Ja, maarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Echt, voor sommige mensen is een ban al erg genoeg![]()
Nu je hier toch bent, je hebt tegen me gelogen, het was geen 48 uur, ik werd verdomme een week gebanned. Leugenaar, LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
Echt, voor sommige mensen is een ban al erg genoeg![]()
Als je wil slowchatten dan zoek je maar een leuke reeks op in ONZ en ga je daar posten. KLB hoeft niet vervuild te worden met die bagger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef Rio het volgende:
[..]
Dat kan niet online. Bovendien heb ik daar vuel grotere bezwaren tegen dan een 'bannetje'.
Leuk he, zo'n mod op een powertrip.
Kusje?
Verkeerde medicijnen genomen ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, je hebt tegen me gelogen, het was geen 48 uur, ik werd verdomme een week gebanned. Leugenaar, LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit zal je natuurlijk aan je bolle reet roesten, maar goed moest het even kwijt.![]()
Waarom reageer je trouwens op de vragen/antwoorden die ik aan Therm geefquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:56 schreef Rio het volgende:
[..]
Als je een probleem met me hebt kun je me gewoon mailen heur.
No problem. Dat had je trouwens ook gelijk kunnen zeggen. Of wilde je gewoon graag 'bannetjes' zeggen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je wil slowchatten dan zoek je maar een leuke reeks op in ONZ en ga je daar posten. KLB hoeft niet vervuild te worden met die bagger.
Ik dacht dat je daarom dat ding had gekocht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je wil slowchatten dan zoek je maar een leuke reeks op in ONZ en ga je daar posten. KLB hoeft niet vervuild te worden met die bagger.
Therm is tof, hij mag zeggen wat en wanneer hij wil.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Rio het volgende:
[..]
No problem. Dat had je trouwens ook gelijk kunnen zeggen. Of wilde je gewoon graag 'bannetjes' zeggen?
Therm? Heb ik iets gemist? Explain you nader?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom reageer je trouwens op de vragen/antwoorden die ik aan Therm geef
Ik denk dat je arm nu wel ver genoeg in zijn anusgat zit hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Therm is tof, hij mag zeggen wat en wanneer hij wil.
De pil van je moeder, binnenkort krijg je een broertje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:58 schreef The_Terminator het volgende:
Verkeerde medicijnen genomen ofzo![]()
Nou ja, die bans komen er ook wel als je topics gaat verkloten met gebagger, dat is gewoon een feit. Zie het als een soort van waarschuwing, je begrijpt vast zelf ook wel dat het vervelend is als een aantal mensen in een topic gaan slowchatten, en al helemaal als het ook nog eens offtopic is. Verwijderen van zoveel bagger heeft dan geen eens meer zin en zou de TS het topic opnieuw moeten openen. Erg kut allemaal, en helemaal nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Rio het volgende:
[..]
No problem. Dat had je trouwens ook gelijk kunnen zeggen. Of wilde je gewoon graag 'bannetjes' zeggen?
Het gaat niet om zijn mod status, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:00 schreef Rio het volgende:
[..]
Therm? Heb ik iets gemist? Explain you nader?
[..]
Ik denk dat je arm nu wel ver genoeg in zijn anusgat zit hoor.
Ow, die ban... Tja, dat moet je aan een FA vragen, ik heb 48 uur aangevraagdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De pil van je moeder, binnenkort krijg je een broertje.![]()
Bla bla groentela. Zoals je had kunnen lezen vroegen we ons al af wanneer er zou worden ingegrepen in ons gezellige tiener + 1 ouwe lul (moi) chat. Maar we maken er te veel woorden aan vuil denk ik. Was lollig for the time being; I know the rules. Af en toe ben je in een ondeugende bui hè, dan stap je even op het lijntje. Ben verder redelijk braaf, voor zover ik weet geen algemene baggeraar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou ja, die bans komen er ook wel als je topics gaat verkloten met gebagger, dat is gewoon een feit. Zie het als een soort van waarschuwing, je begrijpt vast zelf ook wel dat het vervelend is als een aantal mensen in een topic gaan slowchatten, en al helemaal als het ook nog eens offtopic is. Verwijderen van zoveel bagger heeft dan geen eens meer zin en zou de TS het topic opnieuw moeten openen. Erg kut allemaal, en helemaal nergens voor nodig.
Je kan hier posten, dus je hebt geen banquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Oh, The_terminator, kan je ook even zorgen dat ik unbanned word in KLB ?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het gaat niet om zijn mod status, of wat dan ook.
Hij is gewoon tof, zo vind ik ook users die niet blauw zijn tof.
Ah, je dient een hoger doel met je gekwijl. Zo niet begrijpen we elkaar niet en laten we het hier bij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Oh, The_terminator, kan je ook even zorgen dat ik unbanned word in KLB ?
Je schilderij blijft hangen in de gallerij der groten, kut FA's.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ow, die ban... Tja, dat moet je aan een FA vragen, ik heb 48 uur aangevraagd![]()
Oh, nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan hier posten, dus je hebt geen banOf je moet al een kloon bedoelen natuurlijk
![]()
Je bent echt niet zo slim hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Rio het volgende:
[..]
[..]
Ah, je dient een hoger doel met je gekwijl. Zo niet begrijpen we elkaar niet en laten we het hier bij.
Een keer zou ook absoluut niet bestraft worden. En idd zie ik jou niet zoveel baggeren voor de rest, dus zo snel zul je wel niet tegen een ban aanlopen. De echte baggeraars pick je er meestal wel snel tussenuit, ook de notes verschaffen daar wel veel info over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:07 schreef Rio het volgende:
[..]
Bla bla groentela. Zoals je had kunnen lezen vroegen we ons al af wanneer er zou worden ingegrepen in ons gezellige tiener + 1 ouwe lul (moi) chat. Maar we maken er te veel woorden aan vuil denk ik. Was lollig for the time being; I know the rules. Af en toe ben je in een ondeugende bui hè, dan stap je even op het lijntje. Ben verder redelijk braaf, voor zover ik weet geen algemene baggeraar.
Mooi, ook weer uit de wereld. Zand erover, dank u en tot ziens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een keer zou ook absoluut niet bestraft worden. En idd zie ik jou niet zoveel baggeren voor de rest, dus zo snel zul je wel niet tegen een ban aanlopen. De echte baggeraars pick je er meestal wel snel tussenuit, ook de notes verschaffen daar wel veel info over.
Vertel eens, ben ik nou een (KLB) baggeraar ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een keer zou ook absoluut niet bestraft worden. En idd zie ik jou niet zoveel baggeren voor de rest, dus zo snel zul je wel niet tegen een ban aanlopen. De echte baggeraars pick je er meestal wel snel tussenuit, ook de notes verschaffen daar wel veel info over.
Waarom dat ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje bullshit om mensen af te rekenen op note's, Terminator
Wat een onzin, dat is toch het enige doel van een note.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom? Als mensen vaak te ver gaan dan zie je dat wel terug in de notes hoor, en daar kijken FA's sowieso ook eerst naar voordat ze mensen gaan bannen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ontstaan trouwens ook mooie/toffe liefdes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is toch het enige doel van een note.![]()
Nou, als ik heel eerlijk moet zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vertel eens, ben ik nou een (KLB) baggeraar ?
Daar zijn ze voor. Niet om iemand af te straffen maar om een algemeen beeld van een user te krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Liefdesbriefjes versturen via notes van users, hoe romantisch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef Sebasser het volgende:
Zo ontstaan trouwens ook mooie/toffe liefdes.
Denk aan die eeh, wie waren der laatst ook al weer getrouwd/verloofd ?
Er staan ook oude note's in he', als je met dit verhaal doelt op recente note's, kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar zijn ze voor. Niet om iemand af te straffen maar om een algemeen beeld van een user te krijgen
*spuit-11 award in ontvangst neemt
whehe, dat is je eigen schuld dat je dat niet kent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:17 schreef Rio het volgende:
WTF zijn notes? Sta ik ook ergens in waarvan ik het bestaan niet ken? Wet op de Privacy, bla bla bla.
Natuurlijk. Op een 2 jaar oude note kun je uiteraard niet gebanned worden hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er staan ook oude note's in he', als je met dit verhaal doelt op recente note's, kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.
Valt toch wel mee ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, als ik heel eerlijk moet zijn![]()
Valt idd wel mee, ik kom in iedergeval niet vaak bagger van je tegen. En in ONZ ben je gewoon tofquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Valt toch wel mee ?
Ik dacht dat ik het nog wel netjes binnen ONZ hield allemaal
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de inhoud, ik heb het hier over het schrijven. Dat zijn twee verschillende dingen. Denk je dat ik hier post omdat ik het verhaal totaal niet interessant vind? Ik zit ook op het puntje van mijn stoel te wachten op een update, laat daar geen twijfel over bestaan, ik erger mij alleen aan de onnozelheid van veel users hier op Fok! en hun drang om elkaar tot aan de oksel (bij de gever of de ontvanger, you choose) anaal te fistfucken.
Done.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef Sebasser het volgende:
Ja, iets met een sleuteltje hierop ?
domme t.net crew
Bedankt
Iets met een sleuteltje, dat is niet altijd een slotjequote:
Ze was al aandachtsgeil, en nu ook nog machtsgeil.... die heeft zeker iemand oraal bevredigd om mod te wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef skiczukie het volgende:
Te weinig geld
Sluiten, en SHE een ban geven, wat een voorbeeld deze mod.
Flikker toch op, flikker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef Dirktator het volgende:
Baggeraars in een Dirktator-topique: Pluto is geen planeet. So what? . Fusileer het plebs, gelijk!
Ik was het net aan het verwijderen en toen gaf Tha_T aan ook al slowchat te hebben verwijderdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:06 schreef Dirktator het volgende:
Baggeraars in een Dirktator-topique: Pluto is geen planeet. So what? . Fusileer het plebs, gelijk!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:43 schreef brood_korst het volgende:
WTF waar slaat dit op !!!!
Dit is een gewoon topic, een beetje aangepast nl maar dat maakt niet uit de klacht is goed gedoorgrond, ALSNOG DICHT !!!
Uitermate lastig schroefsel
En de kutste topics blijven wel open, doe ik het is een keer goed gedoorgrond is het weer niet goed
godverdomme !!
rot op wereld verbeteraarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:40 schreef Jordy-B het volgende:
een klacht die ik echt tot op de puntjes duidelijk heb uitgelegd, wordt gesloten...
Da's één woord, scheet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:48 schreef brood_korst het volgende:
wereld verbeteraar
dat zijn 2 woorden, flikkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's één woord, scheet...
Open er anders een nieuw kuttopic over...
Volgens mij heeft Buzzer er al even een bezem doorheen getrokkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:50 schreef outcast_within het volgende:
Opschonen?
lief aankijkt
Te klein shirt
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Buzzer er al even een bezem doorheen getrokken![]()
Dat krijg je als je de hele tijd op IRC chat zitquote:
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de hele tijd op IRC chat zit![]()
Welk topic betreft het?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:53 schreef Fokkedop het volgende:
Mijn klacht, er zijn nu al 3 na-aap topics, ik word er een beetje dizzy van.
Is er misschien een mogelijkheid sommige, toch nutteloze topics dicht te gooien?
Na-apersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:39 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
topic 1, topic 2, topic 3
Topic 3 is de oorsprong, dus die hoeft in principe niet weg.
[..]
Maar dat is niet 3 op één dag en ben daar niet bewust van
Nee. Ten eerste is het niet jou topic, en ten tweede bevalt me je manier van 'vragen' niet echt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef Nitrane het volgende:
homofielen
zet dat topic even open ja kansloze kutmod! ik wou reageren maar het kan nu niet meer!
Dit kun je niet serieus menenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef Nitrane het volgende:
Kanker
de discussie begon net op gang te komen. open graag!
Nou, het origineel heb ik ondertussen ook al op slot getieftquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:10 schreef descendent1 het volgende:
Mijn a-sociale gelovigen topic.. Zo mn best op gedaan...Kon je niet ff wachten met sluiten totdat de TS van t originele topic langs kwam posten?
![]()
[Nitrane josti mode] Hee Kansloze KUTMOD GOOI DAT DING OPEN JA!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitslover!quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, het origineel heb ik ondertussen ook al op slot getieft![]()
Wat moet je nou?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef Sextreme het volgende:
En dan noem jij jezelf Toffe Ellende?
ook tof zijn, blijkbaar...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sextreme:
[..]
Wat moet je nou?
Zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef Focus76 het volgende:
Mogen moslms ook klagen hier?
En doe dit nou nog eens op een nettere manierquote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef brood_korst het volgende:
NEE NEE NEE !!!
Biogarde zegt dat het topic verbaggerd is nou doe er dan wat aan en maak hem schoon er staat niet alleen maar loze berichten in jawant in het begin werd er goed gediscuseerd over het wel of niet tonen van dat filmpje.
Je bent gewoon te beroerd om hem op te schonen he lui jong
Sorry hor maar tegen biogarde heb ik alleen dat te zeggenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En doe dit nou nog eens op een nettere manier
Misschien dat ik er dan even naar wil kijken
Wees eens lief voor flugeltje, onbeschofd jonkquote:Op donderdag 7 september 2006 10:23 schreef brood_korst het volgende:
hallOoOoOoOoO ???
Gastslotjes zijn idd rechtsgeldigquote:Op donderdag 7 september 2006 18:01 schreef Repeat het volgende:
wtf is dat met die gastslotjes, zijn die rechtsgeldig?
Valt best mee hoor...zie vooral slotjes van flugeltje en the_Terminator ook een paarquote:Op donderdag 7 september 2006 18:01 schreef Repeat het volgende:
wtf is dat met die gastslotjes, zijn die rechtsgeldig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |