yrlyquote:
Dit is Klaagbaak he, hier komen ook normale FOK!kers. In ONZ zouden er twee man en een paardenkop op af zijn gekomen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toch verbaasd het mij dat dit topic 1200 gluurders heeft gehad
Dat is jusit nog schokkenderquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dit is Klaagbaak he, hier komen ook normale FOK!kers. In ONZ zouden er twee man en een paardenkop op af zijn gekomen.
Op een goed glas bier?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:17 schreef Gebleekte het volgende:
Godver-de-godver, en ik had me nog wel zo verheugd!!!!!#@%$@#$%@#$
Viespeukquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:17 schreef Gebleekte het volgende:
Godver-de-godver, en ik had me nog wel zo verheugd!!!!!#@%$@#$%@#$
Ik ben hier beroepsmatigquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is jusit nog schokkenderAls juist normale mensen topics met een TT als deze komen begluren
![]()
Ik heb geen idee. Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:19 schreef skiczukie het volgende:
Wat is een alochtoon?
Jij beloert alle topics om er dan een mening over te geven ?quote:
Komt door de teleurstelling.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:05 schreef Sextreme het volgende:
Geen id, het verbaast me trouwens ook dat Chriz2k pas 1 post heeft in dit topic!
![]()
![]()
In een context plaatsen, de goeie vragen stellen, etc. Juist.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij beloert alle topics om er dan een mening over te geven ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |