you break my heartquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:16 schreef arneaux het volgende:
Wat een kuttekst op dat shirt zeg.
Te veel past-niet-kreukels bij de mouwen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:19 schreef Thrilled het volgende:
hoezo te klein? op de foto vind ik het gewoon normaal, of is het aan de onderkant een naveltruitje?
Hoezo je kunt het glow-in-het-donker-eendje toch zien ? Dat is voldoende lijkt mequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:20 schreef arneaux het volgende:
Je moet wel de stikker "Kamer Troep" eraf halen.
als je het al edit, doe het dan goed... gloei-in-het-donker-eendjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoezo je kunt het glow-in-het-donker-eendje toch zien ? Dat is voldoende lijkt me![]()
Nee hij past echt niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:22 schreef Thrilled het volgende:
oh wacht, is dit zoeen pimp topic?
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:15 schreef outcast_within het volgende:
En nu mee symphatiseren demmit.
Lees dit maar. Het mag niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:31 schreef Thrilled het volgende:
wat wil je nou, dat we mee gaan huilen over dat stukkie stof? kom van die luie reet en ga dat stomme shirt ruilen voor een grotere maat, daar hebben ze garantie voor uitgevonden lapzwans!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lees dit maar. Het mag niet.
http://www.shirtcity.com/shop/en/static/static.php?static_file=agb_complete&PHPSESSID=46dab2f8702a733f62c4f6fae1c14278
Wat ben jij trouwens gemeen zeg. Mij een lapzwans noemen. Tis maar goed dat ik Tof ben
quote:e) For the case of an entitled revocation we refund the purchase price, as far as this was already paid, within 30 days.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |