Vervolg op ER: Emergency Room [Deel 3]
Hier verder over de ontboezemingen van onze favoriete doktoren en zustertjes.
Sherry Stringfield - Susan Lewis.
Sharif Atkins - Michael Gallant.
Laura Innes - Kerry Weaver.
Alex Kingston - Elizabeth Corday.
Ming-Na - Jing Mei Chen.
Mekhi Phfifer - Gregory Pratt.
Maura Tierney - Abby Lockheart.
Goran Visnjic - Luka Kovac.
Noah Wyle - John Carter.
Yvette Freeman - Haleh Adams.
[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 12-02-2004 23:19]
Ik vind Corday op dit moment niet echt sterk, van mij mag dit nu wel zijn climax bereiken. Vette clash met iemand en dan weer gewoon wat milder.
En ik vraag me af wanneer ze het verhaal van Weaver verder uit gaan bouwen.
En idd zag Haleh er heel slecht oud. Althans, zo oud.
quote:Mee eens, wilde er niet over zeuren, maar ik vind het niks. Waarom kan het niet gewoon dezelfde titel zijn als het vorige deel?
Op donderdag 12 februari 2004 23:13 schreef ASSpirine het volgende:
doe titel beter zoEmergency Room
en juist op dat gebied is vandaag een doorbraak! Was vanmiddag de hele tijd op 't radionieuws....
quote:Meer...
Nu.nl:
Stamcellen uit gekloond embryo gehaaldUitgegeven: 12 februari 2004 09:42
Laatst gewijzigd: 12 februari 2004 09:50WASHINGTON/SEOUL - Zuid-Koreaanse wetenschappers zeggen erin geslaagd te zijn uit een gekloond menselijk embryo stamcellen te halen. Zij - en ook collega-wetenschappers - denken dat dit de eerste stap is op weg naar een medische revolutie, waarbij de cellen gebruikt kunnen worden in transplantatiegeneesmiddelen tegen ziekten als diabetes, de ziekte van Alzheimer en de ziekte van Parkinson.
Romano "So it's true! You're all suckers for the accent!"
over Luka
oh en idd wat een brakke topictitel :|
quote:Ja precies, ik dacht gisteren net: wat toevallig, dat moet ik op FOK posten!
Op vrijdag 13 februari 2004 00:12 schreef ImPrEzA het volgende:
en juist op dat gebied is vandaag een doorbraak!
quote:Er is echt iets mis met die broer, een paar afleveringen terug was hij vrij nuchter. Maar nu leek hij heel impulsief te zijn zonder na te denken.
Ook ben ik erg benieuwd naar hoe het verder gaat met die broer van Abby en z'n vreemde vriendin.
Romano was wel weer gaaf met z'n Martinishaker.
quote:Ja dat was erg grappig!
Op donderdag 12 februari 2004 22:32 schreef Euc- het volgende:
haha die 14 jarige "slet"![]()
stond ze wel ff fijn voor paal
Ook Romano in die vergadering was superleuk.....! Ik vond het een sterke aflevering, dat dansen op het eind...... Wow
Leuk dat hij meer in beeld komt, die rol is echt geweldig!
Dat 14-jarig meisje Dat had ik toch eigenlijk niet verwacht, zo'n kind kun je toch wat doen of niet??
Die Parkinson stagiair vind ik erg zielig, hoe hij daar op het einde zat...
Het is me nu pas opgevallen wat voor grote neus Carter heeft
quote:ze was echt heeeel veeeeeeeel afgevallen. Of misschien was het toch iemand anders? Ik zat op een gegeven moment wel te twijfelen...
Op donderdag 12 februari 2004 23:12 schreef Brighteyes het volgende:
En idd zag Haleh er heel slecht oud. Althans, zo oud.
quote:Ja, kan iemand dat doen? Ik heb het ook gemist, vergeten te video in te stellen
Op vrijdag 13 februari 2004 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het natuurlijk weer gemist. Kan iemand een samenvatting geven?
quote:Ik dacht ook al meteen: die nieuwe stagiair heeft iig wel visie
Op vrijdag 13 februari 2004 00:12 schreef ImPrEzA het volgende:
te toevallig! Die nieuwe (ben z'n naam kwijt) stagiair (?) met Parkinson noemde vandaag stamcellenonderzoek dat allerlei ziektes zou kunnen genezen, waaronder Parkinson (door Carter opgemerkt)en juist op dat gebied is vandaag een doorbraak! Was vanmiddag de hele tijd op 't radionieuws....
quote:Wat heeft dat met slechte gedachten te maken?
Op vrijdag 13 februari 2004 14:45 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Gister ook gekeken en dat van die 14 jarige zag ik ook niet aankomen. Ik had eerder haar vader verwacht mompelt iets over slechte gedachten
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:46 schreef Murray het volgende:[..]
Wat heeft dat met slechte gedachten te maken?
Toen die vader zo snel mogelijk weg wou dacht ik namelijk ook eerst dat hij het gedaan had.
Ik heb dubbel gelegen van die bazooka die door Jerry werd afgeschoten
En beste aflevering vond ik de aflevering waar Ross die jongen red uit het riool. Laatst was de herhaling op tv en ik kreeg gewoon rillingen op het eind toen hij met die jongen het riool uit kwam en die helicopter op hem scheen
Abby was weer fijn, alleen dat linedancing, maar goed het is haar vergeven.
quote:Dat zat ik ook te denken, dat is echt zo'n typische ER verhaallijn.
Op vrijdag 13 februari 2004 14:45 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Gister ook gekeken en dat van die 14 jarige zag ik ook niet aankomen. Ik had eerder haar vader verwacht mompelt iets over slechte gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |