Boeiend...quote:Op zondag 30 juli 2006 17:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is: "Ik heb net iemand overreden zien worden"
Maar dat is inderdaad minder.
Bah, naar man!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:34 schreef Niwa het volgende:
Ik weet niet of hij dood is, hij werd wel met een brancard weggevoerd, dus echt goed zit het niet.
Dan is ie zwaarder juhquote:Op zondag 30 juli 2006 17:36 schreef Barcelona het volgende:
Wat maakt het uit of die vrachtwagen nog vol zat?
Inderdaad, of je nu 15 ton of 30 ton over je heen krijgt maakt niet zo veel meer uit.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:36 schreef Barcelona het volgende:
Wat maakt het uit of die vrachtwagen nog vol zat?
Je hebt zeker nooit iemand zien sterven he?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
In afrika sterft elke 5 seconden een kindje.
Niet doordat er allemaal vrachtwagens daar over iedereen heenrijden.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
In afrika sterft elke 5 seconden een kindje.
is dat een must?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit iemand zien sterven he?
Nee?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet doordat er allemaal vrachtwagens daar over iedereen heenrijden.
Het gaat niet om dat kind dat aangereden werd het gaat om het feit dat TS het gezien heeft dat dat kind aangereden werd. Of heb jij aldie kindertjes in afrika zien sterven?quote:
nee gelukkig niet zeg.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat kind dat aangereden werd het gaat om het feit dat TS het gezien heeft dat dat kind aangereden werd. Of heb jij aldie kindertjes in afrika zien sterven?
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en dan heb je geen foto's gemaakt? Lul...
Ik denk dat je dan wel iets anders zou praten over het feit dat iemand even zijn/haar verhaal doet over wat er is gebeurd.quote:
Wellicht.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:41 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel iets anders zou praten over het feit dat iemand even zijn/haar verhaal doet over wat er is gebeurd.
pizzakoppo hou ajb op met baggeren ja, als jij een serieus onderwerp niet aankan blijf dan weg.quote:
ajb?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
pizzakoppo hou ajb op met baggeren ja, als jij een serieus onderwerp niet aankan blijf dan weg.
Dat is bij mij om de hoekquote:
quote:
Echt wel.. 3e schap links van de kassa.. tegenover de kaasafdeling (onderste plank)quote:
Oversteken, en natuurlijk geen ouders te zien.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:49 schreef Litso het volgende:
Sowieso verder nog iets bekend over de situatie? De vrachtwagen reed te hard de bocht om zei je, maar wat deed dat jongetje daar?
Moest je nog getuigen bij de politie?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:49 schreef Niwa het volgende:
[..]
Oversteken, en natuurlijk geen ouders te zien.
Nee, ik hoefde niet te getuigen, ze namen de oudere mensen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moest je nog getuigen bij de politie?
Was je de enige die het gezien heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |