Ik ook alleen in denk dat nintendo de veilige weg inslaat en toch regio gaat gebruiken voor games. (tevens look nintendo europe niet te veel inkomsten mis)quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:58 schreef remcheese het volgende:
[..]
Dat pal/ntsc hoeft geen probleem meer te zijn voor de meeste tv's van nu, (en tv's tot een jaar of 6 geleden) ik persoonlijk zou toch wel erg blij zijn als mijn nl wii, gewoon japanse games zou slikken
Ik hoop in dat geval wel dat de FreeLoader weer gaat werken, anders doen de helft van m'n spellen het niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:
Ik ook alleen in denk dat nintendo de veilige weg inslaat en toch regio gaat gebruiken voor games. (tevens look nintendo europe niet te veel inkomsten mis)
... en weer verder
Maden en Rayman in iedergevalquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:09 schreef alex4allofyou het volgende:
We hebben het vaak gehad over titels die je moet hebben op de Wii, maar welke titels gaan jullie ZEKER niet halen die speelbaar waren op de E3?
Ik start af met Madden![]()
Het rare is dat ik die eenvoudige games helemaal geweldig vind. Gewoon makkelijk in te komen, ideaal voor korte sessies en toch fun.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:39 schreef BMH het volgende:
Ik heb zin om teleurgesteld te worden met lamme gimmick games & veel te veel kleine minigames! Wii!
Ik wou dat ie in de winkel lagquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wou dat de launcdetails bekend gemaakt werden
Ja, maar ik denk dat het belangrijk is om te weten hoeveel van die kosten te maken heeft met eenmalige orientatiekosten en hoeveel de overige next gen titels kosten op andere consoles.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
Red Steel kost Ubisoft 10 miljoen euro om te maken
Best prijzig
Je moet wat, als je eerst al een systemseller wil maken, en het dan zo lauw wordt ontvangenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
Red Steel kost Ubisoft 10 miljoen euro om te maken
Best prijzig
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
Red Steel kost Ubisoft 10 miljoen euro om te maken
Best prijzig
http://www.gamer.nl/doc/33700quote:Als je het bovendien afzet tegen de kosten voor het ontwikkelen van een PS3 of Xbox 360-game, dan valt die 10 miljoen behoorlijk in het niet. De initiële kosten voor een PS3 game zouden op z'n minst zo'n 15 miljoen euro bedragen en dan moet er nog aan de productie zelf begonnen worden, wat veruit het duurste onderdeel is.
http://arstechnica.com/ar(...)/crossplatform.ars/2quote:In 2004, Microsoft released Halo 2. Over 190 people are listed in its credits, and the game took three years to complete with a total development cost of over US$40 million. The game did record sales in its first month, and has currently sold over 8 million copies at US$50 a crack.
http://wii.ign.com/articles/720/720991p1.htmlquote:You're right that the region-free approach has proved to be a successful and attractive feature for Nintendo Wi-Fi Connection on Nintendo DS -- we have even blown the doors off our own anticipated numbers! Cost, ease-of-use and player privacy are the three things that were a focus for us with Nintendo Wi-Fi Connection. Those priorities also will apply to the Wii system.
vooral de prijsquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wou dat de launcdetails bekend gemaakt werden
Ik wil gewoon alles weten! Plus dat morgen lanched natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
vooral de prijs
en Madden lijkt me dan wel weer interessant, vooral omdat je de controller goed kunt gebruiken. Zelf bepalen waar je de bal heen gooit
Altijdquote:
Dit had ik al gepost in het vorige topicquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:23 schreef Xrenity het volgende:
Wii regiovrij?
[..]
http://wii.ign.com/articles/720/720991p1.html
Goed gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:52 schreef depax het volgende:
[..]
Dit had ik al gepost in het vorige topic
Nog niets bevestigd he, don't get your hopes upquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:11 schreef Sjotime het volgende:
Regio vrijNet als de PS3.... eindelijk zeg
ze leren het.
Nee maar het zegt wel een hoop.... ze zijn er goed over aan het nadenken !quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nog niets bevestigd he, don't get your hopes up
Gaan we dan de 99a, 99b etc toer op?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Als we klaar zijn met topic 99 dan gaan we onoficieel verder met de reeks tot de Wii uit is (topic 100).
Bijvoorbeeld. Of gewoon Wii [onoficieel] i.p.v. Wii [topicnummer]quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gaan we dan de 99a, 99b etc toer op?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Als we klaar zijn met topic 99 dan gaan we onoficieel verder met de reeks tot de Wii uit is (topic 100).
Wie weet ... ik hoop het welquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee maar het zegt wel een hoop.... ze zijn er goed over aan het nadenken !
Dat je niets hebt met CoM kan ik begrijpen (de Japanse recensies waren niet super positief (wat je natuurlijk wel verwacht van een S-E game)..quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:24 schreef speknek het volgende:
Hoe kun je nou niets met Children of Mana of Yoshi's Island 2 hebben.. Maar goed, dat nieuwsbericht.. Ik zie er nog helemaal niets in.
2 Oktober zou ik vreemd vinden trouwens, hij begint pas bij 7 oktober..
- nog niet bekend (iig onder de 250 dollar)quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef kippiej het volgende:
tvp.
En aangezien ik voor het eerst in dit topic reageer, en geen zin heb om alle 96 andere topics te lezen, dus nog even een paar vragen
Hoeveel gaat de wii ongeveer kosten?
Hoeveel gaan de nieuwe wii spellen kosten?
Kon je oude spellen tegen betaling downloadenhoe werkt dat dan?
Deze console lijkt mij echt moddervette shit, als ik de site mag geloven!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef kippiej het volgende:
tvp.
En aangezien ik voor het eerst in dit topic reageer, en geen zin heb om alle 96 andere topics te lezen, dus nog even een paar vragen
Hoeveel gaat de wii ongeveer kosten? waarschijnlijk rond de 200 euro, nog niet bevestigd
Hoeveel gaan de nieuwe wii spellen kosten? 49 dollar
Kon je oude spellen tegen betaling downloadenhoe werkt dat dan? Ja, je kunt ze downloaden via de virtual console service, en dan komen ze op je SD kaartje terrecht
Deze console lijkt mij echt moddervette shit, als ik de site mag geloven!
KLOPT!![]()
1 Prijs onder de 250 misschien 200quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:01 schreef kippiej het volgende:
tvp.
En aangezien ik voor het eerst in dit topic reageer, en geen zin heb om alle 96 andere topics te lezen, dus nog even een paar vragen
Hoeveel gaat de wii ongeveer kosten?
Hoeveel gaan de nieuwe wii spellen kosten?
Kon je oude spellen tegen betaling downloadenhoe werkt dat dan?
Deze console lijkt mij echt moddervette shit, als ik de site mag geloven!
MS weten we alquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef kepler het volgende:
50 dollar voor de spellen zou een mooie prijsbreker zijn
misschien dat MS en Sony dan ook iets gaan zakken, goed voor de gehele games-industrie denk ik
ik bedoel in reactie op die 50 dollar van Nintendo (als dat waar is). Ik denk zelf dat de prijs van de Wii-games gewoon lekker rond de 60 dollar blijft liggen, prima prijs voor een goede game al zeg ik zelfquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
MS weten we al
en PS3 worden rond de 80 euro (was laatst op het nieuws
Idd want dan kan PS3 het wel shaken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
ik bedoel in reactie op die 50 dollar van Nintendo (als dat waar is). Ik denk zelf dat de prijs van de Wii-games gewoon lekker rond de 60 dollar blijft liggen, prima prijs voor een goede game al zeg ik zelf
en no way dat de prijs van de PS3-games 80 euro gaat worden![]()
Meeste games zijn $50 in Amerika. 50 euro zou iig wel een prijsbreker zijn voor EU begrippenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:03 schreef kepler het volgende:
50 dollar voor de spellen zou een mooie prijsbreker zijn
misschien dat MS en Sony dan ook iets gaan zakken, goed voor de gehele games-industrie denk ik
jah dat bedoel ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Meeste games zijn $50 in Amerika. 50 euro zou iig wel een prijsbreker zijn voor EU begrippen
De prijs van Wii/xbox360/ps3 games zullen allemaal gewoon rond de 60 euro liggen. Dat is de normale prijs van nieuwe spellen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
MS weten we al
en PS3 worden rond de 80 euro (was laatst op het nieuws
Ik verwacht dat Nintendo games als Wii sports voor +- 30euro zal verkopen en games als Zelda & Mario voor de normale 55 euro. Ik denk niet dat de prijs van een Nintendo game de volgende generatie omhoog gaat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
De prijs van Wii/xbox360/ps3 games zullen allemaal gewoon rond de 60 euro liggen. Dat is de normale prijs van nieuwe spellen.
Als de wii echt volledige regio vrij is dan koop ik alleen maar games in de statesquote:
¤55 is toch rond de ¤60quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Nintendo games als Wii sports voor +- 30euro zal verkopen en games als Zelda & Mario voor de normale 55 euro. Ik denk niet dat de prijs van een Nintendo game de volgende generatie omhoog gaat.
Bij mij speelt prijs vooral een factor in het aantal games dat ik koop.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Persoonlijk interesseert het me vrij weinig hoe duur games zijn, ik koop ze toch wel, 50, 60, 70. Boeiend
Importeren doe ik ook vooral omdat ik ze dan gewoonweg eerder heb.
Daar ben ik het wel mee eens natuurlijk. Dat wat de game biedt moet wel in verhouding staan met de prijs. En natuurlijk heb ik het liefst games van 30 per stuk, maar voor (bijv) Zelda en Final Fantasy games zou ik zo 70 overhebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Bij mij speelt prijs vooral een factor in het aantal games dat ik koop.
Dus zeker wél belangrijk; je kan geen 70 euro vragen voor een game als Excite Truck. Daar heb ik maximaal 40-50 euro voor over.
Preciesquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens natuurlijk. Dat wat de game biedt moet wel in verhouding staan met de prijs. En natuurlijk heb ik het liefst games van 30 per stuk, maar voor (bijv) Zelda en Final Fantasy games zou ik zo 70 overhebben
waarom zijn de spellen van de GBA dan standaard duurder dan die van de NDS?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
¤55 is toch rond de ¤60
Die prijzen zijn al zo zolang als ik me kan herinneren. De prijzen voor de spellen zullen bij alle console ongeveer gelijk zijn.
Misschien is de GBA cartridge duurder om te maken dan die van de NDS en is daarom dit prijs verschilquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
waarom zijn de spellen van de GBA dan standaard duurder dan die van de NDS?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien is de GBA cartridge duurder om te maken dan die van de NDS en is daarom dit prijs verschil
Nou precies,quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:44 schreef Megalomaniac het volgende:
Waarom zijn die oude mario Advance titels nog zo duur. Ze stammen uit 2002/2003...belachelijk.
Maar het kost veel meer om een GC game te maken dan een DS/GBA (ontwikkelings kosten)quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]zou kunnen idd....
maar zo'n dvd-rommetje kost geen kloten om te maken... dus zou je zeggen dat de Wii ook goedkoper zou kunnen...
ik nam altijd aan dat nintendo deze generatie daar ook op zou richten, net zoals de DS
De trailer is nog steeds zo nep als tijdens de E3.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:18 schreef depax het volgende:
komt langzaam weer meer nieuws idd.
Nog meer developers die voor nintendo (DS/Wii) gaan werken
Kan niet wachten
En red steel ziet er veel beter uit.
Ook de trailer is opgepoetst btw die kan je zien op de site.
http://redsteelgame.uk.ubi.com
quote:It appears that the number of words in each sentence is significant. There are 19 in the first sentence and 26 in the second sentence. 2006 is the given key, so as 26 becomes 2006 then 19 becomes 1009. This gives us 10/09/2006 as the release date.
At least, this is my take on it.
Toby
Het is een launch game.. Launchgames zijn vaak gerusht (tenzij ze geport zijn van een vorige generatie (gecancelt voor die console)), en ze verkopen zowiezo goed. Als 1 miljoen mensen in de eerste maand een nieuwe console kopen, en er zijn 8 games om van te kiezen, dan kun je er al vanuit gaan dat je een 100.000+ seller hebt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:47 schreef depax het volgende:
ik denk niet dat ubi het kan permiteren om dit te laten floppen zou niet goed zijn voor hun ( ubi is echt niet zo kapitaal krachtig als ze willen doen denken ) vooral in de pc zone gaat het niet goed door early pre released warez versies.( overigens geldt dit ook voor de console versies)
Je vergeet dat ubi soft het niet kan permiteren tegenover nintendo ( en fans) om een launch game the laten zuigen dan krijgen ze toch zwaar problemen. ( ook van de fans die laten ubi links liggen bij de volgende games)quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een launch game.. Launchgames zijn vaak gerusht (tenzij ze geport zijn van een vorige generatie (gecancelt voor die console)), en ze verkopen zowiezo goed. Als 1 miljoen mensen in de eerste maand een nieuwe console kopen, en er zijn 8 games om van te kiezen, dan kun je er al vanuit gaan dat je een 100.000+ seller hebt.
The Sum of All Fears is van Ubisoft. puntquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:05 schreef depax het volgende:
[..]
Je vergeet dat ubi soft het niet kan permiteren tegenover nintendo ( en fans) om een launch game the laten zuigen dan krijgen ze toch zwaar problemen. ( ook van de fans die laten ubi links liggen bij de volgende games)
Nah ik zie het wel goed komen ( gezien de veel informatie en die ign blog die ze hebben willen ze ook echt)
Deze pic vind ik toch wel zo funny ga er mijn desktop van maken denk ikquote:Rayman Raving Rabbids
Ubisoft shows what Wii can do. Gorgeous new screenshots complement a wealth of new details about the ambitious new generation action-platformer.
by Matt Casamassina
July 27, 2006 - Nintendo fans still wondering if the company's upcoming Wii console will be kind to action-platformers can likely put their fears to rest. Not only does Super Mario Galaxy look to be one of the hottest entries into the Big N's lucrative franchise yet, but publishing giant Ubisoft is planning what could very well be the most ambitious Rayman game ever conceived - and it's coming to Nintendo's new system. Actually, that's something of an understatement. Rayman Raving Rabbids, which is developed by Michel Ancel and team (the same folks behind not only Rayman 2, but the cult hit Beyond Good & Evil and more recently, King Kong), is being designed first and foremost for Wii, which is the lead platform; the other versions for current and next generation consoles are ports.
Why start with the Wii version and go from there? According to a recent Nintendo Power interview with Ancel, it's because he was so impressed with Nintendo's innovative new controller. He reportedly tested the device out and was simply blown away. Ancel said to the magazine: "We believe in the Wii and building gameplay around the controller." With this in mind, the team set out to revolutionize the Rayman franchise - not simply with flashier graphics, which incidentally Raving Rabbids does sport - but with a control scheme so radically different and enhanced that players would not want to leave Rayman's world. A lofty goal, yes, but Ancel is no game design amateur.
Ubisoft jumped headfirst into Rayman Raving Rabbids immediately after work was completed on King Kong. Ancel amassed a large team and began the process of recreating the Rayman universe for a new generation of gamers. Of course, the core of this new title is an advanced and fundamentally new control configuration, which is made possible by the motion-sensitive functionality of the Wii-mote. But the team needed a new Rayman adversary to which a storyline could cling, and so it banged its collective head and came up with… evil bunnies?
If you're scratching your head, you're probably not alone. One doesn't often conjure images of bunnies when they think of evil nemeses. However, Rayman's foes are no ordinary evil bunnies. The crazed critters have lived their lives underground for years, all the while planning an attack on the world above, and they're deadly in numbers. As Raving Rabbids begins, the war has started and Rayman himself has become a prisoner of the enemy. Luckily for the limbless hero, the bunnies have no idea who he is, or that he is capable of single-handedly mounting a rebellion. Ancel revealed that the setup is inspired by the movie Gladiator, and that eventually Rayman himself will grow in popularity, challenging the leadership of the Rabbids' grotesque emperor. To do this, Rayman will need to take part in more than 70 contests and entertain the bunnies. For instance, the character may need to run races on animals, fight in the arena, dance, or even engage in first-person-style plunger-shooting challenges.
Popularity seems to be a key goal in Raving Rabbids. As the character becomes more recognized by the (admittedly) insane community of bunnies, he is able to unlock items and customize his jail cell. According to Ubisoft, players can deck out the cell and give it a unique style. "Go punk, pop, rock or hip hop and use your funky dance moves to outwit the bunnies," the studio states in an official release about the game.
Ubi has really capitalized on the potential of the Wii-mote. In one challenge, the character must steer a warthog through a race and to do so players turn the controller on their side and simply turn left and right, gesturing forward to pick up speed. This design is very similar to the setup in Excite Truck for Wii, by comparison. Rayman can swing chained cows around. To execute this bizarre move, players simply hold down the B trigger and swing the remote around, increasing momentum; when the B trigger is depressed, the cows take a ride. And in another entirely different mode, the action switches to a first-person view and the Wii-mote becomes a reticule aim, to which Rayman can fire plungers. Hordes of evil bunnies fill his screen, so it won't be difficult to find something to shoot at.
Rayman Raving Rabbids will also boast an offline four-player multiplayer mode in which gamers can take part in various trials, presumably against each other. As for compatibility with Nintendo's WiiConnect24 service, the chances are not likely, mostly because Ubisoft is still waiting for the specifics of the network from Nintendo.
The new screens featured in today's article are representative of the Wii version, which is the farthest along. Although Nintendo's console is not as powerful as Xbox 360 or PlayStation 3, it does have an edge over the current generation, and Ancel believes that Ubisoft will be able to deliver a beautiful experience. "We did a lot of good looking games on this generation of graphics processors," he explained to Nintendo Power. "The Wii hardware is more powerful than those, so that's good enough for us." The team is concentrating less on polygonal benchmarks and putting its artistic foot forward for Raving Rabbids, and the in-game shots really do speak for themselves.
Rayman Raving Rabbids is a Wii launch game and a project that every platformer fan should already have placed at the top of their must-have list. IGN Wii will keep readers updated as the game advances, but in the meantime feel free to click over to our media section for updated screenshots and some new artwork.
quote:Our Sadness Grows
We bring you exclusive new details on the psychological-horror title.
by Micah Seff
July 27, 2006 - Poland-based Nibris recently sent some exclusive information our way regarding their highly-anticipated yet highly-mysterious Wii title, Sadness. Fans holding their breath for any new in-game shots might as well pass out now; Nibris has said that they will not publish any screens without the direct approval of their publisher. Just who exactly that publisher is remains a mystery at this time. The only comment we could get out of Nibris relating to this issue is that the publisher is neither Atlus nor Majesco (two companies heavily rumored to be publishing the game).
Nibris also is not going to provide any closer information on the game's scenario at this time: "Sadness is a novelty on the video games market. Both the story and the presentation of the game is going to be a surprise for a player," claims Adam Artur Antolski, one of the game's scriptwriters, "You must forgive us the fact that we present such scarce information about Sadness, but we hope that once you play it you will understand our circumspection. We do not want to spoil the fun."
One of the game's many Slavic legend-inspired enemies
Nevertheless, despite withholding specific details about the game, Nibris has given us a whole lot to think about regarding their Wii-exclusive horror title. The information presented thus far has given us but a small taste of a title which could fill a wholly unique niche in the Wii's software lineup. The game is not only much more adult-oriented in content than what we have come to expect from titles exclusive to Nintendo consoles, but it is also stylistically distinct from any other video game on the market at the moment. We must remind readers of the key selling point to Sadness's graphical presentation: the game will be shown entirely in black and white. For Sadness, Nibris is trying to create a haunting atmosphere of Victorian-era horror. In order to better increase the photorealism of the in-game environments Nibris opted for this graphical technique. If this pans out, the game could end up being visually distinct from anything else out there.
Due to the scale of the project, Nibris has invited some recognized development teams to join in on the production of the game. Frontline Studios -- a 30-person team with experience developing for Nintendo platforms -- will be responsible for the programming of the game. 3D graphics specialists, Digital Amigos, will be saddled with the creation of the visual side of the game. A demo reel showcasing the recent 3D graphic work of Digital Amigos can be found here. Additionally many outside consultants including psychologists and horror authors were brought in to aid with the development of the title.
Finally, Nibris supplied us with one more telling detail about the game: Sadness will not have any in-game menu system or HUD. Unlike pretty much every other game on the market, Nibris is attempting to amplify the horrific aspects of their game by making the world as realistic and immersive as possible. This also corresponds to the in-game usage of the Wiimote. "We are aiming at completely intuitive behaviour of the player - just as in life. Every choice a player makes is essential - if you experience traumatic events in your life, they are with you all the time. This will be the same in Sadness. We want the player to feel that he is participating in events, not merely playing a game," says Piotr Bielatowicz, game designer. The Wiimote is going to be a key element in elaborating on this gameplay goal: operations using the Wiimote will be completely intuitive. If there is an item in the environment, such as an umbrella, the player need only reach out with the Wiimote and grab that item. The player can then manipulate that item realistically through motioning with the controller. This should provide players with a whole new level of involvement in the actions of the game's characters. As a further effort to heighten the realism of the game, Nibris has said that they will be employing a save system that will be completely invisible to the player.
Despite the fact that the game remains largely as mysterious as ever, we can't help but feel our excitement growing for Sadness. The Wiimote has offered players an ever-expanding means by which we can interact with in-game environments, but thus far the games announced for the system have not exactly taken advantage of this to its fullest potential. Sadness looks to be one of the first Wii games that fully utilizes the Wiimote in order to really make the player feel the game. Every action in the game will be performed completely intuitively and naturally, making the horrific scenario all the more immersive.
No matter how excited for the title we are at this point, we are going to have to try to contain ourselves. Nibris has said that Sadness will not launch sooner than Q4 2007.
Minigamesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:17 schreef BMH het volgende:
Dus rayman word een soort single player story driven minigame-game... Jammer
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
Waar staat dat het minigames zijn?
Dat is niet een standaard opzet voor een platformerquote:Rayman will need to take part in more than 70 contests and entertain the bunnies. For instance, the character may need to run races on animals, fight in the arena, dance, or even engage in first-person-style plunger-shooting challenges.
mja...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:10 schreef depax het volgende:
het kan zijn net als die puzzel games dat er daarnaast ook gewoon een goed verhaal zit wat dus uit komt op een soort van platformer.
Ach we zien wel
Tis nog lang laatste launch datum is nu oktober 2007 productieproblemen schijnt....
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:10 schreef depax het volgende:
het kan zijn net als die puzzel games dat er daarnaast ook gewoon een goed verhaal zit wat dus uit komt op een soort van platformer.
Ach we zien wel
Tis nog lang laatste launch datum is nu oktober 2007 productieproblemen schijnt....
mag ik je 1 advies geven? Interpunctie, leest iets makkelijkerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:10 schreef depax het volgende:
het kan zijn net als die puzzel games dat er daarnaast ook gewoon een goed verhaal zit wat dus uit komt op een soort van platformer.
Ach we zien wel
Tis nog lang laatste launch datum is nu oktober 2007 productieproblemen schijnt....
Wil je hem uitleggen danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
[..]
mag ik je 1 advies geven? Interpunctie, leest iets makkelijker
ik moest die laatste zin 5 keer lezen voordat ik hem begreep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |