Ok, scheelt misschien ook wel weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, ik hoefde niet te getuigen, ze namen de oudere mensen.
Er waren een paar andere mensen, rond de 30 oid.
sowieso.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:59 schreef sj44k het volgende:
lijkt me ook kut voor de chauffeur...
Ja, de vrachtwagencombo reed direct verder, want de filiaalmanager had hem al paar keer gebeld...quote:Op zondag 30 juli 2006 18:26 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Is de supermarkt nog wel bevoorraad?
Inderdaad, die 24/7-economie moet natuurlijk wel draaiende blijven.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:26 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Is de supermarkt nog wel bevoorraad?
Niet grappigquote:Op zondag 30 juli 2006 18:33 schreef Frozen_Ice het volgende:
hmm is de vrachtwagen beschadigd?
Ja laten we het beestje vooral NIET bij de naam noemen!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zo krijgt die dodehoek-spiegel wel een hele nare bijsmaak, hadden ze geen ander woord voor die spiegel kunnen verzinnen
hoe denk je dat anders morgen ochtend er vers voedsel in de AH ligt?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Ame_thyst het volgende:
AH vrachtwagen op zondag :S
hoe dan ook sterkte!, misschien zie we het zo wel op de FP
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
In afrika sterft elke 5 seconden een kindje.
Jezusquote:Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik heb vroeger een vrouw overreden zien worden door een vrachtwagen.
Kwam ze met haar hoofd/schoudergedeelte onder de achterwielen van de trekker (die ook een aanhanger achter had)
Het gebeurde vrij snel maar ik hoorde die vrouw wel even krijsen voordat ze met boodschapjes en al onder dat wiel verdween.
Geloof me dat dat eruit zag (hartstikke plat en dikke klodders donkerrood bloed/hersenweefsel)
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik haar nog zo liggen met haar rode jas aan.
Gillende mensen ,bah..
Ik wist ook niet dat supermarkten op zondag bevoorraad worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef bonke het volgende:
ergens denk ik dat de TS dit verhaal verzonnen heeft vanwege de sensatie die het opleverd
jij was er 's avonds de ts 's middagsquote:Op maandag 31 juli 2006 00:35 schreef Backdoorman het volgende:
krijg nou wat, ik heb vanavond nog een patatje gehaald bij die hap snap!! helemaal niks gemerkt! geen lint, geen enge verhalen....brrr!
Nee hij heeft eerst ter plekke de polka staan dansen om vervolgens zo vlug mogelijk naar huis te fietsen om dit topic te openen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef Evertjan het volgende:
heb je de politie gebeld en kenteken van de vrachtwagen genoteerd
Wij moeten toch vreten hebben?? Die mannen moeten ook werken.. Verdomme vent doe je ogen open mongool....quote:Op zondag 30 juli 2006 22:49 schreef BobbyB het volgende:
Vrachtwagens, verbieden om overdag te laten rijden, scheelt ook een hoop ergernis en ongelukken op de snelweg.
Vrachtwagens
Alle Albert Heijn's in Den Haag zijn open op zondagquote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat supermarkten op zondag bevoorraad worden.
Ik merk toch vooral een behoefte het verhaal te ontkrachten, of een bevestiging ervan te zien in een nieuwsbericht.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:22 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
Alle Albert Heijn's in Den Haag zijn open op zondagDus vandaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |