Ja, maarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Echt, voor sommige mensen is een ban al erg genoeg![]()
Nu je hier toch bent, je hebt tegen me gelogen, het was geen 48 uur, ik werd verdomme een week gebanned. Leugenaar, LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
Echt, voor sommige mensen is een ban al erg genoeg![]()
Als je wil slowchatten dan zoek je maar een leuke reeks op in ONZ en ga je daar posten. KLB hoeft niet vervuild te worden met die bagger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef Rio het volgende:
[..]
Dat kan niet online. Bovendien heb ik daar vuel grotere bezwaren tegen dan een 'bannetje'.
Leuk he, zo'n mod op een powertrip.
Kusje?
Verkeerde medicijnen genomen ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, je hebt tegen me gelogen, het was geen 48 uur, ik werd verdomme een week gebanned. Leugenaar, LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit zal je natuurlijk aan je bolle reet roesten, maar goed moest het even kwijt.![]()
Waarom reageer je trouwens op de vragen/antwoorden die ik aan Therm geefquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:56 schreef Rio het volgende:
[..]
Als je een probleem met me hebt kun je me gewoon mailen heur.
No problem. Dat had je trouwens ook gelijk kunnen zeggen. Of wilde je gewoon graag 'bannetjes' zeggen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je wil slowchatten dan zoek je maar een leuke reeks op in ONZ en ga je daar posten. KLB hoeft niet vervuild te worden met die bagger.
Ik dacht dat je daarom dat ding had gekocht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je wil slowchatten dan zoek je maar een leuke reeks op in ONZ en ga je daar posten. KLB hoeft niet vervuild te worden met die bagger.
Therm is tof, hij mag zeggen wat en wanneer hij wil.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Rio het volgende:
[..]
No problem. Dat had je trouwens ook gelijk kunnen zeggen. Of wilde je gewoon graag 'bannetjes' zeggen?
Therm? Heb ik iets gemist? Explain you nader?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom reageer je trouwens op de vragen/antwoorden die ik aan Therm geef
Ik denk dat je arm nu wel ver genoeg in zijn anusgat zit hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Therm is tof, hij mag zeggen wat en wanneer hij wil.
De pil van je moeder, binnenkort krijg je een broertje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:58 schreef The_Terminator het volgende:
Verkeerde medicijnen genomen ofzo![]()
Nou ja, die bans komen er ook wel als je topics gaat verkloten met gebagger, dat is gewoon een feit. Zie het als een soort van waarschuwing, je begrijpt vast zelf ook wel dat het vervelend is als een aantal mensen in een topic gaan slowchatten, en al helemaal als het ook nog eens offtopic is. Verwijderen van zoveel bagger heeft dan geen eens meer zin en zou de TS het topic opnieuw moeten openen. Erg kut allemaal, en helemaal nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:59 schreef Rio het volgende:
[..]
No problem. Dat had je trouwens ook gelijk kunnen zeggen. Of wilde je gewoon graag 'bannetjes' zeggen?
Het gaat niet om zijn mod status, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:00 schreef Rio het volgende:
[..]
Therm? Heb ik iets gemist? Explain you nader?
[..]
Ik denk dat je arm nu wel ver genoeg in zijn anusgat zit hoor.
Ow, die ban... Tja, dat moet je aan een FA vragen, ik heb 48 uur aangevraagdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De pil van je moeder, binnenkort krijg je een broertje.![]()
Bla bla groentela. Zoals je had kunnen lezen vroegen we ons al af wanneer er zou worden ingegrepen in ons gezellige tiener + 1 ouwe lul (moi) chat. Maar we maken er te veel woorden aan vuil denk ik. Was lollig for the time being; I know the rules. Af en toe ben je in een ondeugende bui hè, dan stap je even op het lijntje. Ben verder redelijk braaf, voor zover ik weet geen algemene baggeraar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou ja, die bans komen er ook wel als je topics gaat verkloten met gebagger, dat is gewoon een feit. Zie het als een soort van waarschuwing, je begrijpt vast zelf ook wel dat het vervelend is als een aantal mensen in een topic gaan slowchatten, en al helemaal als het ook nog eens offtopic is. Verwijderen van zoveel bagger heeft dan geen eens meer zin en zou de TS het topic opnieuw moeten openen. Erg kut allemaal, en helemaal nergens voor nodig.
Je kan hier posten, dus je hebt geen banquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Oh, The_terminator, kan je ook even zorgen dat ik unbanned word in KLB ?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het gaat niet om zijn mod status, of wat dan ook.
Hij is gewoon tof, zo vind ik ook users die niet blauw zijn tof.
Ah, je dient een hoger doel met je gekwijl. Zo niet begrijpen we elkaar niet en laten we het hier bij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Sebasser het volgende:
Oh, The_terminator, kan je ook even zorgen dat ik unbanned word in KLB ?
Je schilderij blijft hangen in de gallerij der groten, kut FA's.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ow, die ban... Tja, dat moet je aan een FA vragen, ik heb 48 uur aangevraagd![]()
Oh, nee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan hier posten, dus je hebt geen banOf je moet al een kloon bedoelen natuurlijk
![]()
Je bent echt niet zo slim hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Rio het volgende:
[..]
[..]
Ah, je dient een hoger doel met je gekwijl. Zo niet begrijpen we elkaar niet en laten we het hier bij.
Een keer zou ook absoluut niet bestraft worden. En idd zie ik jou niet zoveel baggeren voor de rest, dus zo snel zul je wel niet tegen een ban aanlopen. De echte baggeraars pick je er meestal wel snel tussenuit, ook de notes verschaffen daar wel veel info over.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:07 schreef Rio het volgende:
[..]
Bla bla groentela. Zoals je had kunnen lezen vroegen we ons al af wanneer er zou worden ingegrepen in ons gezellige tiener + 1 ouwe lul (moi) chat. Maar we maken er te veel woorden aan vuil denk ik. Was lollig for the time being; I know the rules. Af en toe ben je in een ondeugende bui hè, dan stap je even op het lijntje. Ben verder redelijk braaf, voor zover ik weet geen algemene baggeraar.
Mooi, ook weer uit de wereld. Zand erover, dank u en tot ziens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een keer zou ook absoluut niet bestraft worden. En idd zie ik jou niet zoveel baggeren voor de rest, dus zo snel zul je wel niet tegen een ban aanlopen. De echte baggeraars pick je er meestal wel snel tussenuit, ook de notes verschaffen daar wel veel info over.
Vertel eens, ben ik nou een (KLB) baggeraar ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een keer zou ook absoluut niet bestraft worden. En idd zie ik jou niet zoveel baggeren voor de rest, dus zo snel zul je wel niet tegen een ban aanlopen. De echte baggeraars pick je er meestal wel snel tussenuit, ook de notes verschaffen daar wel veel info over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |