat doet een of ander filmpje bijdragen aan je mening dan? Er is ook westers tuig..
ja en een kip legt eieren je punt is?
pi_41188032
quote:
what's your point exactly? In Afrika slachten mensen elkaar met kapmessen af.
Laat dat nou ook net in 90% van de gevallen moslims zijn..

(zie darfur, somalie, etc)
pi_41188052
quote:
Tuurlijk Tuurlijk, is ook waar...
Maar ik bedoel, het zijn er al zo WEINIG, en als nog gaat het niet samen!
pi_41188070
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:16 schreef Koalabier het volgende:

[..]

Ze hebben die emigranten vanuit het Midden-oosten naar Australie tenminste een kans gegeven om wat van hun leven te maken, in de jaren 90 konden ze komen werken & hogere opleidingen volgen, en in Australie moet je wat voor het land betekenen!
Zo te zien is het dus niet gelukt met deze mensen, want 1% is natuurlijk niets van de totale bevolking, maar als je ziet dat het daar al negatief is, word het natuurlijk nooit wat in die samenleving (Aussies & Moslims)
En de Westerse & Aziatische (Japanse) binnenkomende immigranten doen gewoon hun werk en hebben een doel.
Ja inderdaad, kan het totaal niet begrijpen hoe die mensen zich nooit goed aan willen passen, hoe luxe het land ook is, en hoe tolerant de huidige bevolking er tegenover staat.
Er is geen enkele bevolkingsgroep ter wereld die zich keer op keer negatief in de kijkers zet.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:23:15 #14
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188125
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:17 schreef Theodoric het volgende:

[..]

Laat dat nou ook net in 90% van de gevallen moslims zijn..

(zie darfur, somalie, etc)
Pardon?

Lees eens wat over Rwanda, sukkel...
---verdwijnt---
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:25:15 #15
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_41188162
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:57 schreef Koalabier het volgende:
Bepaalde groepen Moslims/Libanezen in Australie = GEWOON ELLENDE
Een van de prachtigste landen om te leven, alleen jammer dat die groepen Libanezen het weer verpesten!

Een backpacker die in elkaar geslagen word een groep Libanezen, het is gewoon tuig wat je hier ziet:

1% is Moslim/Boeddhist in Australie met maar in totaal 20 miljoen inwoners (in zo'n groot land)
En dan nog gezeik.
Want er zitten heel erg veel Aziaten (zoals Japanners) in Australie, maar daar hoor je niets van! Die gedragen zich, werken, studeren & DOEN WAT!
Maar zo te zien zitten die groepjes Libanezen weer niets te doen, en gaan ze iemand even zinloos in elkaar slaan met wel 50 man!
En ik bedoel niet alle Libanezen, er zijn ook wel een paar die werken...............................................

Zo zijn er ook weer rellen in Sydney onstaan, want de Aussies pikken dit niet!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MtQU8hjmlSE
http://www.youtube.com/watch?v=ZuU-9564S5o
Best grappig, ze pakken het tuig gewoon terug!!! Met heerlijk barbeque en bier erbij

Waarom kunnen die mensen zich toch niet gedragen
Wat mot je nou Koalabier, een maat van me zit net een jaar in Australie en heeft een goede baan te pakken . En zijn beste vriend is een Libanees.... Zout toch lekker op met je opruiende artikelen, Bayswater zet ff midnight oil op and blames the shit..........
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_41188204
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:10 schreef Theodoric het volgende:
Het is idd tuig. Overal ter wereld verspreiden ze hun intolerantie en ongeciviliseerde criminele gedrag. Er zijn best wat goede moslims maar het gros staat achter de terreur ellende, en ondersteund landen als Irak en Palestina.

Sluit ik me bij aan.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:28:43 #17
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188215
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan.
Dom van jou.
---verdwijnt---
pi_41188230
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:23 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Pardon?

Lees eens wat over Rwanda, sukkel...
Daarom zei ik toch ook 90%, en niet 100. Ik zal maar niet naar jou niveau afzakken door te schelden. Ik probeer hier op een normale manier deel te nemen aan de discussie. Ook moslim toevallig?
pi_41188235
er zijn heel veel vreselijke dingen in de wereld
Blowing On that Indo... Gamecube, Nintendo -)
pi_41188241
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:25 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Wat mot je nou Koalabier, een maat van me zit net een jaar in Australie en heeft een goede baan te pakken . En zijn beste vriend is een Libanees.... Zout toch lekker op met je opruiende artikelen, Bayswater zet ff midnight oil op and blames the shit..........
ehhh Inderdaad ja, ik praat ook over bepaalde groepen, niet alle Libanezen zijn kwaad, net als in Nederland is niet iedereen zo.
Het is alleen zo jammer dat deze groepen niet integreren, en in Australie moet je gewoon integreren, of je word eruit gegooit..... die Libanees van jouw maat zal wel geintegreerd persoon zijn die van Aussie houd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koalabier op 26-08-2006 03:41:53 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:33:33 #22
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188266
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:30 schreef Theodoric het volgende:

[..]

Daarom zei ik toch ook 90%, en niet 100. Ik zal maar niet naar jou niveau afzakken door te schelden. Ik probeer hier op een normale manier deel te nemen aan de discussie. Ook moslim toevallig?
Neen, geen moslim.

Maar wel hetzelfde lage niveau als jij (ik geef het toe!!!!! ....) door te suggereren dat een bepaalde groep een "patent" op geweld heeft of zo...
---verdwijnt---
pi_41188291
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Neen, geen moslim.

Maar wel hetzelfde lage niveau als jij (ik geef het toe!!!!! ....) door te suggereren dat een bepaalde groep een "patent" op geweld heeft of zo...
En dat is niet zo? Kijk je wel eens naar het nieuws? Terreuraanslagen en dat soort dingen?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:36:08 #24
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_41188313
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:34 schreef Disorder het volgende:

[..]

En dat is niet zo? Kijk je wel eens naar het nieuws? Terreuraanslagen en dat soort dingen?
Rwanda of zo? Dat zijn christenen? Niet dan?
---verdwijnt---
pi_41188330
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Neen, geen moslim.

Dat is inderdaad wat ik suggereer, maar daarnaast meld ik er wel bij dat niet alle moslims zo zijn. Misschien heb je ook goede argumenten om mijn mening te ontkrachtigen? Zoals voorbeelden van andere gewelddadige of intolerante groepen die op globaal niveau relatief veel ellende veroorzaken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')