ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Inderdaad, ik heb Orange.
Ja, ben ik met je eens!!! Was niet een al te gezellige aflevering!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:27 schreef Aventura het volgende:
Net de aflevering bekeken...Moest er wel weer even inkomen. Vinden jullie ook dat de serie dit seizoen veel grimmiger is geworden?
Vertel, zo uitgebreid mogelijk please...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:27 schreef Aventura het volgende:
Net de aflevering bekeken...Moest er wel weer even inkomen. Vinden jullie ook dat de serie dit seizoen veel grimmiger is geworden?
Maar wel tussen spoilertags, he, want sommige enthousiastelingen hebben het nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:23 schreef dutch-mamma het volgende:
Vertel, zo uitgebreid mogelijk please...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was idd een stomme,niet tranentrekkende zeer voorspelbare verhaallijn...ER onwaardig!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:55 schreef mitt het volgende:
Leuk die verhaallijn van het Kroatische jongetje?
Ik hoop dat het verder nog betekent anders heb ik echt nog nooit zo'n slechte verhaallijn in ER gezien
Toch was het weer goed om te zien, en weer veel te snel voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed hoor Brightquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, ik ben zo 'vrij' geweest je Openingspost wat aan te passen.
Ok, ik leg um apart voor het geval datquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Reese, het is dus echt fout gegaan.
Dus Aventura, ik hou me aanbevolen voor jouw tape. Mss ben ik van de week wel weer een keertje in A'dam...
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok, ik leg um apart voor het geval dat
Natúúrlijk tussen spoilertags... dat begrijp ik wel...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:44 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar wel tussen spoilertags, he, want sommige enthousiastelingen hebben het nog niet eens gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
quote:Op maandag 18 oktober 2004 04:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik weet, voor de rest moet maar iemand anders invallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |