Normaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:24 schreef golfer het volgende:
Zo meteen eindelijk weer een normale uitzending.
Als die niet dood is.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:16 schreef Giovanni het volgende:
Ik vraag me af of ie wel dood is. Toen ze de helikopter optilden zag je nix wat leek op een lijk, niet dat het wat zegt, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door dutch-mamma op 07-01-2005 21:52:44 (op verzoek spoilertags gebruikt) ]Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 21:50 schreef ImPrEzA het volgende:
ey, spoilertags voor de video-mensen? ^^
Nou, ik ben nog steeds een stoere vent, ik hoefde niet te janken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik ook. Ik vond het ook zo jammer toen ik dacht dat 'ie dood was.
En toen Lewis aan kwam rennen en zag dat 'ie nog leefde, bleef het hier even niet meer droog hoor.
Oh please, jij jankt zelfs bij de laatste SitC aflevering.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds een stoere vent, ik hoefde niet te janken..
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh please, jij jankt zelfs bij de laatste SitC aflevering.
een echte vent!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Ik ben zo stoer dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik voor het laatst heb gejankt..
Je vergeet het belangrijkstequote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:14 schreef cora4034 het volgende:
Een ouderwets goeie aflevering. Alleen zag ik daar een Carter met een baard in een of andere Klamboe liggen![]()
bah, klefquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik ook. Ik vond het ook zo jammer toen ik dacht dat 'ie dood was.
En toen Lewis aan kwam rennen en zag dat 'ie nog leefde, bleef het hier even niet meer droog hoor.
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:29 schreef Koningin het volgende:
Ben erg benieuwd naar volgende week
* AnnekeM gaat snel Microgids van ouders jattenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltje. Ik heb stiekem al gekeken, en het wordt weer lekker spannend!
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltje. Ik heb stiekem al gekeken, en het wordt weer lekker spannend!
Ik heb hem alweer gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Vorige week???? Er waren twee weken geen eps. meer geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:34 schreef bloempjuh het volgende:
Ik zat echt met open mond te kijken. Wat een geweldige aflevering! Actie! En dat na de betrekkelijk 'suffe' aflevering van vorige week..
"Ik moest hier blijven wachten". Die rooie rakker is een ei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering.
Overigens, dat joch van Sam.![]()
![]()
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |