quote:Maandag tot en met vrijdag, rond 23.00 uur, Ned. 2.
We beginnen met de rest van serie 8, gevolgd door de gehele serie 9.
De nieuwe serie van ER krijgt in het nieuwe televisieseizoen een vaste tijd en plaats. Waarschijnlijk donderdagavond rond 22.00 uur via Ned. 1.
volgens mij hebben we tot en met seizoen 10 gezien in nederland.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn de laatste seizoenen uberhaupt nog uitgezonden hier?
vind dat één van de mooist ER afleveringenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zat toevallig vanavond weer eens te kijken, en het was wel triest want mark zijn tumor was weer terug gekomen...
zo nu en dan zie ik wel eens een aflevering, geen vaste kijker, maar vind het altijd wel leuk
lees de op even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef Evertjan het volgende:
en wordt het in het nieuwe seizoen nog een vaste plek gemaakt voor ER bij de AVRO of gan ze het weer verplaatsen en verschuiven?
Welke bedoel je dan? Die van Nederland 2 of Net 5?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Spannende afleveringen morgen en maandag...
31-07-2006 (H) Aflevering 21: On the Beachquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:10 schreef Nuna het volgende:
[..]
Welke bedoel je dan? Die van Nederland 2 of Net 5?
Deze afleveringen worden dus op Ned 2 uitgezonden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
31-07-2006 (H) Aflevering 21: On the Beach
28-07-2006 (H) Aflevering 20: The Letter
Had nooit die hele aflevering gezien, zag iedere keer alleen die aflevering hierna met de terugblik dus vroeg me altijd af wat er nou precies gebeurd was. En dat stukje met die kindjes die hun ouders kwijtraakten was echt te zieligquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaag was voor de zoveelste keer de aflevering waarin Lucy en Carter worden neergestoken op Net 5, dat vind ik nog steeds een van de indrukwekkendste verhaal-lijnen
Ja, ik had echt zoiets van:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaag was voor de zoveelste keer de aflevering waarin Lucy en Carter worden neergestoken op Net 5, dat vind ik nog steeds een van de indrukwekkendste verhaal-lijnen
Mee eens, met de geweldige Battleflag Pigeonhead op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Vanavond rond 23:00 uur is het weer te zienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef brando het volgende:
Eh... ok. Ik zie zojuist dat ER weer in de gids staat voor bij de Avro. Maar ik begrijp dat ze de hele week al bezig zijn? Is de Avro nou gewoon ergens halverwege seizoen 8 begonnen, begrijp ik dat goed?![]()
Nou ja, ondanks het feit dat ik alle afleveringen van alle seizoenen vier keer heb gezien, heb ik de bewuste Mark-aflevering(en) niet gezien.
Ha!
Eindelijk
zal je zien dat ik het vergeet...
Dan kijk je toch 1 net nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:13 schreef Evertjan het volgende:
ik vind het maar kut dat het op 2 netten wordt uitgezonden
Klopt.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Lucy was wel de lekkerste actrice die er ooit in ER gezeten heeft
Net5 --> seizoen 6quote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Zwaffel het volgende:
maar wat er vanaaf op tv komt,is toch een heel ander seizoen dan om 17:10 op net5?
Exodus is dat geloof ik? Vind ik ook geweldig. Het moment dat die gangen helemaal leeg zijn, en dan iedereen weer binnen komt stormen. En inderdaad: Kerry die onderuit gaat, en vervolgens niet meer weet wat er gebeurd is, en van een patient moet horen dat ze haar ontkleed hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 06:59 schreef Zeester het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 5 op dvd en mijn favoriete aflevering blijft toch die aflevering uit seizoen 4 dat er een enorme chemische ramp ontstaat, carry onderuit gaat en dan opeens Carter de leiding heeft.
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Tap tap tap
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef CherryLips het volgende:
nou, dat was weer brullen net. m'n wangen zijn helemaal nat
vanmiddag ook al die deprimerende aflevering. alsof ze het van tevoren zo gepland hebben dat die 2 afleveringen op 1 dag moesten.
trouwens, wanneer komt die aflevering datWas vanavond op Net5 de Lucy-aflevering? Ook "poe" en "heel mooi".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
ja dat was vandaagquote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef brando het volgende:
[..]
Was vanavond op Net5 de Lucy-aflevering? Ook "poe" en "heel mooi".
Ja. Twee van de meest indrukwekkende afleveringen op 1 dag.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:42 schreef brando het volgende:
[..]
Was vanavond op Net5 de Lucy-aflevering? Ook "poe" en "heel mooi".
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef CherryLips het volgende:
trouwens, wanneer komt die aflevering datDat gebeurt in episode 1 van seizoen 9: Chaos Theory. Deze aflevering wordt 2 augustus, morgen dus, door de Avro uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
Eeuwig vijfentwintig
als je in as the world turns zit welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:36 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb de desbetreffende aflevering niet gezien en ga ook niet huilen als ik hem zie, maar Greene vond ik over het geheel gezien de meest sympathieke en beste personage uit ER. Zonder Greene is ER niet meer compleet. Maar zijn dood was onvermijdelijk. Zo'n hersentumor op zo'n gevaarlijke plaats, dat overleeft niemand.![]()
ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je in as the world turns zit wel
Bewijzen! Ik geloof niet dat iemand On The Beach kan kijken zonder tranen. Brok in de keel telt hierbij ook als tranenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:36 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb de desbetreffende aflevering niet gezien en ga ook niet huilen als ik hem zie, maar Greene vond ik over het geheel gezien de meest sympathieke en beste personage uit ER. Zonder Greene is ER niet meer compleet. Maar zijn dood was onvermijdelijk. Zo'n hersentumor op zo'n gevaarlijke plaats, dat overleeft niemand.![]()
Kijk maar bij mijn reaktie, 5 min. terug...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Nuna het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het gisteren met Carter en Lucy is afgelopen? Ik heb het helaas gemist, vergeten op te nemen.
Heb je misschien ietsje meer informatiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef Rolex1 het volgende:
[..]
Kijk maar bij mijn reaktie, 5 min. terug...![]()
Kerry Weaver vond ze, toen ze Carter nodig had voor een patiënt. Uiteraard direct brancards. Omdat iedereen aan het feestvieren was was er weinig personeel: Benton rende van de een naar de ander. Uiteraard kwam toen ook nog de ontsnapte Paul Sobrinki of hoe hij ook heette binnen, aangereden bij een autoongeluk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Nuna het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het gisteren met Carter en Lucy is afgelopen? Ik heb het helaas gemist, vergeten op te nemen.
oh leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat gebeurt in episode 1 van seizoen 9: Chaos Theory. Deze aflevering wordt 2 augustus, morgen dus, door de Avro uitgezonden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
22.51quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef CherryLips het volgende:
van seizoen 9 heb ik door dat geklooi met tijden destijds ook een paar afleveringen gemist, dus hopen dat ik er nu aan denk om ze te kijken. want ik heb de afgelopen 9 seizoenen 2 afleveringen mist, allebei seizoen 9
Das wel kansloosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de wekker in m'n telefoon gaat om kwart voor 11 af
Nog 20 minutenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das wel kansloos
ik kijk gewoon iedere 5 minuten op m'n horloge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |