Net5 --> seizoen 6quote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Zwaffel het volgende:
maar wat er vanaaf op tv komt,is toch een heel ander seizoen dan om 17:10 op net5?
Exodus is dat geloof ik? Vind ik ook geweldig. Het moment dat die gangen helemaal leeg zijn, en dan iedereen weer binnen komt stormen. En inderdaad: Kerry die onderuit gaat, en vervolgens niet meer weet wat er gebeurd is, en van een patient moet horen dat ze haar ontkleed hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:59 schreef Zeester het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 5 op dvd en mijn favoriete aflevering blijft toch die aflevering uit seizoen 4 dat er een enorme chemische ramp ontstaat, carry onderuit gaat en dan opeens Carter de leiding heeft.
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Tap tap tap
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef CherryLips het volgende:
nou, dat was weer brullen net. m'n wangen zijn helemaal nat
vanmiddag ook al die deprimerende aflevering. alsof ze het van tevoren zo gepland hebben dat die 2 afleveringen op 1 dag moesten.
trouwens, wanneer komt die aflevering datWas vanavond op Net5 de Lucy-aflevering? Ook "poe" en "heel mooi".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
ja dat was vandaagquote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef brando het volgende:
[..]
Was vanavond op Net5 de Lucy-aflevering? Ook "poe" en "heel mooi".
Ja. Twee van de meest indrukwekkende afleveringen op 1 dag.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef brando het volgende:
[..]
Was vanavond op Net5 de Lucy-aflevering? Ook "poe" en "heel mooi".
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef CherryLips het volgende:
trouwens, wanneer komt die aflevering datDat gebeurt in episode 1 van seizoen 9: Chaos Theory. Deze aflevering wordt 2 augustus, morgen dus, door de Avro uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
Eeuwig vijfentwintig
als je in as the world turns zit welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:36 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb de desbetreffende aflevering niet gezien en ga ook niet huilen als ik hem zie, maar Greene vond ik over het geheel gezien de meest sympathieke en beste personage uit ER. Zonder Greene is ER niet meer compleet. Maar zijn dood was onvermijdelijk. Zo'n hersentumor op zo'n gevaarlijke plaats, dat overleeft niemand.![]()
ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je in as the world turns zit wel
Bewijzen! Ik geloof niet dat iemand On The Beach kan kijken zonder tranen. Brok in de keel telt hierbij ook als tranenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:36 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb de desbetreffende aflevering niet gezien en ga ook niet huilen als ik hem zie, maar Greene vond ik over het geheel gezien de meest sympathieke en beste personage uit ER. Zonder Greene is ER niet meer compleet. Maar zijn dood was onvermijdelijk. Zo'n hersentumor op zo'n gevaarlijke plaats, dat overleeft niemand.![]()
Kijk maar bij mijn reaktie, 5 min. terug...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Nuna het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het gisteren met Carter en Lucy is afgelopen? Ik heb het helaas gemist, vergeten op te nemen.
Heb je misschien ietsje meer informatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Kijk maar bij mijn reaktie, 5 min. terug...![]()
Kerry Weaver vond ze, toen ze Carter nodig had voor een patiënt. Uiteraard direct brancards. Omdat iedereen aan het feestvieren was was er weinig personeel: Benton rende van de een naar de ander. Uiteraard kwam toen ook nog de ontsnapte Paul Sobrinki of hoe hij ook heette binnen, aangereden bij een autoongeluk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Nuna het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het gisteren met Carter en Lucy is afgelopen? Ik heb het helaas gemist, vergeten op te nemen.
oh leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat gebeurt in episode 1 van seizoen 9: Chaos Theory. Deze aflevering wordt 2 augustus, morgen dus, door de Avro uitgezonden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
22.51quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef CherryLips het volgende:
van seizoen 9 heb ik door dat geklooi met tijden destijds ook een paar afleveringen gemist, dus hopen dat ik er nu aan denk om ze te kijken. want ik heb de afgelopen 9 seizoenen 2 afleveringen mist, allebei seizoen 9
Das wel kansloosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de wekker in m'n telefoon gaat om kwart voor 11 af
Nog 20 minutenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das wel kansloos
ik kijk gewoon iedere 5 minuten op m'n horloge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |