weet niet, gister wilde romano toch wel wat meer van corday, alleen corday wilt nog nietquote:
Logisch, haar man is net overleden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:39 schreef danielluh het volgende:
[..]
weet niet, gister wilde romano toch wel wat meer van corday, alleen corday wilt nog niet
het nieuwe seizoen in amerika bedoel je? ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:22 schreef danielluh het volgende:
ik hoop dat er iemand zo slim is deze te capture en op usenet te zetten
Inderdaad. Een goede aanvulling.quote:
Topaflevering!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:13 schreef Rolex1 het volgende:
Weer mooie aflevering vandaag. Wat een contrast...een vreselijke donderpreek van Weaver en later mooie romantische scenes aan het water...Dit was zo'n beetje de beginscene en de eindscene!
Leuk he dames om Doug weer even te zien...?![]()
ja zeker echt wel,quote:
Nou ja, die 15 minuten slaan natuurlijk op Fifteen Minutes Of Fame, maar ik begreep die cactus niet helemaal...quote:[..]
Er hing een kaartje aan met iets van "je kwartier is om"
Misschien weet Romano van de kinderwens, dan is 't ook wel een leuke grap
Hm. Misschien wel!quote:Misschien van : deze cactus heeft naalden genoeg...?
ik heb hem wel voor je eventueel, volgens mij wonen wij in hetzelfde 'dorp'quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:35 schreef CherryLips het volgende:
argh, die aflevering van gisteren had ik dus destijds gemist geloof ik, en nu zat ik gister in de bios en toen schoot 't me ineens te binnen
moet er ook niet aan denken dat hij je even komt behandelen met die bibber handen van hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:38 schreef danielluh het volgende:
en nathan maakt zich niet zo heel erg gelieft bij zijn collega's![]()
vandaag zal wel de laatste aflevering zijn met nathan. zag dat ie maar in 4 afleveringen meespeelt op imdb
hahaha nee even een infuus aanleggen, ondertussen je hele arm opengekrabt of gepriktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet er ook niet aan denken dat hij je even komt behandelen met die bibber handen van hem![]()
Damn. Gemist omdat ik vroeg uit bed moest vanmorgenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:51 schreef dvdfreak het volgende:
Leuke afl van vandaag .Kerry zwanger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Is het mss een idee dat we weer wat meer de spoilertags gaan gebruiken hier? Er zijn toch wel mensen die seizoen 9 nog niet gezien ehbben of het niet meer helemaal weten.
Het is niet dat we het voor de 10e keer over seizoen 6 hebben of zo.
Bijvoorbeeld overafleveringen die nu op TV zijn herhalingen dus eigelijk is niet nodig. Maar ik zal het wat meer in de gaten houden met wat ik schrijf hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij speelt Michael Scofield in Prison Break. In ER net speelde die Mike, van dat footballteam.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:17 schreef bravo het volgende:
en wie is dat?
Ga eens even je mond of anders je ogen uitspoelen! Niet knapquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die vind ik echt NIET knap zegwat een dikke kop
je moet ook erg goed opletten hoor, wil je goed kunnen zien dat hij dat isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:51 schreef bravo het volgende:
wat! ik heb net alle aflveringen van PB gezien, en ik herkende hem niet... schaam schaam
hier kan je het nog een keertje terug zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:32 schreef bloempjuh het volgende:
Maar hij is amper herkenbaar in beeld geweest!
Ik vind hem niet eens 'niet knap' maar ronduit lelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:50 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ga eens even je mond of anders je ogen uitspoelen! Niet knap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |