quote:Maandag tot en met vrijdag, rond 23.00 uur, Ned. 2.
We beginnen met de rest van serie 8, gevolgd door de gehele serie 9.
De nieuwe serie van ER krijgt in het nieuwe televisieseizoen een vaste tijd en plaats. Waarschijnlijk donderdagavond rond 22.00 uur via Ned. 1.
volgens mij hebben we tot en met seizoen 10 gezien in nederland.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn de laatste seizoenen uberhaupt nog uitgezonden hier?
vind dat één van de mooist ER afleveringenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:29 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zat toevallig vanavond weer eens te kijken, en het was wel triest want mark zijn tumor was weer terug gekomen...
zo nu en dan zie ik wel eens een aflevering, geen vaste kijker, maar vind het altijd wel leuk
lees de op even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef Evertjan het volgende:
en wordt het in het nieuwe seizoen nog een vaste plek gemaakt voor ER bij de AVRO of gan ze het weer verplaatsen en verschuiven?
Welke bedoel je dan? Die van Nederland 2 of Net 5?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Spannende afleveringen morgen en maandag...
31-07-2006 (H) Aflevering 21: On the Beachquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:10 schreef Nuna het volgende:
[..]
Welke bedoel je dan? Die van Nederland 2 of Net 5?
Deze afleveringen worden dus op Ned 2 uitgezonden?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
31-07-2006 (H) Aflevering 21: On the Beach
28-07-2006 (H) Aflevering 20: The Letter
Had nooit die hele aflevering gezien, zag iedere keer alleen die aflevering hierna met de terugblik dus vroeg me altijd af wat er nou precies gebeurd was. En dat stukje met die kindjes die hun ouders kwijtraakten was echt te zieligquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaag was voor de zoveelste keer de aflevering waarin Lucy en Carter worden neergestoken op Net 5, dat vind ik nog steeds een van de indrukwekkendste verhaal-lijnen
Ja, ik had echt zoiets van:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaag was voor de zoveelste keer de aflevering waarin Lucy en Carter worden neergestoken op Net 5, dat vind ik nog steeds een van de indrukwekkendste verhaal-lijnen
Mee eens, met de geweldige Battleflag Pigeonhead op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Vanavond rond 23:00 uur is het weer te zienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:08 schreef brando het volgende:
Eh... ok. Ik zie zojuist dat ER weer in de gids staat voor bij de Avro. Maar ik begrijp dat ze de hele week al bezig zijn? Is de Avro nou gewoon ergens halverwege seizoen 8 begonnen, begrijp ik dat goed?![]()
Nou ja, ondanks het feit dat ik alle afleveringen van alle seizoenen vier keer heb gezien, heb ik de bewuste Mark-aflevering(en) niet gezien.
Ha!
Eindelijk
zal je zien dat ik het vergeet...
Dan kijk je toch 1 net nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:13 schreef Evertjan het volgende:
ik vind het maar kut dat het op 2 netten wordt uitgezonden
Klopt.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Lucy was wel de lekkerste actrice die er ooit in ER gezeten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |