Ik ook alleen in denk dat nintendo de veilige weg inslaat en toch regio gaat gebruiken voor games. (tevens look nintendo europe niet te veel inkomsten mis)quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:58 schreef remcheese het volgende:
[..]
Dat pal/ntsc hoeft geen probleem meer te zijn voor de meeste tv's van nu, (en tv's tot een jaar of 6 geleden) ik persoonlijk zou toch wel erg blij zijn als mijn nl wii, gewoon japanse games zou slikken
Ik hoop in dat geval wel dat de FreeLoader weer gaat werken, anders doen de helft van m'n spellen het niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:
Ik ook alleen in denk dat nintendo de veilige weg inslaat en toch regio gaat gebruiken voor games. (tevens look nintendo europe niet te veel inkomsten mis)
... en weer verder
Maden en Rayman in iedergevalquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:09 schreef alex4allofyou het volgende:
We hebben het vaak gehad over titels die je moet hebben op de Wii, maar welke titels gaan jullie ZEKER niet halen die speelbaar waren op de E3?
Ik start af met Madden![]()
Het rare is dat ik die eenvoudige games helemaal geweldig vind. Gewoon makkelijk in te komen, ideaal voor korte sessies en toch fun.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef BMH het volgende:
Ik heb zin om teleurgesteld te worden met lamme gimmick games & veel te veel kleine minigames! Wii!
Ik wou dat ie in de winkel lagquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wou dat de launcdetails bekend gemaakt werden
Ja, maar ik denk dat het belangrijk is om te weten hoeveel van die kosten te maken heeft met eenmalige orientatiekosten en hoeveel de overige next gen titels kosten op andere consoles.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
Red Steel kost Ubisoft 10 miljoen euro om te maken
Best prijzig
Je moet wat, als je eerst al een systemseller wil maken, en het dan zo lauw wordt ontvangenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
Best prijzig
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
Best prijzig
http://www.gamer.nl/doc/33700quote:Als je het bovendien afzet tegen de kosten voor het ontwikkelen van een PS3 of Xbox 360-game, dan valt die 10 miljoen behoorlijk in het niet. De initiële kosten voor een PS3 game zouden op z'n minst zo'n 15 miljoen euro bedragen en dan moet er nog aan de productie zelf begonnen worden, wat veruit het duurste onderdeel is.
http://arstechnica.com/ar(...)/crossplatform.ars/2quote:In 2004, Microsoft released Halo 2. Over 190 people are listed in its credits, and the game took three years to complete with a total development cost of over US$40 million. The game did record sales in its first month, and has currently sold over 8 million copies at US$50 a crack.
http://wii.ign.com/articles/720/720991p1.htmlquote:You're right that the region-free approach has proved to be a successful and attractive feature for Nintendo Wi-Fi Connection on Nintendo DS -- we have even blown the doors off our own anticipated numbers! Cost, ease-of-use and player privacy are the three things that were a focus for us with Nintendo Wi-Fi Connection. Those priorities also will apply to the Wii system.
vooral de prijsquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wou dat de launcdetails bekend gemaakt werden
Ik wil gewoon alles weten! Plus dat morgen lanched natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
vooral de prijs
en Madden lijkt me dan wel weer interessant, vooral omdat je de controller goed kunt gebruiken. Zelf bepalen waar je de bal heen gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |