ja, een enorm hoog irritatie gehalte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
het heeft wel wat!
Ik ken die plaat niet, maar als je Toppertje leuker vind moet ie wel heeeel erg slecht zijn, of dat zegt iets over jou muziekale smaak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Op 3FM is men een of ander dom liedje aan het hypen;
Sandi Thom - I wish I was a punkrocker
Wat een walgelijke plaat, dit toch geen muziek. Ik hoor nog liever 'Toppertje'.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:40 schreef Gluckskafer het volgende:
Dat is tenminste goeie muziek.
Vuile 538-luisterende en tmf kijkende Tiesto-fans
ey 538 heeft bewondering van mij gekregen omdat ze ineens de nieuwe single van John Mayer draaien...er is dus toch nog iemand met smaak daar in dat gebouw...ergens..diep in een kelder weggestopt...waar ie 1x in de vijf jaar een nummer op de playlist mag zettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:40 schreef Gluckskafer het volgende:
Dat is tenminste goeie muziek.
Vuile 538-luisterende en tmf kijkende Tiesto-fans
John Mayer is ook gewoon zo'n foute inspiratie-loze singer-songwriter bagger net zoals al die andere loze "muziekanten" als James Blunt, Jack Johnson en die hele meute met van die baggeraars.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
ey 538 heeft bewondering van mij gekregen omdat ze ineens de nieuwe single van John Mayer draaien...er is dus toch nog iemand met smaak daar in dat gebouw...ergens..diep in een kelder weggestopt...waar ie 1x in de vijf jaar een nummer op de playlist mag zetten
John Mayerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
ey 538 heeft bewondering van mij gekregen omdat ze ineens de nieuwe single van John Mayer draaien...er is dus toch nog iemand met smaak daar in dat gebouw...ergens..diep in een kelder weggestopt...waar ie 1x in de vijf jaar een nummer op de playlist mag zetten
Technohead - I Wanna Be A Hippy misschien..?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Het lijkt op iets en het irriteert me dat ik niet kan plaatsen waarop..
Wat is dat toch met jou.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:51 schreef OFfSprngr het volgende:
John Mayer is ook gewoon zo'n foute inspiratie-loze singer-songwriter bagger net zoals al die andere loze "muziekanten" als James Blunt, Jack Johnson en die hele meute met van die baggeraars.
Goldfrapp, Cardigans, Deep Dish, System Of A Down, NOFX, In Flames, Slayer, Rancid, The Offspring, Metallica, Johnny Cash, No Doubt en Ladytron zijn ook ZOOO underground..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:05 schreef Apfel het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou.
Overal waar ik jou zie verschijnen loop je alleen maar te zeiken over hoe kut een artiest wel niet is.
En als ik je playlist bekijk ben je ook nog eens allergisch voor iets wat misschien mainstream kan worden.
Poehoe, als het geen underground meer is![]()
![]()
Alleen jammer dat ze geen Matchbox 20 draaien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |