abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40380499
Kan iemand me vertellen hoe het gisteren met Carter en Lucy is afgelopen? Ik heb het helaas gemist, vergeten op te nemen .
pi_40380557
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Nuna het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het gisteren met Carter en Lucy is afgelopen? Ik heb het helaas gemist, vergeten op te nemen .
Kijk maar bij mijn reaktie, 5 min. terug...
pi_40381356
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef Rolex1 het volgende:

[..]

Kijk maar bij mijn reaktie, 5 min. terug...
Heb je misschien ietsje meer informatie
pi_40381806
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Nuna het volgende:
Kerry Weaver vond ze, toen ze Carter nodig had voor een patiënt. Uiteraard direct brancards. Omdat iedereen aan het feestvieren was was er weinig personeel: Benton rende van de een naar de ander. Uiteraard kwam toen ook nog de ontsnapte Paul Sobrinki of hoe hij ook heette binnen, aangereden bij een autoongeluk.
Elizabeth en Mark werden direct opgetrommeld. Benton heeft Carter geopereerd, Lizzie Lucy. Beide zijn bij kennis gekomen. Bij Lucy moest er echter een tweede operatie worden uitgevoerd, ze was toen bij kennis. Lucy gaf aan bij te willen blijven bij deze operatie. Helaas viel ze ineens weg en was er niks meer te doen. Romano had er flink de pest in en Elizabeth was helemaal ontdaan. Mooi was de opmerking van Romano tegen Lucy, toen ze bij was, 'al dat geld aan je medische opleiding gooien we heus niet zomaar weg hoor'.
Lucy heeft deze operatie niet overleefd dus, Carter de zijne wel. Benton hoopt dat Carter binnen een maand weer rond kan lopen.

Kerry Weaver was er helemaal ziek van en liep het ziekenhuis uit om te kotsen. Het wapen is toen ook gevonden: het taartmes dat bedoeld was voor de taart die ze op het feestje gingen eten.
I had a signature once. It was awful.
pi_40382281
Danku
pi_40382458
Mooi was het om Romano toch wat menselijkheid te zien hebben...
Hij wilde opnieuw reanimeren, terwijl Elizabeth met de defibrilator in de hand verbijsterd zat toe te kijken...en hij vloekte dat het geen nut had!
pi_40382775
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:34 schreef Reese het volgende:

[..]

Dat gebeurt in episode 1 van seizoen 9: Chaos Theory. Deze aflevering wordt 2 augustus, morgen dus, door de Avro uitgezonden.
oh leuk ik weet nog dat ik er toen helemaal voor ging zitten met m'n chips enzo en toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
pi_40394587
Brok in m'n keel bij het zien van "On the beach"

Wat een ongelofelijk goede serie is het toch.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_40398263
Anthony Edwards is gestopt omdat hij meer tijd met z'n gezin wilde.

Enneh, over definitief: er was ooit sprake van een speelfilm, waarin alle grote acteurs (dus de begin-acteurs) zouden zitten.

En ja, de actrice die Rachel speelt, is ook heel goed.
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_40402482
Zo, dit was ook een geweldige aflevering zeg (lockdown)! En morgen komt Chaos Theory, de eerste van seizoen 9 die door-borduurt op de laatste aflevering van seizoen 8... Normaal gesproken zit er toch altijd een paar maanden tussen de seizoenen?
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_40403246
ja de zomermaanden meestal in de US tenminste. Maarja dit zijn ook weer herhalingen he die zenden ze altijd lukraak uit.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:15:13 #87
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_40409766
De aflevering van gisteren was ook weer heel goed!
En wat is Carter toch leuk
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_40412092
Abby
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_40417385
Bij toeval de aflevering gezien waarin Mark doodgaat. Gister er weer bij toeval langs gezapt, denk dat ik nu maar gewoon iedere avond ga kijken.

tot zover het voornemen om weer een tijdje vroeg naar bed te gaan
A mind with a heart of it's own
pi_40430448
De verhalen hier en op TV lopen een beetje door elkaar heen, , persoonlijk kijk ik nu liever seizoen 9 (s'avonds dus ) als seizoen 6 (op Net 5)
Ook omdat destijds dat seizoen op vrijdagavond werd uitgezonden (seizoen 9 dus) en ik daar al teveel van moest missen. Vrijdagsavonds heb en had ik nu eenmaal vaak dienst. Ben dus benieuwd hoe de ontbrekende afleveringen eruit zien.
Alhoewel ik dr.Greene wel zal missen.
echte liefde bestaat!!! op Internet bijvoorbeeld
pi_40432176
van seizoen 9 heb ik door dat geklooi met tijden destijds ook een paar afleveringen gemist, dus hopen dat ik er nu aan denk om ze te kijken. want ik heb de afgelopen 9 seizoenen 2 afleveringen mist, allebei seizoen 9
Tap tap tap
pi_40432347
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef CherryLips het volgende:
van seizoen 9 heb ik door dat geklooi met tijden destijds ook een paar afleveringen gemist, dus hopen dat ik er nu aan denk om ze te kijken. want ik heb de afgelopen 9 seizoenen 2 afleveringen mist, allebei seizoen 9
22.51
pi_40432822
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

22.51
de wekker in m'n telefoon gaat om kwart voor 11 af
Tap tap tap
pi_40433169
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

de wekker in m'n telefoon gaat om kwart voor 11 af
Das wel kansloos

ik kijk gewoon iedere 5 minuten op m'n horloge
pi_40433356
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Das wel kansloos

ik kijk gewoon iedere 5 minuten op m'n horloge
Nog 20 minuten
pi_40436072
dat was echt ranzig, haha!
I had a signature once. It was awful.
pi_40436085
ER . Enige serie waarvan ik baal als ik hem mis.

Alle topics betreft ER (incl deze) niet doorgelezen, maar vroeg me af, ER is op DVD verschenen, maar ook in een complete DVD box? Dus alles?

Tevens TVP.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:39:51 #98
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40436091
Leuke special efffect
pi_40436640
Ik had verwacht dat het ranziger zou zijn
pi_40440083
Ik weet nog zo goed dat ik helemaal stressed was dat eindelijk ER weer ging beginnen en dat dan de aflevering van vandaag zou komen en dat ik hem heb gemist. M'n vader riep het toen de aftiteling riep. Ik was zoooooo kwaad op de Avro. Ik heb vandaag WEER het begin gemist omdat die stomme schoonmaker op m'n werk nog niet klaar was en ik moest afsluiten.

Zo gauw ik geld heb MOET ik seizoen 6 gewoon hebben. Des te eerder zijn we bij 8/9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')