Tsja je moet wel heel ziek zijn om dit te verzinnen, ik zou ook niet weten waar je het zou kunnen controleren. Of iemand moet even met de politie bellen?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik merk toch vooral een behoefte het verhaal te ontkrachten, of een bevestiging ervan te zien in een nieuwsbericht.
Nu blijf ik me afvragen of het wel of niet waar is.
Bevreemd me gewoon: dat iemand zoiets meemaakt, en het dan in de Klaagbaak post, ipv in een serieuzer subforum.
Hey penis!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk toch vooral een behoefte het verhaal te ontkrachten, of een bevestiging ervan te zien in een nieuwsbericht.
Nu blijf ik me afvragen of het wel of niet waar is.
Bevreemd me gewoon: dat iemand zoiets meemaakt, en het dan in de Klaagbaak post, ipv in een serieuzer subforum.
Baggerkloon.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
We zitten hier in een serieus subforum hoor![]()
Oh sorry zal me rustig houden, kon me enthousiasme niet bedwingen toen ik je nickname zag staan.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
We zitten hier in een serieus subforum hoor![]()
ja :|quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is het nou wel of niet gebeurd, beetje triest als je zoiets verzint...
Geef maar gewoon toe dat je hem voor die vrachtwagen duwdequote:Op zondag 30 juli 2006 17:32 schreef Niwa het volgende:
Ik heb net een klein jongetje zien worden overgereden door een vrachtwagen van de AH.
Het was een jongetje van 7, á 8 jaar, en de vrachtwagen zat nog vol, en ging veel te hard de bocht om.![]()
.
Of je slipt gewoon hendig sjiek achter voor/achter hem langsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Dat lijkt me pas kut :/
Ook altijd als ik op de brommer ben en er komt een vrachtwagen aangereden blijf ik toch maar ff liever wachten voordat ik straks tronder lig.
Ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
wow, sterkte, ik benieuwd naar de uitkomst
En TS is ineens al ruim 2 dagen niet meer op Fok geweest.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:32 schreef Thetallguy het volgende:
Dr stond niks in de krant, zelfs niet in het huis-aan-huisblad![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |