Boeiend...quote:Op zondag 30 juli 2006 17:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is: "Ik heb net iemand overreden zien worden"
Maar dat is inderdaad minder.
Bah, naar man!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef Niwa het volgende:
Ik weet niet of hij dood is, hij werd wel met een brancard weggevoerd, dus echt goed zit het niet.
Dan is ie zwaarder juhquote:Op zondag 30 juli 2006 17:36 schreef Barcelona het volgende:
Wat maakt het uit of die vrachtwagen nog vol zat?
Inderdaad, of je nu 15 ton of 30 ton over je heen krijgt maakt niet zo veel meer uit.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:36 schreef Barcelona het volgende:
Wat maakt het uit of die vrachtwagen nog vol zat?
Je hebt zeker nooit iemand zien sterven he?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
In afrika sterft elke 5 seconden een kindje.
Niet doordat er allemaal vrachtwagens daar over iedereen heenrijden.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
is dat een must?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit iemand zien sterven he?
Nee?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet doordat er allemaal vrachtwagens daar over iedereen heenrijden.
Het gaat niet om dat kind dat aangereden werd het gaat om het feit dat TS het gezien heeft dat dat kind aangereden werd. Of heb jij aldie kindertjes in afrika zien sterven?quote:
nee gelukkig niet zeg.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat kind dat aangereden werd het gaat om het feit dat TS het gezien heeft dat dat kind aangereden werd. Of heb jij aldie kindertjes in afrika zien sterven?
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en dan heb je geen foto's gemaakt? Lul...
Ik denk dat je dan wel iets anders zou praten over het feit dat iemand even zijn/haar verhaal doet over wat er is gebeurd.quote:
Wellicht.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:41 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel iets anders zou praten over het feit dat iemand even zijn/haar verhaal doet over wat er is gebeurd.
pizzakoppo hou ajb op met baggeren ja, als jij een serieus onderwerp niet aankan blijf dan weg.quote:
ajb?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
pizzakoppo hou ajb op met baggeren ja, als jij een serieus onderwerp niet aankan blijf dan weg.
Dat is bij mij om de hoekquote:
quote:
Echt wel.. 3e schap links van de kassa.. tegenover de kaasafdeling (onderste plank)quote:
Oversteken, en natuurlijk geen ouders te zien.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:49 schreef Litso het volgende:
Sowieso verder nog iets bekend over de situatie? De vrachtwagen reed te hard de bocht om zei je, maar wat deed dat jongetje daar?
Moest je nog getuigen bij de politie?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:49 schreef Niwa het volgende:
[..]
Oversteken, en natuurlijk geen ouders te zien.
Nee, ik hoefde niet te getuigen, ze namen de oudere mensen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moest je nog getuigen bij de politie?
Was je de enige die het gezien heeft?
Ok, scheelt misschien ook wel weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, ik hoefde niet te getuigen, ze namen de oudere mensen.
Er waren een paar andere mensen, rond de 30 oid.
sowieso.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:59 schreef sj44k het volgende:
lijkt me ook kut voor de chauffeur...
Ja, de vrachtwagencombo reed direct verder, want de filiaalmanager had hem al paar keer gebeld...quote:Op zondag 30 juli 2006 18:26 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Is de supermarkt nog wel bevoorraad?
Inderdaad, die 24/7-economie moet natuurlijk wel draaiende blijven.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:26 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Is de supermarkt nog wel bevoorraad?
Niet grappigquote:Op zondag 30 juli 2006 18:33 schreef Frozen_Ice het volgende:
hmm is de vrachtwagen beschadigd?
Ja laten we het beestje vooral NIET bij de naam noemen!quote:Op zondag 30 juli 2006 18:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zo krijgt die dodehoek-spiegel wel een hele nare bijsmaak, hadden ze geen ander woord voor die spiegel kunnen verzinnen
hoe denk je dat anders morgen ochtend er vers voedsel in de AH ligt?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef Ame_thyst het volgende:
AH vrachtwagen op zondag :S
hoe dan ook sterkte!, misschien zie we het zo wel op de FP
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jezusquote:Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik heb vroeger een vrouw overreden zien worden door een vrachtwagen.
Kwam ze met haar hoofd/schoudergedeelte onder de achterwielen van de trekker (die ook een aanhanger achter had)
Het gebeurde vrij snel maar ik hoorde die vrouw wel even krijsen voordat ze met boodschapjes en al onder dat wiel verdween.
Geloof me dat dat eruit zag (hartstikke plat en dikke klodders donkerrood bloed/hersenweefsel)
Als ik mijn ogen dichtdoe zie ik haar nog zo liggen met haar rode jas aan.
Gillende mensen ,bah..
Ik wist ook niet dat supermarkten op zondag bevoorraad worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef bonke het volgende:
ergens denk ik dat de TS dit verhaal verzonnen heeft vanwege de sensatie die het opleverd
jij was er 's avonds de ts 's middagsquote:Op maandag 31 juli 2006 00:35 schreef Backdoorman het volgende:
krijg nou wat, ik heb vanavond nog een patatje gehaald bij die hap snap!! helemaal niks gemerkt! geen lint, geen enge verhalen....brrr!
Nee hij heeft eerst ter plekke de polka staan dansen om vervolgens zo vlug mogelijk naar huis te fietsen om dit topic te openen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef Evertjan het volgende:
heb je de politie gebeld en kenteken van de vrachtwagen genoteerd
Wij moeten toch vreten hebben?? Die mannen moeten ook werken.. Verdomme vent doe je ogen open mongool....quote:Op zondag 30 juli 2006 22:49 schreef BobbyB het volgende:
Vrachtwagens, verbieden om overdag te laten rijden, scheelt ook een hoop ergernis en ongelukken op de snelweg.
Vrachtwagens
Alle Albert Heijn's in Den Haag zijn open op zondagquote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat supermarkten op zondag bevoorraad worden.
Ik merk toch vooral een behoefte het verhaal te ontkrachten, of een bevestiging ervan te zien in een nieuwsbericht.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:22 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
Alle Albert Heijn's in Den Haag zijn open op zondagDus vandaar.
Tsja je moet wel heel ziek zijn om dit te verzinnen, ik zou ook niet weten waar je het zou kunnen controleren. Of iemand moet even met de politie bellen?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik merk toch vooral een behoefte het verhaal te ontkrachten, of een bevestiging ervan te zien in een nieuwsbericht.
Nu blijf ik me afvragen of het wel of niet waar is.
Bevreemd me gewoon: dat iemand zoiets meemaakt, en het dan in de Klaagbaak post, ipv in een serieuzer subforum.
Hey penis!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk toch vooral een behoefte het verhaal te ontkrachten, of een bevestiging ervan te zien in een nieuwsbericht.
Nu blijf ik me afvragen of het wel of niet waar is.
Bevreemd me gewoon: dat iemand zoiets meemaakt, en het dan in de Klaagbaak post, ipv in een serieuzer subforum.
Baggerkloon.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
We zitten hier in een serieus subforum hoor![]()
Oh sorry zal me rustig houden, kon me enthousiasme niet bedwingen toen ik je nickname zag staan.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
We zitten hier in een serieus subforum hoor![]()
ja :|quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is het nou wel of niet gebeurd, beetje triest als je zoiets verzint...
Geef maar gewoon toe dat je hem voor die vrachtwagen duwdequote:Op zondag 30 juli 2006 17:32 schreef Niwa het volgende:
Ik heb net een klein jongetje zien worden overgereden door een vrachtwagen van de AH.
Het was een jongetje van 7, á 8 jaar, en de vrachtwagen zat nog vol, en ging veel te hard de bocht om.![]()
.
Of je slipt gewoon hendig sjiek achter voor/achter hem langsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Dat lijkt me pas kut :/
Ook altijd als ik op de brommer ben en er komt een vrachtwagen aangereden blijf ik toch maar ff liever wachten voordat ik straks tronder lig.
Ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
wow, sterkte, ik benieuwd naar de uitkomst
En TS is ineens al ruim 2 dagen niet meer op Fok geweest.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:32 schreef Thetallguy het volgende:
Dr stond niks in de krant, zelfs niet in het huis-aan-huisblad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |