jammer, das kut voor je...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef Honeycomb het volgende:
Maar ik heb geen vent in de buurt en ik zit ook nog eens op mijn werk![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef SharQueDo het volgende:
of je vertelt welke supermarkt en dan kom ik ff langs![]()
Opgelost. Slotjequote:Op maandag 21 augustus 2006 16:58 schreef Agorias het volgende:
als je in de supermarkt werkt pak je toch een komkommer. of een courgette.
Luxeprobleem, sommige vrouwen zijn frigide.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef Honeycomb het volgende:
Maar ik heb geen vent in de buurt en ik zit ook nog eens op mijn werk![]()
hoezo, wat tegen junks ofzo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef Honeycomb het volgende:
in Amsterdam maar ik ga echt niet zomaar met elke willekeurige gozer of zo hoor
Maar niemand van mijn vaste mannen is in het land en ik zou wel even goed genomen willen worden.
Dat word weer zelf doen vanavond
ik vrees hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dan maar de avonturen van Tarzan dus?
ja en dan mijn baas die mij herkent en zo nee dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:00 schreef Agorias het volgende:
Eerst foto's.
je bedoelt je bent gewoon een dikke lelijke troela die alleen op deze manier wat aandacht krijgtquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:01 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
ja en dan mijn baas die mij herkent en zo nee dus
ja dat is hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
je bedoelt je bent gewoon een dikke lelijke troela die alleen op deze manier wat aandacht krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |