Lucyquote:Vrijdag 4 november: Day for the Knight
Op de eerste dag dat nieuwkomer Lucy, derdejaars geneeskunde student, op de ER werkt, moet ze een vrouw informeren over de terminale toestand van haar man.
Bron: http://medialog.blogspot.comquote:AVRO weer teleurgesteld in uitzendplek ER
Begin dit jaar overwoog de AVRO naar de rechter te stappen om de serie ER op een goede plek in het zendschema te krijgen. De omroep was het oneens met de plek van vrijdagavond 20.30 op Nederland 3, wat het programma een hoop kijkers kostte.
Lees verder >>
Het gesol met ER resulteerde in een openlijke ruzie tussen AVRO-directeur Gerben Eggink en netcoördinator Joop Daalmeijer. Uiteindelijk kreeg de AVRO haar zin en werd de ziekenhuisserie verschoven naar de zondagavond 20.55 op Nederland 2.
Nu, ruim een half jaar later is de omroep opnieuw erg ontevreden over de plek van ER, al gaat het slechts om herhalingen. Deze worden vanaf afgelopen zaterdag uitgezonden op de late zaterdaavond op Nederland twee.
Commentaar van de AVRO: Wederom wordt er onzorgvuldig omgesprongen met de uitzendingen van ER. Ditmaal moeten de herhalingen van seizoen 8 het ontgelden. Het is een warrige programmering en de AVRO betreurt deze gang van zaken.
Maar net als alle andere publieke omroepen is de AVRO qua programmering compleet afhankelijk van de netmanagers van de drie publieke zenders. Het netmanagement bepaalt per zender wat, waar en wanneer wordt uitgezonden, en daarbij hebben herhalingen van ER de komende twee maanden helaas geen prioriteit.
Hoewel we begrijpen dat jullie als trouwe kijkers ontzettend balen van het uitzendschema van ER, kunnen wij hier als AVRO niets aan doen. Het netmanagement trekt zich van onze protesten niets aan.
Ah, dat was maar een herhaling. Vanavond (en de komende weken) worden dus herhalingen uitgezonden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij heb ik vorige week een aflevering gemist...
Waarom zie ik dit nu pas!quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef Reese het volgende:
Overigens zendt Net5 ook nog steeds herhalingen van ER uit, elke werkdag om 17:15. Afgelopen vrijdag waren ze beland bij de eerste aflevering van seizoen 5.
Volgens mij was er geen uitzending, en gelukkig maar want ik was het weer eens helemaal vergeten dus gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:12 schreef Laniboekje het volgende:
Is het zo dat ER vanavond niet uitgezonden wordt vanwege schaatsen?
quote:Op zondag 13 november 2005 13:10 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik heb overigens even zitten doorrekenen, en als Net 5 keurig elke werkdag een aflevering van ER blijft uitzenden, zijn er op 22 en 23 december een aantal bijzondere afleveringen.
21-12: Abby Road - Eerste aflevering van Abby
22-12: Be Still My Heart - Carter en Lucy worden neergestoken door Paul Sobricki (filmpje)
23-12: All In The Family - Lucy gaat dood![]()
![]()
En dit zegt de huidige officiele site (NBC):quote:[...]
Benton and Lucy share dinner with Carter at Weaver's house.
[...]
Nou heb ik de eerste drie minuten gemist, maar ik lees wel vaker iets terug dat ik niet gezien heb. En ik had toch niet echt het idee dat ik in slaap val tijdens ER (in tegendeel). Waren deze twee dingen vanavond te zien?quote:[...]
Carter is fooled by a young drama student (guest star Lola Glaudini) who takes on a college assignment that calls for the 'er' as his stage.
[...]
Opzich zijn het geen echte spoilers meer.. aangezien dit seizoen al meerdere keren op tv verschenen is. Maar wel rot voor je als je het nog niet wist..quote:Op maandag 21 november 2005 15:29 schreef Frozen het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor de spoilers.
Maar goed, wel even zeggen dat ik dit echt een fantastische serie vind! Elke dag precies tussen thuiskomen en eten even ER kijken doet een mens goed...
De aflevering van vandaag begon met Carter die de groenten aan het snijden was bij Weaver. Verder is hij de hele aflevering niet meer aan bod gekomen. Ik denk dat morgenavond we te zien krijgen hoe dat etentje verloopt.quote:Op maandag 21 november 2005 18:45 schreef brando het volgende:
Herhalingen seizoen 5, Net 5
Vanavond (maandagavond 21-11): Double Blend.
Dit zegt de oude officiele site (Warner Bros):
[..]
En dit zegt de huidige officiele site (NBC):
[..]
Nou heb ik de eerste drie minuten gemist, maar ik lees wel vaker iets terug dat ik niet gezien heb. En ik had toch niet echt het idee dat ik in slaap val tijdens ER (in tegendeel). Waren deze twee dingen vanavond te zien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |