quote:Maandag tot en met vrijdag, rond 23.00 uur, Ned. 2.
We beginnen met de rest van serie 8, gevolgd door de gehele serie 9.
De nieuwe serie van ER krijgt in het nieuwe televisieseizoen een vaste tijd en plaats. Waarschijnlijk donderdagavond rond 22.00 uur via Ned. 1.
volgens mij hebben we tot en met seizoen 10 gezien in nederland.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn de laatste seizoenen uberhaupt nog uitgezonden hier?
vind dat één van de mooist ER afleveringenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zat toevallig vanavond weer eens te kijken, en het was wel triest want mark zijn tumor was weer terug gekomen...
zo nu en dan zie ik wel eens een aflevering, geen vaste kijker, maar vind het altijd wel leuk
lees de op even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef Evertjan het volgende:
en wordt het in het nieuwe seizoen nog een vaste plek gemaakt voor ER bij de AVRO of gan ze het weer verplaatsen en verschuiven?
Welke bedoel je dan? Die van Nederland 2 of Net 5?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Spannende afleveringen morgen en maandag...
31-07-2006 (H) Aflevering 21: On the Beachquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:10 schreef Nuna het volgende:
[..]
Welke bedoel je dan? Die van Nederland 2 of Net 5?
Deze afleveringen worden dus op Ned 2 uitgezonden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
31-07-2006 (H) Aflevering 21: On the Beach
28-07-2006 (H) Aflevering 20: The Letter
Had nooit die hele aflevering gezien, zag iedere keer alleen die aflevering hierna met de terugblik dus vroeg me altijd af wat er nou precies gebeurd was. En dat stukje met die kindjes die hun ouders kwijtraakten was echt te zieligquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaag was voor de zoveelste keer de aflevering waarin Lucy en Carter worden neergestoken op Net 5, dat vind ik nog steeds een van de indrukwekkendste verhaal-lijnen
Ja, ik had echt zoiets van:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaag was voor de zoveelste keer de aflevering waarin Lucy en Carter worden neergestoken op Net 5, dat vind ik nog steeds een van de indrukwekkendste verhaal-lijnen
Mee eens, met de geweldige Battleflag Pigeonhead op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Vanavond rond 23:00 uur is het weer te zienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef brando het volgende:
Eh... ok. Ik zie zojuist dat ER weer in de gids staat voor bij de Avro. Maar ik begrijp dat ze de hele week al bezig zijn? Is de Avro nou gewoon ergens halverwege seizoen 8 begonnen, begrijp ik dat goed?![]()
Nou ja, ondanks het feit dat ik alle afleveringen van alle seizoenen vier keer heb gezien, heb ik de bewuste Mark-aflevering(en) niet gezien.
Ha!
Eindelijk
zal je zien dat ik het vergeet...
Dan kijk je toch 1 net nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:13 schreef Evertjan het volgende:
ik vind het maar kut dat het op 2 netten wordt uitgezonden
Klopt.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Lucy was wel de lekkerste actrice die er ooit in ER gezeten heeft
Net5 --> seizoen 6quote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Zwaffel het volgende:
maar wat er vanaaf op tv komt,is toch een heel ander seizoen dan om 17:10 op net5?
Exodus is dat geloof ik? Vind ik ook geweldig. Het moment dat die gangen helemaal leeg zijn, en dan iedereen weer binnen komt stormen. En inderdaad: Kerry die onderuit gaat, en vervolgens niet meer weet wat er gebeurd is, en van een patient moet horen dat ze haar ontkleed hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:59 schreef Zeester het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 5 op dvd en mijn favoriete aflevering blijft toch die aflevering uit seizoen 4 dat er een enorme chemische ramp ontstaat, carry onderuit gaat en dan opeens Carter de leiding heeft.
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Tap tap tap
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef CherryLips het volgende:
nou, dat was weer brullen net. m'n wangen zijn helemaal nat
vanmiddag ook al die deprimerende aflevering. alsof ze het van tevoren zo gepland hebben dat die 2 afleveringen op 1 dag moesten.
trouwens, wanneer komt die aflevering datWas vanavond op Net5 de Lucy-aflevering? Ook "poe" en "heel mooi".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
ja dat was vandaagquote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef brando het volgende:
[..]
Was vanavond op Net5 de Lucy-aflevering? Ook "poe" en "heel mooi".
Ja. Twee van de meest indrukwekkende afleveringen op 1 dag.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef brando het volgende:
[..]
Was vanavond op Net5 de Lucy-aflevering? Ook "poe" en "heel mooi".
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef CherryLips het volgende:
trouwens, wanneer komt die aflevering datDat gebeurt in episode 1 van seizoen 9: Chaos Theory. Deze aflevering wordt 2 augustus, morgen dus, door de Avro uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
Eeuwig vijfentwintig
als je in as the world turns zit welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:36 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb de desbetreffende aflevering niet gezien en ga ook niet huilen als ik hem zie, maar Greene vond ik over het geheel gezien de meest sympathieke en beste personage uit ER. Zonder Greene is ER niet meer compleet. Maar zijn dood was onvermijdelijk. Zo'n hersentumor op zo'n gevaarlijke plaats, dat overleeft niemand.![]()
ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je in as the world turns zit wel
Bewijzen! Ik geloof niet dat iemand On The Beach kan kijken zonder tranen. Brok in de keel telt hierbij ook als tranenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:36 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb de desbetreffende aflevering niet gezien en ga ook niet huilen als ik hem zie, maar Greene vond ik over het geheel gezien de meest sympathieke en beste personage uit ER. Zonder Greene is ER niet meer compleet. Maar zijn dood was onvermijdelijk. Zo'n hersentumor op zo'n gevaarlijke plaats, dat overleeft niemand.![]()
Kijk maar bij mijn reaktie, 5 min. terug...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Nuna het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het gisteren met Carter en Lucy is afgelopen? Ik heb het helaas gemist, vergeten op te nemen.
Heb je misschien ietsje meer informatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Kijk maar bij mijn reaktie, 5 min. terug...![]()
Kerry Weaver vond ze, toen ze Carter nodig had voor een patiënt. Uiteraard direct brancards. Omdat iedereen aan het feestvieren was was er weinig personeel: Benton rende van de een naar de ander. Uiteraard kwam toen ook nog de ontsnapte Paul Sobrinki of hoe hij ook heette binnen, aangereden bij een autoongeluk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Nuna het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het gisteren met Carter en Lucy is afgelopen? Ik heb het helaas gemist, vergeten op te nemen.
oh leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat gebeurt in episode 1 van seizoen 9: Chaos Theory. Deze aflevering wordt 2 augustus, morgen dus, door de Avro uitgezonden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
22.51quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef CherryLips het volgende:
van seizoen 9 heb ik door dat geklooi met tijden destijds ook een paar afleveringen gemist, dus hopen dat ik er nu aan denk om ze te kijken. want ik heb de afgelopen 9 seizoenen 2 afleveringen mist, allebei seizoen 9
Das wel kansloosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de wekker in m'n telefoon gaat om kwart voor 11 af
Nog 20 minutenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das wel kansloos
ik kijk gewoon iedere 5 minuten op m'n horloge
Serie 1 t/m 6 zijn per seizoen als box verschenen. De andere seizoenen zijn in NL nog niet op DVD.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:39 schreef Dennis121 het volgende:
ER. Enige serie waarvan ik baal als ik hem mis.
Alle topics betreft ER (incl deze) niet doorgelezen, maar vroeg me af, ER is op DVD verschenen, maar ook in een complete DVD box? Dus alles?
Tevens TVP.
Heb jij ze? En zo ja, heb jij de versies waar de extra's op staan? En zo ja, waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:56 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Serie 1 t/m 6 zijn per seizoen als box verschenen. De andere seizoenen zijn in NL nog niet op DVD.
lang leve Youtube http://www.youtube.com/watch?v=b9R8RxftElAquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
ER eigenlijk nooit gevolgd, deze week eigenlijk een paar afleveringen gekeken en het is eigenlijk best een goede serieTot nu vind ik Weever en Romano de leukste characters, jammer alleen dat ik net die aflevering waar z'n arm eraf ging heb gemist.
Van serie 1 heb ik alleen de eerste 2 losse dvd's en mis ik dus de laatste (derde) nog. Deze zijn zonder extra's. (Weet iemand waar ze die nog los verkopen, ik zie overal alleen de boxsets nu?)quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:27 schreef brando het volgende:
[..]
Heb jij ze? En zo ja, heb jij de versies waar de extra's op staan? En zo ja, waar heb je die gekocht?![]()
Ssst, niet alles meteen verklappenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef Evertjan het volgende:
vanavond weer ER op Ned 2.Als het goed is vliegen er vanavond 3 zusters uit toch?
Klopt. Dit zijn de uitzenddata van seizoen 9 (een deel, de rest staat op de Avro site)quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef MissX het volgende:
aaarg vrijdag vergeten ER te kijken was het nou aflevering 9.03?
Het heeft met Weaver te maken, die in een TV-uitzending per ongeluk dezelfde spuit gebruikte om twee mensen te vaccineren tegen griep (vogelgriep?)quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef brando het volgende:
Hm.
Wat is er nou met die drie zusters gebeurd?
Enneh... hm.... ik begreep de grap met de cactus eerst even niet![]()
Er hing een kaartje aan met iets van "je kwartier is om"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:34 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Het heeft met Weaver te maken, die in een TV-uitzending per ongeluk dezelfde spuit gebruikte om twee mensen te vaccineren tegen griep (vogelgriep?)
Misschien van : deze cactus heeft naalden genoeg...?![]()
Same here!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef Noud_ het volgende:
Ik blijf de afleveringen met Abby en Carter de leukste vinden.
vanaf het nieuwe TV-seizoen dus zal wel rond september wezen. Ze gaan nu seizoen 9 herhalen iedere werkdag en beginnen dan met seizoen 10 iedere donderdag rond 2200 op Ned 1 En die John Stamos speelde toch maar in 2 afleveringen mee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wanneer komen de nieuwste afleveringen hier in NL? Nu op ned 2 is een oud seizoen, op Net 5 al helemaal
Ik wacht eigenlijk ook een beetje op het moment dat John Stamos de nieuwe dokter wordt...
Dus seizoen 10 is het nieuwste seizoen (voor NL in ieder geval)?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vanaf het nieuwe TV-seizoen dus zal wel rond september wezen. Ze gaan nu seizoen 9 herhalen iedere werkdag en beginnen dan met seizoen 10 iedere donderdag rond 2200 op Ned 1
volgens de AVRO site is seizoen 10 voor Nederland het nieuwe seizoen. En over Stamos weet ik het niet ik weet alleen dat hij in 2 afleveringen meespeelt maar of hij ook een vaste rol krijgt weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dus seizoen 10 is het nieuwste seizoen (voor NL in ieder geval)?
En is dat al met of zonder John Stamos? (kan ik ook opzoeken hoor, maar ben in een luie bui)
quote:Goran Visnjic named his own character after the writers were unable to develop an appropriately Croatian name. The character is named for Visnjic's nephew (Luka) and his best friend (Kovac).
quote:Doug Ross frequently hung his head low, appearing ashamed or thoughtful or privately amused, depending on the scene. This wasn't just an element of the character: George Clooney had taken to writing his lines on papers, sheets, and other props (especially that complicated medical terminology).
quote:Julianna Margulies (Carol Hathaway) originally read for the part of Dr Mark Greene's wife
quote:Dr. Carter's date of birth is 4 June 1970. Noah Wyle's in 4 June 1971
quote:The basketball hoop found outside the ambulance bay of the ER was actually George Clooney's idea. Apparently the actor likes to unwind in between takes by shooting some hoops. Because this, it was placed in an area of the Warner Brothers (Burbank, California) studio lot where it could be picked up by the camera. It quickly became a part of the series itself.
quote:Matthew Watkins, the child who plays Reese Benton, Peter's deaf son, is hearing impaired in real life
quote:Producers wanted the character of Carol, played by Julianna Margulies to switch from being a nurse to a doctor and even filmed episodes of her starting medical school. Margulies objected to the idea, saying that her character would be so proud of being a nurse she would never want to change, so the idea was dropped. Years later, the character of Abby, played by Maura Tierney did go from being a nurse to a doctor.
quote:Of all the major characters, only Sherry Stringfield and Sharif Atkins have never been shown as patients in the ER.
volgens de nieuwe veronica gids welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens de AVRO site is seizoen 10 voor Nederland het nieuwe seizoen. En over Stamos weet ik het niet ik weet alleen dat hij in 2 afleveringen meespeelt maar of hij ook een vaste rol krijgt weet ik niet.
De eerste paar weken ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef Evertjan het volgende:
en beginnen dan met seizoen 10 iedere donderdag rond 2200 op Ned 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Volgens mij niet? Ik ben de draad ook al volledig kwijt.. had me voorgenomen om niet meer te kijken maar ja..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, stomme vraag, maar hebben we nou wel of niet seizoen 10 al gezien hier in Ned?
Ik wil hem sowieso maar gaan kijken want ik snap er straks geen moer meer van.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:24 schreef Reese het volgende:
Nou, lang leve de search, ik heb er dus gewoon twintig minuten over gedaan om bovenstaande post te fabriekenquote:
15 minutes of fame is een gezegde in amerikaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:22 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Er hing een kaartje aan met iets van "je kwartier is om"
Misschien weet Romano van de kinderwens, dan is 't ook wel een leuke grap
meestal wordt dat gezegt, als je een blunder maakt bij een opname voor de tvquote:15 minutes of fame refers to a sudden state of celebrity that is believed unlikely to continue to contain fame long enough to affect the new celebrity's life.
Dat denk je toch niet zeker...?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:50 schreef danielluh het volgende:
die zag er idd wel pikant uit.
ben benieuwt of er nog wat gaat gebeuren tussen romano en corday.
weet niet, gister wilde romano toch wel wat meer van corday, alleen corday wilt nog nietquote:
Logisch, haar man is net overleden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:39 schreef danielluh het volgende:
[..]
weet niet, gister wilde romano toch wel wat meer van corday, alleen corday wilt nog niet
het nieuwe seizoen in amerika bedoel je? ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:22 schreef danielluh het volgende:
ik hoop dat er iemand zo slim is deze te capture en op usenet te zetten
Inderdaad. Een goede aanvulling.quote:
Topaflevering!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:13 schreef Rolex1 het volgende:
Weer mooie aflevering vandaag. Wat een contrast...een vreselijke donderpreek van Weaver en later mooie romantische scenes aan het water...Dit was zo'n beetje de beginscene en de eindscene!
Leuk he dames om Doug weer even te zien...?![]()
ja zeker echt wel,quote:
Nou ja, die 15 minuten slaan natuurlijk op Fifteen Minutes Of Fame, maar ik begreep die cactus niet helemaal...quote:[..]
Er hing een kaartje aan met iets van "je kwartier is om"
Misschien weet Romano van de kinderwens, dan is 't ook wel een leuke grap
Hm. Misschien wel!quote:Misschien van : deze cactus heeft naalden genoeg...?
ik heb hem wel voor je eventueel, volgens mij wonen wij in hetzelfde 'dorp'quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:35 schreef CherryLips het volgende:
argh, die aflevering van gisteren had ik dus destijds gemist geloof ik, en nu zat ik gister in de bios en toen schoot 't me ineens te binnen
moet er ook niet aan denken dat hij je even komt behandelen met die bibber handen van hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:38 schreef danielluh het volgende:
en nathan maakt zich niet zo heel erg gelieft bij zijn collega's![]()
vandaag zal wel de laatste aflevering zijn met nathan. zag dat ie maar in 4 afleveringen meespeelt op imdb
hahaha nee even een infuus aanleggen, ondertussen je hele arm opengekrabt of gepriktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken dat hij je even komt behandelen met die bibber handen van hem![]()
Damn. Gemist omdat ik vroeg uit bed moest vanmorgenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:51 schreef dvdfreak het volgende:
Leuke afl van vandaag .Kerry zwanger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Is het mss een idee dat we weer wat meer de spoilertags gaan gebruiken hier? Er zijn toch wel mensen die seizoen 9 nog niet gezien ehbben of het niet meer helemaal weten.
Het is niet dat we het voor de 10e keer over seizoen 6 hebben of zo.
Bijvoorbeeld overafleveringen die nu op TV zijn herhalingen dus eigelijk is niet nodig. Maar ik zal het wat meer in de gaten houden met wat ik schrijf hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij speelt Michael Scofield in Prison Break. In ER net speelde die Mike, van dat footballteam.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:17 schreef bravo het volgende:
en wie is dat?
Ga eens even je mond of anders je ogen uitspoelen! Niet knapquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die vind ik echt NIET knap zegwat een dikke kop
je moet ook erg goed opletten hoor, wil je goed kunnen zien dat hij dat isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:51 schreef bravo het volgende:
wat! ik heb net alle aflveringen van PB gezien, en ik herkende hem niet... schaam schaam
hier kan je het nog een keertje terug zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:32 schreef bloempjuh het volgende:
Maar hij is amper herkenbaar in beeld geweest!
Ik vind hem niet eens 'niet knap' maar ronduit lelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:50 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ga eens even je mond of anders je ogen uitspoelen! Niet knap![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Is het mss een idee dat we weer wat meer de spoilertags gaan gebruiken hier? Er zijn toch wel mensen die seizoen 9 nog niet gezien ehbben of het niet meer helemaal weten.
Het is niet dat we het voor de 10e keer over seizoen 6 hebben of zo.
Bijvoorbeeld overJa sorry hoor, maar die *spoiler* is nu toch uitgezonden? Ik vind dat dat er gewoon gepraat moet worden over de uitzendingen die nu op de Avro te zien zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net 5 kan nog wel jaren doorgaan met het herhalen van seizoen 1 tot en met halverwege seizoen 8, en er zullen dan altijd wel weer nieuwe kijkers bijkomen. Moeten we dan alvast ons mond maar houden over Lucy??! Omdat mensen die in seizoen 2 zitten geen idee hebben wie dat is?![]()
De uitzendingen in NL uitgezonden mogen bepraat worden, en misschien alleen even voorzichtigheid over de rest van het seizoen 9 en 10.
[ Bericht 2% gewijzigd door brando op 11-08-2006 19:59:49 ]Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
quote:John Stamos krijgt vaste rol in ER
(Novum/AP) - John Stamos heeft een vaste rol bemachtigd in ER. De 42-jarige acteur, die bekend werd als Jesse in de Amerikaanse serie Full House, speelde het afgelopen seizoen al een gastrol in de populaire ziekenhuisserie. In Amerika gaat de serie zijn dertiende seizoen in.
Nederlandse fans kunnen nog niet meteen van Stamos genieten. De Avro zendt dit najaar het elfde seizoen uit.
In ER staan de levens van het personeel in een ziekenhuis in Chicago centraal. Mede door thema's als euthanasie en homoseksualiteit werd de show meerdere malen bekroond met een Emmy, de belangrijkste Amerikaanse televisieprijs. Acteurs als George Clooney en Noah Wyle danken hun sterrenstatus aan rollen in ER.
niks mis met het idee, mischien is het beter ook om volgende keer bij een nieuw topic, spoiler waarschuwing te zetten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
En het kan niet zo zijn dat iemand zijn video zet en het op een later moment wil kijken?
Als straks seizoen 11 uitgezonden word is dat ook uitgezonden en toch is het de normaalste zaak van de wereld althans, dat was het ooit om spoilertags te gebruiken voor diegenen die het mss op een ander tijdstip kijken.
Maar het was alleen maar een voorstel. Never mind.
Zolang men iig maar niet nu al gaat vertellen wat er straks gaat gebeuren. Ondanks dat dat ook al uitgezonden geweest is...
bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:14 schreef Reese het volgende:
[..]
ik heb hem wel voor je eventueel, volgens mij wonen wij in hetzelfde 'dorp'![]()
Jup. Op 22 mei 2005 is de laatste aflevering van seizoen 10 uitgezonden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:16 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het echt niet kunnen om ruim een jaar (dat is het toch wel nu?) te stoppen met een serie.
quote:Vanaf 24 juli 2006 iedere werkdag: rest van serie 8, gevolgd door de gehele serie 9.
Maandag tot en met vrijdag, rond 23.00 uur, Ned. 2. De nieuwe serie van ER krijgt in het nieuwe televisieseizoen een vaste tijd en plaats. Waarschijnlijk donderdagavond rond 22.00 uur via Ned. 1.
Oh..dat is dan op zich wel jammer en ook een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:14 schreef Reese het volgende:
[..]
Jup. Op 22 mei 2005 is de laatste aflevering van seizoen 10 uitgezonden.
Voorlopig wordt eerst heel seizoen 9 herhaald. Het is mij niet duidelijk of seizoen 10 óók herhaald wordt. Wellicht mag dat nog niet eens, omdat het relatief kort geleden is uitgezonden.
Onderstaande staat op de site van de Avro. Volgens mij bedoelen ze met de 'nieuwe serie' seizoen 11. In dat geval dus geen herhalingen van seizoen 10.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh..dat is dan op zich wel jammer en ook een beetje vreemd.
Ik bel maandag wel even met ze. Het zijn mijn (indirecte) collegae
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Anders moet ik toch ook nog even op zoek naar een paar afleveringen uit seizoen 10. Ik ben echt alles kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga het anders wel nalezen in de episode recaps op de officiele site.
jouw schuld, jij hield me op in R&Pquote:
Aventura, heb je het nog nagevraagd?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik bel maandag wel even met ze. Het zijn mijn (indirecte) collegae
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbodmaar ik kende hem wel, volgens mij heb ik die van maandag gemist
*tijd al in foon zet*
Mijn aanbod van vrijdag geldt nog steeds, maar dan voor deze afleveringquote:
waarvan hij 20% al kwijt is aan de bankquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:42 schreef dvdfreak het volgende:
leuke afl,Kovac die geld van een patient aanneemt.Hij wordt steeds erger
Nee, ik geef toe dat ik ook niet altijd mijn ogen kan openhouden...vooral tegen het eind.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef Nuna het volgende:
Waarom zend Nederland 2 het altijd zo laat uitIk val altijd in slaap of vergeet het gewoon
Haha, nee hoor. Ik ben al sinds 9 uur opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Ben je nu net pas wakker geworden...?![]()
ik zet voor de zekerheid altijd de wekkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:21 schreef Nuna het volgende:
Waarom zend Nederland 2 het altijd zo laat uitIk val altijd in slaap of vergeet het gewoon
ja maar ik moet dan eerst gelijk lopen met Amerika.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef Chanty87 het volgende:
Hmm, niemand die ook tegelijk met Amerika loopt? Ik heb het wachten op de Avro allang opgegeven, we lopen verdomme bijna 13 seizoenen achter en die eindeloze herhalingen komen ook m'n strot uitGelukkig mag ik eind september weer een nieuwe aflevering bekijken
Seizoen 13 ja, afgelopen mei heb ik seizoen 12 afgekeken. M'n ouders zitten er nu midden in (heerlijk, die infrarood zendertjes die je pc-beeld naar je tv versturenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja maar ik moet dan eerst gelijk lopen met Amerika.Welk seizoen gaan ze dan mee beginnen in de VS. 13 ofzo?
Dat had ik ook, ik had bezoek, dus ik kon mn aandacht niet erbij houdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:45 schreef DrMarten het volgende:
Kijk je eindelijk weer eens, mis je de eerste 5 minuten waardoor je in zo'n aflevering een belangrijk deel mist
Op donderdag 31 augustus wordt de aflevering Kisangani uitgezonden. Oftewel de laatste aflevering van seizoen 9.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze dan door met de dagelijkse afleveringen to 7 september? Want dan krijgen ze seizoen 10 volgens mij niet helemaal herhaald denk ik?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef danielluh het volgende:
[..]
ik zet voor de zekerheid altijd de wekker
Heb je s 10 dan gemist vorig jaar?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef danielluh het volgende:
beetje raar dat ze 10 overslaan, zou dus nu moeten wachten tot ik eerst 10 heb gezien, die nergens wordt uitgezonden
nou kijk toch mooi 11 dan maar, haal 10 wel in als ik de dvd's ergens vandaan krijg
Ligt niet aan de Avro, maar aan de netcoördinator... De Avro heeft er al meerdere malen ruzie mee gehad omdat die ER zo verkracht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:26 schreef ImPrEzA het volgende:
Mén, dat is wel weer typische Avro-logica hoor!! Seizoen 9 herhalen, seizoen 10 maar even skippen en direct met S11 beginnen. Zucht...
jeps, ik werkte toen nogal op rare tijden, of heel erg vroeg dat ik al om 8 uur ging slapenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb je s 10 dan gemist vorig jaar?
ik neem aan dat de netcoördinator niet bepaald welk seizoen uitgezonden wordt, maar op welk moment er een programma uitgezonden kan worden. het is best mogelijk dat seizoen 10 nu uitzenden te duur was, of nog niet mocht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ligt niet aan de Avro, maar aan de netcoördinator... De Avro heeft er al meerdere malen ruzie mee gehad omdat die ER zo verkracht.
7 moet nog uitkomen ja..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:10 schreef danielluh het volgende:
wordt eens tijd dat ze die op DVD's gaan zetten, ze zitten pas op seizoen 7 met de dvd's
Dank je wel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:48 schreef Kang-He het volgende:
Malucci is ontslagen na een medische fout en Benton is naar een ander ziekenhuis gegaan zodat hij meer tijd zou hebben voor Reese. Dit was ook nodig om de rechtzaak om het voogdij van Reese te winnen.
te vroeg joh, weet je wat er nog mis kan gaan in anderhalf uur met mijn geheugenquote:
zal het om 22.15 weer doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
te vroeg joh, weet je wat er nog mis kan gaan in anderhalf uur met mijn geheugen![]()
Tot die tijd moet je een stukje kijken van die documentaire over mannen die vallen op vrouwen met een geamputeerd ledemaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:23 schreef danielluh het volgende:
duurt dat weer lang zeg, tot 22.50
apartquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Tot die tijd moet je een stukje kijken van die documentaire over mannen die vallen op vrouwen met een geamputeerd ledemaat.Op één van de commerciëlen! Begint nu...
Door alles wat hij mee heeft gemaakt in Kroatië. Hij verloor o.a. vrouw en kind tijdens de oorlog.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:19 schreef bloempjuh het volgende:
Want wat is er eigenlijk gebeurd dat Kovac zo verzuurd is geworden?
dan je, maar ik heb hem nu gezienquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:57 schreef Reese het volgende:
[..]
[..]
Mijn aanbod van vrijdag geldt nog steeds, maar dan voor deze aflevering
in het begin van zijn ER carriere vondt ik hem een hele symphatieke arts, was zelfs wel beetje gek op hemquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Door alles wat hij mee heeft gemaakt in Kroatië. Hij verloor o.a. vrouw en kind tijdens de oorlog.
Dat bedoelde ik ja!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:02 schreef danielluh het volgende:
[..]
in het begin van zijn ER carriere vondt ik hem een hele symphatieke arts, was zelfs wel beetje gek op hem![]()
er zal toch ergens wel wat gebeurt moeten zijn dat ie ineens bij iedereen dwars gaat liggen
kan ik mooi BB stream kijkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:32 schreef Evertjan het volgende:
vanavond word ER lekker laat uitgezonden. Ik denk ik zag het alvast
ik dacht echt dat ie zou springen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Carter opgelicht, briljant bedacht, had ik niet zien aankomen.
Laatste stuk was ook wel mooi, met Romano op het dak en Clocks van Coldplay eronder, op het moment dat er een heli over komt vliegen. En die gozer die die broer van Pratt speelt verdient een pluimAlleen dat gedoe rond Eric ben ik een beetje beu.
Ik lees het te laat! Wil net lekker van mijn recorder af ER gaan kijken (neemt elke dag van 22.45-0.00 op), niets!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:32 schreef Evertjan het volgende:
vanavond word ER lekker laat uitgezonden. Ik denk ik zag het alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |