Ze laten niet zien dat Scott overlijdt, alleen zijn uitvaart. Vind ik juist wel mooi gedaan. Ook dat de rest gewoon doorwerkt en men zich ergens afvraagt of vandaag de begrafenis is.
Ik kijk ER al vanaf het begin, of tenminste vrij snel en met behulp van alle herhalingen heb ik inmiddels wel het grootste deel gezien. Maar het blijft heerlijk om te kijken. Ook erg ontroerend.
Spoiler alert:
Mijn favoriete afleveringen zijn die met benzeen en de aflevering waar Carol uiteindelijk naar Doug gaat (en dus Luka achterlaat). Tranen met tuiten bij mij. Zo mooi, zo'n lange historie. Dat Carol zegt: I've been in love with him since I'm was 23 years old. He's...he's everything to me, he's my life, I feel complete when I'm with him and I feel empty when we're apart. And...he's the father of my children. And he's my soul mate."
Kippevel, tranen. Wauw.
ER ontroert me wel vaker. Het overlijden van Scot, dat Jeanie dat liedje van hem gaat zingen. Als Jeanie tegen Reggie zegt dat ze die baby niet kunnen adopteren, maar dat ze dolgraag met hem wil trouwen, ook zo mooi.
Veel te veel op op te noemen, wantvind het een fantastische serie!