waarschijnlijk omdat ie offtopic en bagger wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
Waarom edit Flugeltje een post van mij die ontopic en geen bagger was?![]()
Waarschijnlijk is die gesneuveld tijdens het klikken. Er stond nogal wat bagger of offtopic in. (wellicht was het een reactie op een dergelijke post?)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
Waarom edit Flugeltje een post van mij die ontopic en geen bagger was?![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ie offtopic en bagger was![]()
![]()
quote:lolleromfg beter in het engels, dat kamper eins gewauwel![]()
nopequote:
Het begon met loller dus? Dan is dat de reden, heb ik in de haast gedacht dat het bagger was. Loller is namelijk een hele goeie baggerindicator...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nope![]()
Duidelijk doelende op dat eins en andere bagger gewauwel![]()
ps heb je die Johnny Bravo dekbed nog?
idd had ff verder gelezen danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het begon met loller dus? Dan is dat de reden, heb ik in de haast gedacht dat het bagger was. Loller is namelijk een hele goeie baggerindicator...
Idd, topic is overigens gesloten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:37 schreef DeSiever het volgende:
Stomme gala-uitnodiging, yuk kan beter dicht denk ik. Stanley_Climbfall kickt 'm af en toe en gisteren had hij er een poll in gezet. Dat was dan wel weer leuk, maar die staat er nu ook niet meer.
Klopt, die post verwijderde ik aangezien het topic dan weer terugvalt in de topiclijst.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:37 schreef DeSiever het volgende:
Stomme gala-uitnodiging, yuk kan beter dicht denk ik. Stanley_Climbfall kickt 'm af en toe en gisteren had hij er een poll in gezet. Dat was dan wel weer leuk, maar die staat er nu ook niet meer.
Dat topic werd steeds opnieuw geschopt en daarom heb ik er nu maar een einde aan gemaaktquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Klopt, die post verwijderde ik aangezien het topic dan weer terugvalt in de topiclijst.
Ik zag hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic werd steeds opnieuw geschopt en daarom heb ik er nu maar een einde aan gemaakt
Sorry hoor, maar dat topic is zo niet serieusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:41 schreef Corelli het volgende:
Dunne mensen zijn agressief.
Ik beschouw dit als een serieus topic (zie ook mijn reactie op het eind) en vind het dan ook storend dat de eerste 10 replies nagenoeg komplete onzin zijn. Kunnen ze gewist worden.
Huh?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef DeSiever het volgende:
Mag ik hier ook complimenten geven aan de mods? Ik vind dat jullie het erg goed doen.
We zien hier niet zoveel complimentenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef DeSiever het volgende:
Ik bedoelde voornamelijk The_Terminator, maar ik vind u ook lief.
Wat moet er achter zitten?
Als ie weggehaald is zal daar vast een goeie reden voor zijn, ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:02 schreef VinoTinto het volgende:
Kan mijn post deze keer wel blijven staan? Was zomaar weggehaald namelijk.
POLEN bij de kassa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |