Lucyquote:Vrijdag 4 november: Day for the Knight
Op de eerste dag dat nieuwkomer Lucy, derdejaars geneeskunde student, op de ER werkt, moet ze een vrouw informeren over de terminale toestand van haar man.
Bron: http://medialog.blogspot.comquote:AVRO weer teleurgesteld in uitzendplek ER
Begin dit jaar overwoog de AVRO naar de rechter te stappen om de serie ER op een goede plek in het zendschema te krijgen. De omroep was het oneens met de plek van vrijdagavond 20.30 op Nederland 3, wat het programma een hoop kijkers kostte.
Lees verder >>
Het gesol met ER resulteerde in een openlijke ruzie tussen AVRO-directeur Gerben Eggink en netcoördinator Joop Daalmeijer. Uiteindelijk kreeg de AVRO haar zin en werd de ziekenhuisserie verschoven naar de zondagavond 20.55 op Nederland 2.
Nu, ruim een half jaar later is de omroep opnieuw erg ontevreden over de plek van ER, al gaat het slechts om herhalingen. Deze worden vanaf afgelopen zaterdag uitgezonden op de late zaterdaavond op Nederland twee.
Commentaar van de AVRO: Wederom wordt er onzorgvuldig omgesprongen met de uitzendingen van ER. Ditmaal moeten de herhalingen van seizoen 8 het ontgelden. Het is een warrige programmering en de AVRO betreurt deze gang van zaken.
Maar net als alle andere publieke omroepen is de AVRO qua programmering compleet afhankelijk van de netmanagers van de drie publieke zenders. Het netmanagement bepaalt per zender wat, waar en wanneer wordt uitgezonden, en daarbij hebben herhalingen van ER de komende twee maanden helaas geen prioriteit.
Hoewel we begrijpen dat jullie als trouwe kijkers ontzettend balen van het uitzendschema van ER, kunnen wij hier als AVRO niets aan doen. Het netmanagement trekt zich van onze protesten niets aan.
Ah, dat was maar een herhaling. Vanavond (en de komende weken) worden dus herhalingen uitgezonden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij heb ik vorige week een aflevering gemist...
Waarom zie ik dit nu pas!quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef Reese het volgende:
Overigens zendt Net5 ook nog steeds herhalingen van ER uit, elke werkdag om 17:15. Afgelopen vrijdag waren ze beland bij de eerste aflevering van seizoen 5.
Volgens mij was er geen uitzending, en gelukkig maar want ik was het weer eens helemaal vergeten dus gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:12 schreef Laniboekje het volgende:
Is het zo dat ER vanavond niet uitgezonden wordt vanwege schaatsen?
quote:Op zondag 13 november 2005 13:10 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik heb overigens even zitten doorrekenen, en als Net 5 keurig elke werkdag een aflevering van ER blijft uitzenden, zijn er op 22 en 23 december een aantal bijzondere afleveringen.
21-12: Abby Road - Eerste aflevering van Abby
22-12: Be Still My Heart - Carter en Lucy worden neergestoken door Paul Sobricki (filmpje)
23-12: All In The Family - Lucy gaat dood![]()
![]()
En dit zegt de huidige officiele site (NBC):quote:[...]
Benton and Lucy share dinner with Carter at Weaver's house.
[...]
Nou heb ik de eerste drie minuten gemist, maar ik lees wel vaker iets terug dat ik niet gezien heb. En ik had toch niet echt het idee dat ik in slaap val tijdens ER (in tegendeel). Waren deze twee dingen vanavond te zien?quote:[...]
Carter is fooled by a young drama student (guest star Lola Glaudini) who takes on a college assignment that calls for the 'er' as his stage.
[...]
Opzich zijn het geen echte spoilers meer.. aangezien dit seizoen al meerdere keren op tv verschenen is. Maar wel rot voor je als je het nog niet wist..quote:Op maandag 21 november 2005 15:29 schreef Frozen het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor de spoilers.
Maar goed, wel even zeggen dat ik dit echt een fantastische serie vind! Elke dag precies tussen thuiskomen en eten even ER kijken doet een mens goed...
De aflevering van vandaag begon met Carter die de groenten aan het snijden was bij Weaver. Verder is hij de hele aflevering niet meer aan bod gekomen. Ik denk dat morgenavond we te zien krijgen hoe dat etentje verloopt.quote:Op maandag 21 november 2005 18:45 schreef brando het volgende:
Herhalingen seizoen 5, Net 5
Vanavond (maandagavond 21-11): Double Blend.
Dit zegt de oude officiele site (Warner Bros):
[..]
En dit zegt de huidige officiele site (NBC):
[..]
Nou heb ik de eerste drie minuten gemist, maar ik lees wel vaker iets terug dat ik niet gezien heb. En ik had toch niet echt het idee dat ik in slaap val tijdens ER (in tegendeel). Waren deze twee dingen vanavond te zien?![]()
Darn! Die heb ik dus niet gezien.. wanneer komt de DVD van seizoen 5 nou eens naar Nederland!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:16 schreef Frozen het volgende:
Zo, dat was wel weer even spannend zeg. Dr. Ross aangeklaagd wegens moord, Dr. Carter zoent met zijn stagiaire en als toetje nog even Ross die zich met zijn auto om een vrachtwagen heen vouwt.
Smulwerk zeg.
Hier ook zo.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:03 schreef bloempjuh het volgende:
Ik dacht dat ik al deze net5-afleveringen wel kon dromen, maar er gebeuren nog steeds dingen waar ik van op kijk enzo. Ik geniet nog dagelijks
Nee hoor: verandering van seizoen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:21 schreef Frozen het volgende:
Jaaaaaaaaa hallo...
Zo kan ik het ook!
De aflevering van vandaag op net 5 was even een flinke sprong voorwaarts. Dr. Kovac zit opeens in de serie, een nieuwe kinderarts en die ex van Clooney is inmiddels hoogzwanger. Kennelijk een foutje...
Ik kan hem niet meer wijzigen helaasquote:Op woensdag 7 december 2005 08:00 schreef ImPrEzA het volgende:
Omfg... hoe komen ze er weer bij. Het schema in de OP van dit topic wat betreft On The Beach etc. kan dus ook (weer) worden weggegooid/veranderd. Zucht...
Yep!quote:Op donderdag 22 december 2005 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe laat? Is dat die van 17.15 op Net 5?
Nee, seizoen 8 wordt al een tijdje niet meer uitgezonden op Ned 2. Daar zijn ze namelijk weer mee gestopt.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:14 schreef Koningin het volgende:
Heb ik nou afgelopen zaterdag DE aflevering van seizoen 8 gemist????
Volgens mij was het gerucht dat ze dit ergens volgend jaar weer wilden gaan starten en dan ook gelijk seizoen 9/10 en 11 erachter plakken. Maar ja, dat zijn maar geruchten.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Irrem het volgende:
gaan ze daar nog wel een keer mee verder of niet??
Gelukkig, ik moet dit topic wat beter in de gaten gaan houden....quote:Op donderdag 22 december 2005 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, seizoen 8 wordt al een tijdje niet meer uitgezonden op Ned 2. Daar zijn ze namelijk weer mee gestopt.
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ze zijn ook in de ochtend te kijken voor de vroege vogels: 6.00 uur op net 5
Dat had ik dus ook..quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:18 schreef Soldier2000 het volgende:
Demnnn vandaag ook gezien, dit is verruit de beste aflevering die ze ooit gemaakt hebben!! Ik zat op het einde ook echt met een brok in mijn keel, lang geleden dat ik dat gehad heb bij een serie/film.
Ik denk dat het te maken heeft met de families, lees: ouders, van Corday en Greene.quote:Op zondag 25 december 2005 22:25 schreef Roeni3 het volgende:
Iemand trouwens enig idee waarom die aflevering van de dood van Lucy All In The Family heet? Volgens mij heet hij zo omdat je alle acteurs van E.R. bezig ziet met het redden van Carter en Lucy (soms zie je in een aflevering een of meerdere acteurs niet, maar nu was iedereen aanwezig als het ware). Iedereen was dus bezig met het redden van Carter en Lucy, zoiets.
Iemand andere ideeen of het antwoord?
Hmm, zou ook kunnen. Hoewel ik dat 'iedereen is een grote familie'-idee wat leuker vind.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:28 schreef brando het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met de families, lees: ouders, van Corday en Greene.
Ik vond de titel van de aflevering ervoor trouwens prachtig: Be Still, My Heart.
Echt mooi.
Geluk bij een ongeluk dan dat ie net op Net 5 is geweest..quote:Op woensdag 28 december 2005 10:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog op seizoen 5 van E.R. Ik weet dat hij in UK al te koop is, duurt wel lang om naar NL te komen zeg ..![]()
Dat is waar. Maar ik heb alle afleveringen ook nog eens graag op DVD. Seizoen 1 t/m 4 staat al in mijn kast.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk dan dat ie net op Net 5 is geweest..
Ik had natuurlijk ook kunnen schrijven dat ik elke avond onder het eten geniet van deze fantastische serie, na de begin periode op de vrijdagavond is hij verplaatst naar mijn trainingsavond en kon ik niet meer kijken....was wel klote....tegenwoordig de herhalingen worden zelden gemist.quote:
Niet lezen als je zelf wilt zien hoe het met Kovac & Sam en Abby & Carter gaat, als er al iets gebeurd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:04 schreef Mleentje het volgende:
Tegenwoordig ben ik fan van Dr. Kovac en Sam, zo'n leuk setje.Abby en carter trouwens ook, mocht dat ooit samen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet lezen als je zelf wilt zien hoe het met Kovac & Sam en Abby & Carter gaat, als er al iets gebeurd.Je zit er ontzettend naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dwz dat je wat namen door elkaar haalt
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
quote:Six-foot-seven Abraham Benrubi's departure from "ER" as clerk Jerry was a little overshadowed by Julianna Margulies' leaving. The actor left to pursue other roles, which have included a made-for-TV movie, "A Touch of Hope," and an appearance on the new Fox fantasy series "Dark Angel."
Zou best kunnen, heb het nog nooit zo 'goed' gevolgd als nu. Daarom weet ik ook niet zeker meer wat er gebeurt. Maar zeg maar niet wat er dan WEL gebeurt, dan blijft er nog wat leuks te ontdekken.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef brando het volgende:
[..]
Je zit er ontzettend naast
dwz dat je wat namen door elkaar haalt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:38 schreef Little_Acorn het volgende:Deze spoiler vind ik veel leuker!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 'm in films gezien, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:38 schreef Little_Acorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |