Heb je s 10 dan gemist vorig jaar?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:30 schreef danielluh het volgende:
beetje raar dat ze 10 overslaan, zou dus nu moeten wachten tot ik eerst 10 heb gezien, die nergens wordt uitgezonden
nou kijk toch mooi 11 dan maar, haal 10 wel in als ik de dvd's ergens vandaan krijg

Ligt niet aan de Avro, maar aan de netcoördinator... De Avro heeft er al meerdere malen ruzie mee gehad omdat die ER zo verkracht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:26 schreef ImPrEzA het volgende:
Mén, dat is wel weer typische Avro-logica hoor!! Seizoen 9 herhalen, seizoen 10 maar even skippen en direct met S11 beginnen. Zucht...

jeps, ik werkte toen nogal op rare tijden, of heel erg vroeg dat ik al om 8 uur ging slapenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb je s 10 dan gemist vorig jaar?

ik neem aan dat de netcoördinator niet bepaald welk seizoen uitgezonden wordt, maar op welk moment er een programma uitgezonden kan worden. het is best mogelijk dat seizoen 10 nu uitzenden te duur was, of nog niet mocht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ligt niet aan de Avro, maar aan de netcoördinator... De Avro heeft er al meerdere malen ruzie mee gehad omdat die ER zo verkracht.

7 moet nog uitkomen ja..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:10 schreef danielluh het volgende:
wordt eens tijd dat ze die op DVD's gaan zetten, ze zitten pas op seizoen 7 met de dvd's

Dank je wel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:48 schreef Kang-He het volgende:
Malucci is ontslagen na een medische fout en Benton is naar een ander ziekenhuis gegaan zodat hij meer tijd zou hebben voor Reese. Dit was ook nodig om de rechtzaak om het voogdij van Reese te winnen.

te vroeg joh, weet je wat er nog mis kan gaan in anderhalf uur met mijn geheugenquote:

zal het om 22.15 weer doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
te vroeg joh, weet je wat er nog mis kan gaan in anderhalf uur met mijn geheugen![]()

Tot die tijd moet je een stukje kijken van die documentaire over mannen die vallen op vrouwen met een geamputeerd ledemaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:23 schreef danielluh het volgende:
duurt dat weer lang zeg, tot 22.50

apartquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Tot die tijd moet je een stukje kijken van die documentaire over mannen die vallen op vrouwen met een geamputeerd ledemaat.Op één van de commerciëlen! Begint nu...

Door alles wat hij mee heeft gemaakt in Kroatië. Hij verloor o.a. vrouw en kind tijdens de oorlog.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:19 schreef bloempjuh het volgende:
Want wat is er eigenlijk gebeurd dat Kovac zo verzuurd is geworden?

dan je, maar ik heb hem nu gezienquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:57 schreef Reese het volgende:
[..]
[..]
Mijn aanbod van vrijdag geldt nog steeds, maar dan voor deze aflevering

in het begin van zijn ER carriere vondt ik hem een hele symphatieke arts, was zelfs wel beetje gek op hemquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Door alles wat hij mee heeft gemaakt in Kroatië. Hij verloor o.a. vrouw en kind tijdens de oorlog.

Dat bedoelde ik ja!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:02 schreef danielluh het volgende:
[..]
in het begin van zijn ER carriere vondt ik hem een hele symphatieke arts, was zelfs wel beetje gek op hem![]()
er zal toch ergens wel wat gebeurt moeten zijn dat ie ineens bij iedereen dwars gaat liggen

kan ik mooi BB stream kijkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:32 schreef Evertjan het volgende:
vanavond word ER lekker laat uitgezonden. Ik denk ik zag het alvast

ik dacht echt dat ie zou springen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Carter opgelicht, briljant bedacht, had ik niet zien aankomen.
Laatste stuk was ook wel mooi, met Romano op het dak en Clocks van Coldplay eronder, op het moment dat er een heli over komt vliegen. En die gozer die die broer van Pratt speelt verdient een pluimAlleen dat gedoe rond Eric ben ik een beetje beu.

Ik lees het te laat! Wil net lekker van mijn recorder af ER gaan kijken (neemt elke dag van 22.45-0.00 op), niets!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:32 schreef Evertjan het volgende:
vanavond word ER lekker laat uitgezonden. Ik denk ik zag het alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |