quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:57 schreef Koalabier het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SY5Wq6Eg4Cg&mode=related&search=
Als ze worden gepakt, worden ze daar meteen het land uitgeflikkerd!!!
Ze hebben die emigranten vanuit het Midden-oosten naar Australie tenminste een kans gegeven om wat van hun leven te maken, in de jaren 90 konden ze komen werken & hogere opleidingen volgen, en in Australie moet je wat voor het land betekenen!quote:Geweld is natuurlijk niet de juiste oplossing maar ik vind het wel bewonderenswaardig hoe die aussies voor hun land opkomen.
ja en een kip legt eieren je punt is?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:14 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
what's your point exactly? In Afrika slachten mensen elkaar met kapmessen af. Wat doet een of ander filmpje bijdragen aan je mening dan? Er is ook westers tuig..
Laat dat nou ook net in 90% van de gevallen moslims zijn..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:14 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
what's your point exactly? In Afrika slachten mensen elkaar met kapmessen af.
Tuurlijk Tuurlijk, is ook waar...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:14 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
what's your point exactly? In Afrika slachten mensen elkaar met kapmessen af. Wat doet een of ander filmpje bijdragen aan je mening dan? Er is ook westers tuig..
Ja inderdaad, kan het totaal niet begrijpen hoe die mensen zich nooit goed aan willen passen, hoe luxe het land ook is, en hoe tolerant de huidige bevolking er tegenover staat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:16 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ze hebben die emigranten vanuit het Midden-oosten naar Australie tenminste een kans gegeven om wat van hun leven te maken, in de jaren 90 konden ze komen werken & hogere opleidingen volgen, en in Australie moet je wat voor het land betekenen!
Zo te zien is het dus niet gelukt met deze mensen, want 1% is natuurlijk niets van de totale bevolking, maar als je ziet dat het daar al negatief is, word het natuurlijk nooit wat in die samenleving (Aussies & Moslims)
En de Westerse & Aziatische (Japanse) binnenkomende immigranten doen gewoon hun werk en hebben een doel.
Pardon?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:17 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Laat dat nou ook net in 90% van de gevallen moslims zijn..
(zie darfur, somalie, etc)
Wat mot je nou Koalabier, een maat van me zit net een jaar in Australie en heeft een goede baan te pakken . En zijn beste vriend is een Libanees.... Zout toch lekker op met je opruiende artikelen, Bayswater zet ff midnight oil op and blames the shit..........quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:57 schreef Koalabier het volgende:
Bepaalde groepen Moslims/Libanezen in Australie = GEWOON ELLENDE
Een van de prachtigste landen om te leven, alleen jammer dat die groepen Libanezen het weer verpesten!
Een backpacker die in elkaar geslagen word een groep Libanezen, het is gewoon tuig wat je hier ziet:
http://www.youtube.com/watch?v=SY5Wq6Eg4Cg&mode=related&search=
Als ze worden gepakt, worden ze daar meteen het land uitgeflikkerd!!!
1% is Moslim/Boeddhist in Australie met maar in totaal 20 miljoen inwoners (in zo'n groot land)
En dan nog gezeik.
Want er zitten heel erg veel Aziaten (zoals Japanners) in Australie, maar daar hoor je niets van! Die gedragen zich, werken, studeren & DOEN WAT!
Maar zo te zien zitten die groepjes Libanezen weer niets te doen, en gaan ze iemand even zinloos in elkaar slaan met wel 50 man!
En ik bedoel niet alle Libanezen, er zijn ook wel een paar die werken...............................................
Zo zijn er ook weer rellen in Sydney onstaan, want de Aussies pikken dit niet!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MtQU8hjmlSE
http://www.youtube.com/watch?v=ZuU-9564S5o
Best grappig, ze pakken het tuig gewoon terug!!! Met heerlijk barbeque en bier erbij
Waarom kunnen die mensen zich toch niet gedragen![]()
Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:10 schreef Theodoric het volgende:
Het is idd tuig. Overal ter wereld verspreiden ze hun intolerantie en ongeciviliseerde criminele gedrag. Er zijn best wat goede moslims maar het gros staat achter de terreur ellende, en ondersteund landen als Irak en Palestina.
Geweld is natuurlijk niet de juiste oplossing maar ik vind het wel bewonderenswaardig hoe die aussies voor hun land opkomen.
Daarom zei ik toch ook 90%, en niet 100. Ik zal maar niet naar jou niveau afzakken door te schelden. Ik probeer hier op een normale manier deel te nemen aan de discussie. Ook moslim toevallig?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:23 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Lees eens wat over Rwanda, sukkel...![]()
ehhh Inderdaad ja, ik praat ook over bepaalde groepen, niet alle Libanezen zijn kwaad, net als in Nederland is niet iedereen zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat mot je nou Koalabier, een maat van me zit net een jaar in Australie en heeft een goede baan te pakken . En zijn beste vriend is een Libanees.... Zout toch lekker op met je opruiende artikelen, Bayswater zet ff midnight oil op and blames the shit..........
Neen, geen moslim.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:30 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Daarom zei ik toch ook 90%, en niet 100. Ik zal maar niet naar jou niveau afzakken door te schelden. Ik probeer hier op een normale manier deel te nemen aan de discussie. Ook moslim toevallig?
En dat is niet zo? Kijk je wel eens naar het nieuws? Terreuraanslagen en dat soort dingen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Neen, geen moslim.
Maar wel hetzelfde lage niveau als jij (ik geef het toe!!!!! ....) door te suggereren dat een bepaalde groep een "patent" op geweld heeft of zo...![]()
Rwanda of zo? Dat zijn christenen? Niet dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
En dat is niet zo? Kijk je wel eens naar het nieuws? Terreuraanslagen en dat soort dingen?
Dat is inderdaad wat ik suggereer, maar daarnaast meld ik er wel bij dat niet alle moslims zo zijn. Misschien heb je ook goede argumenten om mijn mening te ontkrachtigen? Zoals voorbeelden van andere gewelddadige of intolerante groepen die op globaal niveau relatief veel ellende veroorzaken?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:33 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Neen, geen moslim.
Maar wel hetzelfde lage niveau als jij (ik geef het toe!!!!! ....) door te suggereren dat een bepaalde groep een "patent" op geweld heeft of zo...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |