Nou, ik ben nog steeds een stoere vent, ik hoefde niet te janken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik ook. Ik vond het ook zo jammer toen ik dacht dat 'ie dood was.
En toen Lewis aan kwam rennen en zag dat 'ie nog leefde, bleef het hier even niet meer droog hoor.
Oh please, jij jankt zelfs bij de laatste SitC aflevering.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog steeds een stoere vent, ik hoefde niet te janken..
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh please, jij jankt zelfs bij de laatste SitC aflevering.
een echte vent!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Ik ben zo stoer dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik voor het laatst heb gejankt..
Je vergeet het belangrijkstequote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:14 schreef cora4034 het volgende:
Een ouderwets goeie aflevering. Alleen zag ik daar een Carter met een baard in een of andere Klamboe liggen![]()
bah, klefquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik ook. Ik vond het ook zo jammer toen ik dacht dat 'ie dood was.
En toen Lewis aan kwam rennen en zag dat 'ie nog leefde, bleef het hier even niet meer droog hoor.
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:29 schreef Koningin het volgende:
Ben erg benieuwd naar volgende week
* AnnekeM gaat snel Microgids van ouders jattenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltje. Ik heb stiekem al gekeken, en het wordt weer lekker spannend!
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
In de Mikro Gids van deze week staat alweer een heel verhaaltje. Ik heb stiekem al gekeken, en het wordt weer lekker spannend!
Ik heb hem alweer gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:22 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Vorige week???? Er waren twee weken geen eps. meer geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:34 schreef bloempjuh het volgende:
Ik zat echt met open mond te kijken. Wat een geweldige aflevering! Actie! En dat na de betrekkelijk 'suffe' aflevering van vorige week..
"Ik moest hier blijven wachten". Die rooie rakker is een ei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering.
Overigens, dat joch van Sam.![]()
![]()
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Vorige keer :pquote:Op maandag 10 januari 2005 09:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Vorige week???? Er waren twee weken geen eps. meer geweest
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die Morris mag direct weg. Voegt niet echt veel toe aan de serie, IMO. Jammer van Romano, hij had met recht een helicopterfobie.Overigens ook lekker daarboven met een bijna letterlijke variant van
Ja dat jocjie is lachen! Een beetje zijn moeder met Luka koppelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering.
Overigens, dat joch van Sam.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:26 schreef Koningin het volgende:
Hij rent ook niet weg...
Toffe foto's!!
Trouwens, wanneer komt Carter weer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:08 schreef furanku het volgende:
[..]inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken die afleveringen al...
ik heb gister nog even naar de aflv gekeken met Rosemary Clooney(idd tante van dat was ze)
als Mrs X...
all time favorite dat is met die kleine dwerg die tegen Dr. Greene zegt "thanks for nothing' Dr. Mengele.... ik ben ff de aflv naam kwijt...don't give me that fucking bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |