abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40192465





Wii

Een unieke naam voor een unieke console. Bij Wii draait alles om plezier en toegankelijkheid. Met z'n unieke gameplay-mogelijkheden en z'n lage prijs probeert Nintendo hiermee iedereen aan het gamen te krijgen!


Controller

De Wii's grootste vernieuwing zit in de controller. De wiimote zoals fans het op een afstandsbediening uitziende apparaatje noemen beschikt over verschillen de bewegingssensoren. De draadloze Wiimote is niet alleen gevoelig voor bewegingen, hij is voorzien van een trilfunctie en heeft zelfs een ingebouwde speaker. De speler wordt hierdoor volledig ondergedompeld in het spel, met geluidseffecten als de smash van een tennisracket of de slag van een zwaard.




Games

De bekende Nintendo-franchises komen allemaal terug naar de Wii, maar zullen uiteraard een nieuwe ervaring bieden dankzij Wii's mogelijkheden. De third party support is ook goed vertegenwoordigd, dus er zullen genoeg nieuwe games verschijnen. Met "Virtual Console" is het mogelijk om NES, SNES en N64 games te downloaden en te spelen. Ook enkele games van Sega's Megadrive en de TurboGrafx console zullen beschikbaar zijn. Verwacht ook nieuwe eenvoudige arcade achtige games.


Links

  • Officiële Wii-site
  • FOK!games


    Voorgaande Topics

    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 |

    (OP)
  • pi_40192486
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 08:58 schreef remcheese het volgende:

    [..]

    Dat pal/ntsc hoeft geen probleem meer te zijn voor de meeste tv's van nu, (en tv's tot een jaar of 6 geleden) ik persoonlijk zou toch wel erg blij zijn als mijn nl wii, gewoon japanse games zou slikken
    Ik ook alleen in denk dat nintendo de veilige weg inslaat en toch regio gaat gebruiken voor games. (tevens look nintendo europe niet te veel inkomsten mis)
    ... en weer verder
      woensdag 26 juli 2006 @ 09:45:52 #3
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40193010
    zijn we weer gaat snel zo Een week bijna op een topic
    Title is een beetje saai though
    PAL/NTSC is echt geen probleem meer zoals al gezegd werd.
    Tegenwoordig kan je al een pal to ntsc en andersom forcer krijgen dus die kan je dan ook zeker in bouwen
    Of PAL60 er in bouwen.
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40193466
    Wii
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      woensdag 26 juli 2006 @ 10:08:11 #5
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40193496
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:
    Ik ook alleen in denk dat nintendo de veilige weg inslaat en toch regio gaat gebruiken voor games. (tevens look nintendo europe niet te veel inkomsten mis)
    ... en weer verder
    Ik hoop in dat geval wel dat de FreeLoader weer gaat werken, anders doen de helft van m'n spellen het niet meer .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_40193518
    We hebben het vaak gehad over titels die je moet hebben op de Wii, maar welke titels gaan jullie ZEKER niet halen die speelbaar waren op de E3?

    Ik start af met Madden
      woensdag 26 juli 2006 @ 10:11:22 #7
    100878 remcheese
    Op de dag dat woei wiiiii werd
    pi_40193573
    Das een lastige...
    Rayman misschien (want daar was niet echt iets van te zien qua gameplay)
    Giggity giggity giggity!
      woensdag 26 juli 2006 @ 10:22:35 #8
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40193842
    dit vraagt om een rayman bunny versie!
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40193980
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 10:09 schreef alex4allofyou het volgende:
    We hebben het vaak gehad over titels die je moet hebben op de Wii, maar welke titels gaan jullie ZEKER niet halen die speelbaar waren op de E3?

    Ik start af met Madden
    Maden en Rayman in iedergeval
    pi_40193983
    Rayman word een topgame
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      woensdag 26 juli 2006 @ 10:34:05 #11
    100878 remcheese
    Op de dag dat woei wiiiii werd
    pi_40194111
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 10:28 schreef RaymanNL het volgende:
    Rayman word een topgame
    Op de een of andere manier, ben ik daar ook wel van overtuigd...
    Giggity giggity giggity!
    pi_40194138
    Tering Vette Post
    Zo niet.. dan toch!
      woensdag 26 juli 2006 @ 10:39:56 #13
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40194261
    Ik heb zin om teleurgesteld te worden met lamme gimmick games & veel te veel kleine minigames! Wii!
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_40195207
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef BMH het volgende:
    Ik heb zin om teleurgesteld te worden met lamme gimmick games & veel te veel kleine minigames! Wii!
    Het rare is dat ik die eenvoudige games helemaal geweldig vind. Gewoon makkelijk in te komen, ideaal voor korte sessies en toch fun.
      woensdag 26 juli 2006 @ 11:50:58 #15
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40196651
    Ik wou dat de launcdetails bekend gemaakt werden
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_40196744
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik wou dat de launcdetails bekend gemaakt werden
    Ik wou dat ie in de winkel lag
    pi_40196865
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_40196868
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_40197903
    quote:
    Ja, maar ik denk dat het belangrijk is om te weten hoeveel van die kosten te maken heeft met eenmalige orientatiekosten en hoeveel de overige next gen titels kosten op andere consoles.
      woensdag 26 juli 2006 @ 12:34:24 #20
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40198167
    quote:
    Je moet wat, als je eerst al een systemseller wil maken, en het dan zo lauw wordt ontvangen . Kan me wel voorstellen dat er nu een hoop omgegooid is.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_40199868
    quote:
    quote:
    Als je het bovendien afzet tegen de kosten voor het ontwikkelen van een PS3 of Xbox 360-game, dan valt die 10 miljoen behoorlijk in het niet. De initiële kosten voor een PS3 game zouden op z'n minst zo'n 15 miljoen euro bedragen en dan moet er nog aan de productie zelf begonnen worden, wat veruit het duurste onderdeel is.
    http://www.gamer.nl/doc/33700

    Relatief, daar gaat het om
    Het is natuurlijk wel een 'high-profile' titel, niet de 'gemiddelde current gen game'.
    quote:
    In 2004, Microsoft released Halo 2. Over 190 people are listed in its credits, and the game took three years to complete with a total development cost of over US$40 million. The game did record sales in its first month, and has currently sold over 8 million copies at US$50 a crack.
    http://arstechnica.com/ar(...)/crossplatform.ars/2

    Wii regiovrij?
    quote:
    You're right that the region-free approach has proved to be a successful and attractive feature for Nintendo Wi-Fi Connection on Nintendo DS -- we have even blown the doors off our own anticipated numbers! Cost, ease-of-use and player privacy are the three things that were a focus for us with Nintendo Wi-Fi Connection. Those priorities also will apply to the Wii system.
    http://wii.ign.com/articles/720/720991p1.html

    [ Bericht 11% gewijzigd door Xrenity op 26-07-2006 14:02:41 ]
    pi_40201528
    Wii
      woensdag 26 juli 2006 @ 14:15:27 #23
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_40201763
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik wou dat de launcdetails bekend gemaakt werden
    vooral de prijs

    en Madden lijkt me dan wel weer interessant, vooral omdat je de controller goed kunt gebruiken. Zelf bepalen waar je de bal heen gooit
    The line is a dot to you!
    pi_40203874
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef kepler het volgende:

    [..]

    vooral de prijs

    en Madden lijkt me dan wel weer interessant, vooral omdat je de controller goed kunt gebruiken. Zelf bepalen waar je de bal heen gooit
    Ik wil gewoon alles weten! Plus dat morgen lanched natuurlijk dat zou toch helemaal geweldig zijn.
      woensdag 26 juli 2006 @ 16:16:05 #25
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_40205749
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_40206351
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 16:16 schreef ikookhier het volgende:
    Jij ook hier?
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_40206714
    Zouden er niet eens binnenkort wat nieuwe screens en info moeten verschijnen?
    I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
      woensdag 26 juli 2006 @ 16:45:43 #28
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_40206848
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef Megalomaniac het volgende:

    [..]

    Jij ook hier?
    Altijd
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      woensdag 26 juli 2006 @ 16:52:11 #29
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40207082
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef Xrenity het volgende:


    Wii regiovrij?
    [..]

    http://wii.ign.com/articles/720/720991p1.html
    Dit had ik al gepost in het vorige topic
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40207151
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef depax het volgende:

    [..]

    Dit had ik al gepost in het vorige topic
    Goed gedaan
    pi_40207702
    Regio vrij Net als de PS3.... eindelijk zeg ze leren het.
    I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
    pi_40207805
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef Sjotime het volgende:
    Regio vrij Net als de PS3.... eindelijk zeg ze leren het.
    Nog niets bevestigd he, don't get your hopes up
    pi_40207973
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Xrenity het volgende:

    [..]

    Nog niets bevestigd he, don't get your hopes up
    Nee maar het zegt wel een hoop.... ze zijn er goed over aan het nadenken !
    I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
      woensdag 26 juli 2006 @ 19:21:05 #34
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_40211611
    Als we klaar zijn met topic 99 dan gaan we onoficieel verder met de reeks tot de Wii uit is (topic 100).
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_40212821
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 19:21 schreef Ruzbeh het volgende:
    Als we klaar zijn met topic 99 dan gaan we onoficieel verder met de reeks tot de Wii uit is (topic 100).
    Gaan we dan de 99a, 99b etc toer op?
      woensdag 26 juli 2006 @ 20:17:57 #36
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_40213482
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef Xrenity het volgende:

    [..]

    Gaan we dan de 99a, 99b etc toer op?
    Bijvoorbeeld. Of gewoon Wii [onoficieel] i.p.v. Wii [topicnummer]
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_40213847
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 19:21 schreef Ruzbeh het volgende:
    Als we klaar zijn met topic 99 dan gaan we onoficieel verder met de reeks tot de Wii uit is (topic 100).
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      woensdag 26 juli 2006 @ 20:29:39 #38
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40213909
    99 alpha 1
    99 alpha 1.1.0
    99 alpha 1.1.1
    99 alpha.1.1.2
    als datum bekend wordt:
    99 beta 1.0
    99 beta 1.1.1
    99 beta 1.1.2
    en dan de dag voor "de dag"
    99 Final RC

    sorry zo weinig info
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40215179
    Wii van de drie?
    Beter een goede buur dan een slechte signatuur
      woensdag 26 juli 2006 @ 21:18:47 #40
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_40215479
    Nummer 2.
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_40227984
    quote:
    Op woensdag 26 juli 2006 17:19 schreef Sjotime het volgende:

    [..]

    Nee maar het zegt wel een hoop.... ze zijn er goed over aan het nadenken !
    Wie weet ... ik hoop het wel tevens hoop ik gelijk dat alle gamecube games ook regio vrij te spelen zijn op de Wii
      donderdag 27 juli 2006 @ 10:11:58 #42
    100878 remcheese
    Op de dag dat woei wiiiii werd
    pi_40229798
    Kunnen we hier al wat mee ?
    Nintendo geeft \'raadsel\' omtrent launchdate Wii


    Nintendo verstuurde onlangs een persbericht waarin, naast de gebruikelijke game-releases, ook wordt gezegd dat er misschien wel een hint verstopt ligt in het persbericht. Het persbericht gaat als volgt:
    The fourth quarter of 2006 will herald a new era for Nintendo with the launch of its remarkable new Wii home video game system. But that's not what this news item is about! How could that be, you ask? Perhaps the secret to the launch information for Wii is somehow encoded in the text of this news item. You might want to pore over it for a few hours before staying up all night to debate phraseology and comma placement with your friends online. Or maybe it's all just a scam to get you to read the other games we have launching this fall. One of the two.

    As the weather cools down, the Nintendo portable game offerings heat up. FINAL FANTASY V ADVANCE makes its way to Game Boy Advance SP on Nov. 6. As series go, FINAL FANTASY is to video games what James Bond is to movies. FINAL FANTASY loyalists will enjoy an opportunity to debate which installment was best.

    Nintendo DS owners are the big winners. Every week or so, another huge DS title hits, from the Touch Generations title Clubhouse Games to fan favorites like Elite Beat Agents and Yoshi's Island 2. Clearly a gamer's idea of paradise, here is Nintendo's upcoming DS lineup:

    Oct. 9: Clubhouse Games
    Oct. 16: Nintendogs (Dalmatian)
    Oct. 23: Magical Starsign
    Oct. 30: Pokémon Ranger
    Oct. 30: Children of Mana
    Nov. 6: Elite Beat Agents
    Nov. 13: Yoshi's Island 2
    Dec. 4: Custom Robo Arena
    Dec. 4: Kirby Squeak Squad

    And, for Nintendo GameCube owners, The Legend of Zelda: Twilight Princess will be available for you this fall. An enhanced version also will be a launch title for Wii. That will all happen on... Oh look, we're out of space.

    For more information about all of Nintendo's upcoming titles, please visit http://www.nintendo.com.

    Onder de mensen die dit persbericht reeds hebben gelezen wordt er druk gespeculeerd over wat de release-datum van de Wii toch kan zijn. Begin oktober lijkt voor de meesten het aannemelijkst. In het persbericht staat namelijk dat er bijna iedere week een game voor de DS uitkomt, maar in het lijstje wordt er over het begin van oktober niks genoemd. Met deze redenatie is ook eind november een mogelijkheid, want ook dan komt er geen enkele DS-game uit.
    Giggity giggity giggity!
    pi_40229863
    Ik heb niets met die titels.
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
      donderdag 27 juli 2006 @ 10:24:51 #44
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40230166
    Hoe kun je nou niets met Children of Mana of Yoshi's Island 2 hebben.. Maar goed, dat nieuwsbericht.. Ik zie er nog helemaal niets in .

    2 Oktober zou ik vreemd vinden trouwens, hij begint pas bij 7 oktober..

    [ Bericht 18% gewijzigd door speknek op 27-07-2006 10:35:31 ]
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      donderdag 27 juli 2006 @ 10:47:05 #45
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40230767
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 10:24 schreef speknek het volgende:
    Hoe kun je nou niets met Children of Mana of Yoshi's Island 2 hebben.. Maar goed, dat nieuwsbericht.. Ik zie er nog helemaal niets in .

    2 Oktober zou ik vreemd vinden trouwens, hij begint pas bij 7 oktober..
    Dat je niets hebt met CoM kan ik begrijpen (de Japanse recensies waren niet super positief (wat je natuurlijk wel verwacht van een S-E game)..

    Yoshi's Island is natuurlijk een classic die je niet kunt onderschatten. De port op de GBA verkocht al miljoenen, ik vraag me af hoe deel 2 het gaat doen... Alleen vind ik het wel verontrustend dat Nintendo het spel laat maken doro een 3rd party devver....
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_40231504
    IK zeg 23 oktober

    Met dat magische sterren teken
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_40231561
    Wii ga ik dus echt wel naast mijn xbox360 kopen . En ik heb het gevoel dat die console van microsoft dan in 1 of ander donker hoekje verdwijnt . Is er al wat meer bekend hoeveel die oude games gaan kosten?
    pi_40233096
    tvp.

    En aangezien ik voor het eerst in dit topic reageer, en geen zin heb om alle 96 andere topics te lezen, dus nog even een paar vragen


    Hoeveel gaat de wii ongeveer kosten?
    Hoeveel gaan de nieuwe wii spellen kosten?
    Kon je oude spellen tegen betaling downloaden hoe werkt dat dan?

    Deze console lijkt mij echt moddervette shit, als ik de site mag geloven!
    Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
      donderdag 27 juli 2006 @ 12:09:01 #49
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_40233394
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef kippiej het volgende:
    tvp.

    En aangezien ik voor het eerst in dit topic reageer, en geen zin heb om alle 96 andere topics te lezen, dus nog even een paar vragen


    Hoeveel gaat de wii ongeveer kosten?
    Hoeveel gaan de nieuwe wii spellen kosten?
    Kon je oude spellen tegen betaling downloaden hoe werkt dat dan?

    Deze console lijkt mij echt moddervette shit, als ik de site mag geloven!
    - nog niet bekend (iig onder de 250 dollar)
    - nog niet precies bekend
    - Dat kan, maar hoe en tegen welke prijs is nog niet precies bekend

    kortom: we komen wat details te kort
    The line is a dot to you!
    pi_40233447
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef kippiej het volgende:
    tvp.

    En aangezien ik voor het eerst in dit topic reageer, en geen zin heb om alle 96 andere topics te lezen, dus nog even een paar vragen


    Hoeveel gaat de wii ongeveer kosten? waarschijnlijk rond de 200 euro, nog niet bevestigd
    Hoeveel gaan de nieuwe wii spellen kosten? 49 dollar
    Kon je oude spellen tegen betaling downloaden hoe werkt dat dan? Ja, je kunt ze downloaden via de virtual console service, en dan komen ze op je SD kaartje terrecht

    Deze console lijkt mij echt moddervette shit, als ik de site mag geloven!

    KLOPT!
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_40234954
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef kippiej het volgende:
    tvp.

    En aangezien ik voor het eerst in dit topic reageer, en geen zin heb om alle 96 andere topics te lezen, dus nog even een paar vragen


    Hoeveel gaat de wii ongeveer kosten?
    Hoeveel gaan de nieuwe wii spellen kosten?
    Kon je oude spellen tegen betaling downloaden hoe werkt dat dan?

    Deze console lijkt mij echt moddervette shit, als ik de site mag geloven!
    1 Prijs onder de 250 misschien 200
    2 De geruchten gaan dat ze 49 $ gaan kosten (dus 50 euro hier)
    3 Ja N64 10 dollar Snes 5dollar en Nes 2,5 dollar
    Het is ook zo dat er nieuwe games worden gemaakt voor de virtual console en die kan je ook kopen.

    Meer weet ik ff niet. Tevens zijn dit schattingen geruchten en kan je er eigenlijk weinig waarde aan hechten maar misschien wel een richt lijn hoeveel het ongeveer gaat kosten allemaal.
      donderdag 27 juli 2006 @ 13:03:30 #52
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_40235071
    50 dollar voor de spellen zou een mooie prijsbreker zijn

    misschien dat MS en Sony dan ook iets gaan zakken, goed voor de gehele games-industrie denk ik
    The line is a dot to you!
    pi_40235339
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef kepler het volgende:
    50 dollar voor de spellen zou een mooie prijsbreker zijn

    misschien dat MS en Sony dan ook iets gaan zakken, goed voor de gehele games-industrie denk ik
    MS weten we al
    en PS3 worden rond de 80 euro (was laatst op het nieuws
      donderdag 27 juli 2006 @ 13:14:04 #54
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_40235429
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef MeZZiN het volgende:

    [..]

    MS weten we al
    en PS3 worden rond de 80 euro (was laatst op het nieuws
    ik bedoel in reactie op die 50 dollar van Nintendo (als dat waar is). Ik denk zelf dat de prijs van de Wii-games gewoon lekker rond de 60 dollar blijft liggen, prima prijs voor een goede game al zeg ik zelf

    en no way dat de prijs van de PS3-games 80 euro gaat worden
    The line is a dot to you!
    pi_40235505
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef kepler het volgende:

    [..]

    ik bedoel in reactie op die 50 dollar van Nintendo (als dat waar is). Ik denk zelf dat de prijs van de Wii-games gewoon lekker rond de 60 dollar blijft liggen, prima prijs voor een goede game al zeg ik zelf

    en no way dat de prijs van de PS3-games 80 euro gaat worden
    Idd want dan kan PS3 het wel shaken.
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_40235573
    http://www.gamegeeknews.com/ps3_game_price.html
    Publisher van onder andere Famitsu doet dus de voorspelling van $70-$80 voor PS3 games
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 27 juli 2006 @ 13:22:34 #57
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40235709
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef kepler het volgende:
    50 dollar voor de spellen zou een mooie prijsbreker zijn

    misschien dat MS en Sony dan ook iets gaan zakken, goed voor de gehele games-industrie denk ik
    Meeste games zijn $50 in Amerika. 50 euro zou iig wel een prijsbreker zijn voor EU begrippen
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      donderdag 27 juli 2006 @ 13:26:48 #58
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_40235850
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef BMH het volgende:

    [..]

    Meeste games zijn $50 in Amerika. 50 euro zou iig wel een prijsbreker zijn voor EU begrippen
    jah dat bedoel ik dus eigenlijk
    The line is a dot to you!
      donderdag 27 juli 2006 @ 14:07:12 #59
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_40237085
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef MeZZiN het volgende:

    [..]

    MS weten we al
    en PS3 worden rond de 80 euro (was laatst op het nieuws
    De prijs van Wii/xbox360/ps3 games zullen allemaal gewoon rond de 60 euro liggen. Dat is de normale prijs van nieuwe spellen.
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
      donderdag 27 juli 2006 @ 14:16:41 #60
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40237366
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Diablos79 het volgende:

    [..]

    De prijs van Wii/xbox360/ps3 games zullen allemaal gewoon rond de 60 euro liggen. Dat is de normale prijs van nieuwe spellen.
    Ik verwacht dat Nintendo games als Wii sports voor +- 30euro zal verkopen en games als Zelda & Mario voor de normale 55 euro. Ik denk niet dat de prijs van een Nintendo game de volgende generatie omhoog gaat.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_40237382
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 13:26 schreef kepler het volgende:

    [..]

    jah dat bedoel ik dus eigenlijk
    Als de wii echt volledige regio vrij is dan koop ik alleen maar games in de states scheeld bakken met geld.
      donderdag 27 juli 2006 @ 14:30:47 #62
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_40237779
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef BMH het volgende:

    [..]

    Ik verwacht dat Nintendo games als Wii sports voor +- 30euro zal verkopen en games als Zelda & Mario voor de normale 55 euro. Ik denk niet dat de prijs van een Nintendo game de volgende generatie omhoog gaat.
    ¤55 is toch rond de ¤60
    Die prijzen zijn al zo zolang als ik me kan herinneren. De prijzen voor de spellen zullen bij alle console ongeveer gelijk zijn.
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
      donderdag 27 juli 2006 @ 14:37:12 #63
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40237975
    Persoonlijk interesseert het me vrij weinig hoe duur games zijn, ik koop ze toch wel, 50, 60, 70. Boeiend

    Importeren doe ik ook vooral omdat ik ze dan gewoonweg eerder heb.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_40238398
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Persoonlijk interesseert het me vrij weinig hoe duur games zijn, ik koop ze toch wel, 50, 60, 70. Boeiend

    Importeren doe ik ook vooral omdat ik ze dan gewoonweg eerder heb.
    Bij mij speelt prijs vooral een factor in het aantal games dat ik koop.

    Dus zeker wél belangrijk; je kan geen 70 euro vragen voor een game als Excite Truck. Daar heb ik maximaal 40-50 euro voor over.
      donderdag 27 juli 2006 @ 14:53:20 #65
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_40238496
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 14:50 schreef Xrenity het volgende:

    [..]

    Bij mij speelt prijs vooral een factor in het aantal games dat ik koop.

    Dus zeker wél belangrijk; je kan geen 70 euro vragen voor een game als Excite Truck. Daar heb ik maximaal 40-50 euro voor over.
    Daar ben ik het wel mee eens natuurlijk. Dat wat de game biedt moet wel in verhouding staan met de prijs. En natuurlijk heb ik het liefst games van 30 per stuk, maar voor (bijv) Zelda en Final Fantasy games zou ik zo 70 overhebben
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_40238586
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

    [..]

    Daar ben ik het wel mee eens natuurlijk. Dat wat de game biedt moet wel in verhouding staan met de prijs. En natuurlijk heb ik het liefst games van 30 per stuk, maar voor (bijv) Zelda en Final Fantasy games zou ik zo 70 overhebben
    Precies
    pi_40238749
    tvp
    pi_40239497
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 14:30 schreef Diablos79 het volgende:

    [..]

    ¤55 is toch rond de ¤60
    Die prijzen zijn al zo zolang als ik me kan herinneren. De prijzen voor de spellen zullen bij alle console ongeveer gelijk zijn.
    waarom zijn de spellen van de GBA dan standaard duurder dan die van de NDS?
    pi_40239579
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 15:22 schreef BroesWillems het volgende:

    [..]

    waarom zijn de spellen van de GBA dan standaard duurder dan die van de NDS?
    Misschien is de GBA cartridge duurder om te maken dan die van de NDS en is daarom dit prijs verschil
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_40239955
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 15:24 schreef Tain het volgende:

    [..]

    Misschien is de GBA cartridge duurder om te maken dan die van de NDS en is daarom dit prijs verschil
    zou kunnen idd....

    maar zo'n dvd-rommetje kost geen kloten om te maken... dus zou je zeggen dat de Wii ook goedkoper zou kunnen...

    ik nam altijd aan dat nintendo deze generatie daar ook op zou richten, net zoals de DS

    [ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2006 15:37:12 ]
    pi_40240313
    Waarom zijn die oude mario Advance titels nog zo duur. Ze stammen uit 2002/2003...belachelijk.
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
      donderdag 27 juli 2006 @ 16:06:15 #72
    100878 remcheese
    Op de dag dat woei wiiiii werd
    pi_40241064
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 15:44 schreef Megalomaniac het volgende:
    Waarom zijn die oude mario Advance titels nog zo duur. Ze stammen uit 2002/2003...belachelijk.
    Nou precies,

    Die gamers moeten ze hoognodig goedkoper maken , dan wil ik ze ook wel aanschaffen ipv nog steeds de volle mep voor een re-recycle
    Giggity giggity giggity!
    pi_40241175
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 15:34 schreef BroesWillems het volgende:

    [..]

    zou kunnen idd....

    maar zo'n dvd-rommetje kost geen kloten om te maken... dus zou je zeggen dat de Wii ook goedkoper zou kunnen...

    ik nam altijd aan dat nintendo deze generatie daar ook op zou richten, net zoals de DS
    Maar het kost veel meer om een GC game te maken dan een DS/GBA (ontwikkelings kosten)
      donderdag 27 juli 2006 @ 19:29:36 #75
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_40247524
    Redsteel is wel een van de games waar ik na uit kijk!
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_40253596
    Gerucht gaat dat Ready 2 Rumble Boxing 3 exclusief voor de Wii uitkomt.

    Zou wel tof zijn.
    Houd van een lijntje.
      donderdag 27 juli 2006 @ 23:18:12 #77
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40254516
    komt langzaam weer meer nieuws idd.
    Nog meer developers die voor nintendo (DS/Wii) gaan werken
    Kan niet wachten
    En red steel ziet er veel beter uit.
    Ook de trailer is opgepoetst btw die kan je zien op de site.
    http://redsteelgame.uk.ubi.com/
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40254636
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      donderdag 27 juli 2006 @ 23:27:55 #79
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40254835
    Screenshots zien er prima uit. Maar ja, dat zagen ze ook voordat we het in het echt hadden gezien .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      donderdag 27 juli 2006 @ 23:40:09 #80
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40255228
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 23:18 schreef depax het volgende:
    komt langzaam weer meer nieuws idd.
    Nog meer developers die voor nintendo (DS/Wii) gaan werken
    Kan niet wachten
    En red steel ziet er veel beter uit.
    Ook de trailer is opgepoetst btw die kan je zien op de site.
    http://redsteelgame.uk.ubi.com
    De trailer is nog steeds zo nep als tijdens de E3.

    Word de A.I. maar zo goed als ze in de trailer laten zien.
    quote:
    It appears that the number of words in each sentence is significant. There are 19 in the first sentence and 26 in the second sentence. 2006 is the given key, so as 26 becomes 2006 then 19 becomes 1009. This gives us 10/09/2006 as the release date.

    At least, this is my take on it.

    Toby


    [ Bericht 13% gewijzigd door BMH op 28-07-2006 00:22:10 ]
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      donderdag 27 juli 2006 @ 23:47:13 #81
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40255439
    ik denk niet dat ubi het kan permiteren om dit te laten floppen zou niet goed zijn voor hun ( ubi is echt niet zo kapitaal krachtig als ze willen doen denken ) vooral in de pc zone gaat het niet goed door early pre released warez versies.( overigens geldt dit ook voor de console versies)
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40255625
    Red Steel ziet er echt goed uit!
    Houd van een lijntje.
      donderdag 27 juli 2006 @ 23:58:48 #83
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40255781
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 23:47 schreef depax het volgende:
    ik denk niet dat ubi het kan permiteren om dit te laten floppen zou niet goed zijn voor hun ( ubi is echt niet zo kapitaal krachtig als ze willen doen denken ) vooral in de pc zone gaat het niet goed door early pre released warez versies.( overigens geldt dit ook voor de console versies)
    Het is een launch game.. Launchgames zijn vaak gerusht (tenzij ze geport zijn van een vorige generatie (gecancelt voor die console)), en ze verkopen zowiezo goed. Als 1 miljoen mensen in de eerste maand een nieuwe console kopen, en er zijn 8 games om van te kiezen, dan kun je er al vanuit gaan dat je een 100.000+ seller hebt.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      vrijdag 28 juli 2006 @ 00:05:48 #84
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40255977
    quote:
    Op donderdag 27 juli 2006 23:58 schreef BMH het volgende:

    [..]

    Het is een launch game.. Launchgames zijn vaak gerusht (tenzij ze geport zijn van een vorige generatie (gecancelt voor die console)), en ze verkopen zowiezo goed. Als 1 miljoen mensen in de eerste maand een nieuwe console kopen, en er zijn 8 games om van te kiezen, dan kun je er al vanuit gaan dat je een 100.000+ seller hebt.
    Je vergeet dat ubi soft het niet kan permiteren tegenover nintendo ( en fans) om een launch game the laten zuigen dan krijgen ze toch zwaar problemen. ( ook van de fans die laten ubi links liggen bij de volgende games)
    Nah ik zie het wel goed komen ( gezien de veel informatie en die ign blog die ze hebben willen ze ook echt)
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
      vrijdag 28 juli 2006 @ 00:25:41 #85
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40256645
    quote:
    Op vrijdag 28 juli 2006 00:05 schreef depax het volgende:

    [..]

    Je vergeet dat ubi soft het niet kan permiteren tegenover nintendo ( en fans) om een launch game the laten zuigen dan krijgen ze toch zwaar problemen. ( ook van de fans die laten ubi links liggen bij de volgende games)
    Nah ik zie het wel goed komen ( gezien de veel informatie en die ign blog die ze hebben willen ze ook echt)
    The Sum of All Fears is van Ubisoft. punt

    Consoles launches altijd te vroeg voor 3rd party devvers. Het is altijd een race om een game voor de launch van een nieuwe console af te krijgen.. Of een game nu exclusief is of multiplatform, dat maakt niet veel uit.

    p.s.
    I luv Ubisoft.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      vrijdag 28 juli 2006 @ 07:30:25 #86
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40260667
    Oeh nieuwe rayman preview en screens ( raymanNL zal hem nog wel meer willen)
    echt ik vind de power van de Wii goed zelfs op gfx.

    Interview is hier:

    http://wii.ign.com/articles/721/721440p1.html
    quote:
    Rayman Raving Rabbids
    Ubisoft shows what Wii can do. Gorgeous new screenshots complement a wealth of new details about the ambitious new generation action-platformer.
    by Matt Casamassina
    July 27, 2006 - Nintendo fans still wondering if the company's upcoming Wii console will be kind to action-platformers can likely put their fears to rest. Not only does Super Mario Galaxy look to be one of the hottest entries into the Big N's lucrative franchise yet, but publishing giant Ubisoft is planning what could very well be the most ambitious Rayman game ever conceived - and it's coming to Nintendo's new system. Actually, that's something of an understatement. Rayman Raving Rabbids, which is developed by Michel Ancel and team (the same folks behind not only Rayman 2, but the cult hit Beyond Good & Evil and more recently, King Kong), is being designed first and foremost for Wii, which is the lead platform; the other versions for current and next generation consoles are ports.


    Why start with the Wii version and go from there? According to a recent Nintendo Power interview with Ancel, it's because he was so impressed with Nintendo's innovative new controller. He reportedly tested the device out and was simply blown away. Ancel said to the magazine: "We believe in the Wii and building gameplay around the controller." With this in mind, the team set out to revolutionize the Rayman franchise - not simply with flashier graphics, which incidentally Raving Rabbids does sport - but with a control scheme so radically different and enhanced that players would not want to leave Rayman's world. A lofty goal, yes, but Ancel is no game design amateur.

    Ubisoft jumped headfirst into Rayman Raving Rabbids immediately after work was completed on King Kong. Ancel amassed a large team and began the process of recreating the Rayman universe for a new generation of gamers. Of course, the core of this new title is an advanced and fundamentally new control configuration, which is made possible by the motion-sensitive functionality of the Wii-mote. But the team needed a new Rayman adversary to which a storyline could cling, and so it banged its collective head and came up with… evil bunnies?

    If you're scratching your head, you're probably not alone. One doesn't often conjure images of bunnies when they think of evil nemeses. However, Rayman's foes are no ordinary evil bunnies. The crazed critters have lived their lives underground for years, all the while planning an attack on the world above, and they're deadly in numbers. As Raving Rabbids begins, the war has started and Rayman himself has become a prisoner of the enemy. Luckily for the limbless hero, the bunnies have no idea who he is, or that he is capable of single-handedly mounting a rebellion. Ancel revealed that the setup is inspired by the movie Gladiator, and that eventually Rayman himself will grow in popularity, challenging the leadership of the Rabbids' grotesque emperor. To do this, Rayman will need to take part in more than 70 contests and entertain the bunnies. For instance, the character may need to run races on animals, fight in the arena, dance, or even engage in first-person-style plunger-shooting challenges.


    Popularity seems to be a key goal in Raving Rabbids. As the character becomes more recognized by the (admittedly) insane community of bunnies, he is able to unlock items and customize his jail cell. According to Ubisoft, players can deck out the cell and give it a unique style. "Go punk, pop, rock or hip hop and use your funky dance moves to outwit the bunnies," the studio states in an official release about the game.

    Ubi has really capitalized on the potential of the Wii-mote. In one challenge, the character must steer a warthog through a race and to do so players turn the controller on their side and simply turn left and right, gesturing forward to pick up speed. This design is very similar to the setup in Excite Truck for Wii, by comparison. Rayman can swing chained cows around. To execute this bizarre move, players simply hold down the B trigger and swing the remote around, increasing momentum; when the B trigger is depressed, the cows take a ride. And in another entirely different mode, the action switches to a first-person view and the Wii-mote becomes a reticule aim, to which Rayman can fire plungers. Hordes of evil bunnies fill his screen, so it won't be difficult to find something to shoot at.

    Rayman Raving Rabbids will also boast an offline four-player multiplayer mode in which gamers can take part in various trials, presumably against each other. As for compatibility with Nintendo's WiiConnect24 service, the chances are not likely, mostly because Ubisoft is still waiting for the specifics of the network from Nintendo.

    The new screens featured in today's article are representative of the Wii version, which is the farthest along. Although Nintendo's console is not as powerful as Xbox 360 or PlayStation 3, it does have an edge over the current generation, and Ancel believes that Ubisoft will be able to deliver a beautiful experience. "We did a lot of good looking games on this generation of graphics processors," he explained to Nintendo Power. "The Wii hardware is more powerful than those, so that's good enough for us." The team is concentrating less on polygonal benchmarks and putting its artistic foot forward for Raving Rabbids, and the in-game shots really do speak for themselves.

    Rayman Raving Rabbids is a Wii launch game and a project that every platformer fan should already have placed at the top of their must-have list. IGN Wii will keep readers updated as the game advances, but in the meantime feel free to click over to our media section for updated screenshots and some new artwork.
    Deze pic vind ik toch wel zo funny ga er mijn desktop van maken denk ik



    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
      vrijdag 28 juli 2006 @ 07:41:57 #87
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40260714
    Nieuwe Sadness info: ( ik kan niet wachten maar q4 2007 is nog ver weg)
    in game music sample:
    http://wiimovies.ign.com/wii/audio/article/721/721396/themes3.MP3
    Nog een pic:


    Interview:
    http://wii.ign.com/articles/721/721396p1.html
    quote:
    Our Sadness Grows
    We bring you exclusive new details on the psychological-horror title.
    by Micah Seff
    July 27, 2006 - Poland-based Nibris recently sent some exclusive information our way regarding their highly-anticipated yet highly-mysterious Wii title, Sadness. Fans holding their breath for any new in-game shots might as well pass out now; Nibris has said that they will not publish any screens without the direct approval of their publisher. Just who exactly that publisher is remains a mystery at this time. The only comment we could get out of Nibris relating to this issue is that the publisher is neither Atlus nor Majesco (two companies heavily rumored to be publishing the game).

    Nibris also is not going to provide any closer information on the game's scenario at this time: "Sadness is a novelty on the video games market. Both the story and the presentation of the game is going to be a surprise for a player," claims Adam Artur Antolski, one of the game's scriptwriters, "You must forgive us the fact that we present such scarce information about Sadness, but we hope that once you play it you will understand our circumspection. We do not want to spoil the fun."

    One of the game's many Slavic legend-inspired enemies

    Nevertheless, despite withholding specific details about the game, Nibris has given us a whole lot to think about regarding their Wii-exclusive horror title. The information presented thus far has given us but a small taste of a title which could fill a wholly unique niche in the Wii's software lineup. The game is not only much more adult-oriented in content than what we have come to expect from titles exclusive to Nintendo consoles, but it is also stylistically distinct from any other video game on the market at the moment. We must remind readers of the key selling point to Sadness's graphical presentation: the game will be shown entirely in black and white. For Sadness, Nibris is trying to create a haunting atmosphere of Victorian-era horror. In order to better increase the photorealism of the in-game environments Nibris opted for this graphical technique. If this pans out, the game could end up being visually distinct from anything else out there.

    Due to the scale of the project, Nibris has invited some recognized development teams to join in on the production of the game. Frontline Studios -- a 30-person team with experience developing for Nintendo platforms -- will be responsible for the programming of the game. 3D graphics specialists, Digital Amigos, will be saddled with the creation of the visual side of the game. A demo reel showcasing the recent 3D graphic work of Digital Amigos can be found here. Additionally many outside consultants including psychologists and horror authors were brought in to aid with the development of the title.

    Finally, Nibris supplied us with one more telling detail about the game: Sadness will not have any in-game menu system or HUD. Unlike pretty much every other game on the market, Nibris is attempting to amplify the horrific aspects of their game by making the world as realistic and immersive as possible. This also corresponds to the in-game usage of the Wiimote. "We are aiming at completely intuitive behaviour of the player - just as in life. Every choice a player makes is essential - if you experience traumatic events in your life, they are with you all the time. This will be the same in Sadness. We want the player to feel that he is participating in events, not merely playing a game," says Piotr Bielatowicz, game designer. The Wiimote is going to be a key element in elaborating on this gameplay goal: operations using the Wiimote will be completely intuitive. If there is an item in the environment, such as an umbrella, the player need only reach out with the Wiimote and grab that item. The player can then manipulate that item realistically through motioning with the controller. This should provide players with a whole new level of involvement in the actions of the game's characters. As a further effort to heighten the realism of the game, Nibris has said that they will be employing a save system that will be completely invisible to the player.

    Despite the fact that the game remains largely as mysterious as ever, we can't help but feel our excitement growing for Sadness. The Wiimote has offered players an ever-expanding means by which we can interact with in-game environments, but thus far the games announced for the system have not exactly taken advantage of this to its fullest potential. Sadness looks to be one of the first Wii games that fully utilizes the Wiimote in order to really make the player feel the game. Every action in the game will be performed completely intuitively and naturally, making the horrific scenario all the more immersive.

    No matter how excited for the title we are at this point, we are going to have to try to contain ourselves. Nibris has said that Sadness will not launch sooner than Q4 2007.
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
      vrijdag 28 juli 2006 @ 07:44:06 #88
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_40260728
    Art van Rayman is heel goed ja, jammer dat ik Rayman voor de rest geen reet aan vind.

    Nouja de spellen zijn op zich wel goed, maar Rayman ziet eruit als een achtjarige padvinder. En goed, ik heb ook op de padvinderij gezeten toen ik acht was, maar daar houd elke inleving in het karakter ook wel bij op. En die handen zijn op zich leuk, maar toch gejat van Pop n Twinbee.

    [ Bericht 63% gewijzigd door speknek op 28-07-2006 08:11:22 ]
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 28 juli 2006 @ 09:17:12 #89
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40261682
    Dus rayman word een soort single player story driven minigame-game... Jammer
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      vrijdag 28 juli 2006 @ 09:19:52 #90
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40261730
    een story driven minigame-game
    nieuwe ondertitel:
    Rayman : Raving Rabits: An Untold Story drivin Minigame-game
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40262370
    quote:
    Op vrijdag 28 juli 2006 09:17 schreef BMH het volgende:
    Dus rayman word een soort single player story driven minigame-game... Jammer
    Minigames
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_40263276
    Welke pre-Cube games zijn available bij launch eigenlijk? Zijn hier al uitspraken over gedaan?
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
    pi_40263421
    Waar staat dat het minigames zijn?
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      vrijdag 28 juli 2006 @ 10:42:26 #94
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40263561
    quote:
    Op vrijdag 28 juli 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
    Waar staat dat het minigames zijn?
    quote:
    Rayman will need to take part in more than 70 contests and entertain the bunnies. For instance, the character may need to run races on animals, fight in the arena, dance, or even engage in first-person-style plunger-shooting challenges.
    Dat is niet een standaard opzet voor een platformer
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      vrijdag 28 juli 2006 @ 11:10:10 #95
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_40264293
    het kan zijn net als die puzzel games dat er daarnaast ook gewoon een goed verhaal zit wat dus uit komt op een soort van platformer.
    Ach we zien wel
    Tis nog lang laatste launch datum is nu oktober 2007 productieproblemen schijnt....
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_40264440
    quote:
    Op vrijdag 28 juli 2006 11:10 schreef depax het volgende:
    het kan zijn net als die puzzel games dat er daarnaast ook gewoon een goed verhaal zit wat dus uit komt op een soort van platformer.
    Ach we zien wel
    Tis nog lang laatste launch datum is nu oktober 2007 productieproblemen schijnt....
    mja...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 28 juli 2006 @ 11:17:32 #97
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_40264511
    Oktober 2007 wegens productie problemen? Waar hebben we het nu over?
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      vrijdag 28 juli 2006 @ 11:19:14 #98
    48441 Bat
    Ellooha!
    pi_40264560
    quote:
    Op vrijdag 28 juli 2006 11:10 schreef depax het volgende:
    het kan zijn net als die puzzel games dat er daarnaast ook gewoon een goed verhaal zit wat dus uit komt op een soort van platformer.
    Ach we zien wel
    Tis nog lang laatste launch datum is nu oktober 2007 productieproblemen schijnt....
    depax
    sigh
      vrijdag 28 juli 2006 @ 11:19:20 #99
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_40264564
    quote:
    Op vrijdag 28 juli 2006 11:10 schreef depax het volgende:
    het kan zijn net als die puzzel games dat er daarnaast ook gewoon een goed verhaal zit wat dus uit komt op een soort van platformer.
    Ach we zien wel
    Tis nog lang laatste launch datum is nu oktober 2007 productieproblemen schijnt....
    mag ik je 1 advies geven? Interpunctie, leest iets makkelijker

    ik moest die laatste zin 5 keer lezen voordat ik hem begreep
    The line is a dot to you!
    pi_40264586
    quote:
    Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef kepler het volgende:

    [..]

    mag ik je 1 advies geven? Interpunctie, leest iets makkelijker

    ik moest die laatste zin 5 keer lezen voordat ik hem begreep
    Wil je hem uitleggen dan
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')