quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef brood_korst het volgende:
WTF waar slaat dit op !!!!
Dit is een gewoon topic, een beetje aangepast nl maar dat maakt niet uit de klacht is goed gedoorgrond, ALSNOG DICHT !!!
Uitermate lastig schroefsel
En de kutste topics blijven wel open, doe ik het is een keer goed gedoorgrond is het weer niet goed
godverdomme !!
rot op wereld verbeteraarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:40 schreef Jordy-B het volgende:
een klacht die ik echt tot op de puntjes duidelijk heb uitgelegd, wordt gesloten...
Da's één woord, scheet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:48 schreef brood_korst het volgende:
wereld verbeteraar
dat zijn 2 woorden, flikkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's één woord, scheet...
Open er anders een nieuw kuttopic over...
Volgens mij heeft Buzzer er al even een bezem doorheen getrokkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:50 schreef outcast_within het volgende:
Opschonen?
lief aankijkt
Te klein shirt
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Buzzer er al even een bezem doorheen getrokken![]()
Dat krijg je als je de hele tijd op IRC chat zitquote:
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de hele tijd op IRC chat zit![]()
Welk topic betreft het?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:53 schreef Fokkedop het volgende:
Mijn klacht, er zijn nu al 3 na-aap topics, ik word er een beetje dizzy van.
Is er misschien een mogelijkheid sommige, toch nutteloze topics dicht te gooien?
Na-apersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
topic 1, topic 2, topic 3
Topic 3 is de oorsprong, dus die hoeft in principe niet weg.
[..]
Maar dat is niet 3 op één dag en ben daar niet bewust van
Nee. Ten eerste is het niet jou topic, en ten tweede bevalt me je manier van 'vragen' niet echt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Nitrane het volgende:
homofielen
zet dat topic even open ja kansloze kutmod! ik wou reageren maar het kan nu niet meer!
Dit kun je niet serieus menenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef Nitrane het volgende:
Kanker
de discussie begon net op gang te komen. open graag!
Nou, het origineel heb ik ondertussen ook al op slot getieftquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:10 schreef descendent1 het volgende:
Mijn a-sociale gelovigen topic.. Zo mn best op gedaan...Kon je niet ff wachten met sluiten totdat de TS van t originele topic langs kwam posten?
![]()
[Nitrane josti mode] Hee Kansloze KUTMOD GOOI DAT DING OPEN JA!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitslover!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, het origineel heb ik ondertussen ook al op slot getieft![]()
Wat moet je nou?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef Sextreme het volgende:
En dan noem jij jezelf Toffe Ellende?
ook tof zijn, blijkbaar...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sextreme:
[..]
Wat moet je nou?
Zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef Focus76 het volgende:
Mogen moslms ook klagen hier?
En doe dit nou nog eens op een nettere manierquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef brood_korst het volgende:
NEE NEE NEE !!!
Biogarde zegt dat het topic verbaggerd is nou doe er dan wat aan en maak hem schoon er staat niet alleen maar loze berichten in jawant in het begin werd er goed gediscuseerd over het wel of niet tonen van dat filmpje.
Je bent gewoon te beroerd om hem op te schonen he lui jong
Sorry hor maar tegen biogarde heb ik alleen dat te zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En doe dit nou nog eens op een nettere manier
Misschien dat ik er dan even naar wil kijken
Wees eens lief voor flugeltje, onbeschofd jonkquote:Op donderdag 7 september 2006 10:23 schreef brood_korst het volgende:
hallOoOoOoOoO ???
Gastslotjes zijn idd rechtsgeldigquote:Op donderdag 7 september 2006 18:01 schreef Repeat het volgende:
wtf is dat met die gastslotjes, zijn die rechtsgeldig?
Valt best mee hoor...zie vooral slotjes van flugeltje en the_Terminator ook een paarquote:Op donderdag 7 september 2006 18:01 schreef Repeat het volgende:
wtf is dat met die gastslotjes, zijn die rechtsgeldig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |