dat is waar...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:10 schreef Oxymoron het volgende:
Tja ergens moeten ze er een einde aan maken. Het kan niet eeuwig doorgaan natuurlijk.
Maar: vaak worden series na het einde nóg beter omdat iedereen er dan herinneringen aan heeft (en de complete serie op een leuke DVD-box te bekijken is)
Nee, ze gaan in elk geval tot 2008 door. Als het dan nog steeds zo goed scoort kun je er vanuit gaan dat ze dan bekendmaken "nog zeker tot 2011 door te gaan" o.i.d.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vond het een hele mooie aflevering, Ik begin me steeds minder te irriteren aan Neela....
Kerri en Sandy hebben een zoon
Ik hoorde gister op RTL Boulevard dat ER tot 2008 nog wordt gemaakt en dan valt het doek echt
Ah ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 10:12 schreef haagse_elfje het volgende:
nope niemand is dood gegaan, op patienten na
daar geef ik je helemaal gelijk in, want nu zit er helemaal niemand meer in van de oude cast. Laura Innes is nl niet vanaf dag een erbij.... Behlave Sherry Stringfield die was er ook weer een tijdje tussen uit. We hebben er dan nog officieël een....wel jammer. Al vond ik dat ze moesten al stoppen Toen Paul McCrane en Alex Kingston eruit gingenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:04 schreef mitt het volgende:
ER had moeten stoppen als Noah Wyle ook stopt, jammer dat ze dat niet doorhebben.
En geen reclames tussendoorquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:59 schreef bloempjuh het volgende:
Heerlijk dat er weer ER is. Lekker weer een uurtje geen telefoon aannemen, geen gesprekken beginnen. Alleen kijken!
In de slotzin suggereert Esther Scholten dat dit gesol op de commerciëlen niet zou zijn gebeurd. Eh, hallo, beste Esther: Net 5 doet met ER precies hetzelfde! Natuurlijk, dat zijn herhalingen en wat dat betreft misschien niet te vergelijken, maar het principe is het wel hetzelfde.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:17 schreef milagro het volgende:
Prachtige aflevering en bijna gemist door de fantastische programmering
Die zijn dus al uitgezonden door de AVRO.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:53 schreef kniekousje het volgende:
Op net 5 hebben we toch maar gezien tot en met seizoen 7? En de avro zendt vanaf seizoen 10 uit, waar zijn die andere 3 seizoenen dan? Heeft iemand die op tv gezien of niet?
Is het nou helemaal rond dat hij stopt? Ik las laatst weer ergens dat hij wel wil stoppen, maar dat het nog niet zeker is...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:04 schreef mitt het volgende:
ER had moeten stoppen als Noah Wyle ook stopt, jammer dat ze dat niet doorhebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |