waarschijnlijk omdat ie offtopic en bagger wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
Waarom edit Flugeltje een post van mij die ontopic en geen bagger was?![]()
Waarschijnlijk is die gesneuveld tijdens het klikken. Er stond nogal wat bagger of offtopic in. (wellicht was het een reactie op een dergelijke post?)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
Waarom edit Flugeltje een post van mij die ontopic en geen bagger was?![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ie offtopic en bagger was![]()
![]()
quote:lolleromfg beter in het engels, dat kamper eins gewauwel![]()
nopequote:
Het begon met loller dus? Dan is dat de reden, heb ik in de haast gedacht dat het bagger was. Loller is namelijk een hele goeie baggerindicator...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nope![]()
Duidelijk doelende op dat eins en andere bagger gewauwel![]()
ps heb je die Johnny Bravo dekbed nog?
idd had ff verder gelezen danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het begon met loller dus? Dan is dat de reden, heb ik in de haast gedacht dat het bagger was. Loller is namelijk een hele goeie baggerindicator...
Idd, topic is overigens gesloten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:37 schreef DeSiever het volgende:
Stomme gala-uitnodiging, yuk kan beter dicht denk ik. Stanley_Climbfall kickt 'm af en toe en gisteren had hij er een poll in gezet. Dat was dan wel weer leuk, maar die staat er nu ook niet meer.
Klopt, die post verwijderde ik aangezien het topic dan weer terugvalt in de topiclijst.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:37 schreef DeSiever het volgende:
Stomme gala-uitnodiging, yuk kan beter dicht denk ik. Stanley_Climbfall kickt 'm af en toe en gisteren had hij er een poll in gezet. Dat was dan wel weer leuk, maar die staat er nu ook niet meer.
Dat topic werd steeds opnieuw geschopt en daarom heb ik er nu maar een einde aan gemaaktquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Klopt, die post verwijderde ik aangezien het topic dan weer terugvalt in de topiclijst.
Ik zag hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic werd steeds opnieuw geschopt en daarom heb ik er nu maar een einde aan gemaakt
Sorry hoor, maar dat topic is zo niet serieusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:41 schreef Corelli het volgende:
Dunne mensen zijn agressief.
Ik beschouw dit als een serieus topic (zie ook mijn reactie op het eind) en vind het dan ook storend dat de eerste 10 replies nagenoeg komplete onzin zijn. Kunnen ze gewist worden.
Huh?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef DeSiever het volgende:
Mag ik hier ook complimenten geven aan de mods? Ik vind dat jullie het erg goed doen.
We zien hier niet zoveel complimentenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef DeSiever het volgende:
Ik bedoelde voornamelijk The_Terminator, maar ik vind u ook lief.
Wat moet er achter zitten?
Als ie weggehaald is zal daar vast een goeie reden voor zijn, ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:02 schreef VinoTinto het volgende:
Kan mijn post deze keer wel blijven staan? Was zomaar weggehaald namelijk.
POLEN bij de kassa
Ach stel je niet aan joh, het is gewoon het zoveelste topic over overgeven. Je brengt het creatief door het te combineren met bier, maar de kwaliteit wordt er niet beter doorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:31 schreef Schorpioen het volgende:
Jezus Tha_T, je hebt niet alleen een nep-nick maar je bent ook nog eens een nep-mod. Leuk he, slotjes gooien? Krijg je daar een hard plassertje van?
Ja maar dit is toch de klaagbaak? Dit was een legitieme klacht. Als ik niet eens meer mag klagen over bier dat anti-peristaltische bewegingen opwekt, waar mag ik dan wel over klagen? Maak anders een FAQ met een lijst van dingen waar je niet over mag klagen.... dit riekt naar willekeur.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan joh, het is gewoon het zoveelste topic over overgeven. Je brengt het creatief door het te combineren met bier, maar de kwaliteit wordt er niet beter door
Heeft niets met willekeur te maken hoor. Het is bij de meest triviale zaken gewoon zo dat de onderwerpen al 3052 keer voorbij gekomen zijn. Over het algemeen verzand zo'n topic dan ook in nietszeggende one-liners en onderbroekenlol. Als je alles open laat krijg je op een bepaald moment topics als "shit, m'n glas is leeg. Nu moet ik opstaan" (dit is waar gebeurd overigensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:44 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch de klaagbaak? Dit was een legitieme klacht. Als ik niet eens meer mag klagen over bier dat anti-peristaltische bewegingen opwekt, waar mag ik dan wel over klagen? Maak anders een FAQ met een lijst van dingen waar je niet over mag klagen.... dit riekt naar willekeur.
Ja maar je zei net nog dat ik het creatief bracht. Je spreekt jezelf wel een beetje tegen he!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Soms blijft een dergelijk topic wél open, maar dat ligt dan vaak aan de creativiteit en soms zelfs genialiteit van de OP. Het mag dan wel KLB heten, het wil niet zeggen dat iedere scheet die dwars zit hier gemeld kan worden.
Snap je het zo wat beter?
Je was creatief door het te combineren met bier, daarmee maak je niet meteen de hele OP van een dergelijk niveau dat het toch open kan blijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:53 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja maar je zei net nog dat ik het creatief bracht. Je spreekt jezelf wel een beetje tegen he!
Met andere woorden: toch gewoon willekeur.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je was creatief door het te combineren met bier, daarmee maak je niet meteen de hele OP van een dergelijk niveau dat het toch open kan blijven.
Fijn dat je je eigen incompetentie zo grif toegeeft.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:08 schreef Tha_T het volgende:
1 puntje heeft flugel nog niet behandeld. Ik krijg er namelijk wel een hard plassertje van
Kan ik wat aan die nick doen? Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Fijn dat je je eigen incompetentie zo grif toegeeft.
Modjes die een hard plassertje krijgen van slotjes gooien zijn per definitie incompetent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kan ik wat aan die nick doen? Nee
Zou ik hem veranderd willen hebben? Ja
Maar incompetent? Waar haal je het vandaan, mijn waarde? Omdat ik nou net jouw topic sloot? Omdat ik dat toevallig annklikte? Als je het toffer vind dat flugeltje hem sluit wil ik mijn post best weghalen.
Je zag geen enkel sarcasme in die post?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Modjes die een hard plassertje krijgen van slotjes gooien zijn per definitie incompetent.
Ja, dat is altijd leuk om je achter te verschuilen he.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je zag geen enkel sarcasme in die post?
Dan zijn de vrouwenmods altijd in het voordeelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Modjes die een hard plassertje krijgen van slotjes gooien zijn per definitie incompetent.
Je hebt ook (incompetente) vrouwelijke mods die beginnen te soppen op hun stoel als ze een slotje plaatsen. Da's hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zijn de vrouwenmods altijd in het voordeel
Bij de plaatselijke toneelclub zoeken ze nog mensen volgens mij. Lijkt me helemaal tof voor jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:34 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd leuk om je achter te verschuilen he.
Als je het er zo dik bovenop legt kun je die disclaimer beter weglaten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke toneelclub zoeken ze nog mensen volgens mij. Lijkt me helemaal tof voor je
Let op: Deze post kan sarcasme/cynisme bevatten
Heb het topic maar gesloten. 'S nachts zijn dat soort topics heel leuk, maar daar moet het ook bij blijvenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:40 schreef Het_hupt het volgende:
The_Terminator.... ------------> ONZ?
Graag gedaan (was je tweede naamtopic al van mij vannacht bedenk ik me net, NB natuurlijk ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:34 schreef The_Terminator het volgende:
Neuh, het is wel weer leuk geweest
SeaOfLove uiteraard bedankt voor deze naamtopic
Als je alles maar toestaat wat de users 'leuk' vinden dan is Fok! binnen een paar dagen een teringbende.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:24 schreef calvobbes het volgende:
UHm.... Waarom slotjes op al die stuurtopics? Als de users dat leuk vinden, dan moet het toch gewoon open kunnen blijven.
Zie niks staan wat tegen de policy ingaat en een beetje humor in het forum moet tock ook kunnen!
Ach komop. Wat kunnen een paar van die topics op een avond nou kwaad?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:25 schreef The_Terminator het volgende:
Als je alles maar toestaat wat de users 'leuk' vinden dan is Fok! binnen een paar dagen een teringbende.
Een paar weken geleden was er een zondagmiddag. En op die zondagmiddag werd een lemming geopend, en nog één, en toen nog eentje. Binnen een half uur stond KLB vol en konden ze met vijf man de boel opruimen. Het duurde wel even voor de rust weer was wedergekeerd. Snap je dat we wat huiverig zijn voor een lemmingexplosie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ach komop. Wat kunnen een paar van die topics op een avond nou kwaad?
Die zakken vanzelf naar beneden. Er is geen enkele goede reden om ze te sluiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |