Waarom zie ik die lemmings alleen in KLB?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was er een zondagmiddag. En op die zondagmiddag werd een lemming geopend, en nog één, en toen nog eentje. Binnen een half uur stond KLB vol en konden ze met vijf man de boel opruimen. Het duurde wel even voor de rust weer was wedergekeerd. Snap je dat we wat huiverig zijn voor een lemmingexplosie?
Het is overigens wel zo dat een goeie lemming erg leuk kan zijn, maar deze lemmings zijn niet geopend uit creativiteit of humor. Nope, men ziet dat er een lemming geopend wordt en men rolt geforceerd grappig over elkaar heen om óók maar een topic te kunnen openen. Dat is een heel andere insteek.
Ik denk idd dat lemmings typisch iets zijn voor KLB en ONZ. Negen van de tien lemmings verzanden overigens in gebagger. Dát is wat er mis mee is en dáárom gaan ze op slot. Tenzij ze uitblinken in genialiteit, want dan blijven ze gewoon open.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom zie ik die lemmings alleen in KLB?
In andere fora komen ze niet voor. Volgens mij is de grootste grap dat de crew ze meteen op slot gooit.
En in de policy staat niks over lemmings dat die niet mogen.
Maar goed, ik snap toch steeds minder van de policy, kuttopics moeten open, topics die niemand in de weg staan moeten dicht
tnx voor het meldenquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:34 schreef Dipkip het volgende:
Waarom zie ik ineens allemaal topics uit 2005 weer terugkomen? Alsof diegene zich er nu nog aan zou storen, kom op zeg... Diegene heeft al lang een nieuwe telefoon, dat nichtje dr hechtingen zijn er al lang uit en dat de Johan Cruijff imitaties ook in 2005 niet gestopt zijn lijkt me nu wel duidelijk.
Zou dr bijna een topic over openen![]()
mijn lemmings wat doe jequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk idd dat lemmings typisch iets zijn voor KLB en ONZ. Negen van de tien lemmings verzanden overigens in gebagger. Dát is wat er mis mee is en dáárom gaan ze op slot. Tenzij ze uitblinken in genialiteit, want dan blijven ze gewoon open.
En als je een kuttopic tegenkomt mag je altijd de NSB knop gebruiken hoor![]()
Ja nou en?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:27 schreef Jump het volgende:
Even terug over die lemmings, als je ze zou toelaten krijg je taferelen zoals dit elke dag meerdere keren:
[afbeelding]
Dan zul je toch met iets meer moeten komen dan een enkele vraag waarvan vrijwel niemand ook nog eens doorheeft waar je het over hebt. Vertel op z'n minst waar het over gaat en wat je eigen standpunt erin is. Zoals de OP nu is blijft ie lekker op slot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef VinoTinto het volgende:
Doe eens open Herdenking
Het is dus een klacht dat Beatrix wel tijd vrij maakt in mei voor wat joden, en niet vandaag
Lieve schat, ik zei toch dat je OP redelijk was. Ik kan het topic helemaal opschonen en de boel opnieuw opengooien, maar dan begint het weer opnieuw. Bovendien kun je bijna verwachten dat iets dergelijks gebeurd op het moment dat je de nadruk legt op het feit dat het een neger is. Je loopt hier ook al langer mee dan alleen vandaag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Doe ik eens mijn best op mijn op wordt ie dichtgegooid omdat het over negers gaat.
Misschien de waarheid eens onder ogen zien ? En niet alles meteen bashen noemen
als ie dicht is kan ik het ook niet aanpassen he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zul je toch met iets meer moeten komen dan een enkele vraag waarvan vrijwel niemand ook nog eens doorheeft waar je het over hebt. Vertel op z'n minst waar het over gaat en wat je eigen standpunt erin is. Zoals de OP nu is blijft ie lekker op slot.
Als het goed is kun je de OP van een gesloten topic gewoon aanpassen... Of die 'functie' moet ondertussen al niet meer werken, maar dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
als ie dicht is kan ik het ook niet aanpassen he?
Whehe, lastig eh !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Gastslotje
Die 2 opties zitten ook precies onder elkaar. Is bij mij ook wel al eens gebeurt, alleen had ik het meteen door en had het topic alsnog geslotenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, lastig eh !
een slotje zetten, je dacht laat ik eerst een een reeksenPItje zetten?
hehe, Ach ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die 2 opties zitten ook precies onder elkaar. Is bij mij ook wel al eens gebeurt, alleen had ik het meteen door en had het topic alsnog gesloten
Omdat een dergelijk topic met een dergelijke opruiende titel alleen maar verzand in bashen. Als je er écht serieus over had willen babbelen had je 'm wel in NWS geopend.quote:
dus, ik kan hem in nws openen met een betere tt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat een dergelijk topic met een dergelijke opruiende titel alleen maar verzand in bashen. Als je er écht serieus over had willen babbelen had je 'm wel in NWS geopend.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat als je er écht serieus over had willen discussiëren je vast een ander forum had gekozen. In KLB verzanden dit soort topics namelijk altijd in gebagger en gebash. Als je 'm elders opent is het aan de moderators daar om er een beslissing over te nemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
dus, ik kan hem in nws openen met een betere tt?
okquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat als je er écht serieus over had willen discussiëren je vast een ander forum had gekozen. In KLB verzanden dit soort topics namelijk altijd in gebagger en gebash. Als je 'm elders opent is het aan de moderators daar om er een beslissing over te nemen.
Heb het topic een schopje richting ONZ gegeven, laat ze daar maar lekker zeuren over 'van alles en nog wat'. En ik bagger ook wel eens hoor als mod, moet kunnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef skiczukie het volgende:
Te weinig geld
Sluiten, en SHE een ban geven, wat een voorbeeld deze mod.
Okee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb het topic een schopje richting ONZ gegeven, laat ze daar maar lekker zeuren over 'van alles en nog wat'. En ik bagger ook wel eens hoor als mod, moet kunnen![]()
Zo goed was dat topic nou ook weer niet, en als ik het eerder had gezien dan was er waarschijnlijk een slot op gegaan. SHE moet het zelf maar uitvechten in dat topic, ik zie tot nu toe nog geen reden om een slot te zetten en heb het daarom maar naar ONZ geschopt. Bovendien moeten we volgens de nieuwe policy meer topics open zien te houden, dus dan is kicken in dit geval gewoon beter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee.Maar opzich is alweer een KLB-topic verneukt, en alweer naar ONZ gekickt, en nu met een mod erbij, ze weet haar plaats nog niet neem ik aan.
Jij baggert heul niet... je post alleen door slotjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ik bagger ook wel eens hoor als mod, moet kunnen![]()
Seaoflove!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij baggert heul niet... je post alleen door slotjes![]()
![]()
Ja maar het mocht niet van papa Snakey en nu ben ik verdrietigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij had zomaar een topic geopend over mij
Het is dat iemand mij er de dag erna er op heeft geattendeerd.... Maar ik ben wel nieuwsgierig nu, waarom die vergelijking met conflictquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja maar het mocht niet van papa Snakey en nu ben ik verdrietig
mijn avatar is kut sinds dagonetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:52 schreef Maanvis het volgende:
Vanwege je icon!
Mijn muis was gewoon kut blijkbaar, en die moest ik veranderen/verwijderen van Dagonet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:59 schreef Maanvis het volgende:
Huh
Die dagonet. Vroeger was het nog zo'n toffe peer, maar nu ie FA is vind ik hem meer een zure pruimquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 05:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn muis was gewoon kut blijkbaar, en die moest ik veranderen/verwijderen van Dagonet.
En hij was echt erg serieus want hij heeft er een topic over geopend.
Done.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef oinkoink12 het volgende:
Zou iemand dit topic een beetje op willen schonen
Download #2
Mijn OP was eerst verkeerd zodoende wist niemand waar het over ging, maar nu is het wel genoeg geweest. Deel 1 was ook een leuk topic
Ik heb gewoon gelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef Jordy-B het volgende:
Neger en een mocro met elkaar op de vuist.
Wat ben je weer baldadig, Terminator... Hoeveel roosvicee heb jij achter de kiezen?
Wil je mij niet vergelijken met Balkiequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
Dat zegt zelfs Balkenende na de vijftiende...
omdat je niet snel genoeg bent met het editten van hoofdlettergeblèr...quote:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef Honeycomb het volgende:
Dit topic mag dicht Ik ben hitsig wegens gebrek aan moderatie. Blijkbaar mag je als vrouw geen sex gerelateerd topic openen zonder door pubers voor slet hoer en lelijke dikzak uitgemaakt te worden. Wat holt Fok! achteruit zeg.
Zie mijn sluitpost. Al dit had voorkomen kunnen worden als je gewoon een wat betere OP kan verzinnen dan een one-liner. Beetje zelfredzaamheid mogen we toch wel verwachten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef Honeycomb het volgende:
Dit topic mag dicht Ik ben hitsig wegens gebrek aan moderatie. Blijkbaar mag je als vrouw geen sex gerelateerd topic openen zonder door pubers voor slet hoer en lelijke dikzak uitgemaakt te worden. Wat holt Fok! achteruit zeg.
Wie heeft gezegd dat jij dik bent?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:58 schreef Honeycomb het volgende:
ja dan mag iemand meteen voor hoer worden uitgemaakt. Dat is logisch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat jij zegt...wat verwacht ze wel niet als ze in KLB zo'n topic opent
Hoe wil je serieus reageren in dat topic. Kom op, geef eens een reactie die volgens jou ontopic is en niet stoort.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:25 schreef Honeycomb het volgende:
een beetje minder kutusers mag je toch ook wel verwachten? Kritiek op mijn openingspost snap ik wel hoor al zie ik wel vaker korte openingen maar dan nog is het ordinaire gescheld van kuthoer en goedkope slet en zo voort natuurlijk te idioot voor woorden (maar het ligt allemaal aan de openingspost)
Aannames all over the placequote:Ach ja voorlopig zie ik mij in klaagbaak toch geen topic meer openen met deze homootjes die het moeilijk hebben met hun geaardheid
Het begon best leuk. Tot een aantal mensen begonnen met schelden. Wat vooral erg veel pijn deed was dat iemand die zelf een topic opent over het feit dat hij zijn kont niet schoon krijgt mij een aandachtshoer noemtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hoe wil je serieus reageren in dat topic. Kom op, geef eens een reactie die volgens jou ontopic is en niet stoort.
"Ja, ik ook" misschien?
Tof topic dan
is het heus? Net als: je zal wel een lelijk dik sletje zijn? of is dat dan weer anders?quote:Aannames all over the place
wat jij wilt schat. ik zou niet willen dat jij uit dit baggerputje kon ontsnappen, je bent precies waar je thuishoortquote:alhoewel ik het wel een beetje moeilijk heb
Doe je de deur zacht dicht gaarne?
Zie een paar posting boven jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:50 schreef Rio het volgende:
Ik ben hitsig
Waarom dicht ipv opgeschoond? Ik had haar best willen neucken, zo ben ik nu eenmaal; ik help graag.
Ik woon ook vlakbij en zo.
Ik heb je wel van je klachten afgeholpen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:41 schreef Honeycomb het volgende:
Wat vooral erg veel pijn deed was dat iemand die zelf een topic opent over het feit dat hij zijn kont niet schoon krijgt mij een aandachtshoer noemt
Ik gok omdat het zo'n grafhoeren kenker OP wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Aneurism het volgende:
:| Mijn topic was serieus.. Ken je niet eens meer klage hiero?
Weet Blackletter hier wel van?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:03 schreef Rio het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan. Regel dan tenminste even haar mailadres voor me.
Die zal er wel weer achter komen. Maar die kan ik toch niet neuken, dus dat telt niet.quote:
En Rio & Tonksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die heeft toch met Thrilled? Of loop ik achter![]()
![]()
Ja dat is inderdaad triest maar jij komt er in ieder geval voor uit dus dat valt me van je mee. Succes met het schoonkrijgen van je billen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb je wel van je klachten afgeholpen.![]()
Maar ok, ik wist niet dat het je zo dwars zat en je bent idd wel vrij hard aangepakt in het topic. Maar wat verwacht je dan met zo een topic. Zulke topics slagen alleen als je bij de vaste kliek hoort hier, dan lopen al die schapen meteen achter je reet aan om erbij te proberen horen want zo werkt het hier geloof ik. Best triest eigenlijk, dus ik zou er niet te lang wakker van liggen.![]()
![]()
Thanks, jij succes met het vinden van vurige en ongeremde sex.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:12 schreef Honeycomb het volgende:
Ja dat is inderdaad triest maar jij komt er in ieder geval voor uit dus dat valt me van je mee. Succes met het schoonkrijgen van je billen.
Als een FA wil meewerken heet dat. Maar ik denk dat ze haar mailadres niet zomer onzichtbaar heeft gemaaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:08 schreef Rio het volgende:
[..]
Maarre, Tha_T, jij kunt aan haar mail komen. C'mon, do it!
Wordt er nou nog geneukt of niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:12 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad triest maar jij komt er in ieder geval voor uit dus dat valt me van je mee. Succes met het schoonkrijgen van je billen.
Niet met jou denk ikquote:
Die hoop is terecht uiteraardquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:18 schreef Honeycomb het volgende:
Ik mag toch hopen dat mijn adres niet zomaar word gepubliceerd door iemand anders dan mijzelf?
Neuh, was bagger.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Aneurism het volgende:
:| Mijn topic was serieus.. Ken je niet eens meer klage hiero?
Ik vestig mijn hoop op die 'denk ik'. Joking. Mail staat in profiel, be my guest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:20 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Niet met jou denk ikMaar mailen mag verder wel al denk ik dat je dan je interesse hebt verloren
Ik heb geen mailadres van je wijffie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:35 schreef Honeycomb het volgende:
Jij wilt mij mailen(ik zeg niet dat ik terug mail)
Kijk dan in mijn profiel, lieverd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik heb geen mailadres van je wijffie.
Je kan ze ook gewoon in hun handjes schieten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef The_Terminator het volgende:
Nee, dat mag niet. Vervuilen gaat trouwens toch niet lang duren aangezien ik voor baggeraars die alleen maar topics willen verkloten bannetjes aan ga vragen.
Die stond er een uur geleden nog niet. Dus. Check je mail.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Kijk dan in mijn profiel, lieverd.
Echt, voor sommige mensen is een ban al erg genoegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon in hun handjes schieten.
Dat kan niet online. Bovendien heb ik daar vuel grotere bezwaren tegen dan een 'bannetje'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon in hun handjes schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |